Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

Ramka euro, czy sms?

Polecane posty

Gość   
Gość

Czym się różnią te dwa typy mocowania osprzętu? Z tego, co się orientuję, to osprzęt do ramki sms ma haki dokładnie nad otworami pod sworznie zabezpieczające. Osprzęt do ramki euro ma szerzej rozstawione haki, czy może węziej rozstawione otwory pod sworznie?,a może jeszcze inne wymiary się nie zgadzają? jak to wygląda z praktycznego punktu widzenia? który rodzaj mocowania jest lepszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

No ok to jakie sa mocowania? SMS (używane w małych turach) EURO (2 haki u góry i wężej rozmieszczone miejsca na zablokowanie link) i 3 typ to np do ładowarek teleskopowych tam są haki i miejsce na blokadę w tym samym położeniu link


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Dla mnie osobiście najlepszy jest system mocowania narzędzi typu EURO, jest najbardziej popularne, i generalnie bez problemu można dopasować (niekiedy posiadane już) narzędzie robocze do ładowacza czołowego, a i również do ładowarek przegubowych, które posiadają ten system wymiany narzędzi standardowo(Pichon P330), lub dodatkowo za dopłatą. A system SMS był stosowany przez firmę TRIMA (jak również do niedawna przez Metal-Fach). Pierwszy raz słyszę, że jest to od dawna w ładowaczach Tur 1, 2, 3. :(

Mocowanie EURO / SMS z wymiarami


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

Dokładnie jak @Legat997 napisał, trima ma mocowania sms, są one też w turach agromaszu (przynajmniej w ł-104)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość