Polecane posty

darkuspinex    0

co myślicie o POL-MOT 10014H czytałem wasze opinie ale są różne. jest już rok po założeniu postu to myślę że dużo osób go mam i byście mogli się tą wiedzą podzielić. Chcę go kupić w przyszłym roku słyszałem że jest już wersja 140km od końca roku wejdzie na rynek. Może ktoś zna cenę tej wersji. Zastanawiam się właśnie nad tym pol motem lub CASE CASE MXXUM 130 X LINE lub CASE JX1100 lecz te dwa bym mógł kupić z 2007r. Co myślicie może ktoś by mi doradził a i zależy jaka cena za pol mota 140km by była to bym się skusił na niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

Na silniku jest tabliczka w okolicach pompy paliwowej jest tam wybity numer silnika np. PJ12345U123456P Gdzie PJ określa rodzinę silnika w tym przypadku jest to 1106 kolejne cyfry to numer fabryczny litera U jest to litera określająca z jakiej fabryki silnik pochodzi U- czyli z Angli Ostatnia litera określa rok produkcji. Tu jest link http://www.perkins.com/cda/files/287332/7/Engine%20Number%20Guide_PP827_01_09.pdf

Kolego też nurtowało mnie to pytanie czy jest to silnik z Angli i z moich informacji wynika że ze jest to perkins na licencji produkowany w Tureckiej fabryce (takie info mam od serwisanta silników z Perkinsa). Na logię jeśli ciągnik w większości jest składany w turcji to po jaką cholerę targać silnik z Angli do Turcji a potem z Turcji do Polski. Takie są moje informacje o pochodzeniu tego silnika. Jeśli chodzi o wytrzymałość to nie wiem ale nie sądze że perkins pozwoli wypuśćić bubla na rynek. O tym muszą się wypowiedzieć użytkownicy tego silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Może i tureckie byle mało paliły i się nie psuły. A co do numeracji silnika chciałem takową zobaczyć na silniku prekinsa w ursusie a tam nic tabliczka jest tylko ,że pusta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Ja sprawdzałem tabliczke przy pol-mocie h u dilera i okazało się że są to orginalne silniki bo literka srodkowa to "U"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Ja tez sprawdalem co tam jest za silniczek i wyraznie na tabliczce jest made in UK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Kolego o co chodzi z tym linkiem powyżej??? To jest przecież auto a nie ciągnik rolniczy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogus56    45

Witam. Sąsiad niedaleko ma Pol-Mota 10014H i z tego co widze to maszyna chodzi jak zegarek, a powiem szczerze że tak dostaje po d*pie, że czasami jest żal tego ciągnika :/ ale w koncu jest on do roboty a nie do stania. Ciagnik chodzi z pługiem obrotowym 4x40 agregatem uprawowo-siewnim czynnym teraz przy kukurydzy pracuje, transport , balotowanie, gruber itd. i sam jestem ostro zdziwiony że on to wszystko wytrzymuje, bo wiadomo że to nie jd czy fendt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zx1    0

Może ktoś się podzielić swoimi opiniami i spostrzeżeniami na temat tej marki? Chyba ktoś już ten ciągnik zakupił więc podzieliłby się z nami wszelkimi uwagami.

Mam Polmota H 82KM od ponad roku. Spisuje się dobrze. Z pługiem Staltech U170J(4x32 cm)pali 7 l/mth - 70% ziemi lekkiej,30 % gliniastej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas1982    0

Panowie czy Polmot 102 KM ma elektroniczny pomiar prędkości oraz obrotów WOM ??

Jaki jest dostęp do chłodnic, do wlewów oleju i paliwa??

Czy ma w opcji EHR??

Czy 102 KM da radę z 3m talerzówką? (110 km ale 6 śmiga u sąsiada 13km/h)

Czy da radę podnieść agregat upr-siewny bierny 3m który zasypany waży ok 2,2 tony??

Jakie jest ogólne wrażenie z użytkowania tego ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam polmoty nie maja prędko sciomierza maja tylko miejsce na niego ale tam montują normalny licznik mtg, bronę talerzowa na pewno uciągnie 3 m a co do agregatu uprawowo siewnego co waży okolo 2200kg hmm trudno powiedzieć te nowe polmoty maja udźwig podnośnika 4200kg tyle samo co Proxima jak widziałeś gdzieś ze proxima podnosi taki ciezar to polmot podniesie, co to ehr to w standardzie ma taki podnośnik sterowany guzikiem a resztę ustawia się na wajchach ,a dostęp do chłodnic oleju i paliwa jest dobry , jedynie mam zastrzeżenia do skrzyni mało przełożeń to jest moja opinia a ogólnie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

Z talerzówka 3 m to śmiga jak coś, agreagtu 2200 kg to nie ma szans na podniesienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas1982    0

Mnie zalęzy aby przynajmniej 4 biegi były w prędkości 6-12km/h

Poczekam chyba na 110km ursusa powinien mieć łatwiej choć to i tak będzie drugi traktor w gospodarstwie (po 1634) ale mocy mu się też przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj