Polecane posty

mariusz1988    0

ale nikt się nie interesuje czy ten motor perkins jest orginalny angielski czy jakaś tam podróba bo jak na targach patrzyłem na tabliczkę na silniku to było to chińskie pismo a może perkins made in turcja to napewno nie jest orginał bo orginał to tylko anglia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

Skad wiesz, ze chinskie? A moze koreanskie? Wszedzie Warfama podkresla, ze montuja originalny silnik Perkinsa z serii 1100. W nowych Ursusach takze jest montowana ta sama seria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktom    1

może mi ktoś odpowiedzieć, dlaczego silniki Perkinsa nie mają najlepszych opinii. krótko mówiąc słyszałem i nawet na tym forum pojawiają się opinie że mułowate i dość paliwożerne. Kiedyś spotkałem rolnika na placu u dilera oglądaliśmy nowe ciągniki, jak dowiedział się że konkretny model ma perkinsa od razu nie chciał dalej rozmawiać :D , powiedział tylko : słaby motor .Zaznaczam że sam nie miałem okazji pracować, dlatego pytam ile w tym prawdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

ale nikt się nie interesuje czy ten motor perkins jest orginalny angielski czy jakaś tam podróba bo jak na targach patrzyłem na tabliczkę na silniku to było to chińskie pismo a może perkins made in turcja to napewno nie jest orginał bo orginał to tylko anglia

Na silniku jest tabliczka w okolicach pompy paliwowej jest tam wybity numer silnika np. PJ12345U123456P Gdzie PJ określa rodzinę silnika w tym przypadku jest to 1106 kolejne cyfry to numer fabryczny litera U jest to litera określająca z jakiej fabryki silnik pochodzi U- czyli z Angli Ostatnia litera określa rok produkcji. Tu jest link http://www.perkins.com/cda/files/287332/7/Engine%20Number%20Guide_PP827_01_09.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SEMPRON    0

Ludzie !!!! Nie kupujcie tego, wiem że znajomy kupił to w czasie jazdy na drodze podośnik sam sie opuszczał i podnosił ! Nie kupujcie ! Oszukali go jeszcz z mocą miało 10KM mniej niż powinien ! Jak chciał zamontować TUR 4 to mu powiedzieli że cały ciągnik się od tego rozleci !

Edytowano przez SEMPRON

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Kolego może jakieś szczegóły podaj, fotki ??? Bo jesteś niewiarygodny!!! Kto ci uwierzy jak w galerii są fotki i chyba film z pracy Pol-mota z ładowaczem !!! Specjalnie założyłes konto żeby podać tą sensacyjną wiadomość ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

Sempron, spadla Ci sprzedaz, ze tak pojechales po konkurencji? Przedstaw konkretne dowody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Ludzie !!!! Nie kupujcie tego, wiem że znajomy kupił to w czasie jazdy na drodze podośnik sam sie opuszczał i podnosił ! Nie kupujcie ! Oszukali go jeszcz z mocą miało 10KM mniej niż powinien ! Jak chciał zamontować TUR 4 to mu powiedzieli że cały ciągnik się od tego rozleci !

 

Buaha ha ha :lol: Pewnie jeszcze mu koła odpadły i kierownica w rękach została :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klaas111    0

Może ktoś się podzielić swoimi opiniami i spostrzeżeniami na temat tej marki? Chyba ktoś już ten ciągnik zakupił więc podzieliłby się z nami wszelkimi uwagami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr78j    13

Jestem świeżym posiadaczem wersi 82 KM i jak na razie wszystko jest OK. Sam rozczarowałem się ale

w pozytywny sposób z wyciszenia kabiny. W porównania do mojego zetorka 5340 to jest o wiele

lepiej wyciszony.

Nie bawem wiosna - to zobaczymy co potrafi ta maszyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bububear    1

@piotr78j Ile taka przyjemność kosztuje? On ma w standardzie obciążniki na tył, czy trzeba dopłacać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr78j    13

cena ciągnika katalogowa wynosi 124 tyś brutto - wyposażenie ful wypas, tylko za ciężarki tylnie,

oraz większe oponki trzeba dopłacić po 1.500

ale cena jaką się płaci-zależy tylko od tego czy się umie handlować !!!

Edytowano przez piotr78j

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz3v    4

Jeśli chodzi o silnik to jest orginalny MF. Kupuje teraz traktor, miałem wielki dylemat... Ursus, zetor, pol-mol h, mtz.... na inne marki typu NH, JD,VALTRA,MF... mnie nie stać :( Jeździłem, doradzałem się i rozmawiałem ze znajomymi którzy posiadają takie ciągniki, oraz brałem pod uwagę zdanie delera. Padło na pol-mot h 82 konny. Ursus jest dobry, ale prawda jest taka, że już jest po ursusie..., kwestia paru lat jeśli chodzi o jego produkcje, a cena też wygórowana :o Sprzedaż zetora w ostatnim czasie spadła o 30%, nabywcy nowych zetorów twierdzą że już zetora nie kupią (nie mówię że wszyscy), zetor jest bardzo dobry, solidny... ale nie te nowe modele. Jeśli chodzi o mtz to jest daleko w tyle patrząc na komfort... choć bardzo mi się podoba wizualnie, no i jest przystępna cena. Nie każdy zgodzi się z moją opinią, ale to jest tylko moje zdanie, nie wyssane z palca tylko stwierdzenie skonsultowane z posiadaczami ciągników i delerami. POL-MOTa będę miał do końca czerwca, dla zainteresowanych cena brutto 120000tys.zł na szerokim ogumieniu, choć widziałem na allegro za 113000tys.zł lecz jest on zbyt daleko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr78j    13

Gratuluje wyboru !!!

Zgadzam się z twoją opinią na temat pozostałych ciągników.

Sam posiadam Zetorka 5340 już leciwego bo ma 12 lat, Twarda sztuka na gospodarstwie

20 ha jako traktor główny. Jak do tej pory żadnej poważniejszej usterki nie było.

A co do tych nowych z seri Proxima to z opini ludzi którzy mają te ciągniki to już nie te maszyny.

Stały się "GUMOWE".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris29    0

Jeśli chodzi silniki Perkinsa to są to oryginalne jednostki napędowe z Anglii.A "znaczki" widniejące na tabliczce znamionowej nie świadczą o pochodzeniu silnika.

Ja osobiście widziałem ciągnik POL-MOT H w pracy i wiem że jest wart tej ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jlapeta    0

Jeśli chodzi o silnik to jest orginalny MF. Kupuje teraz traktor, miałem wielki dylemat... Ursus, zetor, pol-mol h, mtz.... na inne marki typu NH, JD,VALTRA,MF... mnie nie stać :( Jeździłem, doradzałem się i rozmawiałem ze znajomymi którzy posiadają takie ciągniki, oraz brałem pod uwagę zdanie delera. Padło na pol-mot h 82 konny. Ursus jest dobry, ale prawda jest taka, że już jest po ursusie..., kwestia paru lat jeśli chodzi o jego produkcje, a cena też wygórowana :o Sprzedaż zetora w ostatnim czasie spadła o 30%, nabywcy nowych zetorów twierdzą że już zetora nie kupią (nie mówię że wszyscy), zetor jest bardzo dobry, solidny... ale nie te nowe modele. Jeśli chodzi o mtz to jest daleko w tyle patrząc na komfort... choć bardzo mi się podoba wizualnie, no i jest przystępna cena. Nie każdy zgodzi się z moją opinią, ale to jest tylko moje zdanie, nie wyssane z palca tylko stwierdzenie skonsultowane z posiadaczami ciągników i delerami. POL-MOTa będę miał do końca czerwca, dla zainteresowanych cena brutto 120000tys.zł na szerokim ogumieniu, choć widziałem na allegro za 113000tys.zł lecz jest on zbyt daleko.

 

Kolego który model POL MOTa widziałeś za 113 tys. zł i gdzie on był dostępny. No i oczywiści czy była to cena brutto?

 

Jestem świeżym posiadaczem wersi 82 KM i jak na razie wszystko jest OK. Sam rozczarowałem się ale

w pozytywny sposób z wyciszenia kabiny. W porównania do mojego zetorka 5340 to jest o wiele

lepiej wyciszony.

Nie bawem wiosna - to zobaczymy co potrafi ta maszyna.

 

Napisz kolego jak spisuje się w pracy. Pewnie już coś nim robiłeś?

Edytowano przez jlapeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz3v    4

@jlapeta na allegro 112990zł (brutto) jest model pol-mota h 82-konnego, wpisz na allegro w wyszukiwarkę "pol mot h" i wszystkiego się dowiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jlapeta    0

@jlapeta na allegro 112990zł (brutto) jest model pol-mota h 82-konnego, wpisz na allegro w wyszukiwarkę "pol mot h" i wszystkiego się dowiesz.

Na allegro sprzedawcy piszą wszystko co trzeba by sprzedać dany produkt.

Dlatego szukam opinii na forum bo tutaj ludzie piszą jak jest w rzeczywistości choć mam wrażenie że niektórzy "słyszeli że dzwonią tylko nie wiedza w którym kościele" ja chcę tylko konkretów

 

MF 3635 za 36600 euro to jest około 145tys zł brutto

Kolego MF 3635 to model z lat 90 tych i ma 135 koni. zastanów się co piszesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj