Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF 235


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share jaromir23

jaromir23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 13 marzec 2010 - 13:30

MF 235 Witam wszystkich mój problem jest następujący Ciagnik MF 235 przeszedł kapitalny remont totalnie wszystko bylo naprawiany badz wymieniane tzn tłoki ,pierscienie, szlif ,nowe wtryski , regeneracja pompy itd problem polega na tym iz jest problem z uruchomieniem tzn wyglada to tak ze kreci i jak by juz prawie chcial zalapac a nie lapie trzeba dluzej pokrecic dopiero powoli odpali objawy identyczne jak przy zapowietrzeniu gdy juz odpali to dziala ok moge zgasic i po chwili odpali z pierwszego strzalu bez najmiejszego problemu gorzej jak postoi z kilka godzin czy cala noc problem pojawia sie znow nie mam pojecia co jest grane czy to zaplon jest zle ustawiony kont wtrysku nie mam glowy mechanik skladal i mowi ze ustawil pompe w tym samym miejscu jak wyjmowal bo se zrobil znaki na pompie i na silniku czy moze ktos wie co jest grane moze ktos wie jak powinien byc ustaawiony ten zaplon czy kont wtrysku - bardzo prosze o informacje .Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 235 Dzisiaj, 15:39
  •  

#2 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 marzec 2010 - 13:36

MF 235 teraz moze ciezko palic bo zimno jest a nowe pierscienie nie sa jeszcze dopasowane do tulei ja jak kupilem nowy traktor to bylo tak samo rano byl problem z odpaleniem ale jak temperature osiagnal to pali na dotyk teraz jak jest dotarty to juz rano nie ma problemu zrob kilka motogodzin moze bedzie dobrze

#3 Share ferdek255

ferdek255

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Osiek

Napisany 13 marzec 2010 - 14:09

MF 235 Moim zdaniem to po generalce trzeba ciągnik uruchomić i niech pochodzi z 12 h to wtedy się dotrze.Miałem tak samo ale w zetorze 7011
Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

#4 Share masiew

masiew

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:suwałki

Napisany 13 marzec 2010 - 14:35

MF 235 ajbo poprostupaliwo się cofa z pompy i po dluższym czasie się ciągnik zapowietrza
wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 235 Dzisiaj, 15:39
  •  

#5 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 marzec 2010 - 15:54

MF 235 Autorze tematu, a podczas remontu to się powymieniało wszystkie gumki na rureczkach paliwowych czy nie bardzo? Poskręcane wszystko starannie? Pompka paliwowa była ruszana? może membranka nieprawidłowo założona, może głowiczka pompeczki ma pęknięcie jak wkręcaliście przewód za mocno, powodów może być dużo a gdzieś przez głupią nieszczelność się zapowietrza, musisz jeszcze raz wszystko przejrzeć, podokręcać i oblukać czy nic się nie poci :) Świeca płomieniowa działa poprawnie?

#6 Share emtecc

emtecc

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 333 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 13 marzec 2010 - 18:33

MF 235 tak jak pisał kolega Ferdek07 musisz bardzo dokładnie sprawdzić cały układ paliwowy. Wytrzyj do suchego wszystkie rurki od wtrysków, pompę paliwową (to ma być suche i z niczego nie może wydostawać się ON). Pojeździj trochę, może uda Ci się wtedy łatwiej odnaleźć ewentualny przeciek.
Sprawdź śrubki odpowietrzające na pompie paliwowej, gwint oraz ich czubek - ich uszkodzenie często równa się z utrudnionym rozruchem.

#7 Share jaromir23

jaromir23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 13 marzec 2010 - 21:18

MF 235 Pompka paliwowa miała wymienianą membrane tzn jest zlozona z 2 zeby byla mocniejsza akurat tam nie powinno byc problemu a jesli chodzi o szczelnosc przewodow no to widze gdzie niegdzie pocenie sie silnik juz ma zrobione po remoncie jakies 40 motogodzin caly czas zastanawiam sie nad tym zaplonem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 235 Dzisiaj, 15:39
  •  

#8 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 13 marzec 2010 - 22:10

MF 235 Myślę, że jak robił to mechanik, do którego masz zaufanie to nie powinno być akurat problemu z kątem wtrysku. Gdyby był niewłaściwy kąt wtrysku to i zimny silnik byłoby dość ciężko uruchomić. Może jest problem w tym, że membrany pompie zasilającej były składane z dwóch??
Wypisze Ci wszystkie możliwości z instrukcji napraw:
1.Mała prędkość obrotowa
2.Niewłaściwe działanie włącznika rozrusznika
3.Zatkany przewód doprowadzający paliwo
4.Uszkodzona pompa zasilająca
5.Zanieczyszczony fltr paliwa
6.Zanieczyszczony filtr powietrza
7.Zapowietrzony układ paliwowy
8.Uszkodzona pompa wtryskowa
9.Uszkodzone rozpylacze
10.Uszkodzona świeca płomieniowa
11.Niewłaściwy kąt wtrysku
12.Niewłaściwy luz zaworów
13.Niski stopień sprężania
14.Ograniczona przepustowość rury wydechowej
15.Zacieranie się zaworów.
16.Zużyta gładzie cylindrowe
17.Złamane, zużyte lub zakleszczone pierścienie tłokowe

Sporo z tego można od razu wykluczyć, ale niech to będzie dla innych, którzy będą mieli podobne problemy z silnikiem AD3.152

Podobne tematy