PiotrNaw

Problem z ogrzewaniem w ZETOR 5211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PiotrNaw    0

WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Witam.

Miałem u siebie taki sam problem. Jeżeli przewody są drożne to sprawdź czy nagrzewnice nie są zapchane. No i ważne też jest to żeby termostat był sprawny, bo u mnie bez termostatu płyn nie chciał się podnosić do góry.

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/15628-problem-z-ogrzewaniem/page__hl__ogrzewanie temat mojego autorstwa, właśnie z tym problemem. Przeczytaj go to może znajdziesz jakieś ciekawe wskazówki.

Pozdrawiam ;)


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrNaw    0

Nagrzewnice są w porządku. Wymieniłem zawór nagrzewnicy oraz przewody w kabinie. Termostat też ok. Jak połączę rurkę z pompy do kolektora to jest ciepło, zaś jak połączę do nagrzewnicy to już nie ;) . Czy to może być problem z pompą ?? Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

W temacie do którego podałem link, ktoś napisał że winna może być pompa, ponieważ może mieć niewłaściwy luz na wirniku i przez to daje za słabe ciśnienie. Musisz wszystko sprawdzać po kolei, wierze że uda ci się to naprawić ;)


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

spróbuj odpowietrzyć układ, zdejmnij przewód przy nagrzewicy i zwiększ obroty, zrób to bez korka chłodnicy, zdarza się również , że naprawi się samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u3512    0

co prawda miałem ten problem w Ursusie 3512 ale udało mi się go rozwiązać w taki sposób, że: węże i nagrzewnicę "ręcznie" zalałem płynem. Napełniłem nagrzewnicę płynem, założyłem do niej dolny wąż. Następnie nalewałem płyn do drugiego węża aż nie wypłynął górną rurką nagrzewnicy.

Po tym zabiegu po kilku minutach węże od ogrzewania zrobiły się ciepłe. Wcześniej pompa nie zdołała podnieść płynu na taką wysokość i węże nagrzewały się na długości 20 cm

 

P.S. Nie wiem jak jest w zetorze bo jeszcze nie miałem przyjemności tam zaglądać:) - to co pisałem mam z doświadczenia na komfortowej kabinie Ursusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radmzes    141

U mnie grzał ładnie zetor, ale po wymianie przewodu przed zaworem ciepło zimno przestało grzać. Dlaczego? Czyżby tak jak piszecie układ się zapowietrzył? Pompa w ciągniku jest nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2120

Ktoś wie jak wyjąc te rurki idą w kabinie? Niby powinny wyjśc do dołu ale one maja z 1,5m a miedzy kabiną a ziemia jest nie wiecej jak 80cm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja pierdzielę , wykop dołek , albo jedź na most . Kombinuj , myśl - to nie boli .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2120

Trzeba mieć kanał... Mysłalem,ze ejst jakiś sposb , ze sie bez kanału obejdzie....

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

No  sory  ale  jakiej odpowiedzi oczekiwałeś? wyciągać  możesz odcinając po kawałku  , ale  nowych  tak nie  założysz...


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No czego nie ? , tylko że działać nie będą i będą grzechotać w słupku :P;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2120

Udało sie wyjąc, troche ję podgiałęm ale mysłe ze sie nic nie stało :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popo1993    0

Ja w moim je wywaliłem i włożyłem takie miedziane plastyczne rurki bez problemu grzeje łatwo się wkłada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kup gumowego weza. Oczywiscie na odpowiednia dlugosc. Zegnij na pol przywiaz na zgieciu sznurek, na drogim koncu sznurka przywiaz srubke. Wprowadz od gory slupka srubke ze sznurkiem w miejscu starych rurek i przeciagnij węża. Potem przecinasz w miejscu sznurka i masz gotoww nowe weze od ogrzewania. Koszt takiego weza okolo 100zl. Musi on byc z tych grubszych taki jak cisnieniowy itp. I zeby sie nie splaszczyl w slupku kabiny bo za maly przeplyw bedzie. Ja tak robilem bo moje zgniły.

Ktoś wie jak wyjąc te rurki idą w kabinie? Niby powinny wyjśc do dołu ale one maja z 1,5m a miedzy kabiną a ziemia jest nie wiecej jak 80cm...


Wywal rurki i wstaw gumowy waz. Koszta moze wieksze jak nowe rurki miedziane ale duzo mniej roboty przy wymianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Jeśli ktoś chce mieć ciepło nawet na wolnych obrotach to polecam dodatkową pompę obiegową, ja mam od mercedesa. Pięknie działa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Dodatkowa pompa nie jest po to żeby w ogóle działało tylko po to żeby nawet na niskich obrotach. W moim przypadku zarówno nagrzewnica jak i pompa są nowe jednak na niskich obrotach było kiepsko. Wstawiłem pompę i jest dużo lepiej, nagrzewnice grzeją wydajnie już na 800 obr/min.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2120

A ciagnik caly czas stoi CI na wolnych obrotach? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

A cały czas napieprza na wysokich ? No bez sensu dyskusja, w Zetorze nagrzewnice są wysoko, żeby wydajnie grzały trzeba mieć przynajmniej 1500 obr/min inaczej szybko się wychładzają. Do tego często gęsto układ nie używany lubi się zapowietrzyć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj