Skocz do zawartości

Zdjęcie

FENDT F 380GT


9 odpowiedzi na ten temat

#1 Share KAROL4

KAROL4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 marzec 2010 - 13:57

FENDT F 380GT Szukam informacji o ilości i klasach olejow do silnika,skrzyni i hydrauliki.Moze ktoś wie gdzie mogę dokupic (dobrać) wyświetlacz do zegara(jest na wpół rozlany).Co może być przyczyną ,że na każdym z 3 półbiegów jadę z tą samą prędkością(ten problem może też chyba występować w LSA)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FENDT F 380GT Dzisiaj, 04:51
  •  

#2 Share Grzesiex

Grzesiex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 16 marzec 2010 - 15:23

FENDT F 380GT Sprawdź działanie półbiegów na 3-trójce np... Nie testuj na przełożeniach 25-30-40, bo to inna część przekładni odpowiada za te przełożenia.

#3 Share KAROL4

KAROL4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 marzec 2010 - 21:03

FENDT F 380GT Nawet niewiem jak włącza sie te 25-30-40.Próbowałem na wstecznym i na innych przełożeniach do przodu.Tak naprawdę nie jestem pewien jak one idą ale chyba w lewika i przód R-2-1,5-3 tył
1-2,5
i na każdym z nich nie ma rożnicy.Przy przełanczaniu na S łychać tylko łupnięcie elektrozaworu którego co dopiero podłączyliśmy.
Mam go od niecalego miesiąca,niewiele nim pracowalem,pare dni dochodziliśmy z elektryką,najprawdopodobniej jutro będzie rozjechany do skrzyni i będą wymieniane synchronizatory bo wyrzucalo R,1 i 2 przy obciążeniu.W międzyczasie tulejuje się TUR.Podrzucalem nim tylko z 1,5 h obornik i wyszlo szydlo z worka.Czy mial ktoś podobnie w LSA bo chyba są to te same skrzynie?

#4 Share Grzesiex

Grzesiex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 16 marzec 2010 - 23:59

FENDT F 380GT Podobne, trochę inaczej jest poprowadzony WOM jego przełożenia i sprzęgło, brak turbosprzęgła, ale ogólnie to funkcjonować powinna podobnie jak w LSA. Przy przełączaniu dźwignią przy kierownicy czujesz, że przełączasz coś w przekładni? Może cięgno pod kabiną jest odłączone lub urwane, łatwo to możesz ustalić jak odchylisz kabinę do tyłu, może też być uszkodzone mechaniczne sterowanie wodzikami wewnątrz przekładni...

biegi:

R 2 25 40
--------
1 3 30

#5 Share KAROL4

KAROL4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 17 marzec 2010 - 10:29

FENDT F 380GT Jest czuć że dzwignia przy kierownicy coś załącza i przy wciśnięciu przycisku na niej ta ośka która wchodzi do skrzyni jeszcze bardziej się w nią wsówa.Mam nadzieję żę dziś mechanik rozpołowi go,to pomknę do Korbanków po części.Jak dokładnie włącza się 25-30-40,czy najpierw przyciskiem na dzwigni przy kierownicy i do siebie a potem lewarkiem zmiany biegów,czy jak?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FENDT F 380GT Dzisiaj, 04:51
  •  

#6 Share kosti68

kosti68

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 528 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 marzec 2010 - 14:52

FENDT F 380GT Trzeba pamietac jedno, ze ciagniki z serii GT to zupelnie inna "bajka" i nie mozna ich w zadnym wypadku porownywac z ciagnikami z typu LSA. Mysle "Grzesiex" ze wiesz co piszesz, gdyz w innym wypadku narobisz Karolowi tylko bigosu.... A co do Karola , to mysle ze powinien udac sie do warszatau ze swoim ciagniczkiem, bo jesli nie ma sie niema pojecia o obsludze i dzialaniu, to co tutaj mowic o porządnej naprawie.
Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

#7 Share Grzesiex

Grzesiex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 17 marzec 2010 - 15:58

FENDT F 380GT

Jak dokładnie włącza się 25-30-40,czy najpierw przyciskiem na dzwigni przy kierownicy i do siebie a potem lewarkiem zmiany biegów,czy jak?


Jaki jest rok produkcji ciągnika?

Pisząc 25-30-40 miałem na myśli oryginalne nazewnictwo stosowane ówcześnie przez firmę FENDT dla szybszej grupy przełożeń, które odpowiada w przybliżeniu prędkościom maksymalnym osiąganym na poszczególnym przełożeniu.
Schemat jaki powinien być na gałce dźwigni zmiany biegów prezentuje się tak:

Dodany obrazek

#8 Share KAROL4

KAROL4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 19 marzec 2010 - 22:05

FENDT F 380GT Jest z 89r.Jutro dostaniemy się do skrzyni,narazie widać,że widełki są nie wydarte,ale są spore luzy na trybach.Wydawało mi się ,że lewarek przy włączaniu R wychyla się mocniej w lewo ,a 1i2 są naprzeciw siebie. Pewnie masz rację,bo biegi wybiera się jak w starym autosanie-typowe lotto. :(
Czy to prawda,że na szosowych mam 6 biegów wprzod,a na polowych 3?Czy na R,1,2,3,25,30,40 mam do dyspozycji półbiegi?Z góry wielkie dzięki za chęć pomocy.

#9 Share Grzesiex

Grzesiex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 19 marzec 2010 - 23:17

FENDT F 380GT Na polowych - pozycja żółw - brak przełożeń 25-30-40, nie ma możliwości ich włączenia, czyli na polowych trzy biegi w przód.
Półbiegi włączane dźwigną przy kierownicy powodują zmianę przełożenia (prędkości jazdy) dla biegów R-1-2-3, nie powodują zmian prędkości jazdy dla biegów 25-30-40.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FENDT F 380GT Dzisiaj, 04:51
  •  

#10 Share KAROL4

KAROL4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 14 styczeń 2011 - 20:01

FENDT F 380GT Ze skrzynią sobie poradziłem a teraz czas na instalację elektryczną.Czy ktoś ma schemat do tego ciągnika?

Podobne tematy