Tomek3101

Prędkośc maksymalna

Polecane posty

Tomek3101    0

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam pytanie odnośnie ciągnika Fendt 714

4 miesiące temu kupiliśmy takiego od korbanków niestety jego prędkość maksymalna wynosi jedynie 43,1km/h czy dało by się i kto mógł by to zrobić?

chodzi mi o zdjęcie blokady bo z tego co wiem ciągniki te są zablokowane elektronicznie z góry dziękuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Było to już na forum. Poszukaj. W polskich przepisach jest ze ciągnik może poruszać się z prędkością 40km/h i dlatego jest blokada założona. I jeśli jest na gwarancji to nikt CI blokady nie zdejmie bo przy wypadku czy coś to go będą gnębić. (po gwarancji też wątpię by ktoś poszedł na to żeby zdjąć blokadę) Pozdro


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djdawid777    0

napewno znajda sie ludzie ktorze zdejma Ci taka blokade, ogladalem filmik na youtube jak gosciu fendtem tylko juz niepamietam jakim oczywiscie nowym jechal z predkoscia 94,5km/h niestety po jakims czasie usunal ten filmik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Taaa i przy 94,5 km na godzinę opony wytrzymały jestem pełen podziwu dla osób wierzących w coś takiego. O mostach już nie wspomną. Ciekawe tylko ile obrotów na minutę miał silnik 4000? ;)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    500

napewno znajda sie ludzie ktorze zdejma Ci taka blokade, ogladalem filmik na youtube jak gosciu fendtem tylko juz niepamietam jakim oczywiscie nowym jechal z predkoscia 94,5km/h niestety po jakims czasie usunal ten filmik