Polecane posty

kup oba uszczelniacze i wymień dla pewność tu i tu majątku nie kosztują i tak jak piszą kapitalne sprzęgła zrób do 30 dużo nie wyjdzie a spokój na lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2021 o 22:14, mtz3 napisał:

Panowie co może być przyczyną piszczenia z okolic sprzęgła, gdy wcisną pierwszy stopień pisk ustaje, łożysko oporowe? Dodam że wszystko nasmarowane 

Mam pytanie czy udało się Panu wyjaśnić przyczynę tych pisków ponieważ mam to samo zjawisko u siebie w ciągniku

Edytowano przez marekcechini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymon94    51

Panowie czy ktoś próbował wymienić pedał sprzęgła bez rozpoławiania? W C-360 jest to trudne ale da się przez okienko rewizyjne od regulacji sprzęgła.

W C-330M okienko jest większe niż w zwykłej C-330, widełki są skręcone na śrubę do której ktoś z małymi rękoma dotarł by raczej. Ktoś może sprawdzał kiedyś to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    587

A cóż to się stało , że pedał jest do wymiany ? To jest element nie do zdarcia. Pomijając to , może i dało by się go wyjąć , ale nie ma mowy aby go zamontować . Samo rozpolowienie zajmuje ok godziny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymon94    51

Więc tak śrubę by jakoś odkręcił ale nie ma szans odgiąć blaszki zabezpieczającej ją. Więc jest to nie wykonalne jednak. Temat do kosza ;)

No pedał nie do zdarcia ale w M są dwa rodzaje. Ten zwykły i ten drugi z końcówki produkcji który jest inaczej wygięty żeby nie zawadzał do ramienia kolumny kierownicy na układzie z jednym drążkiem (kolumna C-360 wychodziły z fabryki na tym na samym końcu 91 i 92 rok bodajże). U mnie jest zwykły a mam kolumnę od C-360 i pasowało by ją zagospodarować. Do wymiany tego rozpoławiać ciągnik trochę słabo. Przy remoncie sprzęgła jak już wymiana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

witam, pedał sprzęgła przestał odbijać do samej góry tylko leży na pierwszym stopniu a po za tym sprzęgło działa normalnie, to może być ta sprężynka 0050 01-967 0 ? jak to wymienić? 

Edytowano przez Maniek101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1825

Idą tam dwie takie i jak wymieniać to dwie, a co do samej wymiany innej metody nie ma jak rozjechać na pół 😉

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1825

Oj tam oj tam, przy okazji rozpoławiania sprawdziłbym też stan ogólny samego sprzegła, łożyska wyciskowego, wieńca zębatego tego małego łożyska co podpiera wałek pierwszego stopnia, uszczelnienie ewentualnych wycieków. Skoro będzie rozjechany warto przy okazji sprawdzić ;)

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10

Witam chciałbym wyregulowac sprzegło ursus 360 łapki i zeby zrobić to w maire dobrze mysle kupić szczelinomierz pomożecie jaki wybrac bodajze musi byc 4mm i 10mm pierszy i drugi stopień?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

4mm może być z elektrody do spawania, 10mm to zwykły pręt gwintowany M10 z metra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

Ja kiedyś takiego pręta 12 z 1 strony oszlifowallem na kwadrat 10mm, a z drugiej na kwadrat 4mm i pięknie sie ustawia teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam zrobiony tak samo, tylko z połamanych chwytów wierteł. Wszystko fajnie pod warunkiem że łożysko nie jest wydarte.

 

A tak przy okazji. W c 330 z turem w oborze sprzęgło ustawię wg książki i fajnie działa. Po jakimś czasie, kilku m-cy sprzęgło się ślizga. Skok jakowy jest kilka cm, luz na łapkach też, łożysko się nie kręci na postoju a jednak na 4  ciągnik w czasie jazdy zwalnia lub staje. Zależy od podłoża.  Jak ustawie większy luz, pomimo że łapki i tal nie dotykały łożyska, sprzęgło zaczyna brać niżej i ciągnie jak głupi. Nie umiem tego wytłumaczyć, bo co da zmiana luzu jeśli i tak przy początkowym ustawieniu jest zapewniony luz? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowazie    0

Witam wymieniliśmy sprzęgło w ursusie c330 na nowe i okazało się ze wałek mocy wom nie chce działać. Sprzęgło zostało wyregulowane 1 i 2 stopień. Jaka to może być przyczyna . Czyżby tarczki były do wymiany. Wyskakuje tez 6 bieg dlaczego ? Zaznaczam ze te problemy pojawiły się dopiero po wymianie sprzęgła na nowe. Dzięki za pomoc 💪

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Jakie tarczki? Wakacje już się komuś znudziły? Co ma sprzęgło do wyskakiwania? Ktoś tu zmyśla bajki..

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
superfarmer02    3661

Wom nie działa w sensie co się dzieje, nie chce się włączyć, zgrzyta, włącza się a nie kręci? Napisz coś więcej. Wyskakujący bieg nie ma nic do sprzęgła 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    639
8 godzin temu, krowazie napisał:

Witam wymieniliśmy sprzęgło w ursusie c330 na nowe i okazało się ze wałek mocy wom nie chce działać.

WOM nie działa a czy działa hydraulika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowazie    0
Dnia 23.07.2023 o 07:42, superfarmer02 napisał:

Wom nie działa w sensie co się dzieje, nie chce się włączyć, zgrzyta, włącza się a nie kręci? Napisz coś więcej. Wyskakujący bieg nie ma nic do sprzęgła 

Włącza się ale nie kręci 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Cytus
      Panowie mam pytanie bo wymieniłem tarcze 1 i 2 stopnia i po zakręceniu docisku łapki sie za bardzo cofnęli w stronę sprzegla i jest straszny luz na pędzle co moze byc przyczyna?
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj