bobuss

C-330 dziwne piszczenie

Polecane posty

bobuss    0

Witam. poruszam kolejny temat , a mianowicie to słychać z mojego C-330 dziwne piszczenie/gwizdanie ( od określonych obrotów , i wzrasta przy zwiększeniu obrotów) słychać je na biegu neutralnym , jak i zarówno w czasie jazdy, gdy mam wciśnięte sprzęgło , i takrze podczas pracy wałka mocy. Wg mnie łożysko na sprzęgle. Jednak to tylko moje przypuszczenia , poniewaz nie mozna zlokalizowac miejsca tego piszczenia/gwizdania. Moze się ktoś na ten temat wypowie? lub ma podobny problem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

no nie wiem, ale z tego co piszesz to chyba coś przy silniku.

bo jak wciśniesz sprzęgło to nic poza silnikiem oprócz łożyska oporowego nie powinno chodzić ( jak wyłącza się obrotomierz to już jest pewność ), jeśli sprzęgło nie jest wciskane a odciąg łożyska oporowego działa to znowu to łożysko nie powinno chodzić.

 

Mnie to najbardziej pasuje na łożyska na prądnicy, ale przecież ja tego nie słyszę tylko ty, więc trudno powiedzieć :roll:

By to sprawdzić zdejmij pasek na chwilę.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobuss    0
no nie wiem, ale z tego co piszesz to chyba coś przy silniku.

bo jak wciśniesz sprzęgło to nic poza silnikiem oprócz łożyska oporowego nie powinno chodzić ( jak wyłącza się obrotomierz to już jest pewność ), jeśli sprzęgło nie jest wciskane a odciąg łożyska oporowego działa to znowu to łożysko nie powinno chodzić.

Mnie to najbardziej pasuje na łożyska na prądnicy, ale przecież ja tego nie słyszę tylko ty, więc trudno powiedzieć :roll:

 

 

Łożyska z alternatora były wymieniane, więc odpada alternator , a jest mozliwosc ze cos przy tarczach z sprzęgła się jakas blaszka odkrzywila i to ona tak gwizdze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2
, a jest mozliwosc ze cos przy tarczach z sprzęgła się jakas blaszka odkrzywila i to ona tak gwizdze??
Nie wiem, ale chyba nie, spróbój na wszelki wypadek zdjąć pasek i wyeliminować alternator i pompę wodną.

<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobuss    0

no Paska klinowego jeszcze nie zdejmowałem , pompy wodnej nie brałem pod uwagę :D dobrze to sprawdze to w piątek. Tak, smaruje pompe wodną , jak i wszystko co się da smarowac - bo wkoncu to jest wydłużenie żywotnośći podzespołw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsardas18    0

mój tata powiedział że ten gwizd to może być spowodowany "napędem linki obrotomierza" trzeba albo wymienić jego albo zdjąć osłonę linki i wyjąć linkę i wpuścić oleju strzykawkę SUPEROL i powinno przestać gwizdać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Czasami tak piszczy jak już siadają łożyska w alternatorze, najlepiej słuchowo zbadać i zlokalizować skąd dokładnie dobiega ten dźwięk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

tak jak kolega mówił zdjąc pasek klinowy z pompy wodnej i poczekać chwilkę czy zagwizda jeśli nie to uwaqlone łozysko przy kole zamachowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patrick345    141

u mnie powyżej 2000 obrotów coś stukało ale po remoncie generalnym jest spokój


Ursus C-330M każdemu go potrzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

To moze byc wina linki obrotomierza , tak jak mówi xardas18 u mnie tez tak było . Spróbój odjąć linke,albo nią poruszac jak piszczy,gdy silnik jest uruchomiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
To moze byc wina linki obrotomierza , tak jak mówi xardas18 u mnie tez tak było . Spróbój odjąć linke,albo nią poruszac jak piszczy,gdy silnik jest uruchomiony.

U mnie w ciapku też tak gwiżdże, teraz będziemy robić mu kapitalny.... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek44    4

A ja też mam problem bo u mnie piszczy jak wcisnę sprzęgło a jak jadę albo stoi na luzie to nie piszczy ???? co to może być za przyczyna ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13
A ja też mam problem bo u mnie piszczy jak wcisnę sprzęgło a jak jadę albo stoi na luzie to nie piszczy ???? co to może być za przyczyna ????

Nie jestem pewien na 100% ale to zapewne piszczy lozysko wysiskowe sprzegla, przynajmniej na to wskazuje skoro piszczy tylko gdy wciskasz sprzeglo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj