Skocz do zawartości

Zdjęcie

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp


104 odpowiedzi na ten temat

#41 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 marzec 2010 - 13:01

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp Na bloku różnica jest największa, ale gram do grama i będzie koło kilograma. ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp Dzisiaj, 05:11
  •  

#42 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 04 marzec 2010 - 15:29

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp to ja może podam wagę e39 kombi w zależności od silnika: 530D - 1760kg 528i - 1720kg 525tds - 1725kg

#43 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 marzec 2010 - 09:07

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp osobiscie bylbym za seatem chyba ze był by to opel astra IIcoupe bertone ale tam diesla nie było,
co do wagi samochodów to posne audi b4 1.9tdi wazy 1340kg, wiec ten passek jest super lekki, albo cos se pomieszałes:P

#44 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 marzec 2010 - 11:41

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp Passat B5 1.9 TDi waży 1390kg.

#45 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 marzec 2010 - 23:07

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp no to teraz sie zgadza, w przeciwieństwie do tego:

Passat 1250kg i 105KM.

;)
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#46 Share robert1100

robert1100

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowsze

Napisany 02 lipiec 2010 - 15:35

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp Jak bym miał wybierać to Leona....ze względu na silnik TDI.
Ktoś napisał że drogi w utrzymaniu??
Ostatnio na kompletny rozrząd + pompe wydałem 650zł to chyba nie tak źle. Jest tego sporo na drogach więc ceny są OK.
Wiadomo że części droższe niz do benzyniaków ale o czym tu mówić.

Ja jeżdzę już kilka lat Octavią 1,9TDI AGR - seryjnie miała 90KM (na hamowni okazało się że 95 ;)
Wstawione zostały wtryski od wersji 110KM 210Nm (ASV) i przeprogramowane mapy wtrysku u profesjonalnego Tunera.
Teraz ma 130KM i 290 Nm.
Hondy 150KM itp objeżdża się jak chce. A spalanie ok 6L!!
Co do silnika 1.8T to też można sporo zmienić. Koledze samym programem podnieśli moc w Octavii z 150KM na ponad 190KM ! i zaczęła strasznie zrzerać przednie opony :D
Ursus C-360
Zetor 7211

#47 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 lipiec 2010 - 16:01

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp

Teraz ma 130KM i 290 Nm.
Hondy 150KM itp objeżdża się jak chce. A spalanie ok 6L!!

;) :) :D no comment, ale z takimi rewelacjami to idz na inne forum.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#48 Share kamil20

kamil20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 02 lipiec 2010 - 17:16

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp @robert1100 rewelacje jak na forum WP ;)

#49 Share robert1100

robert1100

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowsze

Napisany 02 lipiec 2010 - 18:06

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp Widziałem że pare osób zapytało o chipowanie TDI to pisze na swoim przykładzie.
Nie chciałem się chwalić bo tego nie lubie...
Sory ale co znaczy że z takimi rewelacjami mam iść na inne forum?
Ursus C-360
Zetor 7211

#50 Share Marcin 80

Marcin 80

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 322 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2010 - 09:26

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp

Jak bym miał wybierać to Leona....ze względu na silnik TDI.
Ktoś napisał że drogi w utrzymaniu??
Ostatnio na kompletny rozrząd + pompe wydałem 650zł to chyba nie tak źle. Jest tego sporo na drogach więc ceny są OK.
Wiadomo że części droższe niz do benzyniaków ale o czym tu mówić.

Ja jeżdzę już kilka lat Octavią 1,9TDI AGR - seryjnie miała 90KM (na hamowni okazało się że 95 :(
Wstawione zostały wtryski od wersji 110KM 210Nm (ASV) i przeprogramowane mapy wtrysku u profesjonalnego Tunera.
Teraz ma 130KM i 290 Nm.
Hondy 150KM itp objeżdża się jak chce. A spalanie ok 6L!!
Co do silnika 1.8T to też można sporo zmienić. Koledze samym programem podnieśli moc w Octavii z 150KM na ponad 190KM ! i zaczęła strasznie zrzerać przednie opony :P

Wcale się nie dziwię wszystko od momentu zależy w TDi.....osobiście nosiłem się z zamianą octavi TDI 90km na astrę 2.2 125 km jak gość wsiadł do mnie się przejechać to mówi vw to jednak ma super przełożenia czuć że idzie a astra.... 110km bym ją opracował, ojciec ma A4 B6 130km to na 3 jeszcze ESp się włącza bo rwie asfalt

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp Dzisiaj, 05:11
  •  

#51 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2010 - 11:51

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp przełożenia dobre bo od jedynki do trójki są bardzo krótkie biegi :( dlatego tez czuc jak wciska w fotel, patrząc na wskazówke od prędkosciomierza to w benzyniaku idzie równomiernie a w klekotach to zalezy od obrotów biegu itp.
Ogolnie jadąc passatem b5 czy seatem toledo w 110km ciezko nie ruszyc z piskiem opon, ladnie czuc przyspieszenie

#52 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2010 - 16:13

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp taa bo jest przez chwile eksploazja moment, wiec moc narasta bardzo gwaltownie, ale przy wyzszych wartosciach to jest przeklenstwo diesla, dlatego nigdy nie bedzie szybki :(

krzywa momentu obrotowego nie odpowiada za przyspieszenie, tylko za przystosowanie silnika do istniejacych warunkow, dlatego dieslem mozna w miare zwawo sie rozpedzac na 5 biegu od 40 km/h (czyt. elastycznosc), albo jechac z przyczepa pod gore bez redukcji!!!
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#53 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 październik 2010 - 16:33

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp

przełożenia dobre bo od jedynki do trójki są bardzo krótkie biegi :( dlatego tez czuc jak wciska w fotel, patrząc na wskazówke od prędkosciomierza to w benzyniaku idzie równomiernie a w klekotach to zalezy od obrotów biegu itp.
Ogolnie jadąc passatem b5 czy seatem toledo w 110km ciezko nie ruszyc z piskiem opon, ladnie czuc przyspieszenie


ciekawe jak bys ruszał czyms co ma 6,5s do 100km/h passat czy toledo ze swoimi 11.4s do setki tez szału nie robi...

#54 Share Marcin 80

Marcin 80

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 322 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2010 - 16:50

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp Normalnie wtedy czuwa ESP jak u taty w audi nie zapiszczysz :(
Co do eksplozji momentu...jedna wizyta u tunera i krzywa już nie jest taka krzywa tylko rozkłada się od 2 tyś obr do 5 np :P
http://diesel-tuning.pl/galeria.php POLECAM !! Gość zna się na rzeczy, możecie krzywe sobie obejrzeć po wirusie ;)
''krzywa momentu obrotowego nie odpowiada za przyspieszenie, tylko za przystosowanie silnika do istniejacych warunkow'' -no z tym ciężko się zgodzić, kolego nie masz racji w Dieslach za przyśpieszenie w szczególności odpowiada moment, już podaję przykład kiedyś brałem się od świateł do świateł z Audi tylko 2,5TDI 150km 310 momentu rodziców 130km moment ten sam szliśmy łeb w łeb

#55 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2010 - 22:29

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp taaa tez ci podam przyklad, auto zbudowane na bazie audi r4 (o ile o takim slyszales), ma tego momentu (ktory tak opiewasz, a nie wiesz czym sie go je) grubo ponad 2000 Nm i ok. 200 KM, przyspiesza bardzo porownywalnie do hondy civic type-r, ktora owego momentu ma ponad 10 razy mniej, ale tyle samo mocy.

z reszta jak chcesz to ci podrzuce bardzo ciekawa rozmowe na jednym forum, odnosnie tego sporu i bedzie mogl sam sobie wyrobic opinie, tam troszke bardziej rozeznani sie wypowiadaja.

patrz, ze w swoich testach, nie musze dodawac, ze idealnie dokladnych i miarodajnych oczywiscie, nie zauwazyles drobnego szczegolu iz pojazd wyposazony w 2 cylindry wiecej, raczej tez wiecej wazy.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#56 Share Marcin 80

Marcin 80

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 322 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 październik 2010 - 06:05

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp Nie jesteś tu najmądrzejszy a do tego dążysz w tej rozmowie, nikt jeszcze wszystkich rozumów nie zjadł... nie musisz się ze mną zgadzać a ja z tobą to moje zdanie znawco samochodowy buuuaaahhhhaaaa
a o r4 słyszałem z ciemnota nie masz do czynienia na tym forum i jeśli piszę to wiem o czym !! i do czego służy moment obr też, bo mam z tym styczność na co dzień, po prostu w dieslach jest dostępny od 2 tyś obr anie od 4,5np jak w benzynie i tu mają przewagę ale to nie znaczy że to jest chwilowa eksplozja i jeden i drugi potrafi tyle samo ale benzyniaka trzeba bardziej śrubować, oczywiście mam tu nA myśli nowoczesne diesle a nie stare klekoty, już tak jest są zwolennicy benzyn i diesli i każdy będzie chwalił swoje.... :blink:

#57 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 16 październik 2010 - 06:45

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp Nie wiem o czym ta gadka diesel to co innego benzyna to co innego nie wiem jaki sens ma to porównanie inna jest charakterystyka inne przełożenia. Diesel jest lepszy i elastyczniejszy w dolnym zakresie obrotów później tego tak nie czuć benzyna odwrotnie woli wysokie obroty. Ale żeby którys był szybszy to niekoniecznie pojazdy z taką samą mocą diesla i benzyny bedą miały podobną v max. Różnica polega tylko na tym jak będą do tej prędkości przyśpieszać.
Odnosnie tematu jeśli chodzi o silniki tdi napewno bedzie bardziej trwały w oplu tylko czekac aż pompa sie popsuje. Jeśli chodzi o tdi bez problemu wytrzyma do 500 tys oczywiście bez katacji. Przy 250-300 tys może być potrzebna wymiana tgz szklanek ale koszt nie jest duży. Jest to jedna z bardziej udanych konstrukcji z szerokiej rodziny 1.9tdi. Jeśli chodzi o karoserje kwestja gustu zawieszenia są podobne.
Co do "rwania asfaltu" to albo był mokry asfalt albo dobry strzał ze sprzęgła ale to da się zrobnić wieloma autami.

#58 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 16 październik 2010 - 06:53

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp

Normalnie wtedy czuwa ESP jak u taty w audi nie zapiszczysz :blink:
Co do eksplozji momentu...jedna wizyta u tunera i krzywa już nie jest taka krzywa tylko rozkłada się od 2 tyś obr do 5 np ;[
http://diesel-tuning.pl/galeria.php POLECAM !! Gość zna się na rzeczy, możecie krzywe sobie obejrzeć po wirusie :)
''krzywa momentu obrotowego nie odpowiada za przyspieszenie, tylko za przystosowanie silnika do istniejacych warunkow'' -no z tym ciężko się zgodzić, kolego nie masz racji w Dieslach za przyśpieszenie w szczególności odpowiada moment, już podaję przykład kiedyś brałem się od świateł do świateł z Audi tylko 2,5TDI 150km 310 momentu rodziców 130km moment ten sam szliśmy łeb w łeb


po pierwsze panie znawco VAG przy starcie w autach grupy vag kola blokuje ci ASR a nie ESP , po drugie czym innym jest krzywa przedstawiajaca przebieg momentu a czym innym wartosc momentu... a po trzecie dla mnie wyznacznikiem zbierania sie samochodu jest czas w jakim auto osiaga 100km/h.. aa po czwarte porównaj sobie z pod swiateł łałdi a4 b6 z 1.9tdi 130KM310Nm i takie samo łałdi z 2.5tdi 163KM310Nm bo z tego co napisałes to startowałes a4b6 a ten drugi koles a6c5 gdzie to drugie auto troche wiecej wazy chociaz moment ma ten sam ...

#59 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 16 październik 2010 - 08:05

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp Ale na tym przycisku napisane jest esp więc temu tak napisał. Koła bblokuje eds (te które wpada w poslizg - blokada mechanizmu różnicowego przy pomocy hamulców) a asr ogranicza moc silnika.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp Dzisiaj, 05:11
  •  

#60 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 16 październik 2010 - 08:27

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp vs Opel Astra II 2.0 DTI 101 hp ja sie zawsze spotykałem z napisem asr. bo esp jest ale ono za co innego odpowiada i po za tym nie w kazdym samochodzie jest to espDodany obrazek

Podobne tematy