Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
GABBER85    1293

@ samo :

"mam taki problem w swojej 330 że po remącie sprzęgła bardzo często wypycha mi te grzybki co są w łopatkach od 1 stopnia "

mialem to samo w c360 tez mi te grzybki przebijało, ale cos podregulowalem tych lopatek i nie przebija juz, ale niewiem czy to ta moja regulacjia pomogla...


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samo    3

narazie spróbuję wytoczyć mocniejsze grzybki a jeśli to nie pomoże to pewnie znowu bede musiał rozbierać ciągnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klimas78    0

Koledzy mam problem z regulacją sprzęgła.

Miałem wyciągnięty silnik i przy okazji wymieniłem tarcze sprzęgłową jezdną,bo była dość zużyta.

Teraz mam mały problem z regulacją sprzęga.Biegi dość ciężko wchodzą.

Mam pytanie jak w prosty sposób wyregulować sprzęgło ,Chodzi mi o regulacje właśnie sprzęgła jezdnego,bo sprzęgło od wałka odbioru mocy działa ok,a nie chce wszystkiego rozlegulować.

W mojej 330 jest stary rodzaj docisku i nie wiem czego się tam chycić.

 

P.S Tarcza sprzęgłowa jest założona prawidłowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

masz docisk starego typu na 3 łapki czy nowszy na 6 ???


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Łapki jezdne są z takimi grzybkami. :( Jeśli biegi ciężko wchodzą to trzeba podciągnąć. Te 3 łapki i grzybkami należy podciągnąć tylko nie wiem ile najlepiej wg własnych upodobań. Licz obroty bo musisz przestawiać je wszystkie równo. Nie stosuję przepisów książkowych bo reguluje sprzęgło pod siebie.

 

Jeśli C-330 to jest 6 łapek :(


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

C-330 z początku produkcji i części lat 70' też miały trzy łapki.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Łopatki muszą być w odległości jakieś 80 mm do 85 od tarczy sprzegłowej . Na docisku musi być 6 śrubek na śrubokręt bodajże krzyżak ... Dokręć te śruby do wyczówalnego oporu a następnie wykręc o 2 obroty i zakontruj nakretkami . Te śruby maja kontre w postaci nakrętek chyba na klucz 14 . Po złożeniu powinno być ok ...


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Ustawiasz korbą koło zamachowe, żebyś miał dostęp do śrub na dźwigienkach. Odkręcasz przeciwnakrętkę i tą śrubę o jeden obrót na każdej dźwigience. Bierzesz drut 8mm, i jeżeli między pierścieniem wyciskowym a oprawą łożyska odległość jest mniejsza niż 8 mm to odkręcasz każdą śrubę o tyle samo obrotów, żeby uzyskać to 8mm. Następnie kontrujesz śruby i gotowe. Jeżeli chcesz dla WOM-u to napisz. :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klimas78    0

Mam jeszcze jedno pytanko.

Czy tą regulacje sprzęgła jezdnego dokonuje się tylko na dzwigienkach,czy też na tych śrubkach na docisku jak napisał kolega wcześniej. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

W sprzęgle na trzy dźwigienki wkręty oporowe-dociskowe na obudowie służą do regulacji tarczy WOM. Jest ich sześć. Podczas regulacji należy je wkręcić do oporu, a następnie wykręcić o 1.5obrotu i zakontrować. :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Tak, śruba na końcu dźwigienki z przeciwnakrętką. :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
justna82    0

mam problem z wyregulowaniem silnika c 328 brak możliwości ustawienia sprzęgła-tarcz c 330 wałek c 330 sprzęgłowy docisk c 330 obudowa sprzęgła c 328 to jest założone i srzęgło działało a teraz go brak co dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Witam! mam pytanie, bo widzialem jak jeden gosciu we wsi ma w ciapku tak pompe, ze naciska sprzeglo i non stop mu podnosi podnosnik np. jak to jest zrobione?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

Chodzi Ci o to, że mimo wciśniętego sprzęgła może podnosić?

To dlatego, że ma dobrze wyregulowane sprzęgła- jezdne łapie wysoko, a sprzęgło przekaźnika i pompy nisko. Dzięki temu wałek może się kręcić kiedy ciągnik nie jedzie nawet kiedy masz wbity bieg i jest to jak najbardziej normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Dzieki @Strd , @Krystianrolnik nie logiczne, bo gdy wcisne sprzeglo do oporu to podnosnik i tur opada jak trzymam wajche.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tak dla wyjaśnienia, w c 330 jest sprzęgło dwustopniowe, pierwszy stopien odłącza skrzynie biegów, a drugi stopień skrzynie biegów, wom i pompę podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Cytus
      Panowie mam pytanie bo wymieniłem tarcze 1 i 2 stopnia i po zakręceniu docisku łapki sie za bardzo cofnęli w stronę sprzegla i jest straszny luz na pędzle co moze byc przyczyna?
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj