Polecane posty

MF2007    1

Zalety:

- duży rozstaw osi

- duża masa

- cały tyłek(przekładnia Vario, tylnia oś, podnośnik) jest taki sam jak w Fendtach i produkowany przez Fendta - byłem w fabryce i sam widziałem montaż

- silnik ma bardzo wysoki moment obrotowy

- możliwość zmiany przełorzenia dzwignią rewersu

- radar poślizgu kół w standardzie

Wady:

- brak joisticka zawierającego najważniejsze funkcje czyli trzeba zdjąć ręke z dźwigni jazdy żeby np. podnieść TUZ

- spora dopłata, za to żeby komputer naprawde działał z isobus

- brak powerbost

To są najważniejsze wyróżniki tego ciągnika w porównaniu z konkurencją.

 

Co do samego ciągnika to miałem nim okazje troche pojeździć na pokazie i zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Fajnie działa automatyka przekładni i szczególnie dobrze sie jezdzi w trybie sterowania pedałem gazu. Poprostu wciskasz pedał i nic więcej Cie nie obchodzi, bo ciągnik robi reszte sam. Nie jest to jednak coś niezwyklego w tej klasie ciągników i prawdopodobnie konkurencja nie jest pod tym wzgledem gorsza.

Podsumowując:

Ciągnika może nie ma tyle bajerów co konkurencja(np. NH7000 AC) ale wyróżnia sie rozmiarami(rozstaw osi, masa), mocą(moment obrotowy) i trawałością(przekładnia Fendta)

Edytowano przez MF2007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dark34    0

Ale kojefo MF2007 przecież zaden ciagnik ze skrzynią bezstopniową nie ma Power Boosta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

MF Dyna-VT nie ma Power Boosta, Fendt też nie, ale np JD AutoPowr, NH AC czy Claas Axion C-matic go mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF2007    1

No właśnie mnie ciekawi czemu Fendt i cała grupa AGCO tak niechetnie podchodzi do tego Power Boost

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalk    22

no massey Boosta nie ma tylko ze skrzynia bezstopniowa i tutaj przy zakupie ciagnika o mocy okolo 150km mozna sie zastanowic bo mamy do wyboru serie 64xx i 74xx w tej pierwszej jest dodatkowa moc ktora moze sie przydac a w drugiej niestety nie ma za to za nia przemawia skrzynia bezstopnowa:)


Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekbee    2

uważam jednak że Power Boost to taki bajer marketingowy. Przydaje się w przy pracy przy dużych prędkościach (z tego co wiem powyżej 8km/h) gdy chwilowo nam słabnie ciągnik i trzeba mu takie ''nitro'' zaserwować.

 

Wyobrażacie sobie cały dzień pracować na PB?? ja nie.

 

Power Boost przypomina mi wzmacniacz momentu obrotowego stosowny kiedyś przez Zetor-Ursus-ZTS Martin

 

Skład się bierze dodatkowa moc?? na pewno nie z kosmosu tylko głownie z baku.

Zapewnie w parze z zużyciem paliwa idzie zużycie silnika.

(to tak jak pić 50ml na raz a 100ml, funkcjonować też będziesz ale krócej ;)

 

Uwierzcie na słowo - jak się nie ma pod maską mocy pochodzącej z konwekcjonalnej pracy silnika to żaden system nie pomoże - wiem to z praktyki

Power Boost to rzecz którą bym nie uwzględniał przy selekcji (wyborze) mocy ciągnika tylko jako dodatkowe wyposażenie.

 

Podsumowując - dobra rzecz, tylko do używania z głową i nie dużą częstotliwością

 

Co do przekładni Vario (Dyna VT - zwał jak zwał) przypuszczam że konstrukcja i zasada działania tych skrzyń nie pozwala na użycie Power Boosta. Praca tych skrzyń niweluje koniecznośc generowania dodatkowej mocy przez silnik i poprzez odpowiednią redukcję prędkości i rozpoznawanie obciążenia radzi sobie dobrze bez PB.

 

Oczywiście należy również uwzględnić ekonomię przekładni: przekładnie Vario wychodzą z najlepszymi wynikami- pokazują to testy i praktyka.

 

Odnośnie całej serii 74xx - patrząc na oferowaną technologie i wyposażenie w stosunku do ceny i w porównaniu do konkurencji uważam, że MF tą serią podniósł poprzeczkę

 

Pozdrawiam

Edytowano przez jacekbee

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Japierdolim
      Witam. Jestem nowy na forum. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość jeśli coś źle zrobiłem. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Massey 4235 1997r i zauważyłem problem z deska rozdzielczą a właściwie to z kontrolkami , wskaźnikiem paliwa i obrotomierzem. Wszystkie kontrolki zapalają się podczas pierwszego odpalania ciągnika, wskaźnik paliwa itd, obrotomierz wskazuje err. Wszystko działa do czasu zgaszenia ciągnika, po zgaszeniu i uruchomieniu ponownym nagle przestają działać dosłownie wszystko (ciemność na desce rozdzielczej). Proszę o jakieś porady od czego zacząć.
    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj