Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ideał dziewczyny farmera


1547 odpowiedzi na ten temat

#581 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 30 grudzień 2012 - 21:55

Ideał dziewczyny farmera No to może taki mały przykład.


Mój kolega rok starszy , ze wsi chłopak robotny ma prace nie pije porządny gość , poznał dziewczyne z miasta pobrali się mają dziecko.Od początku każde z nich osobno mieszkało.....nie uzgodnili tego przed slubem , on do miasta nie pójdzie ona do niego na wieś i taki finał , co to za zycie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał dziewczyny farmera Dzisiaj, 01:58
  •  

#582 Share Olecka

Olecka

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 124 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 30 grudzień 2012 - 22:07

Ideał dziewczyny farmera Widzę że tu tylko walka między miastowymi a swojskimi a wszyscy odbiegli od tematu przewodniego . :P
"Ideał dziewczyny farmera"- według mnie i z mojej perspektywy to każdy z Was Panów marzy w głębi duszy aby trafić na dziewczynę, która zaakceptuje Was takimi jakimi jesteście, i pomimo tego że przyjdziecie dajmy na to z obory cali brudni, śmierdzący to ona i tak się Wam rzuci na szyję i powie "Kochanie i tak Cię kocham i jestem z Ciebie dumna" a jak będzie się coś działo to powie "Tak Misiek już biegnę".
I jednak uważam że lepiej jak dziewczyna się zna na tym co robi jej mąż. Przynajmniej jest milej. Trochę głupio jak jedno mówi o chlebie a drugie o niebie.
A poza tym Panowie gospodarstwo to nie tylko praca ale także pasja, i miło jest ją dzielić z tą najważniejszą osobą w życiu.

#583 Share Dylek

Dylek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koniecpol
  • Zainteresowania:Rolnictwo Mechanika Kobiety

Napisany 30 grudzień 2012 - 22:35

Ideał dziewczyny farmera POL1 i Przez własnie to wszystkie moje związki poszły w las :)
Olecka masz racje Tylko takich Kobiet już mało Marzyć zawsze można... Miastowe marzą o Księciu z bajki na białym koniu :)

#584 Share Olecka

Olecka

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 124 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 30 grudzień 2012 - 22:41

Ideał dziewczyny farmera Mało, ale jak się chce to się znajdzie. Może problem leży po waszej stronie, że patrzycie przede wszystkim na wygląd a nie na osobę. A może własnie ta pyzata dziewczyna z końca wsi będzie tym w/w ideałem? Może czas rozejrzeć się wokół siebie a nie oglądać za plastikowymi lalami z miast :)

#585 Share Dylek

Dylek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koniecpol
  • Zainteresowania:Rolnictwo Mechanika Kobiety

Napisany 30 grudzień 2012 - 22:57

Ideał dziewczyny farmera haha rozbawiłaś mnie plastikowa lala według mojego uznania to ma w głowie (siano)
niestety jestem z nielicznych farmerów u mnie w okolicy wiec lipa wszyscy sie pozbyli gospodarek i wpajają swoimi dzieciom on to zapier po nocach a Ty sobie śpisz a jak byś wyszła za niego to samo byś robiła u ludzi byś nie miała poszanowania :)
Wygląd mało kiedy sie liczy ale musi jako tako wyglądać dziewczyna :)

#586 Share Olecka

Olecka

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 124 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 30 grudzień 2012 - 23:08

Ideał dziewczyny farmera Trzeba dobrze szukać. Naprawdę są dziewczyny które chciałaby mieć takie życie, ale często właśnie nie chcą się ujawniać bo sobie myślą że "jak tylko się dowie że ze wsi to od razu jest spalona". Jak to mówią szukajcie a znajdziecie i zamiast się tu sprzeczać na forum o to i o tamto to lepiej udać się na łowy :P
Dróg jest dużo, może np. gospodarz od którego ostatnio kupiliście zwierzaka ma córkę :P Kto wie, w życiu wszystko jest możliwe. :)

A co do siana to nie obrażajmy siana, w końcu to pożywienie dla zwierzaków zebrane z mozołem. Według mnie one nie mają nic w głowie i tyle.
W ogóle ludzie w mieście kompletnie nie mają życia. Żeby nie rolnicy (mówię tu o całym świecie), to żaden miastowy by teraz swojego grubego tyłka nie grzał w ciepłym bloku. :P

Edytowany przez Olecka, 30 grudzień 2012 - 23:06.


#587 Share Dylek

Dylek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koniecpol
  • Zainteresowania:Rolnictwo Mechanika Kobiety

Napisany 30 grudzień 2012 - 23:10

Ideał dziewczyny farmera a coś o miastowych wiem bo mój wujek sobie przyprowadził z miasta stary kawaler on a ona myśli ze Byk rośnie w 2 tyg niekiedy to padam z śmiechu :)
zawsze mi sie trafia tak ze Ci gospodarze mają starsze córki :)

#588 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 grudzień 2012 - 23:15

Ideał dziewczyny farmera

Wygląd mało kiedy sie liczy ale musi jako tako wyglądać dziewczyna :)

No nie jako tako, to musi być ta jedyna, może innym się nie podobać, ale coś oboje nawzajem muszą po czuć do siebie, bo to nie klacz się przecież kupuje, żeby aby ludzie nie powiedzieli, że to "chabeta" w tych sprawach nie można myśleć, że może jakoś to będzie, bo można obudzić się z ręką w nocniku.

#589 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 30 grudzień 2012 - 23:16

Ideał dziewczyny farmera Ja to nie rozumiem czemu Wy sie nasmiewacie z tych miastowych???

Dziewczyny takie same jak te wiesniaczki czasami madrzejsze od tych lampucerow wiejskich
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#590 Share Dylek

Dylek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koniecpol
  • Zainteresowania:Rolnictwo Mechanika Kobiety

Napisany 30 grudzień 2012 - 23:21

Ideał dziewczyny farmera Bo miastowe są bardzo dziwne zawsze po nawet zwykłych świętach płaczą ze nie poszło w Cycki tylko w biodra
MAT jakoś to nie będzie tylko musi wyglądac dobrze nie idealnie bo tak owych nie ma

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał dziewczyny farmera Dzisiaj, 01:58
  •  

#591 Share razor275

razor275

    CBŚ

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 2171 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tarnów
  • Zainteresowania:Rolnictwo , myślistwo , motoryzacja

Napisany 30 grudzień 2012 - 23:24

Ideał dziewczyny farmera

Ja to nie rozumiem czemu Wy sie nasmiewacie z tych miastowych???

Dziewczyny takie same jak te wiesniaczki czasami madrzejsze od tych lampucerow wiejskich

Niestety taka prawda...
Zarówno w mieście możemy znaleźć pożądaną dziewczynę jak i na wsi , na to nie ma reguły :)
Chociaż jak patrze jak zachowują się niektóre dziewczyny ze wsi to masakra ;)

Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi


#592 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 grudzień 2012 - 23:26

Ideał dziewczyny farmera Też nie tak, że wszystkie miastowe są do kitu, może o niczym nie mieć pojęcia, tylko chęci do nauki, i będzie taką rolniczką, że te ze wsi się nie umywają.

#593 Share Heidi88

Heidi88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 336 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 30 grudzień 2012 - 23:41

Ideał dziewczyny farmera

ona myśli ze Byk rośnie w 2 tyg niekiedy to padam z śmiechu :)
i :)


Tu nie ma się co śmiać jej niewiedzy winien jest wujek, to leży w jego gestii żeby miała jakieś względne pojęcie.

Zresztą z tego co czytałam to Wy w mieście też nie bardzo potraficie się odnaleźć, trochę więcej osób i czujecie się zagubieni :rolleyes: I tu nie chodzi o księcia z bajki a o mężczyznę z krwi i kości -_-

#594 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 grudzień 2012 - 23:43

Ideał dziewczyny farmera Parę osób nie odrobiło pracy domowej? Tyle było napisane o mentalnych wewnętrznych ludzkich podziałach na tych i tamtych...
Potraficie wystawić nos poza te wyklepane stereotypy i wygodne slogany?
Bariery sobie w głowach stawiacie: rolnik to pijak, pracownik biurowy to laluś i próżniak itd. co tą drogą chcecie osiągnąć.Leczycie może tak swoje kompleksy? :o
Praca na gospodarstwie będzie dla każdego przyjemna i ile ją polubi, w przeciwnym przypadku praca stanie się udręką.To samo dotyczy wybranki czy wybranka,
W moim gospodarstwie miałem parę koleżanek i dziewczyn" z miasta" i rzeczywiście fascynowała je ta inność, nie widziały w pracy na kombajnie czegoś złego a tym bardziej jakiegoś zacofania czy monotonii, cieszyły się jak dzieci będąc ubrudzone od tego kurzu :P
Przyznaję,nie każda dziewczyna mi odpowiadała a one tak samo wybierały bliskich swemu sercu, a aspekt bezpieczeństwa uczuciowego jak i materialnego jest istotny, choć przez głęboko zakochanych czasowo pomijany.
Chłopaki, zastanówcie się czego byście oczekiwali na miejscu swoich dziewczyn i przestańcie wydziwiać, Jak Kasia wam nie odpowiada to poznajcie Magdę, a o ideale zapomnijcie raz na zawsze.

Edytowany przez KRISTOFORn, 30 grudzień 2012 - 23:50.


#595 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 grudzień 2012 - 23:48

Ideał dziewczyny farmera Heidi, to Ty tak myślisz, ale takich ambitnych jak Ty jest w mieście naprawdę mało, chociaż nie można powiedzieć, że nie ma wcale .

#596 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 31 grudzień 2012 - 08:15

Ideał dziewczyny farmera

POL1 i Przez własnie to wszystkie moje związki poszły w las :)
Olecka masz racje Tylko takich Kobiet już mało Marzyć zawsze można... Miastowe marzą o Księciu z bajki na białym koniu :)


ooooooooooooooooooooooooo 100% toś chłopie prawdę powiedział.
Tak jest .niestety jest tu garstka takich co mają klapki na oczach a i tak swojego się trzymają.
A co tam , niech se wezmą lalunie z miasta to im miód wybierze tak że w onuckach będą chodzić po śniegu.

Ja to nie rozumiem czemu Wy sie nasmiewacie z tych miastowych???

Dziewczyny takie same jak te wiesniaczki czasami madrzejsze od tych lampucerow wiejskich


Ja to nie rozumiem czemu Wy sie nasmiewacie z tych miastowych???

Dziewczyny takie same jak te wiesniaczki czasami madrzejsze od tych lampucerow wiejskich

taaaa żebyś ty choż w połowie dorównała mądrością tym zwykłym wiejskim dziewczyną to wredy możemy porozmawiać.
A te miastowe to takie mądre że w każdym bloku po min 2 rozwody.....ciekawe czemu.
Pewnie laluniom facet za mało pieniążków przynosi i im mało na makijarze i na pewno już mają nie jednego kochanka na boku.
Mi swojego czasu miastowe "galerianki"bokami powychodziły jak słuchałem ich cytatów o zdrowym odżywianiu , jak to dbają o zgrabną talie i jak często chodzą po saunach itd.

Byłem w związkach z dziewczynami z miasta więc coś wiem na ten temat wiem jakie mają poglądy i o czym myślą.
Dziewczyny ze wsi są inny inaczej podchodzą do pewnych spraw......może nie wszystkie ale większość.Przynajmniej dziewczyny ze wsi nie szukają modeli tak jak miastowe.
To widzi sie odrazu.
Normalny zawsze trafi na normalnego , tylko trzeba cierpliwości.
Najgorzej mają Ci co szukają ideału a takich jest w pi....du.Takie osoby trafiają najgorzej.
Potem są łzy i cytaty gdzie ja miałem oczy , gdzie ja miałam oczy.
Kiedyś babcia mi powiedziała tak

:" M..... nie patrz na wygląd ale na charakter .....uroda z czasem przemija charakter zostaje"

Edytowany przez POL1, 31 grudzień 2012 - 08:29.


#597 Share Dylek

Dylek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koniecpol
  • Zainteresowania:Rolnictwo Mechanika Kobiety

Napisany 31 grudzień 2012 - 08:38

Ideał dziewczyny farmera

Tu nie ma się co śmiać jej niewiedzy winien jest wujek, to leży w jego gestii żeby miała jakieś względne pojęcie.

Zresztą z tego co czytałam to Wy w mieście też nie bardzo potraficie się odnaleźć, trochę więcej osób i czujecie się zagubieni :rolleyes: I tu nie chodzi o księcia z bajki a o mężczyznę z krwi i kości -_-


Heidi wujek to ja nie wiiem co on wyrabia padło mu na głowe chyba prawie 70 ma Ona chyba z nim jest dla majątku :) bo z nim nie da sie wytrzymać
Ona nie chce sie uczyć Ubrała sie na czerwono do Byków no poprstu upadłem
jak mam jechać do jakiego miasta to sobie Mapę drukuje

#598 Share Heidi88

Heidi88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 336 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 31 grudzień 2012 - 10:04

Ideał dziewczyny farmera POL chyba przemawia przez Ciebie jakaś zawiść, może miałeś jakieś kontakty z kobietami z jakiegoś miejskiego marginesu społecznego. Proszę Cię więc nie pisz o rozwódkach i galeriankach bo popadasz w skrajności.

Mówisz o mądrości dziewczyn pochodzenia wiejskiego, nie mówię nie, ale to w większości tylko i wyłącznie mądrość życiowa tak zwana zaradność. Rzeczy nauczone przez rodziców, dziadków związane z radzeniem sobie na gospodarstwie. A jeśli chodzi o wiedzę zdobytą ze szkół, książek, programów tematycznych, to tutaj zaczynają się schody. To prawda - usiądzie z Tobą wypije piwo, ale gdzie w tym wszystkim kobieca subtelność, gdzie co drugie słowo to przekleństwo.

Mężczyźni którzy mają uraz do kobiet z miast wychwalając przy tym zalety dziewczyn ze wsi mylą się po części, ale tak jest im łatwiej, bo taka dziewczyna jest prosta, ciężko będzie pracować i nie będzie się przy tym zastanawiać po co?, dlaczego? tylko przyjmie, że to normalna kolej rzeczy. Nie będzie zadawać pytań, nie będzie analizowała i podważała Waszych decyzji. Niestety nie ukrywajmy ale jest przepaść kultutowa między wielkomiejskim życiem a wiejskim. Ciężko Wam wysiedzieć na jakimś bardziej wartościowym filmie nie daj Boże - o zgrozo z napisami, dlaczego disco polo kojarzone jest z muzyką w której lubują się ludzie ze wsi - ? Bo jest prosta w odbiorze, nie trzeba się nad nią zastanawiać nie ma drugiego dna.

Wasza praca, wszystkie czynności wykonywujecie bez chwili zastanowienia - bo tak trzeba, bo tak ojciec nauczył. Wasze szare komórki zabija rutyna. Nie zatrzymujecie się po to aby wziąć ziarno w garści i pomyśleć przez chwilę z dumą ile kosztowało Was to pracy i czasu.

Pamiętam, kiedy pierwszy raz zobaczyłam jak do mojego gospodarza przyjechała jakaś ciężarówka. Pytam co się dzieje, co on robi? Mój na to ze spokojem i znudzeniem oznaimił, że przyjechał gość zabrać mleko.
- Pytam ale gdzie ono trafia? Po co? Co z nim dalej się dzieje? On nie wie, nie zastanawiał się nad tym zrobił swoje i tyle.
Myślałam że zejdę !!! To on poświęca całe swoje życie, gania przy tych krowach od świtu do nocy, tyle się w polu narobi żeby to wszystko wykarmić i tylko po to żeby jakiś gościu przyjechał załadował to mleko i pojechał ( nie wiem jak to profesjonalnie opisać - wybaczcie) ręce mi opadły. Lubię jak ludzie przychodzą z kankami i chwalą Twój produkt, w tedy ta cała praca ma sens robisz to dla tych wszystkich osób i aż się chce wstać rano i to wszystko robić. Ale skoro Wam to nie zajmuje głowy gdzie ono trafia to mnie tym bardziej nie powinno to obchodzić, zresztą widać po Waszych forumowych tematach co dla współczesnego rolnika jest najważniejsze
- ceny melka
- cena bydła rzeźnego
- jakie są u Was ceny cieląt
- czy hodowla X szt się opłaca

Proszę Was, kobiety z miasta to blachary? ok a Wy to kto ? bezmózdzy dorobkiewicze ? -_-

Mój post nie zamierza nikogo obrażać jego jedynym celem jest dołożenie oliwy do ognia hehe :D

I POL jeśli nie zmienisz swoich poglądów i nie nabierzesz szacunku do inncyh osób to bedziemy się kłócić ;)

#599 Share agulka

agulka

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:konie - hodowla, trening, rekreacja
    ogrodnictwo ozdobne
    fotografia

Napisany 31 grudzień 2012 - 10:31

Ideał dziewczyny farmera heh widzę Wasze założenia odnośnie miastowych... i tak rozkminiam.. :rolleyes: głupia nie jestem, choć na wszystkim się nie znam. Nie powiem jak przy ciągniku coś naprawić, bo poprostu o samochodach/ciągnikach wiem nie wiele. Jednak wiem co gdzie w warsztacie leży (co mężu czasami by szukał pół dnia) i nie mam problemu z rozróżnianiem kluczy od młotków i cęgów od kombinerek ;) Jak trzeba pomóc to nie ma problemu, sama bym chętnie się zajęła zwierzakami(ale nawet czasu na to nie mam). Nie ma problemu z rozróżnieniem zbóż itd. Reasumując są rzeczy, na temat których wiem i takie o których JESZCZE nie wiem. Ale człowiek się uczy całe życie. Dodam, że czasem takie odmienne spojrzenie pozwala na znalezienie jakiś innych nowych rozwiązań w niektórych sprawach.
Więc reasumując są miastowe które nie odróżniają z czego jest siano czy słoma. Ale są takie, które wiedzą jak za widły złapać..
Czasem kobietki ze wsi wykazują mniejszy zapał, wiedzę i umiejętności w czymkolwiek niż miastowe. Ale i w drugą stronę też.
Więc Panowie nie ma co się zastanawiać czy miastowa czy ze wsi bo to w efekcie jak gra w totka..
Jak dla mnie to czasami zbytnio myślicie czymś innym niż głowa B) i tu powstają później historie z nieporozumieniami i rozwodami, czy innymi zdarzeniami.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał dziewczyny farmera Dzisiaj, 01:58
  •  

#600 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 31 grudzień 2012 - 10:36

Ideał dziewczyny farmera Heidii88 no niestety nie zmienie....trudno się mówi.
Wiem że są na pewno fajne i normalne dziewczyny z miasta , ale ja tak się złożyło że trafiałem na typowe s...ki.Niestety nie trafiłem na fajną miastową .....mało tego nawet moi koledzy zawsze mówili że lepiej wziąć sobie najgorszego diabła do domu niż dziewczyne z miasta.
Teraz mam dziewczyne ze wsi i rozumiemy się bez słów.
Ma wszystkie cechy która powinna mieć żona.
Mam je wyszczególnić czy wiesz o co chodzi? :rolleyes:

Podobne tematy