Skocz do zawartości

Zdjęcie

zapowietrzony silnik


13 odpowiedzi na ten temat

#1 Share ZETORc330

ZETORc330

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 28 marzec 2010 - 16:39

zapowietrzony silnik Mam problem z zetorem 7211 nie moge go odpowierzyc. Pompujac pomka od paliwa to paliwo dochodzi do filtrow, ale nie chce isc dalej. Dodam jeszcze ze filtry wymienilem zalozylem nowa pompke sprawdzilem czy nie jest zapchany przewod paliwowy i dalej to samo....
Paliwo nie chce dojsc do pompy paliwowej... co moze byc tego przyczyna?????

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zapowietrzony silnik Dzisiaj, 16:27
  •  

#2 Share samczyk1991

samczyk1991

    Technik mechanik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Rolnictwo,a w szczególności jej mechanizacja.

Napisany 28 marzec 2010 - 16:49

zapowietrzony silnik Paliwowej znaczy się wtryskowej ?
Nie wiem jak jest w zetorach, ale w moim perkinsie trzeba odkręcić śrubę od odpowietrzania pompy bo inaczej paliwo do niej nie pójdzie.
Wieczny kawaler ;)

#3 Share coffey23

coffey23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 322 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 28 marzec 2010 - 17:18

zapowietrzony silnik odkręcałeś srubke na filtrach ?
u mnie tylko tak odpowietrzam

#4 Share rosolinnio

rosolinnio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zachodnio Pomorskie

Napisany 28 marzec 2010 - 17:39

zapowietrzony silnik poluzuj jeden lub dwa przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwacza i kręć silnikiem to sie odpowietrzy ładnie po jakimś czasie i zapalić powinien a filtr paliwa zalałeś paliwem przed założeniem??

#5 Share ZETORc330

ZETORc330

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 28 marzec 2010 - 18:12

zapowietrzony silnik

odkręcałeś srubke na filtrach ?
u mnie tylko tak odpowietrzam

tez tak juz robilem i dalej paliwo nie moze dojsc do pompy wtryskowej

poluzuj jeden lub dwa przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwacza i kręć silnikiem to sie odpowietrzy ładnie po jakimś czasie i zapalić powinien a filtr paliwa zalałeś paliwem przed założeniem??

z poluzowaniem przewodow doprowadzajacych paliwo musze sprobowac...
tak filtry paliwa zalalem paliwem przed zalozeniem.

#6 Share rosolinnio

rosolinnio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zachodnio Pomorskie

Napisany 28 marzec 2010 - 18:28

zapowietrzony silnik no to tak jak mówiłem spróbuj poluzować przewody i możne zaskoczy

#7 Share bel920

bel920

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów

Napisany 28 marzec 2010 - 18:42

zapowietrzony silnik prawdopodobnie nie trzyma ciśnienia paliwa zaworek który znajduje się w śrubie nadmiaru paliwa przy pompie wtryskowej , i wtedy ciągnik nigdy nie odpali . W pompie powinno być pewne ciśnienie które wytwarza ten zaworek , jeśli jest niesprawny to paliwo dojdzie do jego poziomu i wraca przelewem do baku a sekcje nie załapią a zetor ma bak nisko więc zapomnij że odpali. Wykręć ten zaworek na powrocie i sprawć czy nie tam jakiegoś brudu albo po prostu żle się ustawił i wystarczy tylko wykręcić i włożyć z powrotem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zapowietrzony silnik Dzisiaj, 16:27
  •  

#8 Share sebe1033

sebe1033

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 28 marzec 2010 - 18:49

zapowietrzony silnik Tę całą pompkę wymieniłeś ;) w niej pod spodem jest śruba na śrubokręt są zaworki (miałem to u siebie rano pompuj a po 2 godzinach postoju już nawet nie zasysał sam ;[ )

Więc tak wcale nie zalewa się filtrów przy sprawnej pompce wykręcam odpowietrznik z filtrów i sam ręczną pompką zaleje filtry i potem pompę wtryskową :(

#9 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 28 marzec 2010 - 19:54

zapowietrzony silnik Przewód pomiędzy zasilającą, a wtryskową masz metalowy, czy gumowy? Jeśli gumowy, to sugeruję rozwarstwienie i zamykanie przekroju przy przepływie.

#10 Share farmer7745

farmer7745

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 28 marzec 2010 - 21:05

zapowietrzony silnik W pompie wtryskowej w miejscu gdzie wychodzą przewody wysokiego ciśnienia po lewj stronie jest śrubka na klucz 10 mm lub śrubokręt z góry, która służy do odpowietrzania jej.
Ja z niej korzystam w razie potrzeby i pomaga.
ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

#11 Share ZETORc330

ZETORc330

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 28 marzec 2010 - 21:21

zapowietrzony silnik

Tę całą pompkę wymieniłeś ;) w niej pod spodem jest śruba na śrubokręt są zaworki (miałem to u siebie rano pompuj a po 2 godzinach postoju już nawet nie zasysał sam :( )

Więc tak wcale nie zalewa się filtrów przy sprawnej pompce wykręcam odpowietrznik z filtrów i sam ręczną pompką zaleje filtry i potem pompę wtryskową ;[

''w niej pod spodem jest śruba na śrubokręt są zaworki'' jakie zaworki i do czego one sa???

#12 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 28 marzec 2010 - 21:48

zapowietrzony silnik Jeśli zassałeś paliwo i doszło ono do filtrów, to nie dotykaj tych zaworków, bo nie ma potrzeby(ustalają kierunek przepływu paliwa, utrzymują ciśnienie w układzie zasilania, zapobiegają cofaniu się paliwa do zbiornika). Czy przy tłoczeniu czujesz opór na tłoczku, tłoczek jest miękki, odbija w którąś stronę? Przy pompowaniu paliwa poluzuj przewód przy pompie wtryskowej, paliwo powinno tryskać, lać się obficie, chociaż na początku będzie prychało z powietrzem.

#13 Share ZETORc330

ZETORc330

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 28 marzec 2010 - 22:01

zapowietrzony silnik

Jeśli zassałeś paliwo i doszło ono do filtrów, to nie dotykaj tych zaworków, bo nie ma potrzeby. Czy przy tłoczeniu czujesz opór na tłoczku, tłoczek jest miękki, odbija w którąś stronę? Przy pompowaniu paliwa poluzuj przewód przy pompie wtryskowej, paliwo powinno tryskać, lać się obficie, chociaż na początku będzie prychało z powietrzem.

A do czego sluza te zaworki???

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zapowietrzony silnik Dzisiaj, 16:27
  •  

#14 Share samczyk1991

samczyk1991

    Technik mechanik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Rolnictwo,a w szczególności jej mechanizacja.

Napisany 28 marzec 2010 - 22:09

zapowietrzony silnik Żeby pompka mogła pompować, jednym zaworkiem paliwo wpływa do pompki, drugim wypływa. Bez nich lub gdy są zużyte, pompka nie działa, nie pompuje paliwa. ;)
Wieczny kawaler ;)

Podobne tematy