Skocz do zawartości

Zdjęcie

zółw, zając- PROBLEM


174 odpowiedzi na ten temat

#21 Share piteroromano

piteroromano

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Drawsko pom.
  • Zainteresowania:Off road

Napisany 04 marzec 2010 - 19:36

zółw, zając- PROBLEM

demontujesz kpl wzmacniacz , jeden wałek z tarczą montujesz w miejsce wałka sprzęgłowego, czyli wstawiasz go w podporę która jest przykręcana na 5 śrub M8 w twoim przypadku musi to być wałek grubszy na tarczę sprzęgła,a drugi wałek wstawiasz pod pokrywkę która jest przykręcana na imbusy ale żeby go włożyć musisz obciąć tulej od tej pokrywy ten wałek musi być dobrany do skrzyni 3 lub 4-ro biegowej, obydwa wałki się łączą i zastępują wzmacniacz, ważna rzecz nie zaślepiasz żadnych otworów tylko musisz na rozdzielaczu ustawić położenie żółwia


Hej!
Jestem właśnie w trakcie montażu wałków które mają zastąpić wzmacniacz momentu i mam takie pytanie: Jeśli zostawię oba kanały olejowe w piaście (obudowie przykręcanej na imbusy)nie zaślepione, czy nie będzie ubytku ciśnienia oleju w układzie mikropompa - rozdzielacz - WOM ?
Bo znajomy zaślepił te otwory i później było słychać mikropompę, tak jakby pracowała pod jakimś bardzo dużym obciążeniem.
Pozdrawiam Piotrek

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zółw, zając- PROBLEM Dzisiaj, 22:04
  •  

#22 Share daro74

daro74

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 04 marzec 2010 - 21:02

zółw, zając- PROBLEM

Hej!
Jestem właśnie w trakcie montażu wałków które mają zastąpić wzmacniacz momentu i mam takie pytanie: Jeśli zostawię oba kanały olejowe w piaście (obudowie przykręcanej na imbusy)nie zaślepione, czy nie będzie ubytku ciśnienia oleju w układzie mikropompa - rozdzielacz - WOM ?
Bo znajomy zaślepił te otwory i później było słychać mikropompę, tak jakby pracowała pod jakimś bardzo dużym obciążeniem.
Pozdrawiam Piotrek

nie musisz ich zaślepiać, tylko dzwignia musi być ustawiona w pozycji żółwia, wtedy masz ciś w układzie, jęśli zostawisz na zającu ciśnienia nie będzie

#23 Share piteroromano

piteroromano

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Drawsko pom.
  • Zainteresowania:Off road

Napisany 04 marzec 2010 - 22:23

zółw, zając- PROBLEM Ok. dzięki za pomoc. ;)
Pozdrawiam.

#24 Share Filipkowski15

Filipkowski15

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 87 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pisz
  • Zainteresowania:Rolnictwo, sport , motoryzacja:)

Napisany 03 marzec 2011 - 16:16

zółw, zając- PROBLEM Witam. Mam pytanie dotyczące żołwia zająca w ursusie 912. Otóz wogóle mi to nie działa i jadąc gdy przeżuce na żółwia traktor nie zwalnia,a gdy na zająca nie przyspiesza jak myslicie co może byc tego przyczyną ???i drugie pytanie czy jak ten wzmacniacz jest zepsuty tak jak to jest u mnie to czy ciągnik jeżdzi cały czas na żołwiu czy na zającu da sie to jakos rozpoznać???. Moja 912 jest troche wolniejsza od tych z okolicy a ma silnik w dobrym stanie sąsiada juz dobita i szybciej sie jeżdzi niz moją.

#25 Share Grabcio

Grabcio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 753 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wola Siennicka
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 03 marzec 2011 - 16:34

zółw, zając- PROBLEM Może masz poodczepiane cięgła pod kabiną i ciągnik w ogóle nie reaguje na ruchy wajchą przy kierownicy. A co to dej szybkości to sąsiad może ma szybką skrzynię albo większe opony.

Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)


#26 Share Bartek72511

Bartek72511

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1571 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Konin

Napisany 03 marzec 2011 - 17:00

zółw, zając- PROBLEM Dokładnie nie wiem czy to Ty, ale gdzieś jest jakąs taśma co przenosi ten napęd, i u mnie też ona się zaczyna psuć bo podczas przerzucenia żółwia na zajaca to ciągnik dopiero po chwili przyśpiesza, wiec może to coś z tą taśma. A to że szybszy to moze opony;)

#27 Share Filipkowski15

Filipkowski15

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 87 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pisz
  • Zainteresowania:Rolnictwo, sport , motoryzacja:)

Napisany 03 marzec 2011 - 17:20

zółw, zając- PROBLEM Spoko. Ale jak u mnie to nie działa to ciągnik na czym jeżdzi na żółwiu czy zającu ??

#28 Share Bartek72511

Bartek72511

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1571 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Konin

Napisany 03 marzec 2011 - 17:35

zółw, zając- PROBLEM Nie mam pojęcia, to pewnie tak jak było ustawione przed zaprzestaniem działania. Wrzuć na 4 szosową i zobaczysz czy jedzie to 25 czy nie;)

#29 Share crvx40

crvx40

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 434 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo, mechanika

Napisany 03 marzec 2011 - 17:52

zółw, zając- PROBLEM Jesli wzmacniacz(zolw/zajac)nie dziala to albo tak jak mowi Grabcio nie masz podpietej dzwigni albo wzmacniacz jest zaspawany badz poszla tasma ale raczej bedzie zaspawany jak w wiekszosci tych modeli jesli sie zepsul.

#30 Share szybki00

szybki00

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Zamościa, gmina Sitno
  • Zainteresowania:Motoryzacja no i to co każdego sprowadza na tą strone

Napisany 03 marzec 2011 - 17:58

zółw, zając- PROBLEM Spawanie to kijowa sprawa, najlepszym krokiem jest wstawienie wałka przelotowego to chociaż jest większa pewność bezawaryjnej pracy tak jak to jest u mnie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zółw, zając- PROBLEM Dzisiaj, 22:04
  •  

#31 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2011 - 18:06

zółw, zając- PROBLEM My jak kupiliśmy 912 to chodziła cały czas na żółwiu :) Też nie widzieliśmy że tak jest :lol: Ciągnik nie reagował na ruchy wajchą, ale po naprawie jest już wszystko dobrze. Powiedz kolego miałeś przy tym ciągniku sprawny wzmacniacz, czy odkąd ją posiadasz jest tak jak napisałeś?

#32 Share Filipkowski15

Filipkowski15

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 87 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pisz
  • Zainteresowania:Rolnictwo, sport , motoryzacja:)

Napisany 03 marzec 2011 - 18:23

zółw, zając- PROBLEM Kolego Senator od kąd mam ursusa 912 ten wzmacniacz nie działa.

#33 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2011 - 18:29

zółw, zając- PROBLEM To pewnie tak jak u nas. W naszej co prawda to był błąd gościa który to składał zanim ją kupiliśmy, nie było założonego jakiegoś zabezpieczenia i to była cała awaria. Naprawdę radzę ci - rozbieraj i zrób bo jest to naprawdę bardzo przydatne :D

#34 Share Filipkowski15

Filipkowski15

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 87 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pisz
  • Zainteresowania:Rolnictwo, sport , motoryzacja:)

Napisany 03 marzec 2011 - 18:44

zółw, zając- PROBLEM Wiem że sie przydaje;p jak się ociepli to zajże do niego ;p

#35 Share michal8011

michal8011

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2011 - 20:01

zółw, zając- PROBLEM Może mikropompka nie wytwarza ciśnienia? Wtedy będzie jeździł na żółwiu.

#36 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2011 - 21:16

zółw, zając- PROBLEM Dokładnie, ale wtedy jeśli się nie mylę wałek też by nie działał jak powinien :) A czy działa? Niech odpowie kolega @Filipkowski15 :) Chociaż widziałem w jego galerii zdjęcie z beczką więc chyba chodzi ten wałek :)

#37 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 05 marzec 2011 - 10:25

zółw, zając- PROBLEM jeśli jest wolniejsza to możliwe ze jest taśma na stałe dokręcona do oporu i chodzi na żółwiu, jeśli by był zaspawany wzmacniacz to by chodził szybciej wystarczy popuścić śrubę koło filtra olejowego od skrzyni i powinien przestać jechać ciągnik jeśli dokręcona taśma a jeśli zaspawane to nic się nie zrobi. jeśli taśma to warto to naprawić a koszty będą mniejsze niż jak by było zaspawane pozdrawiam

#38 Share Dawid18

Dawid18

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 479 postów

Napisany 06 marzec 2011 - 11:29

zółw, zając- PROBLEM Ja jak kupiłem 385 to nie wiedziałem od czego ta wajcha jest i jak jechałem do pracy nim to se tą wajche popkłem do przodu i mi jechał jak złe a jak zrywałem to ją cofłem i miał taką petarde jak żaden ciągnik, aż pod sklepem taki koleś mi wytłumaczył po co to jest. Ale na szczęście tego ni popsułem i działa i jest to bardzo dobra sprawa.
Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

#39 Share zetorcrystal

zetorcrystal

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Fotografia Cyfrowa

Napisany 12 kwiecień 2011 - 19:34

zółw, zając- PROBLEM Witam mam problem z moim ursusem 914 , no moze nie problem jak jestem nie zadowolony z elastyczności silnika. Taki z niego mół że nie idzie go ugnać. Więc narodził sie pomysł żeby przełożyć , założyć silnik 6 cylindrowy :) silnik juz jest upatrzony w idealnym stanie ale jest problem... chodzi o to ze jak założe silnik 6 do skrzyni która miała 4 silnik to czy moze cos sie stać złego z żółwiem ?? czy żółw w np 1224 jest jakiś "mocniejszy" niz w 914??
Prosze o szybką odpowiedz :)

ps a moze jednak załóżyć mu turbo ??
sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zółw, zając- PROBLEM Dzisiaj, 22:04
  •  

#40 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 12 kwiecień 2011 - 19:46

zółw, zając- PROBLEM wedlug mnie to bezsens przekladac silnik a nie pomyslales moze o remoncie silnika??

Podobne tematy