Skocz do zawartości

Zdjęcie

zółw, zając- PROBLEM


174 odpowiedzi na ten temat

#41 Share ollo82

ollo82

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:malzewo
  • Zainteresowania:motoryzacja,gry komputerowe,

Napisany 12 kwiecień 2011 - 19:52

zółw, zając- PROBLEM zamontuj turbo a nie poznasz ciagnika.

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ursus C330M w bardzo dobrym stanie


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 15900.00 PLN
  • 22 gru 2017
Ursus 914 DL FINN Turbo


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 42000.00 PLN
  • 26 paź 2017
Wąskie koła do c360


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 1300.00 PLN
  • 20 wrz 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zółw, zając- PROBLEM Dzisiaj, 14:39
  •  

#42 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 kwiecień 2011 - 20:10

zółw, zając- PROBLEM Właśnie też popieram załóż turbo będzie śmigać tylko świst

#43 Share LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 12 kwiecień 2011 - 20:16

zółw, zając- PROBLEM Jeśli chodzi o układ przeniesienia napędu to skrzynia biegów i wzmacniacz są identyczne w tych ciągnikach, jedynie zwolnice 914 ma słabsze i zdaje się że sprzęgło.

#44 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 kwiecień 2011 - 20:40

zółw, zając- PROBLEM Sprzęgło zdaje się być inne, a co do zwolnic to chyba dopiero 1614 miały inne ;)
A jeśli chodzi o to czy turbina czy 6, zdecydowanie wziął bym 6 ze względu na to, że to jednak 6 garów :)
Z turbiną też prosta sprawa nie jest żeby ją założyć.
A co do słabości czwórki, to żaden remont nie pomoże, my mamy 912 to też mocy i żwawości brakuje, a co dopiero 4x4 - to po prostu ten silnik "zdycha" :lol:

#45 Share szybki00

szybki00

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Zamościa, gmina Sitno
  • Zainteresowania:Motoryzacja no i to co każdego sprowadza na tą strone

Napisany 12 kwiecień 2011 - 20:48

zółw, zając- PROBLEM Założyć turbinę to nie problem, w każdym silniku doładowanym wszystkie flaki wewnątrz są mocniejsze niż w silniku wolnossącym...

#46 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 kwiecień 2011 - 21:08

zółw, zając- PROBLEM Ciągniki 912,914 są częsciowo przystosowane do turbo, mówię o silnikach nowego typu,w katalogu częsci np. wał, korbowody, tłoki, głowica są te same.

#47 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 kwiecień 2011 - 21:42

zółw, zając- PROBLEM

Założyć turbinę to nie problem, w każdym silniku doładowanym wszystkie flaki wewnątrz są mocniejsze niż w silniku wolnossącym...

Nie za bardzo Cię rozumiem, najpierw piszesz że to nie problem a później że wszystkie bebechy są mocniejsze.
A tak wgl to przełożyć silnik to też nie problem :D

#48 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 13 kwiecień 2011 - 14:22

zółw, zając- PROBLEM no bo nie jest to problem. w serii 9xx silnik jest przystosowany do turbo wiec nie trzeba w nim nic wymieniac wystarczy podlaczy torbo a to nie jest takie trudne wcale

#49 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 kwiecień 2011 - 18:58

zółw, zając- PROBLEM Trudne nie jest ale dosć kosztowne.

#50 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 8408 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 13 kwiecień 2011 - 19:58

zółw, zając- PROBLEM Ja przekładałem z 914 na 1224. Żółw jest inny ale różni się jedną tarczą. Ja po paru latach zakładałem z 1224 żółwia. Sprzęgieł jest 3 rodzaje ale ja jeździłem na sprzęgle z 914 i było dobrze. Lagi [te blachy co idą przy silniku ] to dospawałem do przodu, z 3 zrobiłem 2 i tak że nikt nie poznał że były spawana. Sąsiad przecinał na środku i wspawał blachy , i też nic się nie dzieje. Zmieniasz drążek i rurki do serwa i między wspornik a silnik wstawiasz takie płyty 3 cm grube. Zbiornik paliwa z łożem.

I najważniejsze ; chodnice wody, do 6 jest 2 cm szersza. Na chłodnicy z 914 nawet na pusto nie pojeździsz. Po 2-3 km wywali wodę.No i dwa wentylatory montujesz.

Reasumując sprzedaj 914 dołóż te pieniądze co masz wydać na przeróbkę i kup 1224 bo do 30 tyś kupisz ładną.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zółw, zając- PROBLEM Dzisiaj, 14:39
  •  

#51 Share szybki00

szybki00

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Zamościa, gmina Sitno
  • Zainteresowania:Motoryzacja no i to co każdego sprowadza na tą strone

Napisany 14 kwiecień 2011 - 09:40

zółw, zając- PROBLEM @Senator chyba się kłania czytanie ze zrozumieniem, chyba można się domyśleć o co mi chodziło bo nie jest problemem dorzucić do silnika turbine. Gorzej gdy silnik nie jest przystosowany do turbiny wówczas trzeba zakładać mu mocniejsze częsci tzn. wnętrzności z silnika

#52 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2011 - 15:37

zółw, zając- PROBLEM @szybki00 - no chyba nie, to jaki wg ciebie ma silnik 914? Doładowany czy wolnossący? No CHYBA wolnossący. Przyznasz mi rację, prawda?

Założyć turbinę to nie problem, w każdym silniku doładowanym wszystkie flaki wewnątrz są mocniejsze niż w silniku wolnossącym...


To jeśli 914 ma silnik wolnossący (bo przecież nie doładowany) to wg ciebie będzie miał słabsze "bebechy". Czyli jednak jest problem z dołożeniem tej turbiny, bo silnik ma słabe bebechy i nie jest przystosowany do turbiny ;)

#53 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 14 kwiecień 2011 - 17:50

zółw, zając- PROBLEM senator i tu sie myslisz bo 914 jest przystosowana do turba
czyli jest to wolnossacy ale mozna zrobic doladowany :rolleyes:

#54 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2011 - 19:09

zółw, zając- PROBLEM @wojtas972 - zrobić można, ale co dalej? Chociażby zwykła 912/914 ma po 4 pierścienie na tłoku a turbo 3, więc nie jest taki sam. To powiedz jak jest przystosowany to czemu ma 4 pierścienie na tłok a nie 3? ;)

#55 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 14 kwiecień 2011 - 20:48

zółw, zając- PROBLEM to jescze zalezy jak kzestaw naprawczy jest stosowany jak robilismy jakis miesaic temu remont w 914 to tlok byl na 3 pierscienie a silnik byl nie ruszany od nowosci a przystosowanie silnika do turbo to nie tylko tloki lae korbowody, wal glowica ;)

#56 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 8408 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 15 kwiecień 2011 - 08:53

zółw, zając- PROBLEM Silnik turbo i bez turbo może mieć 3 lub 4 pierścienie, a różnica jest w tłoku. Przy mocowaniu sworznia w turbo jest kwadratowy a do zwykłej jest okrągły.

Wał jest taki sam.

Korbowody są wzmacniane, stopa i główka są kwadratowe.912 powinna to już mieć, w 385 nie było.

W głowicy zawory mają inne kąty.

Kolega do starej 385 założył turbo bez żadnych przeróbek i śmiga aż miło.

#57 Share szybki00

szybki00

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Zamościa, gmina Sitno
  • Zainteresowania:Motoryzacja no i to co każdego sprowadza na tą strone

Napisany 15 kwiecień 2011 - 20:28

zółw, zając- PROBLEM @Senator pewnie myslisze że nie mam o tym pojęcia a tu cię musze zmylić, sam użytkuję takie sprzęty (obecnie 1002, 12145 i 16145) troche już się nimi jezdziło i dłubało przy nich. Przecież to jest wiadome że normalny U-914 jest wolnossący...
Dam takie porównianie: to tak jakby na przyczepie 4t wozić po 6 ton jeśli się zmieści no to dobrze i można wozić. Można przewieźć raz, drugi, trzeci ale za którymś razem rama może nie wytrzymać z naporu i du... i tak samo jest z silnikiem wolnossącym nie przystosowanym do turbiny.

Edytowany przez szybki00, 15 kwiecień 2011 - 20:29.


#58 Share zetorcrystal

zetorcrystal

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Fotografia Cyfrowa

Napisany 22 kwiecień 2011 - 07:27

zółw, zając- PROBLEM jest decyzja :) dzis gościu przyjeżdza po silnik 4-rki i zakładamy 6 -tke :) będzie cztery skiby targać :)
sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

#59 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 8408 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 22 kwiecień 2011 - 10:38

zółw, zając- PROBLEM Zapomniałem że jeszcze musisz coś z wałem do napędu zrobić. Radził bym przedłużyć ale w firmie co się tym zajmuje, bo on musi być wyważony. Bo jak nie to go urwie i może narozrabiać.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zółw, zając- PROBLEM Dzisiaj, 14:39
  •  

#60 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 kwiecień 2011 - 16:14

zółw, zając- PROBLEM Dokładnie, nie ma co się zabawiać z przedłużaniem samemu, bo może to później jak się urwie porządnego "gnoju" narobić :D

Podobne tematy