Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF 255 pytania


14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Rolnik20

Rolnik20

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 05 marzec 2010 - 21:01

MF 255 pytania Czy w MF 255 są na wale pierścienie dystansowe tzw. półksiężyce i ile ich dokladnie jest, bo słyszałem różne opinie, nawet że nie ma ich w MF 255. A jesli sa to jak je wymienic, bo kiedys wymienialem przy T25 i miska olejowa odeszla bez podnoszenia ciagnika i wymienilem. A jak to wlasnie zrobic przy MF 255?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 255 pytania Dzisiaj, 11:21
  •  

#2 Share mizgus

mizgus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 marzec 2010 - 21:28

MF 255 pytania Tak są 4 sztuki półpierścieni od strony koła zamachowego aby je wymienić trzeba odjechać przodem by móc zdjąć miskę. Przesuwa ci się wał czy pytasz z ciekawości?

#3 Share Rolnik20

Rolnik20

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 05 marzec 2010 - 22:50

MF 255 pytania 4 sztuki to chodzi o to ze sa dwie pary, ale w ktorym miejscu? Odjechac przodem to znaczy przednia osia czy na sprzegle? Mam stuki przy odbiciu walu w czasie gaszenia bez wcisnietego sprzegla.

#4 Share bialy1984

bialy1984

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wyszków i okolice

Napisany 06 marzec 2010 - 11:01

MF 255 pytania  Przodem musisz odjechać, bo ciężko będzie Ci wykręcić miskę olejową. A pierścienie są z tyłu od strony kola zamachowego ale wiem czy uda Ci się je wymienić bez wyjmowania wału. 

#5 Share Mlatek

Mlatek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
  • Zainteresowania::)

Napisany 06 marzec 2010 - 11:11

MF 255 pytania Ja wymienialem tak ale w aucie ze od strony miski olejowej sie dostalem w dodatku jeszcze panewki wymienialem ale to tylko w aucie.
:)

#6 Share mizgus

mizgus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 marzec 2010 - 19:13

MF 255 pytania Przodem czyli przednią oś z korpusem oczywiście, odkręcasz miskę później ostatnią stopę czyli tą od strony sprzęgła, jak ją odkręcisz to dwa półpierścienie już masz zdemontowane bo one przylegają właśnie do tej stopy a te co są u góry to trzeba przepchnąć choćby drutem z jednej strony i wypadną. Jak będziesz zakładał nowe to zwróć uwagę bo do wału muszą iść stroną z takimi podcięciami inaczej nie będą miały smarowania.

#7 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 06 marzec 2010 - 21:11

MF 255 pytania Jak rozbierzesz to dokładnie sprawdź wał czy nie jest pęknięty.

#8 Share Rolnik20

Rolnik20

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 08 marzec 2010 - 12:18

MF 255 pytania Jeszcze mam pytanka:
1.jak będę rozbierał to czy wystarczy podeprzeć na korpusie pod kołem zamachowym czy trzeba jeszcze gdzieś podeprzeć lub podwiesić za silnik żeby nie opadł???, bo z podwieszeniem mogę mieć problem bo nie mam takiego sprzętu.
2.Patrzyłem w książce jest jakiś pierścień dystansowy za kółkiem pasowym, czy on też może powodować luz przesuwny na wale, czy też należałoby go wymienić? Czy wystarcza same pierścienie i luz zniknie?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 255 pytania Dzisiaj, 11:21
  •  

#9 Share mizgus

mizgus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2010 - 20:03

MF 255 pytania 1. Wystarczy jak podstawisz pod skrzynię, tylko podłóż kliny pod koła aby nie odjechał.
2. Ten pierścień co mówisz to z przodu jest połączony z pokrywą rozrządu a od spodu jest na nim uszczelniacz taki pasek gumowy bądź korkowy,jest to tylko element pośredni uszczelnienia.

#10 Share daniel9

daniel9

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 październik 2013 - 20:51

MF 255 pytania odświeżam temat jakie są dopuszczalne luzy na wale a pierścieniach dystansowych umnie takowe wystapiły są małe ale odczywalne tylko powciśnięciu sprzęgła po 130 mtg od remontu mechanik mówił że to normalne zaznaczam że luz jest minimalny czy

#11 Share daniel9

daniel9

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 październik 2013 - 18:13

MF 255 pytania Pomoż ktoś

#12 Share daniel9

daniel9

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2013 - 18:22

MF 255 pytania chyba tu nikt nie zagląda
;[

#13 Share 1210

1210

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów

Napisany 27 październik 2013 - 19:13

MF 255 pytania niestey kolego ale masz racje.
Dużo ciekawych rzeczy się na tym forum dowiedziałem ale chęć zysku i mamona przysloniły oczy właścicielowi. Robi wszystko aby ludzie tylko i wylącznie się rejestrowali aby móc wiecej kasy wydrzeć z reklam. Dzięki takim zabiwim udzie poprzenosili się na inne fora i ciężko już otrzymać sensowną pomoc na tym forum a szkoda bardzo wielka szkoda bo uważam że BYŁO to najlepsze forum o rolnictwie.A zapomnialem dostanę za chwilę bana za odpowiedź nie na temat to tak w ramach walki o jedną i sprawiedliwalinię która jest wytyczona i która niepodlega dyskusji a reakcjonistów należy zniszczyć

Edytowany przez 1210, 27 październik 2013 - 19:15.


#14 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2013 - 20:29

MF 255 pytania

odświeżam temat jakie są dopuszczalne luzy na wale a pierścieniach dystansowych umnie takowe wystapiły są małe ale odczywalne tylko powciśnięciu sprzęgła po 130 mtg od remontu mechanik mówił że to normalne zaznaczam że luz jest minimalny czy

W zależności czy miałeś nowy wał czy szlifowany.Jak nowy to półpierścienie masz nominalne a jak po szlifie to możesz mieć delikatnie przebrany wał ale luz minimalny musi być bo inaczej przy ostrym rozgrzaniu wał złapał by na pół pierścieniach.Robiąc remont silnika sam też pasuję pół pierścienie aby był ten minimalny luz bo miałem już zdarzenia w c 360 wał po szlifie spasowanie pół pierścienie dotarta na wolnych obrotach poszła w ostrą robotę i złapała na pół pierścieniach tak że ją udusiło i bez rozebrania nie szło od wału ich oderwać tak je spiekło.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 255 pytania Dzisiaj, 11:21
  •  

#15 Share daniel9

daniel9

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2013 - 22:56

MF 255 pytania Dzięki za odzew. Nowy blok,wał po szlifie półpierścienie ponadwymiarowe i teraz akurat to wyszło prędzej tego niebyło :)

Podobne tematy