Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zbyszekbrzuze    297

To obojetne, wybierz ktora lepszej jakosci. Ja abym, bral oryginalna.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Sprawdź średnice zewnetrzną tarcz, bo nowe nie oryginane, np. Chełmno jest wieksze od oryginału o 10mm.

Wejść wejdzie bo jest tam miejsce tylko koło zamachowe może być nierówne jesli stara tarcza sporo wytarła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Koło zamachowe mam żukowskie, różnie u mnie mówią, jedni że te polskie szybko się ścierają a niektórzy że oryginalne się ślizgają. Stara polska tarcza sprzęgłowa nie wytrzymała momentu obrotowego i poszła w mak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,ja mam oryginalne ok.15 lat a może iwięcej i nic nie ślizga tylko musi być sprzęgło dobrze wyregulowane i jest dobrze, od nowości była tarcz nitowana to po kilku latach się rozsypała, popękały okładziny na nitach i założyłem oryginał ale klejony i powiem że pięknie działa nic nie ślizga i nie pęka, tylko jak podaje musi być porządnie ustawione sprzęgło ,ciągnik będzie się kopał ,a na asfalcie dęba staje, a o poślizgu mowy nie ma :huh: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

W moim jest tarcza jeszcze CCCP. Na pewno wymieniana, tylko ze starych zapasów. Ale zrobiła się za twarda. Od razu łapie. Może to od stylu jazdy...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie mam taki problem ze swoim władziem ze pod obciązeniem wyskakuje mi 1-wszy bieg. Co może byc przyczyną ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Witam. Powie mi ktoś dlaczego nie mogę ruszyć łagodnie Władimircem, choć bym nie wiem jak puszczał sprzęgło to i tak szarpie. Sprzęgło regulowane. Mam sąsiada co posiada Władka to tam rusza się nim jak samochodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Mnie nurtuje ta sama sytuacja, docisk oryginalny, tarcza CCCP, jeszcze gruba, tylko swieci sie jak lusterko.

A znowu w T25 oryginalnym nawet strzal ze sprzegla daje lagodzne ruszenie.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ale idealna powierzchnia wzrokowo, a czy nie ma bicia. Włóż w tokarkę i puść na obroty albo sprawdź czujnikiem zegarowym.

Nowe - badziew. <_<

Już widziałem nowy docisk który miał cieńszą o 1,5mm blachę docisku i od samego początku sam o siebie się zapierał nie dając w ogóle wysprzęglić, wyginając się przy tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Moim zdaniem nie powinna byc gladka jak porcelana, bo swiadczy to o przypaleniu, a ze jeszcze gruba to nie wymienialem.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badziak    0

tak właśnie myślałem, ale jedno i drugie było kupione nowe tyle, że nikt przed założeniem nie sprawdzał cholera.. a jak jest luźno to będą jakieś problemy?? może coś się stać ??

Edytowano przez badziak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Może się cofać w stronę dźwigienek i będzie się kręcić cały czas przez co długo nie pociągnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badziak    0

w takim razie to zostawię wymienię jak już padnie bo nie chce się znów rozpoławiać tylko nie wiem czy to wina łożyska czy obudowy ;/ bo jedno i drugie nowe..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badziak    0

mam do Was prośbę jeśli ktoś może nagrać przez to okienko jak się zachowuje łożysko i jak to wygląda jak się wciśnie sprzęgło i wrzuci bieg.. bo jednak będę miał to do wymiany bo jak ostatnio sprawdzałem to ostro zadymiło i zjarało mi łożysko.. i nie wiem czy to wina tego, że one było luźno czy może odwrotnie założyłem je.. bo jak wciskałem sprzęgło to łożysko nawet się nie kręciło i zjarało..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kacpex8    0

Połączone

 

 

Witam
Ostatnio wymienilem walek blokady biegow kulki i sprzezyny po zlozeniu wszystkiego dzwignia sprzegla nie powraca maksymalnie do gory tylko trzeba ja podniesc ok 1,5 cm. Gdy szbko puszcze sprzeglo to wroci do gory.
Co moze byc nie tak ??
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj