jagiellmen

reunault przeciwagi silnik perkinsa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jagiellmen    1

witam wszystkich. rozebrałem silnik od moejej renówki;p

silnik mam tam perkinsa 4-cylindrowy.

odkreciłem miske olejową i nastepnie odkręciłem pompę oleju i nie zauważyłem ze tam cos jeszcze jest.

razem z pompa są takie dwa koła i sa one jak by takimi przeciw wagami.

prosze o pomoc;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

ale jaka pomoc te przeciw wagi są do wyrównywanie pracy silnika bo na wale nie ma przeciw wag jak w innych np ursusie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jagiellmen    1

na wale nie ma nic takiego. z koła co napędza rozrząd i pompę napędzana jest pompa olejowa. a te przeciwagi sa połączonę z ta pompa razem. po odkręceniu 6 śrób co trzymały pompę olejową odeszły też te przeciwagi. na kole od wału korbowego jest znak i na kole od popy olejowej tez sa jakieś znaki 3 aż. natomiast jest jeszcze koło pośrednie i na nim nie ma nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
osio    0

No to te koła powinieneś sobie sam oznaczyć przed rozebraniem.

A wogóle to nie mogę zrozumieć o jaką ty pomoc prosisz? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

tam są znaki jak to wszystko zgrać jednak bez odkręcania pokrywy rozrzadu trochę cięzko to zrobic, ale jak to odkreciłeś to zauważ że te wałki wywazające zawsze ustawiają się w jednym połozeniu, więc ustaw tłoki 1 i 4 w gmp i załóż zespół wywazający. dla pewnosci przekręć 2 razy wałem korbowym czy nigdzie nie obciera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal2    0

zgodze się z daro74 ,ja tez nie wiedziałem jak pompe olejową założyć zeby się zgrywały koła zębate pompy z kołem zębatym na wale ale w silniku MWM,u mnie był tylko na jednym kole znak i ustawiłem 1 i 4 tłok w połozeniu górnym ,a pompa trafiła jakto nazwałeś przeciw wagami między obudowe panewki.i tam inaczej sie nie da,bo albo coś się rozwali albo się zblokuje.

po zamontowaniu pompy obróciłem wałem ze dwa razy sprawdzic czy jest dobrze i jak narazie jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    5

Witam czy prawidłowo ustawione wyważenie silnika to jest tlok 1-4 u góry a 2-3 na dole i walki wywazajace na dole dobrze myślę

Screenshot_20200813-225527_Samsung Internet.jpg

Edytowano przez Ed2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj