Skocz do zawartości

Zdjęcie

Farmtrac 690DT [Połączone]


159 odpowiedzi na ten temat

#61 Share bugi89

bugi89

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 marzec 2013 - 19:07

Farmtrac 690DT [Połączone] nie mam wielkiej praktyki, ale znajomy ma POLMOT 9014h i jest to straszna lipa, niby silnik Perkins, ale nie tak jak w Farmtrac tylko na licenjci Perkinsa, ale jaja zaczely sie dopiero jak potrzebne były częsci, przestała wiac dmuchawa w srodku, przyjechał do niego serwis, zadzwonili do producenta ze potrzebny jest regulator dmuchawy a producent ze nie ma go i nie bedzie miał, dali pismo ze serwisant ma to naprawic w dowolny sposob a oni i tak wystawia gwarancje:D jaja po prostu, na szczescie kumpel siedział na internecie i wygrzebał ze ten regulator jest z Punto II i naprawili to, teraz jak uruchomił sprezarke to okazało sie ze koło sprezarki nie jest wspolosiowo zamontowane z pozostałymi i cały czas tnie paski, sprawa jest w trakcie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Farmtrac 690DT [Połączone] Dzisiaj, 08:05
  •  

#62 Share niciex

niciex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2013 - 20:39

Farmtrac 690DT [Połączone] @nic sie nie dzieje?O.O.w moim ft 690dt ktory nie ma nawet 300mth idą uszczelniacze na wspomaganiu.do tego mokro juz zaczyna sie robic na zlaczeniu silnika z miska olejową.wiec szczerze mowiac wziąłbym cos innego niz ft lub pol-ursus

#63 Share boryss

boryss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 postów

Napisany 28 marzec 2013 - 22:25

Farmtrac 690DT [Połączone] Chciałem troche odswiezyć temat FT690 chciałbym dowiedzieć sie troche na jego temat jakie awarie i ile mtg ,czy warto kupić ten ciągniczek?

#64 Share dawidkram

dawidkram

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmińsko-mazurskie

Napisany 29 marzec 2013 - 10:35

Farmtrac 690DT [Połączone] W tym temacie dyskutowano trochę o tym ciągniku

http://www.agrofoto..../page__st__2160

@lukaszejro miał dostać na testy 690DT to możesz poczekać aż skończy testować i się wypowie co o nim sądzi, czy go kupił a jeśli tak to w jakiej cenie i wyposażeniu a jeżeli zrezygnował z zakupu to dlaczego.


#65 Share st220

st220

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1032 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 25 maj 2013 - 06:25

Farmtrac 690DT [Połączone] 690 ma prędkościomierz elektroniczny?

#66 Share prasaz562

prasaz562

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 czerwiec 2013 - 18:18

Farmtrac 690DT [Połączone] czy farmtrac 690dt da radę w kosiarce dyskowej samasz kdt300??

#67 Share Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury

Napisany 04 czerwiec 2013 - 18:27

Farmtrac 690DT [Połączone] Powinien dać radę, u mnie sąsiad ciągał taką kosiarkę Ursusem 914 i z tego co mówił to aby tylko ją rozbujać i później szło.

#68 Share bauerka1989

bauerka1989

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 05 czerwiec 2013 - 20:41

Farmtrac 690DT [Połączone] tylko ze farmtrackiem to cieżej rozbujać niż ft

#69 Share Retragon

Retragon

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów

Napisany 01 lipiec 2013 - 21:24

Farmtrac 690DT [Połączone] Ja osobiście wrócił bym do MTZ Biełaruś czy Pronar sprawdzona technologia nie to pseudo nowoczesne badziewie które jak wytrzyma okres gwarancji i zacznie się sypać po 1000 mtg.dopiero są problemy a co do komfortu to coś za coś ale pomimo wszystko to MTZ............................pozdrawiam

#70 Share Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury

Napisany 02 lipiec 2013 - 08:01

Farmtrac 690DT [Połączone] Posiadasz w ogóle ten model że takie głupoty opowiadasz ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Farmtrac 690DT [Połączone] Dzisiaj, 08:05
  •  

#71 Share Fartrac675dt

Fartrac675dt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 560 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mrągowo
  • Zainteresowania:;) dziewczyny , rolnictwo , ciągniki

Napisany 03 lipiec 2013 - 17:51

Farmtrac 690DT [Połączone] Te traktorki nie są takie złe jak się mówi ;) napewno o niebo lepszy niż Balarus :D

#72 Share st220

st220

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1032 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 05 lipiec 2013 - 18:44

Farmtrac 690DT [Połączone]

Ja osobiście wrócił bym do MTZ Biełaruś czy Pronar sprawdzona technologia nie to pseudo nowoczesne badziewie które jak wytrzyma okres gwarancji i zacznie się sypać po 1000 mtg.dopiero są problemy a co do komfortu to coś za coś ale pomimo wszystko to MTZ............................pozdrawiam


No pewnie nie ma to jak Pronar seri 82 badziew jakich mało. Jak bym miał coś z tych trzech ciągników kupić to pewnie starego MTZa albo Belarusa, na pewno nie Pronara.

Może ktoś odpowiedzieć na moje wcześniejsze pytanie?

#73 Share gambler

gambler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:srokowo

Napisany 05 lipiec 2013 - 21:19

Farmtrac 690DT [Połączone] Ogolnie przeciw ruskim ciagnikom nic niemam maja wytrzymałe silniki tylko jak on tylko stoi na wystawie i juz jest mokry od przeciekow to ja mam go kupic i co .../? wiadro silikonu i go usczelniac...przy obecnej technice i technelogi
obrobki stali mogli by tto dopracowac i byłby niezły ciagnik....prosty mechanik bez bajerow zawansowanej hydrauliki...i elektroniki

jak juz małbym cos kupic ze starszych maszyn to 1224...ogolnie udane maszyny

#74 Share Retragon

Retragon

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów

Napisany 06 lipiec 2013 - 21:39

Farmtrac 690DT [Połączone] Mam nowego Farmtrac 7110 tylko jak do orki to nie daje rady i 7 letni MTZ 1025 A wraca do łask morze i ciężki do uszczelnienia ale uciąg ma jak żaden w swej klasie 3700 mtg a silnik mocny i bez awarii............

#75 Share Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury

Napisany 07 lipiec 2013 - 07:52

Farmtrac 690DT [Połączone] Jakbyś nie zauważył to jest temat o 690 DT a nie 7110 DT ? To są 2 inne ciągniki więc proszę zamilcz.

#76 Share Ptrk690

Ptrk690

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 listopad 2013 - 19:29

Farmtrac 690DT [Połączone] Mój FT 690 ma niecałe 2 lata i prawie 750mtg(mało bo w prasie dalej chodził poczciwy Ursus c-385, powód na końcu). Spalanie ok 6.5l/mtg w orce z pługiem 4x35. Co do awarii to są to węże które są wyrywają się z okuć. 3-krotnie unieruchomiły w skuteczny sposób ciągnik na ponad pół dnia(dostanie się do domu po klucze, jazda do osoby która na nowo zakuje i ponowny montaż). Jeśli ktoś chce napisać, że pewnie blokuje dźwignie hydrauliki w pozycji na wydatku i jeżdżę przez cały dzień to się myli. Ostatnio za wężem który zrobił by się zbyt krótki musieliśmy czekać prawie 3 tygodnie!! To nie do pomyślenia w "POLSKIM" ciągniku, gdzie części miały być od ręki... Mimo tego główne podzespoły nie są awaryjne, a węże tylko u mnie tak "cudują". W przyszłym roku pójdzie do prasy, więc jeśli dalej sytuacja będzie się powtarzała to wiadomo

#77 Share Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury

Napisany 14 listopad 2013 - 19:58

Farmtrac 690DT [Połączone] To nie możesz po prostu jechać i kupić przewodów w normalnym sklepie ? Troche śmieszy mnie ta Twoja opinia o dostępności części do niego skoro przewody nie kupuje się w firmie co produkuje ten ciągnik, tylko w sklepie w którym je posiadają :huh:

#78 Share Ptrk690

Ptrk690

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 listopad 2013 - 08:10

Farmtrac 690DT [Połączone] Jak masz tyle czasu w zniwa to baw sie pol dnia z wezami od hudrauliki i plac ze 200zl a serwis niech bierze ci kase za przeglad i nic wiecej. Jest gwarancja to nich robia. Jak cos moglem sam robic to robilem np srube od ciegla sprzegla ktora pekla to zrobilem.No ale dosyc chyba z wezami do zniw wydalem prawie 90zl na zakuwanie wezy. No niby grosze ale to nowy ciagnik prawie. A co jak bedzie mial 5-7lat i zaczne robic po 600-700mtg na rok? Wiadomo po gwarancji bede walczyl przed wiosna z hydraulika, ale czy sie uda, kto wie

#79 Share Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury

Napisany 15 listopad 2013 - 14:42

Farmtrac 690DT [Połączone] Łoł 90 zł to Ciebie naprawdę zbawiło :blink: Za tą cenę byś miał nowy przewód a nawet 2.
Właśnie widać kto ile ma czasu, ja nie mam czasu to jadę i przewód kupuje w sklepie, zakładam i jadę dalej, a Ty jak nie masz co ze sobą zrobić to czekasz na serwis. Co jak co, ale wzywać serwis do pękniętego przewodu to po prostu porażka...
Dobrze, że do tej śrubki serwisu nie wzywałeś bo w ogóle bym cię wyśmiał :lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Farmtrac 690DT [Połączone] Dzisiaj, 08:05
  •  

#80 Share Ptrk690

Ptrk690

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 listopad 2013 - 16:09

Farmtrac 690DT [Połączone] ta ciekaw jestem jakiej dlugosci bylby ten nowy przewod... gdybym mial w ogole sam kupowac to napewno nie 2 oplatowy tylko 3. A co do czasu. To jak mam jechac i kupic jak w dzien przeciez sie kosi a rano i w nocy prasuje?

Edytowany przez Ptrk690, 15 listopad 2013 - 16:14.


Podobne tematy