agronomek

poszukuje speca od modulow (naprawa)mf 6180

Polecane posty

agronomek    0

jak ktos sie zna na tytm temacie to prosze o kontakt bo potrzebuje naprawic modul sterujacy w mf 6180 kontakt gg 6014978 skype adrian7475

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

ten modul znajduje sie pod kabina po prawej stronie do niego podlaczone sa kable od wyswietlacza z kabiny-od czujnikow na skrzyni(czujniki predkosci) -od zaworow z boku skrzyni-od rewersu-i od wlacznika walka w kabinie a wade ma taka ze swieci caly czas kontrolka od oleju(kolko z kropla w srodku) od wom miga i nie da sie przelaczyc rewersu a to wszystko zaczelo sie jak go umylem.?

post-1272-1180554513_thumb.jpg

post-1272-1180554823_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol86    0

to masz nie maly problem naprawa elektroniki w tym modelu nie jest tania

sam wiem bo mialem z tym problemy jak tylko kupilem i podobno przez to ze handlarz taz zalał komputerek ....

kosztowalo mnie to 1500zl a dzialo sie to ze migaly mi kontrolki i caly czas rewers pokazywal przod i tyl ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

eee karol to ja mam to samo ty to wiesz gdzie tomozna naprawic? ty 1500pln to nie jest duzo w porowniau do 5700 za nowy modem??!! ty jak mozesz odp na gg 6014978

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol86    0

siema niestety nie moglem wczesaniej napisac

bo przyjechalem do domu i okazalo sie ze zawirusowany komp i musialem format robis

napisalem ci na gg o tym gosciu jego numerek narazie powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6
ten modul znajduje sie pod kabina po prawej stronie do niego podlaczone sa kable od wyswietlacza z kabiny-od czujnikow na skrzyni(czujniki predkosci) -od zaworow z boku skrzyni-od rewersu-i od wlacznika walka w kabinie a wade ma taka ze swieci caly czas kontrolka od oleju(kolko z kropla w srodku) od wom miga i nie da sie przelaczyc rewersu a to wszystko zaczelo sie jak go umylem.?

 

czy masz mozliwość zrobienia lepszej jakości fotki???

ps

rozłacz moduł,kup 1L denaturatu wymocz w wanience-wykomp potem przedmuchaj kompresorem... szkoda że nic nie napisałeś ile moduł byl mokry-lało sie z niego??

czy widok mozaiki elektroniki-od nóźek scalaków maja nalot???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

siem elektrotech moidem wyglada jak nowy to raczej nie bedzie wina zalania lecz jakichs bledow bo caly plytka jest czysta nic zadnych przepalen sniedzi czy czegos tam czystoo, chyba trzeba cos z pamioecia zdzialac ale wlasnie szukam od tego speca w mniare blisko bo ja z okolic wrocka, :D pozdro siemka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalj    0

witam,mam ten sam problem z mf 6180. Potrzebuje namiary na jakiegos fachowca,jestem z okolic wroclawia.

Z gory dziekuje

 

Witam! Mam pytanie jak odczytuje sie kod bledu z panelu EHR w massey ferguson 6180

 

 

 

Czy ktos moze wie, co oznacza mruganie kontrolki od EHR w nastepujacy sposob:

dwa mrugniecia, przerwa, dwa mrugniecia, przerwa, jedno mrugniecie, przerwa, piec mrugniec

 

 

nie piszemy posta pod postem -mod

Edytowano przez marcin974

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3

Marcin jest to odświeżenie tematu więc przechodzi <_<


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0DawiD0    0

koledzy mam pytanko do Was ostatnio podczas pracy w polu (bez użycia wałka wom) zaczeła mi mrógać kontrolka od wałka i przestał działać ,nieidzie go w żaden sposób włączyć spradzałem włącznik ,sprawdzałem elektrozawór wszystko ok! podłączałem na krótko elektrozawór z akumlatorka i wom pracuje, dlaczego niema napięcia na kablu który wchodzi w elektrozawór a wychodzi z modułu pod prawymi schodami, po włączeniu przyciskiem w kabinie. dodam tylko że sprawdzałem napięcie zwykłą lampką z podłączonymi dwoma kablami (oczywiście sprawna)i na przewodzie od połówek i od blokady mostu napięcie jest bo lampka się zapala, gdy włączyłem przyciskiem w kabinie). niema napięcia takrze na elektrozaworze od przedniego napędu -elektrozawór reaguje na podłączane napięcie i napęd się załącza.Oczywiście wszystke styki kostek przeczyszczone specjalnym preparatem.- po krótce modół niedaje napięcia na przewód od przedniego napędu oraz na przewód od wom. Poradźcie co robić bo niemam jóż pomysłów na ten dylemat.Z góry dziękuje za okazaną pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechu87    0

miałem taki sam problem z 3060 migała mi ta kontroka zaprosiłem mechanika z korbanka powiedział że to czujnik 17bar za wizytę wziął 1000 dokupiłem czujnik 7stówek ale podkusiło mnie samemu sprawdzić instalację najpierw trzeba sprawdzić czy bezpieczniki pod maską obok filtra powietrza są w porządku jeśli tak to przy elektrozaworach z prawej strony ciągnika jest ten czujnik 17 bar do niego dochodzą dwa kabelki połączone z tym czujnikiem trzeba je wypiąć dorobić krótki kabelek i połączyc te dwa kabelki tym krótkin(tylko nie kabelki od czujnika tylko te lużne) ta czerwona kontrolka powinna zgasnąć gdy się świeci nie da się włączyć komputera i nic nie działa jesli przy połączonych kabelkach wszystko działa to popsuty jest ten czujnik trzeba go zmienić natomiast jesłi nadal jest problem to trzeba odkręcić masę od komputera przeczyścić ją powinno być ok ja tak zrobiłem i wreszcie mam spokój a czujnik nowy był niepotrzebny bo ciągnik na starym pracuje bez zarzutu... niepotrzebnie wydałem tylko kasę na serwis bo dało się to zrobić bez kosztów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0DawiD0    0

koledzy odebrałem moduł od mechanika,podobno coś było trzaśnięte ale dało rade naprawić,tylko dlaczego jak go zakręciłem do traktora to mam takie same objawy co poprzednio????? może jakieś przewody ominąłem przy sprawdzaniu instalacji??proszę pomóżcie bo nie mam już pojęcia co jest!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0DawiD0    0
koledzy odebrałem moduł od mechanika,podobno coś było trzaśnięte ale dało rade naprawić,tylko dlaczego jak go zakręciłem do traktora to mam takie same objawy co poprzednio????? może jakieś przewody ominąłem przy sprawdzaniu instalacji??proszę pomóżcie bo nie mam już pojęcia co jest!!!

Sprawa rozwiązana był podłączony jakiś trzeci kabelek (kolor czarny)przy włączniku wom który był tam podobno niepotrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana był podłączony jakiś trzeci kabelek (kolor czarny)przy włączniku wom który był tam podobno niepotrzebny

 

Napisz a na pewno ci pomożemy naprawiam moduły i instalacje i znacznie taniej i skuteczniej niż psełdo majstry z korbanek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek12314    0

Napisz a na pewno ci pomożemy naprawiam moduły i instalacje i znacznie taniej i skuteczniej niż psełdo majstry z korbanek.

 

 

moze bys podal jakies namiary na siebie , jakbym mial problem z elektronika w 6180 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

u mnie był pewien Pan który zajmuje się mf i innymi markami(mówił ze za nh się nie bierze tylko bo to szkoda naprawiać) zajmuje się elektryką i modułami ma program i wtyczki podłącza się lapkiem i konkretnie robi pracuje także w ciężarówkach i na zlecenie u korbanków jak ktos by chciał namiary to pisać na priv lub gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek12314    0

u mnie był pewien Pan który zajmuje się mf i innymi markami(mówił ze za nh się nie bierze tylko bo to szkoda naprawiać) zajmuje się elektryką i modułami ma program i wtyczki podłącza się lapkiem i konkretnie robi pracuje także w ciężarówkach i na zlecenie u korbanków jak ktos by chciał namiary to pisać.

 

 

 

Prosze o jakis kontakt do niego .

Z góry dziekuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0Katal0    0

u mnie był pewien Pan który zajmuje się mf i innymi markami(mówił ze za nh się nie bierze tylko bo to szkoda naprawiać) zajmuje się elektryką i modułami ma program i wtyczki podłącza się lapkiem i konkretnie robi pracuje także w ciężarówkach i na zlecenie u korbanków jak ktos by chciał namiary to pisać na priv lub gg

 

 

 

Hej! podaj mi proszę kontakt do niego. mam problem z elektryką

 

Napisz a na pewno ci pomożemy naprawiam moduły i instalacje i znacznie taniej i skuteczniej niż psełdo majstry z korbanek.

 

 

Witam!Mam problem z instalacją w ciągniku.Podaj proszę swój kontakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Ja również posiadam namiary na bardzo dobrych mechaników, ostatnio odbudowywali mi cały system autotronic w 3085. i cenowo też nie wygórowane, bynajmniej tak mi się wydaje. Jakby ktoś chciał namiary to pisać;) Zajmują się elektryką od najstarszych do modeli do najnowszych;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek92    0

Witam. Ja rowniez mam problem z MF. 8110. Pprawdopodobnie z elektryka. Na poczatku byly 4 biegi do przodu i tylu na zolwiu. Teraz majster niby naprawil modul po czym zmiana jest tylko taka ze ma zajaca i polbieg na pozycji D zalaczony . Nie mozna zmienic na wolne biegi. Zaomnialem dodac, ze Wom w ogóle nie dziala a kontrolka od napedu ciagle swieci wiec tez na pewno jest wlaczony. Prosze o namiary na jakiegos konkretnego speca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek92    0

po naprawie modułu wygląda to tak : 55.jpg miał ktoś taki problem? PROBLEM ROZWIĄZANY

Edytowano przez grzesiek92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek878
      Ciągnik stał 4 miesiące na dworzu po wciśnięciu sprzęgła nie palą się kontrolki oraz brak szybkich biegów
      Massey Ferguson 3065
    • Przez rafik256
      Witam
      Jak już kiedyś wspominałem w jednym z tematów dotyczących MF wziąłem się za przygotowanie instrukcji napraw Autotronic oraz Dynashift do serii 30xx oraz 31xx w języku polskim. W końcu udało mi się złożyć wszystko w całość i teraz mogę odpowiedzieć wszystkim pytającym, że instrukcja jest już gotowa.
       
      Oto jej zawartość:
       
      Działanie, kontrola i naprawy AUTOTRONIC bez testera 3
      Opis Autotronic 3
      Ogólnie o Autotronic 5
      1. Zasilanie 6
      2. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 1) 6
      3. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 2) 6
      4. Blokada mechanizmu różnicowego 6
      5. Włącznik hamulca 7
      6. Napęd na cztery koła 7
      7. Przełącznik podnoszenie/opuszczania podnośnika 7
      8. Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’ . 7
      9. WOM 8
      10. Kontrola czujnika prędkości obrotowej silnika 8
      11. Kontrola czujnika prędkości WOM. 8
      12. Kontrola czujnika prędkości jazdy. 9
      13. Przewody elektryczne elektrozaworu zakresów ‘zając’/’żółw’ 9
      14. Przewody elektryczne elektrozaworu napędu na cztery koła. 9
      15. Przewody elektryczne elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego 9
      Kontrola i naprawy za pomocą testera 10
      A Ogólne 10
      B Tester ECTU 11
      C Prawidłowe funkcjonowanie. 13
      D. Nieprawidłowe działanie. 17
      E. Identyfikacja wiązek przewodów ciągnika. 22
      F. Schemat okablowania (wraz z ETCU) 23
      G. Schemat okablowania (bez Autotronic) 30
      System Dynashift 33
      A Ogólne 33
      B. Funkcje jednostki sterującej. 34
      C. Instrukcja wykonywania testów. 35
      D Schemat okablowania, bez czujnika temperatur 41
       
      W punkcie: opis autotronic opisane sa wszystkie funkcje za jakie odpowiada panel autotronic tzn. (fragment instrukcji)
       
      AUTOTRONIC - elektroniczny system kontroli transmisji - działa automatycznie na:
       
      1. Zmiany zakresów ‘zając’/’żółw’
      2. WOM
      3. Blokada mechanizmu różnicowego
      4. Napęd na cztery koła
       
      Autotronic odpowiada za hydrauliczną ochrona funkcji 1-4
      Jeśli ciśnienie hydrauliczne staje się zbyt niskie (17 barów), dochodzi do automatycznego:
      A. Wyłączenia:
      2 - WOM
      3 - Blokada mechanizmu różnicowego
      B. Zablokowania:
      1 - Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’
      C. Włączenia:
      4 - Napęd na cztery koła
       
      Dalej mamy opis co gdzie kiedy i jak działa. Jak i kiedy się włącza. Co oznacza miganie, świecenie poszczególnych kontrolek itd. Czyli opisane jest jak dokładnie Autotronic steruje wszystkimi funkcjami.
      W części od 1 do 15 opisane sa metody sprawdzenia wszystkich funkcji jakimi dysponuje Autotronic oraz poszczególnych obwodów.
      Kontrola i naprawy za pomocą testera. Jest tam dokładny opis diagnozowania awarii w obwodach Autotronic z podanymi konkretnymi wartościami pomiarowymi w poszczególnych punktach obwodów. Opis testów pomaga krok po kroku wszystko sprawdzić i ustalić przyczynę usterki np.
       
      Test Nº1 – Kontrola zasilania
       
      Jeśli żadna kontrolka na desce rozdzielczej nie włącza się, sprawdź a, b i c.
      a) zasilanie: silnik wyłączony, przy wyłączonym zapłonie
      sprawdź napięcie pomiędzy A1 i A8
       
      Jeśli V=12V : wartość właściwa. Nie ma problemu z zasilaniem (patrz B )
      Jeśli V=0V : wartość niewłaściwa. Sprawdź napięcie pomiędzy A1 a obudową skrzyni biegów
      Jeśli V=12V : przerwy w przewodzie A8
      Jeśli V=0V : przerwy w przewodzie A1
       
      B ) czujnik sprzęgła
      Ciągnik rusza po puszczeniu sprzęgła
      Ciągnik nie rusza, gdy sprzęgło jest wciśnięte / przełącznik sprzęgła działa poprawnie (patrz c)
       
      Zapłon wyłączony, wciśnij pedał sprzęgła i sprawdź opór między A3 i A8:
      Jeśli R= 1-1.5 om : wartość właściwa
      Jeśli R= nieskończoność : Przerwy w przewodzie A3 lub uszkodzony czujnik sprzęgła
       
      Oczywiście do wszystkiego dołączone sa schematy obwodów z dokładnym opisem przewodów. Podobnie to wygląda w przypadku Dynashift. Opis działania, schematy i cos o czym nie wszyscy wiedzą testy sprawdzające działanie Dynashift i wszystkich czujników z nim związanych. Dzięki nim możemy odczytać przy pomocy kodów wyświetlanych przy pomocy kontrolek od biegów pod obciążeniem, który dokładnie czujnik czy obwód jest uszkodzony.
       
      Fragment z instrukcji do Dynashift
      C. Instrukcja wykonywania testów.
       
      System posiada swój własny program testów.
      Przełącznik testowy jest zainstalowany na….
       
      Inny fragment tego tekstu
       
      Test 2: Test czujnika sprzęgła
       Przesuń przełącznik na pozycję 'work'. Kontrolki A i B muszą się zapalić. Przy każdym wciśnięciu sprzęgła musi nastąpić zmiana z A,B na C,D.
      Usterka:
       sprawdź przełącznik sprzęgła i odpowiednie przewody (końcówka 4 złącza J1).
       
       przesuń przełącznik na pozycję 'test'
       kontrolka B zaświeci się: kontynuuj
       
      Co gdzie i jak przetestować można będzie znaleźć w instrukcji.
       
      Osoby zainteresowane instrukcją proszę o kontakt przy użyciu prywatnych wiadomości. Uzyskają one tam wszelkie potrzebne informacje: w jaki sposób można otrzymać instrukcję i jakie będą tego koszty.
       
      Administracja forum była tak miła, że pozwoliła mi założyć ten temat dlatego proszę wszystkich o nie robienie bałaganu i kierowanie wszelkich pytań i zastrzeżeń bezpośrednio do mnie poprzez prywatne wiadomości. Proszę nie pisać w tym temacie.
       
      Pozdrawiam rafik256
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
    • Przez Tekila
      Posiada ktoś instrukcje napraw skrzyni biegów Massey Ferguson 3085 skrzynia 16x16
    • Przez ziolek1996
      Czy ktoś z was posiada lub niedawno zakupił instrukcje z naprawami i obsługą MF3xxx? i czy są tam przydatne rzeczy?

      taka jak w linku
      https://allegro.pl/oferta/instrukcja-napraw-massey-ferguson-3050-3070-3060-9937756038?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj