Skocz do zawartości

Zdjęcie

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730?????


53 odpowiedzi na ten temat

#21 Share adamj24

adamj24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 402 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dziki zachód
  • Zainteresowania:Prawo, finanse, dobre wino i trochę rolnictwo

Napisany 25 luty 2010 - 12:16

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Się wtrącę w dyskusje po co Ci taki wielki ciągnik na te małe działeczki moim zdaniem wystarcz JD 6930 lub Valtra T151 w zupełności poradzą sobie z 5 skibami i wir w baku mniejszy, grosza w kieszeni trochę zostanie. Rok temu też miałem dylemat pomiędzy ciągnikami, które wymieniłem stanęło na JD bo cenowo lepiej wypadł. Moje działeczki mają od 3 do 30 ha (łącznie ponad 120 ha) i nie mam z nimi problemu by je obrobić bo ciągnik bez najmniejszego problemu jedzie też z 6 skibowym PHX . Robi też z 3 metrowym agregatem siewnym biernym do uprawy bezorkowej tu także występuje zapas mocy, że spokojnie pojechałby z 4 metrowym.

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Dzisiaj, 11:56
  •  

#22 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 25 luty 2010 - 12:36

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730?????

[ale ma mniejsza pojemnosc silnika czyli to znaczy ze z mniejszej pojemnosci wyciagneli wiecej km,w Valtrze mozna by zrobic 220km jak nic z 7,4 litra.Amerykance sa niesamowite z wygladu to fakt,ale w spalaniu doruwnuja lokomotywie.....:P

ostatnio to właśnie Valtra słynie z tego że dużo pali. Co do jakości materiałów wykończeniowych to do JD się tylko Fendt zbliża.
Nazwanie w Europie Fendta, DF wynalazkiem... dobre sobie. Raczej Valtra to wynalazek z produkcją wielkości 1/20 JD 1/5 Fendta i DF-a

#23 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 25 luty 2010 - 12:44

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Valtra to ponad 15 tyś rocznie, czyli co Fendt ma produkcję 75 tyś a JD 300 tyś?
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#24 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 25 luty 2010 - 12:49

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Piszę o Europie, Valtra bardzo dużo sprzedaje w Ameryce południowej i zapewne trochę przesadziłem z tymi proporcjami :P

#25 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 25 luty 2010 - 13:00

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Aha, chociaż jak byłem w Szwecji i Finlandii to nie poza Valtrą i Valmetem ciężko było jakiś ciągnik spotkać, trochę Case i JD jeszcze było.
Z tego co Ojciec mówił jak z min ostatnio rozmawiałem to zdziwił się, że tak mało palą bo spodziewał się, że to prawda o tym spalaniu. Stara N91 to bierze paliwo jak smok ale ona była trochę "poparzona" i od tamtej pory jej się apetyt zwiększył. Teraz Wujo wysyła ją na remont kapitalny to powinno wrócić do normy
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#26 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 25 luty 2010 - 13:06

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Skandynawia to królestwo Valtry, gorzej z Europa zachodnią.
Kiedyś Perkins i SISU było synonimem oszczędności, teraz niestety jak pokazują ostatnie testy już tak nie jest, niestety TIER III nie służy Valtrze i MF :P

#27 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 25 luty 2010 - 13:54

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Tym bardziej, że coraz więcej MF ma serce ze Skandynawii
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#28 Share Slomek

Slomek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 341 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj- Pom Koronowo

Napisany 25 luty 2010 - 19:09

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Ja moja t 140 ciągam agregat 4m uprawowo siewny kvernelanda i spokojnie sobie lata...

#29 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2010 - 19:21

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730?????

Amerykance sa niesamowite z wygladu to fakt, ale w spalaniu dorównuja lokomotywie.....:P


Masz tutaj testy 2 ciągników troszkę słabszych niż w temacie
Spalanie wręcz identyczne, ale to stary test i przy najnowszych normach JD wyszedł dużo lepiej ale nie mogę tego znaleźć.

http://www.dlg-test....tra_T_140_e.pdf
http://www.dlg-test...._AutoQuad_e.pdf

#30 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 25 luty 2010 - 20:02

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Robert wyniki pomiarów zależą też od warunków atmosferycznych. Może były inne może nie tego nie podważam ale Valtry są robione na warunki panujące w Skandynawii i może potrzebują niższej temp aby spalanie było niższe. Nie piszę tutaj wypocin z kosmosu. silnik Scania XPi i Iveco Cursor oba powstają przy współpracy z Cummins'em, w lecie Icevo spali 2l więcej niż Scania a w zimie już 4-4,5l na niekorzyść Włocha. JD, Valtra i Fendt moim zdaniem to najlepsze marki ciągników na świecie. Spalanie zależy od wielu czynników, głównym jest pogoda i kierowca. Ja jak wsiąde do N91 i zacznę przygotowywać paszę, ścielić i zadawać paszę to pali nawet 16l, a jak robi to Ojciec to 10l, a wież mi przy rozścielaniu dużych kostek rozdrabniarka do bel to ciągnik dostaje po du***. Z tym, że JD pali jak lokomotywa to się nie zgodzę, bo to nowoczesne silniki i one są tak zaprojektowane aby palić jak najmniej i mieć jak najlepsze osiągi. A tak na marginesie:
200l na godzinę uciąg 3000t
500l na godzinę uciąg 200t
także do lokomotyw to im brakuje :P
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Dzisiaj, 11:56
  •  

#31 Share Agrotron155

Agrotron155

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świątniki7

Napisany 25 luty 2010 - 20:44

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730?????

jak pojemnosc nie gra roli? chlopie gra!!!!!! wlasnie pojemnosc gra najwazniejsza role, a reszta mocy to zasluga podzespolow, oraz oprogramowania........!!! jesli nie wierzysz to poczytaj fachowa literature. wyciaganie duzej mocy z malego silnika to jest po prostu jego zylowanie i skraca to jego zywotnosc... to tak jakbys chcial sie odlac do pisuaru ktory wisi 1,5 m. nad ziemia.. owszem odlejesz sie do niego, ale ptaka musisz se mocno naciagac i tym samym skrocisz jego zywotnosc!!! zapamietaj to! nie no spoko ja tez nie jestem w stanie sie okreslic co wybrac i przez to prowadze ta konwersacje..:;))))

chodziło mi o spadek mocy a nie o żywotność chociaż jak sądze silniki JD są długowieczne i małoawaryjne gdyby miały się popsuć to JD nie sprzedawałby się tak jak do tej pory

#32 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2010 - 20:45

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? @lukasz
mysle, ze jd jednak wyznaje zasade by miec jak najlepsze osiagi ;)
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#33 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 25 luty 2010 - 21:52

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? A czy Ja powiedziałem, ze jest inaczej

bo to nowoczesne silniki i one są tak zaprojektowane aby palić jak najmniej i mieć jak najlepsze osiągi


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#34 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2010 - 22:47

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? w sensie, ze najpierw osiagi, a zuzycie paliwa to jakie wyjdzie - jak porsche ;)
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#35 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 25 luty 2010 - 22:55

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? nie wiem o co Ci chodzi, pierwsze jest mało palić później osiągi, chociaż jedno i drugie jest tak samo ważne. Zamiast Porsche to ja Bowlera wolę ;)
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#36 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 25 luty 2010 - 23:08

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Ja wole moc, a spalanie będzie do niej adekwatne. ;)

#37 Share NERON3030

NERON3030

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 26 luty 2010 - 22:43

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? do kolesia, ktory pisze, że valtra t160 daje mu rade w 4-ce i w piatce tez:
oj stary na jakich ziemiach?
pewnie na piaskach u nas sa ciezkie gleby 1 i 2 klasa czesto tez pagorki ;) takze ta t171 ma co robic z 5 tka.
co do spalania to mam zywy przyklad w wiosce, Fendt 819 czy jakos tak pracuje z 5-tka khuna i tak pali, ze ja pier :P tak samo JD7830. zrozumcie, ze seria JD 7XXX I 8XXX to ciagniki na amerykanski rynek, a tam nikt sie z paliwkiem nie liczy tak samo jak ich samochody, a JD skladane w niemczech to juz inna bajka. na probie VAltra t171 z 5 tka pokazala mi 12 l na ha. sam w to nie wierze, ale tak pokazala.

Edytowany przez brzozak2, 01 marzec 2010 - 01:13.
szybko wylecisz jak bedziesz tak pisal!


#38 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 26 luty 2010 - 23:41

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Neron dobra rada pisz po polsku ;) Składnia w zdaniu ułatwia czytanie twoich postów innym.
Co do Fenda to albo 818 albo 820. JA mam I i II klasę i troszkę IIIa i u nas U1614 i Zetor 16145 dawał radę z Kvernelandem LB 5 Skib, a Valmet 8800 to Packomat miał jeszcze podpięty. T160 też ma w zależności od roku 158-165KM do tego Kuhn lekko idzie więc Ja nie widzę problemów aby taki zestaw nie dał rady w polu robić. Ma ciężko ale idzie.
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#39 Share Agrotron155

Agrotron155

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świątniki7

Napisany 27 luty 2010 - 09:32

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? neron przzecież pług ma zapotrzebowanie średnio 30 km na skibe (o rozstawie 0,5m na skibe) więc 160 km to jest w miare optymalnie ja też mam ciężkie ziemie więc nie osiągam dużych prędkości ale traktor musi iść bo ma wystarczająco dosyć mocy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Dzisiaj, 11:56
  •  

#40 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 27 luty 2010 - 09:46

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730????? Czy 30KM na skibę to wystarczająco to nie wiem, My przyjmujemy 33, a z Packomatem 35KM na skibę i orka w tedy jest optymalnie wykonana, ziemia dobrze odwrócona, praco zrobiona szybko, wał ładnie dogniecie ogólnie git

Robi też z 3 metrowym agregatem siewnym biernym do uprawy bezorkowej tu także występuje zapas mocy, że spokojnie pojechałby z 4 metrowym.

Tutaj bym polemizował ;) Co to za agregat?
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy