Skocz do zawartości

Zdjęcie

180 -200 KM tylko z jakiej stajni


103 odpowiedzi na ten temat

#61 Share putino11

putino11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska
  • Zainteresowania:opłacalne nowe technologie

Napisany 06 kwiecień 2010 - 06:45

180 -200 KM tylko z jakiej stajni cena mf raczej chyba nie najgorsza ale tylko korbanek co do tej marki to niemam uprzedzeń ale kilku znajomych ma je kilku letnie i dzielą się na te które miały już ;[ remąt silnika lub będą miały niewiem z jakimi silnikami oni mają sisu czy perkinsa no i koszt serwisowania :lol: .a tOFERTA SPRZEDAŻY

CLAAS AXION 820

Wyposażenie podstawowe:
Silnik: D.P.S.G. 6068 HRT (TIER III) - pojemność skokowa 6.788 cm³ - 6 cylindrowy silnik turbodoładowany z elektronicznym wtryskiem paliwa Common Rail, 4 zawory na cylinder - chłodzony wtórny obieg spalin - chłodzenie powietrza doładowania - turbina doładowania VTG - wentylator Visco - Pico Flex-filtr powietrza z cyklonem wstępnego oddzielania - pneumatyczny układ hamulcowy (2- 1-obwodowy) - wydech boczny z zintegrowanym tłumikiem - zbiornik paliwa 407 l (CMATIC: 377 l) - główny włącznik akumulatora - moc (ECE R 24) 142 kW/193 KM (max.), 135 kW/183 KM (moc znamionowa) - moc z CPM 167 kW/227 KM (max.). Wstępny filtr paliwa - olej napędowy.
Przekładnia: 24/24-biegi przekładnia HEXASHIFT z automatyką przełączania HEXACTIV- elektroniczne zarządzanie przekładnią - chłodzone olejem wielotarczowe sprzęgło przekładni i WOM - przełączanie nawrotne REVERSHIFT przełączane pod obciążeniem - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi sterowana elektrohydrauliczne - wzmacniacz siły hamowania tylnych hamulców tarczowych - prędkość maksymalna 40 km/h (przy zredukowanej liczbie obrotów silnika) - mechaniczne ryglowanie przekładni - dopuszczalna masa całkowita 12,0 t.
WOM: 3 liczby obrotów (540/540 Eco + 1000 obr/min) - czop 6- i 21-częściowy., 1³/8´´ - sterowanie elektrohydrauliczne - zarządzanie WOM do automatycznego włączania i wyłączania tylnego WOM - włącznik zdalnej obsługi na błotnikach tylnych kół, obustronnie (włącz/wyłącz).
Oś przednia: Hydrostatyczny układ kierowniczy - napęd środka osi - kąt skrętu 55° z czujnikami kąta skrętu - automatyka dołączania przy hamowaniu.
Tylny podnośnik: Elektroniczna regulacja podnośnika - funkcja szybkiego wciągania - funkcja bezpieczeństwa STOP - amortyzacja wstrząsów (obsługa przez wielofunkcyjny podłokietnik) - udźwig max. 9.460 kg.
zaczep automatyczny (sworzeń ø 38 mm) - zaczep dolny wahliwy - przestawiany wysokościowi, krótki, wzmocniony - dźwignie dolne i dźwignia górna z hakami zaczepowymi kat. 3 - stabilizatory mechaniczne - zestaw kul. 3/3 + 2 uchwyty.
Hydraulika: System Load Sensing (110 l/min, 200 bar); 4 zespoły sterowania, mechaniczne
Kabina: Kabina HYDROSTABLE (amortyzacja 4 punktowa) – klimatyzacja z automatyką - tylna szyba + wycieraczka tylnej szyby - kolumna kierownicy , przestawialna (wysokość/nachylenie) - fotel kierowcy (z pasem bezpieczeństwa), amortyzowany pneumatycznie i obracany (GRAMMER) - siedzisko pasażera (z pasem bezpieczeństwa) - wielofunkcyjny podłokietnik - 2 zewnętrzne + 1 wewnętrzne + 1 lusterko tylne - gniazdo 3 biegunowe (25A), gniazdo 1 biegunowe - reflektory robocze (14 x), zawsze na dachu kabiny/błotnikach (4 x przód, 6 x tył), maska silnika (2 x), wejście do kabiny (1 x prawy, 1 x lewy) - migające światło ostrzegawcze (przestrzegać Prawa o Ruchu Drogowym). -główny włącznik akumulatora.
Balastowanie: Uchwyt obciążnika przodu 550 kg und 604 kg obciążniki przodu (10 + 2).
Wyposaż. dodatk: Błotniki kół przednich 620mm r = 950, uchylne - błotniki kół tylnych przedłużone - klin do podłożenia pod koło - karta pojazdu
Ogumienie: Oś przednia 540/65R30 felgi stałe - Oś tylna 650/65R42 felgi stałe.
+ przedni TUZ
+ amortyzowana oś przednia

Cena specjalna netto: 353,000.00 PLN
Cena specjalna brutto: 430,660.00 PLN



Sprawujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz prowadzimy sprzedaż części zamiennych.
Powyższa oferta obowiązuje do 30.06.2010r. lub do wyczerpania zapasów.
tak wyglądała moja oferta na clasa jak euro było po 4,30
byle zawsze do przodu z klasą

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ursus C330M w bardzo dobrym stanie


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 15900.00 PLN
  • 22 mar 2017
Sprzedam MTZ 82TS - Opony - 95 %


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki MTZ - Belarus
  • 43000.00 PLN
  • 15 sty 2017
Zetor 16145


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Zetor/ ZTS
  • 39000.00 PLN
  • 19 lut 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
180 -200 KM tylko z jakiej stajni Dzisiaj, 23:29
  •  

#62 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 kwiecień 2010 - 08:13

180 -200 KM tylko z jakiej stajni cis czy cebis?
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#63 Share PALAX

PALAX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PODLASKIE

Napisany 06 kwiecień 2010 - 08:30

180 -200 KM tylko z jakiej stajni Tak tyle że Claas ma modele silnika starszej generacji, wiem co mówię bo znajomy na Claasa i sam mi o tym powiedział. Dla mnie Claas zasługuje na pochwałę tylko za amortyzację kabiny bo jest naprawdę konfortowa. Po za tym to nowe Classy są naszpikowane tak elektroniką że nie wiem czy przypadkiem nie mają więcej jej od FENDTa. Mój kolega był serwiasntem Valtry a teraz szkoli się na Claasa i mówi że to jest lekko chore, jak do każdej lampy idzie osobny przekażnik.
Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

#64 Share RolnikSprzedawca

RolnikSprzedawca

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 467 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świat

Napisany 06 kwiecień 2010 - 09:08

180 -200 KM tylko z jakiej stajni Tylko że w spalaniu wychodzi troszkę ekonomiczniej od Jelenia:) bo i Claasa oglądam dokładnie ostatnio ale C niestety ze względów finansowych :lol:
Co kolega @brzozak mi o nim powie? bo chyba dobrze się na Claasie znasz? Chodzi mi o 610C lub CIS chodzi mi raczej o opinię co wynika z różnic w ich budowie? bo same różnice w budowie znam.
Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

#65 Share Rogeryk

Rogeryk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 kwiecień 2010 - 09:31

180 -200 KM tylko z jakiej stajni wersja C ma silnik 2-zaworowy skrzynia 16/16 quadrashift bez automatyki, ma 2 sekcje hydrauliki w standardzie i z tego co pamiętam ma tylko 2 prędkości wała

#66 Share RolnikSprzedawca

RolnikSprzedawca

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 467 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świat

Napisany 06 kwiecień 2010 - 16:54

180 -200 KM tylko z jakiej stajni Dzięki kolego ale to wiem :lol: i prędkości są 4 ;[ a skrzynia może mieć automatykę chodziło mi o opinie znawcy marki na temat użytkowania i korzyści z posiadania wersji CIS a być może jakichś korzyści z posiadania wersji C jeżeli takowe występują:(
Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

#67 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 kwiecień 2010 - 19:55

180 -200 KM tylko z jakiej stajni uzytkownika nie znawcy :lol:
silnik 4V vs 2V, kiedys bylo tak ze przewaznie te same silniki tylko w innymi glowicami (mozna zadac pytanie co zostalo wtedy takiego samego, ale to teraz nie wazne) mialy rozne osiagi i przebiegi krzywych. 2V byly elastyczniejsze, a 4V mocniejsze. w dzisiejszych czasach przy tak opanowym sterowaniu to juz chyba nie da sie tak dokladnie okreslic specyficznych wlasciwosci. Dla kierowcy ktory sie przesiada na 4V jest takie poczucie jakby silnik byl mocniejszy niz jednostki o podobnych parametrach, ale wykonane w starszej technologii. Podobno gadaja, ze sa oszczedniejsze, ale sam nie mialem okazji sprawdzic.

skrzynia w CIS to jest juz bajka bardzo wygodny w obsludze powershift i ilosc przelozen wystarczajaca. W nh jest 17 biegow i sa "dziury" w przelozeniach, takze chociazby tylko z tego wzgledu nie wzialbym C.

Tak tyle że Claas ma modele silnika starszej generacji, wiem co mówię bo znajomy na Claasa i sam mi o tym powiedział.

otoz musze cie zmartwic gdyz claas ma w wersjach Cis, Cebis, Cmatic najnowoczesniejsze silniki DPS jakie tylko istnieja. przejzyj sobie jakas broszure claasa to zobaczysz. moze twoj kolega ma jakiegos starszego aresa, ale do starszych johnow tez wkladali starsze silniki, wiec nie wiem co w tym dziwnego.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#68 Share putino11

putino11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska
  • Zainteresowania:opłacalne nowe technologie

Napisany 06 kwiecień 2010 - 20:12

180 -200 KM tylko z jakiej stajni jeżeli ktoś niechce elektroniki to se musi kupić C-330 i w nim zamiast kątrolki ciśnienia oleju założyć zegar jak w starych MTZ-82 . .... Panowie forumowicze większa ilość elektroniki w bele gównie to jest kierunek Nieodwracalny a serwisanci i kowale mechaniory jak czegoś nie mogą załapać to się wykręcają byle sianem . silniki w fentach wiemy jakiej marki są montowane , a elektronika montowana fenta , czyli mieć silnik to jedno a dobre sterowanie nim to już inna bajka . clas ma silniki JD elektronie swoją dlatego w traktorku JD na tym samym silniku co w clasie wychodzą różne wyniki :lol: więc jakikolwiek traktor byś nie kupił to ważniejszej naprawy i tak sam nie zrobisz .
byle zawsze do przodu z klasą

#69 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 kwiecień 2010 - 20:43

180 -200 KM tylko z jakiej stajni

JD na tym samym silniku co w clasie wychodzą różne wyniki :lol:

jak sie glebiej pogrzebie w materialach dps to wychodzi, ze silniki jednak minimalnie sie roznia modelami. oprogramowanie tez naturalnie maja inne.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#70 Share putino11

putino11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska
  • Zainteresowania:opłacalne nowe technologie

Napisany 07 kwiecień 2010 - 06:48

180 -200 KM tylko z jakiej stajni wkońcu jak ktoś konkurencji sprzedaje np. silnik to sprzeda taki który nie jest aktualnie szczytem osiągnięć .W waltrze gość powiedział mi nie dawno tak -fendt w testach jest dlatego zawsze w czołówce bo ta firma która robi testy za zachodnią granicą to jej udziałowcem jest fendt - a ja go pytam to dlaczego w tej czołówce prawie zawsze jest F lub jd a nie fendt i waltra nie wspomne o innych produktach koncernu AGCO .No i no i buraka puścił .I ciągnie dalej ale waltra na niskich obrotach pali najmnieja ja mu to se jedz z maszyną po polu pod górke na manualnej skrzyni przy obrotach 1400 . WNIOSEK dobry bajer to połowa sukcesu :lol: i nie dajcie się koledzy po fachu zbajerować jakimiś mocami dodatkowymi jak kolwiek by je nie nazywać liczy się ta moc co jest zawsze i cały czas dostępna np.ECE-R24
byle zawsze do przodu z klasą

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
180 -200 KM tylko z jakiej stajni Dzisiaj, 23:29
  •  

#71 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 kwiecień 2010 - 07:32

180 -200 KM tylko z jakiej stajni Jezuuu-Fendt jako udziałowiec DLG-czego to ludzie z głodu nie wymyślą Dodany obrazek -DLG-tu można zobaczyć co to jest i z czym to się je...czasami to słów brakuje.

#72 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 kwiecień 2010 - 07:38

180 -200 KM tylko z jakiej stajni power boost jest bardzo przydatną rzeczą, a jak ktos sie potrafi tym otumanic to jego sprawa.

wkońcu jak ktoś konkurencji sprzedaje np. silnik to sprzeda taki który nie jest aktualnie szczytem osiągnięć

no popatrz akurat tak jest, ze sie sprzedaje albo swoje najlepsze produkty, albo sie zostaje w tyle i nic nie sprzedaje, ewentualnie za marne grosze. ciagnik to nie tylko silnik, wiec nie ma zadnego powodu do obaw sprzedajac go konkurencji, w koncu im wiecej "konkurencja" sprzeda tym wiecej taki producent na silnikach zarobi, co nie?
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#73 Share PALAX

PALAX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PODLASKIE

Napisany 07 kwiecień 2010 - 08:36

180 -200 KM tylko z jakiej stajni Właśnie brzozak2 masz rację, miałem na myśli ARESA czyba z 2005r. mego kolegi. Jak kupje filtry w serwisie JD to sprzedawca mówił mu że to od starszych JD są.
Co do silników to dziś firmy liczą koszty i nie bardzo opłaca się samemu konstruować nowy silnik. Taniej kupić gotowy produkt, a tylko samemu go dopracować w postaci oprogramowania czy innych detali. Dlatego Fendt korzysta z DEUTZa lub MANa teraz także w małym modelu SISU. Silniki DEUTZ w FENDTe i DEUTZFAHR przecież mają różną charakterystykę pracy na testach, a są tego samego producenta. Podobnie ma się sprawa silników Sisu w VALTRZE i NH lub MF.
Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

#74 Share putino11

putino11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska
  • Zainteresowania:opłacalne nowe technologie

Napisany 07 kwiecień 2010 - 11:06

180 -200 KM tylko z jakiej stajni fakt jest faktem ze swoje najlepsze produkty każdy będzie sprzedawał pod swoją marką a fabryka silników jd w francji rocznie produkuje tyle silników dla potrzeb swojego koncernu że to czy np. clas od nich kupi te pare silników czy nie to prawdopodobnie ma to gdzieś . a inna historia to to że silniki jd są bardzo proste w budowie , naprawie i tanie np.silnik nowy na palecie z dos. do domu 250KM to koszt około 50 tyś ZŁ tyle kosztyje sam wał korbowy do F .
byle zawsze do przodu z klasą

#75 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 kwiecień 2010 - 11:09

180 -200 KM tylko z jakiej stajni Skąd masz te dane ?-są wiarygodne ?

#76 Share putino11

putino11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska
  • Zainteresowania:opłacalne nowe technologie

Napisany 07 kwiecień 2010 - 13:28

180 -200 KM tylko z jakiej stajni jaro . które dane masz na myśli .
byle zawsze do przodu z klasą

#77 Share RolnikSprzedawca

RolnikSprzedawca

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 467 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świat

Napisany 07 kwiecień 2010 - 14:38

180 -200 KM tylko z jakiej stajni Kolego Putino11 nie obraź się ale tak czytam Twoje posty i dochodzę do wniosku że trochę herezję siejesz:) To że jesteś fanem JD widać od razu ale nie o to chodzi bo niech Ci Bozia szczęści i nowy Jeleń chodzi i 20 lat bez dotykania(każdy ma jakieś sympatie) ale skoro Johndeere jest taki prosty i tani to dlaczego jak go wyposażyć porządnie to jest droższy niż Fendt ;[ A no bo jak tani to zwykle golas... przecież Fendt wkłada Deutza jak to sam kawałek wyżej napisałeś... więc tylko trzeba zamówić wał w DF :lol: Raz chcesz ciągnik full wypas a raz piszesz że JohnDeere dobry bo prosty ;d

A i co do prostoty budowy silnika JD to zupełnie się z Tobą nie zgodzę bo akurat proste w budowie to są silniki w CNH... bez recyrkulacji spalin, zmiennej geometrii łopatek sprężarki i chłodzenia spalin czynnikiem chłodzącym... a zajrzyj pod maskę temu Jeleniowi jak już do Ciebie przyjedzie i przekaż nam co znalazłeś :( na pewno nie jest to prosty silnik bo ma całą masę skomplikowanego osprzętu(wcale nie mówię że to źle) :)Chyba że przez silnik rozumiemy odlew bloku ale to raczej nie będzie samo pracować :)
Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

#78 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 kwiecień 2010 - 16:40

180 -200 KM tylko z jakiej stajni W NH silnik są prostsze, ale jak pokazuje praktyka nie zbierają dobrych ocen w testach. Fakt, spełniają normy bez dodatkowych urządzeń, ale cierpi na tym charakterystyka silnika... Od pewnych rzeczy nie da się uciec... W przyszłości do Powertechów zawitają filtry cząsteczek stałych. JD ma rozwijać technologię bez użycia Adblue ponieważ jest ona bardziej złożona i potencjalnie bardziej awaryjna i kłopotliwa.

#79 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 kwiecień 2010 - 20:17

180 -200 KM tylko z jakiej stajni tier IIIb nikt bez adblue i katalizatora nie spelni :lol: przynajmniej na razie znawcy tematu tak twierdza, zobaczymy co przyniesie przyszlosc, najblizsza przyszlosc ;[
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
180 -200 KM tylko z jakiej stajni Dzisiaj, 23:29
  •  

#80 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 kwiecień 2010 - 20:49

180 -200 KM tylko z jakiej stajni

ale skoro Johndeere jest taki prosty i tani to dlaczego jak go wyposażyć porządnie to jest droższy niż Fendt ;[ A no bo jak tani to zwykle golas... przecież Fendt wkłada Deutza jak to sam kawałek wyżej napisałeś... więc tylko trzeba zamówić wał w DF :lol: Raz chcesz ciągnik full wypas a raz piszesz że JohnDeere dobry bo prosty ;d


Święta racja...JD ma taki marketing, że nie daje od razu bogatego wyposażenia bo cenowo będzie porównywalny z Fendt'em jak nie droższy. Fendt od razu oferuje bogate wyposażenie i dlatego niektórzy się dziwią, że jest taki drogi...

Podobne tematy