adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Agrotron155    62

sumek666 napisał:

ale pier**lisz... wiecej z Toba nie rozmawiam

No ale przecież po części ma rację. To prędzej konkurent dla budżetowych ciągników o mniejszej masie. Dla jakiegoś porównania dodam deutz fahr i model 5 g w podstawie też może nic nie mieć. Tak jak ten ursus. Jedyna przewaga że można dołożyć tam wszystko łącznie z miękką osią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Dobrze. Tylko ani 5G ani Valtra N nie są flagowym modelem. 

Diler powiedział, że połowa telefonów lub więcej w 2016 i 17 roku to pytania o Ursusa 395 Power. Bo na stronie napisali, że wkrótce dostępny to ja chce zamówić. I co? I gówno. Tak to jest jak soe naobiecuje, na stronie napisze i nie ma.

Dlaczego Ursus nie ma miękkiej osi? 

"Układy wielowahaczowe Carraro znajdziemy
w ciągnikach o mocach nieprzekraczających
250 KM. Mosty te zwykle
stanowią wyposażenie opcjonalne, a dopłata
do nich sięga kilkudziesięciu tysięcy
złotych netto. Włoskie wielowahaczówki
mają obecnie w ofercie firmy: Claas (serie:
Arion 400, Arion 500 i Arion 600), Landini
(serie: 6C, 6 i 7), McCormick (serie: X6
i X7), Zetor (seria Forterra HD) i Lindner
(większe modele serii Geotrac). Ponadto
warto wspomnieć, że niezależne zawieszenie
przednich kół można na rynku sprzętu
używanego spotkać w produkowanych
blisko 10 lat temu ciągnikach: New Holland
(serie: TVT i T7500), Case IH (serie:
CVX i CVX 1100) oraz Steyr (serie:
CVT i CVT 6100). Z kolei pod koniec tego
roku rodzina traktorów z wielowahaczową
osią Carraro powiększy się o ciągniki
Tym z serii CVT.
Rozwiązania włoskich mostów z niezależnym
zawieszeniem kół u poszczególnych
producentów ciągników są bardzo
podobne. Różnice tkwią m.in. w: kształcie
i wielkości wahaczy, umiejscowieniu, liczbie
i wielkości akumulatorów hydropneumatycznych,
lokalizacji bloku elektrozaworowego
oraz sposobie obsługi."

 

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwix-bCrzIffAhXJXSwKHVhFAmcQFjAJegQICRAC&url=http%3A%2F%2Fwww.agrofoto.pl%2Fgfx%2Fagropolska%2Fuserfiles%2F_public%2Fdzialy%2Ftechnika_rolnicza%2Fwydania_rpt%2F2015%2F5%2Fmost_wielowahaczowy_firmy_carraro.pdf&usg=AOvVaw1oRKPoXN-_8XqGH77iEr6b


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

W 150-ce opcjonalnie powinien być amortyzowany most i kabina. Z tym, że nawet nie ma go (ciągnika) jeszcze w produkcji.

Edytowano przez XMK13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Ja pier... zaraz pójdę na pole i mu powiem, że urlop do odwołania bo czekamy na Ursusa. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

W sensie, że Ursus ledwo raczkuje i nie wyskoczą z powershiftami, amortyzacjami, itd., kiedy nie mają kasy na to. My możemy pisać, że Ursus powinien to, czy tamto, ale to tylko gadanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Więc skończ bronić Ursusa. Pamiętaj żeby komuś pomóc to ten ktoś musi sam chcieć pomocy. Ursus ma to w d*pie. Więc ja też mam to w d*pie

  • Sad 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Nie skończę bronić, bo na "tanie" ciągniki też jest popyt i tu jest rynek Ursusa. Jak już ktoś chce kupić ciągnik na dotację i nie stać go na coś lepszego/droższego, to czemu nie miałby wybrać Ursusa. Taki NH TD lepszy nie jest.

Jakby Ursus całkiem splajtował, to czy będzie lepiej?

  • Like 2
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15255
3 godziny temu, sumek666 napisał:

Dobrze. Tylko ani 5G ani Valtra N nie są flagowym modelem. 

Diler powiedział, że połowa telefonów lub więcej w 2016 i 17 roku to pytania o Ursusa 395 Power. Bo na stronie napisali, że wkrótce dostępny to ja chce zamówić. I co? I gówno. Tak to jest jak soe naobiecuje, na stronie napisze i nie ma.

Dlaczego Ursus nie ma miękkiej osi? 

"Układy wielowahaczowe Carraro znajdziemy
w ciągnikach o mocach nieprzekraczających
250 KM. Mosty te zwykle
stanowią wyposażenie opcjonalne, a dopłata
do nich sięga kilkudziesięciu tysięcy
złotych netto. Włoskie wielowahaczówki
mają obecnie w ofercie firmy: Claas (serie:
Arion 400, Arion 500 i Arion 600), Landini
(serie: 6C, 6 i 7), McCormick (serie: X6
i X7), Zetor (seria Forterra HD) i Lindner
(większe modele serii Geotrac). Ponadto
warto wspomnieć, że niezależne zawieszenie
przednich kół można na rynku sprzętu
używanego spotkać w produkowanych
blisko 10 lat temu ciągnikach: New Holland
(serie: TVT i T7500), Case IH (serie:
CVX i CVX 1100) oraz Steyr (serie:
CVT i CVT 6100). Z kolei pod koniec tego
roku rodzina traktorów z wielowahaczową
osią Carraro powiększy się o ciągniki
Tym z serii CVT.
Rozwiązania włoskich mostów z niezależnym
zawieszeniem kół u poszczególnych
producentów ciągników są bardzo
podobne. Różnice tkwią m.in. w: kształcie
i wielkości wahaczy, umiejscowieniu, liczbie
i wielkości akumulatorów hydropneumatycznych,
lokalizacji bloku elektrozaworowego
oraz sposobie obsługi."

 

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwix-bCrzIffAhXJXSwKHVhFAmcQFjAJegQICRAC&url=http%3A%2F%2Fwww.agrofoto.pl%2Fgfx%2Fagropolska%2Fuserfiles%2F_public%2Fdzialy%2Ftechnika_rolnicza%2Fwydania_rpt%2F2015%2F5%2Fmost_wielowahaczowy_firmy_carraro.pdf&usg=AOvVaw1oRKPoXN-_8XqGH77iEr6b

A na ch🐱j to wszystko, wystarczy równo na zimę zaorać i potem cały rok się urawia i jeździ jak po stole i nie trzeba amortyzacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

He , he . Nie każdy ma takie piachy jak Ty czy ja .;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    455

Gdzieś czytałem, że nowe przepisy homologacyjne wprowadzane przez eurosojuz będą wymagały w ciągnikach amortyzacji przedniej osi. Jeśli to prawda, to lobbyści dobrze posmarowali komunistom w europarlamencie, żeby tanie ciągniki takie jak Ursus były jeszcze mniej konkurencyjne względem tych zachodnich. Dotknie to także Belarusa i Zetora, chociaż ten pierwszy może być u nas rejestrowany jako używany, tym samym obchodząc durne przepisy...

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtrac8244    441
9 godzin temu, XMK13 napisał:

Nie skończę bronić, bo na "tanie" ciągniki też jest popyt i tu jest rynek Ursusa. Jak już ktoś chce kupić ciągnik na dotację i nie stać go na coś lepszego/droższego, to czemu nie miałby wybrać Ursusa. Taki NH TD lepszy nie jest.

Jakby Ursus całkiem splajtował, to czy będzie lepiej?

Z tańszych nap Farmtrac jest... i chyba ma wiecej zwolenników 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenix30    172
Ktoś pisał że farmtrac się z Polski zwija. Tylko żadnych dowodów na to nie widziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenix30    172
Na AF gdzieś o tym czytałem, szukałem info w necie ale nic nie znalazłem więc pewnie to tylko plotka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5369

Macie jakiś link do informacji na temat wymogów co do amortyzowanej osi?


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5369

Nie, chodzi mi od kiedy i w jakich ciagnikach ma być obowiązkowa przednia oś amortyzowana


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5369

Kiedyś o tym czytałem ale nie pamiętam szczegółów


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1430

Co do Farmtrac'a w Polsce- udział w rynku (ilość rejestracji nowych ciągników w okresie styczeń- październik 2018)- 2,5%, 174 szt., w porównaniu z rokiem ubiegłym jest to o 24.7% mniej. Dla porównania- Ursus 4,32%, 301 szt. o 50,2% mniej niż w 2017, są to dwie z trzech firm mających największe spadki rejestracji. To nie jest rozwój, to stagnacja, a raczej wycofywanie się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Rolnik1973 napisał: 3 godziny temu, sumek666 napisał: Dobrze. Tylko ani 5G ani Valtra N nie są flagowym modelem.  Diler powiedział, że połowa telefonów lub więcej w 2016 i 17 roku to pytania o Ursusa 395 Power. Bo na stronie napisali, że wkrótce dostępny to ja chce zamówić. I co? I gówno. Tak to jest jak soe naobiecuje, na stronie napisze i nie ma. Dlaczego Ursus nie ma miękkiej osi?  "Układy wielowahaczowe Carraro znajdziemy w ciągnikach o mocach nieprzekraczających 250 KM. Mosty te zwykle stanowią wyposażenie opcjonalne, a dopłata do nich sięga kilkudziesięciu tysięcy złotych netto. Włoskie wielowahaczówki mają obecnie w ofercie firmy: Claas (serie: Arion 400, Arion 500 i Arion 600), Landini (serie: 6C, 6 i 7), McCormick (serie: X6 i X7), Zetor (seria Forterra HD) i Lindner (większe modele serii Geotrac). Ponadto warto wspomnieć, że niezależne zawieszenie przednich kół można na rynku sprzętu używanego spotkać w produkowanych blisko 10 lat temu ciągnikach: New Holland (serie: TVT i T7500), Case IH (serie: CVX i CVX 1100) oraz Steyr (serie: CVT i CVT 6100). Z kolei pod koniec tego roku rodzina traktorów z wielowahaczową osią Carraro powiększy się o ciągniki Tym z serii CVT. Rozwiązania włoskich mostów z niezależnym zawieszeniem kół u poszczególnych producentów ciągników są bardzo podobne. Różnice tkwią m.in. w: kształcie i wielkości wahaczy, umiejscowieniu, liczbie i wielkości akumulatorów hydropneumatycznych, lokalizacji bloku elektrozaworowego oraz sposobie obsługi."   https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwix-bCrzIffAhXJXSwKHVhFAmcQFjAJegQICRAC&url=http%3A%2F%2Fwww.agrofoto.pl%2Fgfx%2Fagropolska%2Fuserfiles%2F_public%2Fdzialy%2Ftechnika_rolnicza%2Fwydania_rpt%2F2015%2F5%2Fmost_wielowahaczowy_firmy_carraro.pdf&usg=AOvVaw1oRKPoXN-_8XqGH77iEr6b A na ch🐱j to wszystko, wystarczy równo na zimę zaorać i potem cały rok się urawia i jeździ jak po stole i nie trzeba amortyzacji. Jaki z Ciebie rolnik jak nie wiesz że w większość na zimę orze na ostrą skibe? 🤣 A tak poważnie to u mnie najwięcej o transport chodzi. Taki traktorek z miękką osią to już jest coś. Jedziesz sobie wygodnie i nie telepie w kabinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62
Nie no wiadomo że w takim wypadku Ci nie potrzeba. U mnie asfalt się nie równy trafia jak woże zboże lub cebulę na handel. A do pola najdalej położonego mam blisko bo Maks 2 kilometry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj