michal8899

Valtra A 72 czy John Deere 5070M na 15 ha

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
michal8899    0

Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agro973    41

może weś sobie jakiegoś farmtraca nie jest drogi a przy tym ma oszczędny silnik perkins

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8899    0

właśnie z tego co sie orientowałem to za farmtracka w dobrym wyposarzenu musze dac 140 tys brutto a muj dealer john deera za 5070m z obciaznikami klima elektrohydraulicznym rewersem swiatłami roboczymi wstępnie powiedział 145tys. brutto!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Valtra na 15ha

Valtra A.

@kamilsame1 bardzo ambitny post wnoszący wiele do tematu :(

 

oszczędny silnik perkins

@agro973 to nie te czasy, Perkins nie poradził sobie z Tier III co spowodowało, że nie są już takie oszczędne.

 

Ja obstawiał, bym przy Valtrze gospodarstwo Ojca i Brata posiada łącznie 4 maszyny tej marki i wszyscy je chwalimy, mało palą są niezawodne i komfortowe. Modelem A nie jeździłem najmniejszy mamy N82. Ale na 15ha n jest za duża, natomiast A będzie się spisywać i nie będziesz spędzać za dużo czasu w polu. Napisz czy masz hodowle i co uprawiasz.

 

Edit: MrRemi oba te ciągniki są mocne trwałe i komfortowe. Więc daruj sobie takie komentarze i nie nabijaj postów<_<


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

sporo słyszałem o tych Zetorach że półbiegi po pewnym czasie po prostu znikają i nie ma ich w ogóle i że one są jakoś tak zrobione że właśnie powinno się jeździć na "zajączku" a "żółwik" tylko włączać sporadycznie żeby się nie psuło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielek24    30

a może własnie farmtrac 80 4wd nie pamiętam ile ale coś niewiele ponad 100tys kosztuje,lub

Farmer albo nawet Belarus 820 przecież i one takie ostatnie nie są a zawsze za te 40tys park maszynowy wzbogacić można ciekawie.czy dziś panuje taka moda,ze tylko zachodnie są najlepsze?a co z ceną i dostepnością części,kosztem eksploatacji,prostotą budowy-czy to dzis sie już nie liczy?

15 ha w sumie nie zawiele dlatego każdy grosz wydany powinien byc 2 razy przeliczony,takie jest moje skromne zdanie,które pociagnie pewnie za soba lawinę mówiacą,że belarus to g..o :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61
właśnie z tego co sie orientowałem to za farmtracka w dobrym wyposarzenu musze dac 140 tys brutto

Kilka postów wyżej


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8899    0

nie takie marki jak belerus odpadają, zastanawiałem sie nad zetorem ale mają duzy apetyt i czasami podobno sprawiają duzo kłopotu. Oprucz 15h prowadze jeszcze troche usług rolniczych i komunalnych. w gre jeszcze moze wejść kubota ale ma strasznie wysokie ceny i niema nawet opcji podnośnika w EHR. Jeszcze obawiam sie o to ze w jelonku przedni i tylny most jest produkowany w chinach dealer mnie zapewniał ze to ich fabryka a nie kupuja je od niech ale to zawsze jest niepewne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

*michal8899

Ja uważam, że dla każdego z nas najlepszymi ciągnikami i maszynami są urządzenia mający jak najmniej elektroniki. Chyba, że chcesz użytkować maszyny 5-7 lat i potem odsprzedawać je. Kwestia podzespołów z Chin czy z Turcji. Każda firma montuje w swoich produktach podzespoły przychodzące z krajów, gdzie jest tańsza siła robota. Na każdym kroku otaczają nas produkty "made in china" zaczynając od ubrań, telewizorów czy komórek.

Ja polecam ci rozpatrzenie oferty ciągnika Polmot H o mocy od 82 do 102 KM. Szczegóły znajdziej na www.supertraktor.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8899    0

Widziałem te polmoty na targach w kielcach ale według mnie to nie bedzie zadobry ciągnik przeciez warfama ma bardzo małe doświadczenie w produkcji ciągników. A zauwarzyliście uderzajacące podobieństwo wnętrza kabiny do waltry A te same zegary i dzwignie nawt wom tak samo się załącza czy to moze mieć soś wspulnego ze sobą? A co do tych chin to wiem o tym dobrze Ze wszystko prawie teraz jest tam produkowane ale lepiej kupić traktor drorzszy znanej marki cenionej z dobra renomą który ma jak naj mniej tych chińskich podzespołu niż tańszy a prawie cały tam wykonany, takie jest moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Czyli co Valtra :( , na pewno nie będziesz zawiedziony


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

Panie Michale, Polmot jest jedynie dystrybutorem tych ciągników w Polsce, rola Polmotu tutaj polega na naklejeniu swoich naklejek i wzięciu marży. Valtra A od Polmotu różni się silnikiem, nic poza tym. Valtra ma swoje silnik, a Polmot Perkinsa. No i ceną. Oczywiście wybór i decyzja zależy od Pana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61
Valtra A od Polmotu różni się silnikiem

Zapewne normy kontroli też mają takie same, już wystarczy że Fiat Ducato, Citroen Jumper i Peugeot Boxer są robione w tej samej fabryce, te same części a Citroen najmniej pali Fiata można najwięcej przeładować i nie dobija zawieszenie, Peugeot najbardziej niezawodny. Jeden zakład produkcyjni Ci sami dostawcy inne normy kontroli i już jest co innego, także ten sam ciągnik tylko inny silnik czasami może być przepaścią. Porównanie na łącznie 100 busach tych trzech producentów wożących przesyłki pomiędzy RP a krajami UE wożąc paczki dla "poszukujących lepszej pracy"


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazo07    0

Na twoim miejscu bez zastanowienia wybralbym VALTRE tylko jest mały szczegół seria A niema klimatyzacji ale na 15h to duzo nie przeszkadza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

A skrzyni i mostów i reszty podzespół na pewno nie ma tych samych bo to zastrzeżony produkt Valtry, co najwyżej budowane na ich zasadzie jak U3512 po MF255 :)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Ja bym jednak wybral jelonka cena przystepna ta 70 to taki dopasowany bardzo ciagnik jak na ten areal.

Ogladalem go na targach w kielcach i jednak co firma to firma niby mosty z Chin ale wszystko wykonane zeby chodzilo na lata ;[

 

Wyglad jak dla mnie tez rewelka podoba mi sie ten zielony kolorek ;)


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj