jarekstryszawa

Żaluzja chłodnicy w 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam

Czy w oryginale w 3P była możliwość zamykania i otwierania żaluzji chłodnicy z kabiny? Pod maską mam element, o który mogę zahaczyć linkę żaluzji, ale trzeba do tego otwierać maskę. W starym żuku miałem w szoferce gustowny łańcuszek i widełki, o które się go zaczepiało. Podobno także przy zasuniętej żaluzji nie dmucha nawiew powietrza do kabiny- czy tak jest faktycznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar355    0

W 360 tez w oryginale można było z kabiny nawet pod zegarami na masce masz wieszak na taki łancuszek jak w żuku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem 360-tki, muszę zatem oblukać w katalogu jak to jest rozwiązane. Jak oglądałem u mnie to nie bardzo widzę gdzie tam poprowadzić linkę (kabina czeska).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

nie wiem jak dokładnie jest to rozwiązane bo nie mam tej żaluzji, ale wiem że miejsce na zamontowanie jest na lewo od stacyjki. U mnie pozostał tylko otwór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem w katalogu 3P- jest dedykowany extra łańcuszek, sprzedawca ma sprawdzić dostępność. Dziurki w masce nijakiej nie dostrzegłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak jest dziurka tak jak pisał @emtecc- nie widziałem jej bo poprzednik wykorzystał ją do zakręcenia przerywacza... Teraz jest odsłonięta, tylko ciekawi mnie jak poprowadzić linkę? W katalogu jest słabo widoczna, jako część zamienna niedostępna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie jak biegnie końcowy odcinek linki- przecież ten łańcuszek musi mieć długości tyle ile skok żaluzji. Obawiam się, że pod kokpitem będzie haczył o kable itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

ja tez mam przerywacz przykrecony.

daj sobie chlopie spokuj nie chce ci sie maski pare razy w roku otworzyc i rozkrecic szmaty,dzisiaj bylo bardzo cieplo i zwijalem swoja,tam jest tak malo miejsca i zawadza o obudowe filtra ze i tak z kabiny nic nie zdzialasz bo bez wlozenia reki i tak jej nie rozkrecisz.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema. jestem nowy na forum. już wam mówię jak poprowadzona jest linka sterująca żaluzją . zaczynając od tego otworu pod stacyjką następnie pod spodem za lewarkiem po prawej stronie zbiornika powinna być przykręcona taka rureczka, linka przechodzi przez nią , następnie po samej głowicy za kolektorem wodnym i powietrznym do drugiej rurki na chłodnicy stamtąd do żaluzji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem dzisiaj, ale po prawej stronie zbiornika nie widzę żadnej rurki. Maska przylega ściśle od góry zbiornika, jedyny tunel jest od dołu, ale tam nic nie ma. @motomaniakpl - mógłbyś zrobić jakieś fotki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

proszę bardzo. sam łańcuszek mi się zerwał nie mam czasu tego poprawić. ale wszystko wygląda tak po kolei zaczynając od kabiny

p2080300.jpg

p2080302.jpg

nie jestem pewien czy pod zbiornikiem od strony silnika jest jeszcze jedne ta rureczka jutro sprawdzę bo te fotki robiłem przed chwilą tak na szybko

p2080295e.jpg

p2080297.jpg

p2080294.jpg

p2080292.jpg

p2080291.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piekne zdjęcia- wielkie dzięki za pomoc.

 

Teraz mi się rozjaśniło, ja szukałem tej rurki wyżej, ale tam gdzie u ciebie chyba też nic nie ma. Z fotki wygląda jakby rurka była przyspawana do zbiornika, ale jeśli trzeba będzie dorobić to jakiś patent na jej zamocowanie sie wykombinuje (ewentualne zrobię linkę w pancerzu). Dalej jednak nie rozumiem w jaki sposób linka jest blokowana w otworze pod stacyjką po jej wysunięciu? Czy może jest zaczepiana o jakiś element- ja sobie wyobrażałem, że końcowy odcinek linki to łańcuszek zaczepiany o szczelinę w otworze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie wszędzie te rurki są przykręcane każda ma dospawane ucho i jest przykręcona ta przy zbiorniku także, tak końcowym elementem linki/żyłki jest łańcuszek. zaraz pójdę i zrobię fotki uzupełniające

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

łańcuszek jest takiej długości musisz sobie policzyć ogniwka. długość łańcuszka odpowiada skokowi żaluzji

p2080306.jpg

łańcuszek jest takiej budowy

p2080307.jpg

tak wygląda zaczepianie w kokpicie

p2080308.jpg

a ty masz jeszcze fotki mocowania tych rurek prowadzących, jednak jest jeszcze jedna rurka przy zbiorniku,

p2080310.jpg

p2080309.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro sobie jeszcze raz u mnie sprawdzę. Łańcuszek całkiem jak od starego górnopłuka lub korka do wanny :) Z tego co napisałeś wynika, że przy spuszczonej żaluzji praktycznie cały łańcuszek jest między otworem w masce, a pierwszą rurką prowadzącą- ciekawe czy nie będzie haczyć o jakieś kable.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak przy opuszczonej żaluzji łańcuszek jest pomiędzy otworkiem a tą rurką przy zbiorniku. nie nic nie wadzi kable mam ładnie poukładane. te rurki może można gdzieś dokupić albo dorobić nie powinien to być zbyt duży problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj