Skocz do zawartości

Zdjęcie

kłopot z pompą


32 odpowiedzi na ten temat

#21 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 21 marzec 2010 - 20:51

kłopot z pompą Rozdzielacz w spoczynku powinien mieć swobodny przepływ oleju i dopiero przy przesunięciu dźwigni powinno wzrastać ciśnienie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
kłopot z pompą Dzisiaj, 20:01
  •  

#22 Share soko74

soko74

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 22 marzec 2010 - 08:18

kłopot z pompą

k...a nowy rozdzielacz i do d..y co w nim jest nie tak

Jaka cena taka jakość

#23 Share gelo707

gelo707

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelszczyzna

Napisany 22 marzec 2010 - 18:36

kłopot z pompą Kiedyś szperając po ruskich stronach, widziałem jak producent rozdzielaczy min do mtz przestrzegał przed podróbkami. Były pokazane oba rozdzielacze oryginał i podróbka, oba niebieskie, różniły sie szczegółami, ale nie pamiętam teraz jakimi :) Jak znajdę stronkę to zapodam
c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

#24 Share sebe1033

sebe1033

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 22 marzec 2010 - 20:18

kłopot z pompą może po prostu podruba nie ma zaworka przeciążeniowego/regulującego ciśnienie :) Może to Twój problem dokładnie przyjrzyj się staremu albo po prostu wkręć stary zaworek do nowego rozdzielacza

#25 Share xmatixxx

xmatixxx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świdnica

Napisany 22 marzec 2010 - 20:53

kłopot z pompą

może po prostu podruba nie ma zaworka przeciążeniowego/regulującego ciśnienie :) Może to Twój problem dokładnie przyjrzyj się staremu albo po prostu wkręć stary zaworek do nowego rozdzielacza


Panowie prawdopodobnie wiem ale będę to testował jutro wiec jest taka rzecz ze przy wyjściu z pompy jest taki dwójnik i jeden przewód idzie do rozdzielacza a drugi powinien iść do regulatora siłowego ale to tylko powinien u mnie był zaślepiony i przewodu nie ma

#26 Share xmatixxx

xmatixxx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świdnica

Napisany 06 kwiecień 2010 - 17:15

kłopot z pompą

Rozdzielacz w spoczynku powinien mieć swobodny przepływ oleju i dopiero przy przesunięciu dźwigni powinno wzrastać ciśnienie.


Mama takie pytanie bo ja w swoim mtz 82 r1982 zamontowałem rozdzielacz o symbolu p80 3/4 222 i na nim pompa się grzeje strasznie a stary rozdzielacz ma symbol p75 czy to mas znaczenie.a jak kupowałem nowy rozdzielacz to sprzedawca powiedział ze ten będzie pasował na pewno

#27 Share soko74

soko74

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 06 kwiecień 2010 - 18:03

kłopot z pompą

Mama takie pytanie bo ja w swoim mtz 82 r1982 zamontowałem rozdzielacz o symbolu p80 3/4 222 i na nim pompa się grzeje strasznie a stary rozdzielacz ma symbol p75 czy to mas znaczenie.a jak kupowałem nowy rozdzielacz to sprzedawca powiedział ze ten będzie pasował na pewno

Ten rozdzielacz jest do nowego typu regulatora.U ciebie jest stary typ,i z tego co pisałeś to odłączony,rozdzielacz powinien być p80 3/1 222

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
kłopot z pompą Dzisiaj, 20:01
  •  

#28 Share xmatixxx

xmatixxx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świdnica

Napisany 06 kwiecień 2010 - 20:30

kłopot z pompą

Ten rozdzielacz jest do nowego typu regulatora.U ciebie jest stary typ,i z tego co pisałeś to odłączony,rozdzielacz powinien być p80 3/1 222



Na pewno stary rozdzielacz na symbol p75 bo oglądałem go to co zrobić teraz żeby było wszystko ok.

#29 Share soko74

soko74

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 06 kwiecień 2010 - 20:43

kłopot z pompą

Na pewno stary rozdzielacz na symbol p75 bo oglądałem go to co zrobić teraz żeby było wszystko ok.

Jeśli masz odcięty regulator i chcesz zostać przy tym rozdzielaczu to spróbuj pociągnąć wężyk z boku rozdzielacza (pierwszy otwór od dołu ,chyba gwint 12)do powrotu przy filtrze.Ale rozdzielacz nowy może być trefny,tak było u mnie.

#30 Share xmatixxx

xmatixxx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świdnica

Napisany 06 kwiecień 2010 - 21:21

kłopot z pompą

Jeśli masz odcięty regulator i chcesz zostać przy tym rozdzielaczu to spróbuj pociągnąć wężyk z boku rozdzielacza (pierwszy otwór od dołu ,chyba gwint 12)do powrotu przy filtrze.Ale rozdzielacz nowy może być trefny,tak było u mnie.


A jeżeli mam regulator siłowy to jest wyjście jakieś

#31 Share soko74

soko74

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 07 kwiecień 2010 - 07:45

kłopot z pompą

A jeżeli mam regulator siłowy to jest wyjście jakieś


To dlaczego pisałeś , że masz zaślepione wyjście z pompy na regulator?

#32 Share xmatixxx

xmatixxx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świdnica

Napisany 07 kwiecień 2010 - 18:30

kłopot z pompą

To dlaczego pisałeś , że masz zaślepione wyjście z pompy na regulator?


bo wyjście które jest pod przewodem zaraz koło pompy z prawej strony jest zaślepione

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
kłopot z pompą Dzisiaj, 20:01
  •  

#33 Share bbolas

bbolas

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów

Napisany 18 kwiecień 2010 - 10:01

kłopot z pompą rozmawiamy o kłopotach z hydraulika....u mnie cos jest nie tak posiadam MTZ 82 98r....kupowałem druga pompe pompe i po kupnie była chwile przyblokowana funkcja na rozdzielaczu pod kierownica (od tura) i efekt był taki że za duze ciśnienie wyrwało dziure w deklu od pompy...załozona trzecia pompa i zawołany majster....odkrecił zaworek ten na rozdzielaczu(od góry z lewej strony) od tura(pod kierownica) wyciągął zaworek stwierdził ze jest ok.wkrecił sama srubę regulacjyjna bez zaworu odpalona maszyna poruszane wajchami i powiedział ze musiał byc jakis brud i teraz poszedł w przelew i wszystko było by ok gdyby nie ostatnio okolo poł roku po akcjach z pompami dział tur a przestał z tyłu podnosnik.siłownik po regeneracji a nie chce podnosić(bardzo słaby).lekko zdenerwowany skołowałem sobie zegar jakis stary i przejściówki i podłaczłem zamiast siłownika i on wskazał 40 bar
stwierdzenie ze jest za mało.dolane oleju to samo.na całym zakresie obrotów było 35 bar do 50 bar.
załączona funkcja na rozdzielaczu (domkniecie łyżki i łyżka sie domkła) i jednoczesnie właczony z tyłu podnosnik z zegarem gdy łyżka domknieta zegar dobił do okolo 250 260 bar i usłyszałem popme ze przacuje ponad gwizdek..

troche moze za duzo opisane ale wolałem cała historie opisac moze komuś to pomoże stwierdzic co jest nie tak..

wiem że na rozdzielaczu sa 2 zawory które utrzymują cisnienie tylko który jakie ciśnienie ustala.
czy na regulatorze siłowym od podnośnika (TUZ) znajduje sie jakiś zawór ??...prosze wszystkich o jakie kolwiek opinie.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy