adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

fenix30    172
Mniej nikt napewno nie przymuszal bo prawa głosu nie miałem :) ta unia to było przed wyborami pranie mózgu. Kto teraz z miasta by zagłosowal jak unia tylko nam (rolnikom) kasę daje. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, fenix30 napisał:

No to dobrze zrozumiałem. Niepodleglosc to tylko w "nazwie" mamy. Unia nami rządzi. Demokratycznie wybrany rząd... A bez uni nic nie zrobi. Ruski i Niemiec dalej robią swoje (pomimo że Ruska w uni nie ma)

Mam świetny przykład wspaniałości eurokołchozu. ACTA 2! Wiem, że obejmuje tylko internet, jednak jest to ograniczenie wolności słowa, czyli że teoretycznie za niedługo może się tak stać, że nikt nie wymieni swoich poglądów na tym forum, bo będzie to ocenzurowane. 

Dnia 18.11.2018 o 09:28, XMK13 napisał:

Do starej 60-tki można kupić zgrabniejszą kabinę. Ciągnik jest chyba w pełni turecki. Jedynie montują je w Polsce, chyba?

Taaa, w pełni turecki. Radzę poczytać przed wypowiedzią. 

A silnik nie z Iranu, bo Deutz lub Perkins.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenix30    172
@MARTINEZUrsus mnie to i Admin nie powstrzyma przed wyrażeniem swojego zdania :) to jest @yacenty forum i uni też pewnie się nie da. :)
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

*Podróby. Z tego co mi wiadomo, na Perkinsie Ursusa jest made in U.K. Nie sądzę, żeby to było kłamstwo, ponieważ jest obowiązek podawania autentycznego miejsca produkcji. Każdy producent każdego produktu wszelkiej maści i kategorii podaje miejsce produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenix30    172

MARTINEZUrsus napisał:

A silnik nie z Iranu, bo Deutz lub Perkins.

Chodzi mi o to że te silniki nie muszą mieć tej jeba... Emisji spalin. Produkują je na tamten rynek. Chociaż "podruba" to komplement dla silników bez tej emisji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Jak zachorujesz na raka płuc to dalej będziesz taki anty eko?

Wszystko jest dobre z umiarem, silniki spalinowe mogą być ekologiczne, do niedawna wyśrubowane wymogi stawiano przede wszystkim silnikom diesla, co wiązało się z prowadzaniem różnych metod z reguły obniżających sprawność i żywotność tych silników. Jak ktoś się zlitował i zbadał silniki benzynowe to okazało się, że są nie mniej trujące jak wspomniane diesle i przyszłość ich jest taka sama ( filtr cząstek stałych od nowego roku ).

Wszystko to jest dobre dla nas, przecież ma za zadanie poprawę powietrza na tej pięknej ziemi. Ciekawe tylko czemu tak opornie wprowadzane są alternatywne paliwa których sam produkt spalania jest mniej trujący od nowoczesnego benzyniaka. 

A wracając do tematu - ursus stosuje silniki takie jakie może dostać na rynku - niestety ale już wcześniej pisałem, że ta firma z tymi ludźmi to jednym słowem - chaos.

Jakby mieli jakąś strategię, konsekwencje w dążeniu do określonego celu i wizję rozwoju, to może nie byłby tak jak jest, a jest źle. Tylko to był twór typu biznes - polityka, polityka jak to polityka, kiedyś się skończy i sam biznes nie da rady. 

Edytowano przez akmaly
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411
8 godzin temu, MARTINEZUrsus napisał:

Taaa, w pełni turecki. Radzę poczytać przed wypowiedzią. 

Napisałem "chyba". Transmisję do 11024 robili Turcy. Masz oczywiście rację. Nie chciało mi się odświeżać tej wiedzy. 

Ursus ma problemy z silnikami chyba ze względu na swoją pozycję finansową i rynkową. Szczególnie teraz. No chyba że faktycznie szukają czegoś, co ich wyróżni. Przyznać trzeba, że z Kohlerem przynajmniej maska 80-tki jest zgrabniejsza.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

co jakiś czas przewija się tutaj gdybanie "co by było gdyby...", znalazłem taki artykuł o alternatywnej wizji polskiej motoryzacji, gdyby wszystko się udało tak jak byśmy chcieli, warto przeczytać, pomarzyć

https://joemonster.org/art/44954/To_sie_nigdy_nie_zdarzylo_ale_zdarzyc_by_sie_moglo_jak_moglaby_wygladac_dzis_polska_motoryzacja

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Zawsze może - czemu mamy być gorsi od innych? Polska jest największym producentem motoryzacyjnym w europie, może to i dziwne ale tak jest. Taki ciągnik to bez większego szału jesteśmy w stanie zrobić w całości polski ( nie piszę o ekonomi ). Kwestia jest tylko taka kto to zrobi, bo na pewno nie obecny Ursus. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

nikt tego nie zrobi, sam piszesz że nie jest to ekonomiczne, to raz, dwa-jeśli nie Ursus, to kto kupi ciągnik od nowej firmy, nowej marki, która nie ma sprawdzonych ogólnodostępnych rozwiązań, tylko swoje autorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Potrzebne by na to było około 200 milionów złotych żeby to ruszyło. I oczywiście najlepiej jakby pokazany był produkt finalny czyli po około 2000 godzin zrobionych w ciężkiej robocie. I to nie jest pewne czy ktoś by to kupił.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2018 o 07:44, fenix30 napisał:

 

U nas solarisy się palą na potęgę. Z autosanami też były takie przypadki

 

Edytowano przez dawidursus323

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

No nieźle. Niedawno też był Ursus C-360 w ofercie, bliźniaczy do C-380 tyle że z silnikiem deutza. Sprzedali kilka sztuk na krzyż i wycofali go z oferty. Teraz znowu wprowadzają C-360, będący całkowicie inną konstrukcją. Potem będzie jeden wielki misz-masz i chaos chociażby przy zamawianiu części zamiennych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

przecież z dwa lata temu już była C-360, i z tą nic wspólnego nie miała, i to jest właśnie zmiana za zmianą, kupisz takie coś, pójdziesz z trzy lata do sklepu, będziesz chciał coś kupić, i okaże się że są dwa elementy o takiej samej nazwie, takim samym przeznaczeniu do dwóch zupełnie różnych ciągników które tak samo się nazywają

a poza tym takie ciągniki do niczego, chyba że do zgrabiarki siódemki, lejka, i bron trójek, tylko kto posiadający taki park maszynowy może sobie pozwolić na nowy ciągnik...

do gospodarstwa mlecznego za małe, dla obszarników również, do sadu znów za szerokie, jedynie co może do roboty przy warzywkach, ale to też na małych areałach-a jak mały areał to i małe przychody, więc i na takie coś nie stać....

@Mattti widać o tym samym pomyśleliśmy w tym samym czasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Wyczytałem, że to jest jakiś koreański ciągnik w naklejonym niedźwiedziem. Ursus upadł niż Hattat a nawet głębiej niż Pronar z MTZtami... 

Mam pocieszenie dla wszystkich. Jak kiedyś upadniecie i będzie was coś uwierac w dupe to znaczy że ursus zwija się pod wami

  • Haha 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Ursus powinien skupić się na 3 ciągnikach. 

na modelu C-380 w takiej formie jak był wprowadzony - mały prosty pomocnik

na modelu takim jak C-380 i dorzucić mu mokre sprzęgło, rewers EH, EHR, miękką oś w opcji - mały, bardziej zaawansowany pomocnik do pracy z bydłem bo tak na prawdę tylko mleczarnicy kupują nowe ciągniki za gotówkę. 

oraz na modelu 120-140 KM, którego k**wa w ofercie nie ma. ani mniejsze ciągniki ani większe. 

Przed chwilą, bratrolnika napisał:

ktoś mówił że to Branson ciągniki są

o właśnie. 

 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj