Skocz do zawartości

Zdjęcie

zetor 7540 8540 9540 10540


111 odpowiedzi na ten temat

#101 Share tom79

tom79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 grudzień 2014 - 21:13

zetor 7540 8540 9540 10540

witam wszystkich.

od niedawno jestem posiadaczem zetora 8540 wszysto do tej pory w miarę chodziło ale od jakiegoś czasu słychać jakieś

głośne wycie jakby pompy hydraulicznej na wolnych obrotach tego nie słychać wymieniłem  olej filtry i brak już pomysłów co może być a i jeszcze zauważyłem ze jak podnośnik podnosi na zimno  jak i tura to podszarpuje ja sie rozgrzeje jest ok ,może ktos ma jakis pomysł co moze być?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zetor 7540 8540 9540 10540 Dzisiaj, 23:47
  •  

#102 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 grudzień 2014 - 21:50

zetor 7540 8540 9540 10540

Teraz jest chłodniej i masz za gęsty olej i to z tego się bierze. Filtry mają za małą przepustowość. Musiał byś wymienić olej na jakiś rzadszy.



#103 Share tom79

tom79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 grudzień 2014 - 16:38

zetor 7540 8540 9540 10540

zalałem go olejem  Agrol U  gosć w agromie mówił ze dobry będzie pewnie chciał sprzedac ... a  mam jeszcze pytanie mam tura przy nim i nie wiem sie co sie dzieje . zmieniłem oringi na suwakach ma rozdzilacz NIMCO bo sam podnosił i popracowałem z godzine było dobrze i teraz to samo czyżby te oringi do kitu

czy coś innego moze być .....



#104 Share DarekD

DarekD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 775 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 grudzień 2014 - 10:41

zetor 7540 8540 9540 10540

dokładnie jak kolega wyżej napisał : filtr ma za małą przepustowość szczególnie przy zimnym oleju ,a do tego jest tak zprojektowany ,że nie ma zaworu od strony ssącej przez który pompa powinna ciągnąć olej jak ten nie zdoła przejść filtrem.

Ja na zimę ,z racji prawie codziennego używania ciągnika ,  wyjmuję ten filtr  i wtedy  hydraulika chodzi normalnie nawet na Hipolu 6 .

Może kto i napisze ,że bez filtrów nie wolno itd .itp.  ,ale każdy mi znany filtr  ma takie zabezpieczenie i  większość oleju idzie nie przez niego ,ale bokiem  dla zabezpieczenia funkcji smarowania . Także lepiej niech idzie nie oczyszczony  niż powietrze ,szczególnie dla tarczek półbiegów

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Edytowany przez DarekD, 14 grudzień 2014 - 10:52.

nowy

 
 
 
 
 
 

#105 Share tom79

tom79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 grudzień 2014 - 18:56

zetor 7540 8540 9540 10540

dzieki za informacje jutro zobacze jak będzie bez filtr ......



#106 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 grudzień 2014 - 19:55

zetor 7540 8540 9540 10540

Witam,mam pytanie do użytkowników tych Zetorów o działanie półbiegów a konkretnie jak są przełączane czy poprzez naciśnięcie guziczka tzn.elektrohydraulicznie i czy tym wszystkim steruje elektronika,proszę o wyjaśnienie tematu jak laikowi bo z tymi zetorami nie miałem do czynienia i w mojej okolicy nikt takich nie posiada.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zetor 7540 8540 9540 10540 Dzisiaj, 23:47
  •  

#107 Share tom79

tom79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2014 - 13:43

zetor 7540 8540 9540 10540

półbiegi są mechaniczne  zwykła gałka


u mnie tak  jest w zetorze 8540


skrzynia 3 biegowa +wsteczny i 3 półbiegi na każdym biegu



#108 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2014 - 15:21

zetor 7540 8540 9540 10540

czyli przełączając półbiegi przesuwamy jakąś dźwignię,ciekawe jak to jest rozwiązane a czy można to robić pod obciążeniem czy trzeba ze sprzęgłem?



#109 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 21 grudzień 2014 - 16:21

zetor 7540 8540 9540 10540

Dokładnie jest taką mała dźwigienka po prawej stronie kierownicy. Jest to wzmacniacz momentu i można używać go bez sprzęgła. To jest to samo co we forterrach półbiegi tylko tam naciskasz guzik a tu przesuwasz tą dźwignie. Jak coś pisz PW miałem takiego zetora to mogę odpowiedzieć na pytania ;)



#110 Share DarekD

DarekD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 775 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 grudzień 2014 - 09:11

zetor 7540 8540 9540 10540

w modelach z "guzikami" od półbiegów jest tylko sterownik wielkości przerywacza od kierunkowskazów ,który steruje siłownikiem od rozdzielacza . Także nie jest to strasznie skomplikowane ,bo reszta działa jak przy sterowaniu ręcznym.

 
 
 
 
 
 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

#111 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 marzec 2015 - 17:32

zetor 7540 8540 9540 10540

Witam ponownie,czy w 9540 ten przełącznik od podnośnika na słupku występował w każdym egzemplarzu,oglądałem ostatnio takiego i właściciel mówił że nie wie co to za przełącznik i odkąd go ma to ten przycisk nic nie obsługuje,dodam że jest on koloru białego a nie żółty



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zetor 7540 8540 9540 10540 Dzisiaj, 23:47
  •  

#112 Share wojtal24

wojtal24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2131 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 24 marzec 2015 - 20:17

zetor 7540 8540 9540 10540

U mnie w 10540 też nie ma tego przełącznika tylko ja mam rozbudowaną hydraulikę i przedniego tuza


ZETOR TEAM

Podobne tematy