Polecane posty

bugi    0

Witam

Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co :D i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

U mnie w zwykłej 330 też tak ciężko chodzi a u wujka w 330M jest już co innego sporo lżej .


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
voller    0

Mam pewien problem szukam porady, mam ursusa c-330 po wymianie sprzęgła na jesieni 2008 roku zaczeły się problemy, po dwóch tygodniach urwała się łapka sprzęgła, myśleliśmy ze to wina materiału z którego zastała zrobiona. Ale po zimie ( dodoam że ciągnik nie był używany) w robocie w polu urwało następne dwie łapki, zostały wymienione , ciągnik po tej wymianie wytrzymał 3 godziny pracy i znów się urwały te łapki, tym razem kupiliśmy części oryginalne i zostały włożone i złożone prawidłowo, po tej wymianie ciągnik pochodził 30 min. Wraz z mechanikiem zastanawiamy się co to może być, czy któś miał podobny problem. Dodam jeszcze ze przy pierwszym remoncie sprzęgło było w całości wymienione. proszę o szybką poradę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Bez wysprzęglania urywa,to może jest zle wyregulowane, między łożyskiem a łapkami musi byc luz, istnieje możliwośc że masz zle założonom tarcze, i jest problem z dobrom regulacjom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

witam szukałem ale nie mogłem znaleźć całej kwintesencji a chodzi o sprzęgło w ciapku muszę wymienić chyba łapki ale nie wiem czy to wszystko proszę o wskazówki albo schemat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

wiem że nie można pisać posta pod postem ale bardzo dziękuję z pomoc zrobiłem to sprzęgł z kolegą u niego w domu bo to był jego traktor wymieniliśmy 2 tarcze pierścień wciskający,osłonę sprzęgła łapki 3 sztuki sprężyny i te trójkątne klocki od łapek oraz wszystkie sprężyny długie i krótkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

spoko a wazne jest jeszcze odpowiednie wyregulowanie sprzęgła, bo czasami to po zmianach takich bywa że pierwszys stopien staje się 2gim ;) lub szarpie ciągnik przy ruszaniu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Coś o ty wiem- normalnie mordęga ;) . Ja ma c-335 i mam mniejsze okienko w bloku jak w standardowych 330. No i trzeba uważać żeby śuba się nie przekręciła (są tam takie dołki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kornikm    2

Podczas trzymania wciśniętego sprzęgła coś zgrzyta i podczas zmiany biegów.

Co to może być? Proszę o pomoc!

Z góry dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo2604    0

Prawdopodobnie łożysko oporowe Ci stanęło i podczas wciskanie sprzęgła łapy drą o nie. :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kornikm    2

A jak to najlepiej naprawić i szybko naprawić? Czy można długo jeździć bez wymiany tego łożyska?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kornikm    2

Ale jak to jest łożysko to czy nie tarło by się cały czas? A może coś jest z dociskiem sprzęgła? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

łozysko dopiero wtedy działa jak wciśniesz pedał sprzegła czyli wtedy łapki opierają się o tuleję wyciskową łożyska i powinno dopiero wtedy zacząć sie kręcić, a jak masz uszkodzone je to wtedy łapki trą o tuleję wyciskowa a łożysko stoi w miejscu i wtedy może zgrzytać piszczeć itp. Odkręc okienko regulacji sprzęgła i oblukaj czy łozysko działa jak trzeba. Mogło zatrzeć się lub pęknąć, u sąsiada raz jedna łapka ciagle dotykała do tulei wyciskowej i łozysko ciągle się obracało aż zakończyło swój zywot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

to napewno łożysko. wciskając pedał dociskasz je do łapek sprzegła i powstaje slizg

zgrzyt powstajebo pewno sie nie obraca już. powinieneś rozpołowić i wyegulować sprzęgło i dać nowy wycisk (łożysko)

 

Warn za chaotyczne pisanie postów.(już poprawione)


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnybravo    2

dzisiaj odpaliem ciapka. ruszylem na czworce, chcialem cofnac zgrzyt! zawrocilem wlaczylem sprzeglo chcialem ruszyc na do przodu a tu nic ciagni stoi co moze byc przyczna? prosze o pomoc

 

sorki za pismo ale moj xp po przywroceniu systemu nie pisze polskich znakow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygala    0

Pewnie obrobiło wieloklin na wałku sprzegłowym , na tym na którym jest osadzona tarcza sprzegłowa. A wom i podnosnik chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnybravo    2

wom sie kreci a podnosnik unosi

 

jak sprawdzic co sie stalo

 

Nie cytuj poprzedniego posta!

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygala    0

No to by oznaczało ze oberwało wieloklin na wałku pierwszego stopnia który odpowiada za biegi. drugi walek odpowiada własnie za wom i podnosnik. napisalem ze mogło oberwac wieloklin, to takie najgorsze co by moglo sie przytrafic moze obcieło nity na tarczy sprzegła ewentualnie obrobiło wieloklin na tarczy. odkrec klapke od regulacji sprzegła moze bedzie cos widac (ale wątpie) jedynie trzeba zrobic ROZJAZD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygala    0

łożysko oporowe powinno dociskac dotaki pierscien. Ale chyba tam nic nie bedzie widac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygala    0

Zakładając

tarcza ok 50zl

wałek ok 100

robocizna to zalezy bo przy wymianie samej tarczy to pewnie ok 100 zl

a jezeli do tego jeszcze wałek to pewnie trzeba bedzie dozucic jeszcze z 50zl bo trzeba jeszcze w skrzyni podłubac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Cytus
      Panowie mam pytanie bo wymieniłem tarcze 1 i 2 stopnia i po zakręceniu docisku łapki sie za bardzo cofnęli w stronę sprzegla i jest straszny luz na pędzle co moze byc przyczyna?
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj