adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

@janekjan01

http://motoryzacja.wnp.pl/ursus-zbuduje-nowa-lakiernie-za-3-mln-zlotych,320607_1_0_0.html

Tu jest o lakierni. Przepraszam za pomyłkę, bo nie chodziło o wybudowaniu na 140 ha, tylko dołożeniu, żeby wyszło 140 ha (o tym jest na jakimś innym portalu). I zakończenie inwestycji to 2023 a nie 30. Sorry

P.S. Gdzieś natrafiłem wcześniej na jakiś niedociągnięty artykuł sprzed roku (pewnie już usunięty) i dlatego błędnie napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekjan01    3
3 godziny temu, MARTINEZUrsus napisał:

Naucz sie czytać ze zrozumieniem. Tu nie ma nic nt odlewni. A 140 ha to centrum technologiczne i nie odnosi sie o Ursusa w taki sposób jak to przedstawiłeś. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@janekjan01 Ale chłopie. Czy ja mówiłem, że tam będzie odlewnia. Nie. Ja tylko tak założyłem, że może być, bo to potężny obszar, ale nie napewno.

Cytat

Tworzenie Centrum ma się rozpocząć w przyszłym roku. Najpierw przeprowadzona zostanie rewitalizacja terenów poprzemysłowych obejmująca m.in. rozbudowę i modernizację już istniejących obiektów. Potem ruszy budowa nowego zakładu przemysłowego Ursus S.A. Ma być on gotowy do 2030 roku.

Na tej stronie jest tak napisane. ZAKŁADY PRZEMYSŁOWE. Czyli linia produkcyjna, linia montażowa i centrum technologiczne. Będzie to wszystko tam zmieszczone. Także nie mów, że nie czytam ze zrozumieniem.

 
 
Cytat

będziemy mogli jeszcze prężniej się rozwijać. Jednak by mogło być to możliwe, musimy także myśleć o tworzeniu nowoczesnych przestrzeni produkcyjnych.

Kolejny dowód, że to nie tylko centrum technologiczne. Tu akurat mówił sam prezes Zarajczyk. Zwróć uwagę tym razem na NOWOCZESNYCH PRZESTRZENI PRODUKCYJNYCH.

Edytowano przez MARTINEZUrsus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekjan01    3
1 godzinę temu, MARTINEZUrsus napisał:

Chwilowy spadek sprzedaży. Jednakże ja to traktuje z przymrużeniem oka, gdyż jest coraz więcej użytkowników nowych Ursusów, przynajmniej widać to po YouTubie.

Oczywiście. Również życzę jak najlepiej spółce Ursus SA. Mam nadzieję, że nowe ciągniki jakie mają wejść na rynek w okresie maj-czerwiec br. znajdą swoich właścicieli i uznanie. Póki co Ursus przeżywa niełatwy okres. Podjął się wejścia w nową branżę. Do tego kontrakty w Afryce trochę kuleją poprzez procedury administracyjne. Również sprzedaż w Europie i na świecie nie jest jakaś rewelacyjna. Choć w Czechach i Niemczech trochę sprzedają tych ciągników i przyczep. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, janekjan01 napisał:

Oczywiście. Również życzę jak najlepiej spółce Ursus SA. Mam nadzieję, że nowe ciągniki jakie mają wejść na rynek w okresie maj-czerwiec br. znajdą swoich właścicieli i uznanie. Póki co Ursus przeżywa niełatwy okres. Podjął się wejścia w nową branżę. Do tego kontrakty w Afryce trochę kuleją poprzez procedury administracyjne. Również sprzedaż w Europie i na świecie nie jest jakaś rewelacyjna. Choć w Czechach i Niemczech trochę sprzedają tych ciągników i przyczep. 

Ale mówiąc nowe modele masz na myśli tego c3150 w wersji ZF? No bo on ma być za niedługo wprowadzony.

Co do tego artykułu, do którego link podesłał kolega stempos, to czytałem pod nim komentarze, to jakaś masakra. WP Money napisało artykuł o finansach Ursusa, co niekoniecznie musi być prawdą, i od razu banda ,,Cebulactwa Januszowego" się rzuciła do klawiatury i tylko wyklinanie. Napisałem nawet komentarz, że wszędzie komentują ludzie mówiący, że Ursus to turecki i chiński składak, co jest nieprawdą, to dostałem 15 łapek w dół. Dorwało się bydło do klawiatury i hejtuje. 

  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekjan01    3
2 godziny temu, MARTINEZUrsus napisał:

Ale mówiąc nowe modele masz na myśli tego c3150 w wersji ZF? No bo on ma być za niedługo wprowadzony.

Co do tego artykułu, do którego link podesłał kolega stempos, to czytałem pod nim komentarze, to jakaś masakra. WP Money napisało artykuł o finansach Ursusa, co niekoniecznie musi być prawdą, i od razu banda ,,Cebulactwa Januszowego" się rzuciła do klawiatury i tylko wyklinanie. Napisałem nawet komentarz, że wszędzie komentują ludzie mówiący, że Ursus to turecki i chiński składak, co jest nieprawdą, to dostałem 15 łapek w dół. Dorwało się bydło do klawiatury i hejtuje. 

Mam na myśli C-3150 na skrzyni ZF,  a także ciągniki z silnikiem Kohlera, czy te koreńskie małe ciągniki które mają pojawić się w ofercie około czerwca - lipca, jak zapowiadają przedstawiciele firmy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, MF675ursus napisał:

Nie bydło, tylko fani czeskiego Zetora :D

Być może, że tak. Ale raczej tak.

:)

Janek te z kohlerem będą ciekawe. Jedyne, co mi się w nich nie podoba, to mała pojemność skokowa. 2,5 l w 75 km to porażka, ale sam silnik też ma gorsze statystyki od Perkinsa. Zaletą jest natomiast mniejszy rozmiar i niższa maska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekjan01    3
16 godzin temu, MARTINEZUrsus napisał:

Być może, że tak. Ale raczej tak.

:)

Janek te z kohlerem będą ciekawe. Jedyne, co mi się w nich nie podoba, to mała pojemność skokowa. 2,5 l w 75 km to porażka, ale sam silnik też ma gorsze statystyki od Perkinsa. Zaletą jest natomiast mniejszy rozmiar i niższa maska.

oraz chyba brak filtra cząstek stałych ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, janekjan01 napisał:

oraz chyba brak filtra cząstek stałych ? :)

Tak, masz rację. Brak filtra cząstek, tylko Perkins go posiada, a ta sama norma. To druga zaleta. Przeczytałem w gazetce RPT o tym artykuł i było jasno napisane, że kohler nie posiada tego gówna dpf.  :)

Edytowano przez MARTINEZUrsus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450
Dnia 20.03.2018 o 18:56, MF675ursus napisał:

Trochę przegrzebując internety:

https://iservice.lombardini.it/jsp/Template2/Product.jsp?parent=999

 

Turbo z zaworem Weste-gate- o zmiennej geometrii ani słowa, więc pewnie nie ma. Spełnia Stage IIIB/ Tier 4 Final, bez DPF i SCR, ale z DOC:

http://www.kohlerengines.com/engines/onlinecatalog/productDetail.htm?productNumber=KDI2504TCR

 

I taka ciekawostka, montowany we Farmtac:

https://www.maszpol.com.pl/oferta/ft6075-dt-heritage-silnik-kohler/

Wcześniej przegrzebałem temat Kohlera, nie ma DPF- ma DOC :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekjan01    3
3 godziny temu, MF675ursus napisał:

Wcześniej przegrzebałem temat Kohlera, nie ma DPF- ma DOC :D

E tam Farmtrac, indyjskie traktory ... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, MF675ursus napisał:

Wcześniej przegrzebałem temat Kohlera, nie ma DPF- ma DOC :D

Tak, ma tylko DOC. To dobrze o nim świadczy, bo nie będzie się dusić pod górkę, i nie będzie się ten Dpf zapychał. I ma być też oszczedniejszy niż Perkins.

1 godzinę temu, janekjan01 napisał:

E tam Farmtrac, indyjskie traktory ... :)

Właśnie nie rozumiem, czemu dalej niektórzy roznoszą ta farmtracowską propagandę, że to polska firma. To, że montują je w Mrągowie, to nie znaczy, żeby gadać i przekonywać małe dzieci czy zielonych w tym temacie.

Chyba chodzi tylko o marketing, żeby go Polacy kupowali. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456
Dnia 23.04.2018 o 21:41, MARTINEZUrsus napisał:

@janekjan01 Ale chłopie. Czy ja mówiłem, że tam będzie odlewnia. Nie. Ja tylko tak założyłem, że może być, bo to potężny obszar, ale nie napewno.

Na tej stronie jest tak napisane. ZAKŁADY PRZEMYSŁOWE. Czyli linia produkcyjna, linia montażowa i centrum technologiczne. Będzie to wszystko tam zmieszczone. Także nie mów, że nie czytam ze zrozumieniem.

 
 

Kolejny dowód, że to nie tylko centrum technologiczne. Tu akurat mówił sam prezes Zarajczyk. Zwróć uwagę tym razem na NOWOCZESNYCH PRZESTRZENI PRODUKCYJNYCH.

Skoro Pan Zarajczyk tak mówił, to na pewno musi być prawda xD Tak samo, jak to, że ursus jest europejskim pionierem w elektromobilności i (ulubione słowo pana Zarajczyka) INNOWACYJNOŚCI ^^ Ciekawe, kiedy obieca nam statki kosmiczne, produkowane w Lublinie :D 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

...i tak wcześniej czy później pęka każda mydlana bańka...szkoda tylko tych co zaufali legendzie marki bo kiedyś mogą się obudzić z ręką w nocniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, mati571401 napisał:

Co oni tak szaleją finansowo? Powinni trochę się wstrzymać i rozsądnie się z akcjami na giełdzie obchodzić, bo jak tak dalej pójdzie, to rozwój stanie w miejscu, bo już ponieśli straty. Mam nadzieję, że po tej akcji pójdą po rozum do głowy i odrobią to wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekjan01    3
12 godzin temu, MARTINEZUrsus napisał:

Co oni tak szaleją finansowo? Powinni trochę się wstrzymać i rozsądnie się z akcjami na giełdzie obchodzić, bo jak tak dalej pójdzie, to rozwój stanie w miejscu, bo już ponieśli straty. Mam nadzieję, że po tej akcji pójdą po rozum do głowy i odrobią to wszystko.

Być może i tak. Wchodzą w autobusy, gdzie potrzebne są bardzo duże inwestycje finansowe. Dodatkowo, spółka Ursus SA przejmuje akcje spółki Ursus Bus. Gdzie w tym roku jej zaangażowanie w spółce wzrosło z 60% do 77%. A sprzedaż ciągników Ursus nie jest duża, bo niewielu z tu obecnych forumowiczów kupuje ciągniki tej marki. Bo wolą zagraniczne, czy też używane. Sprzedaż ciągników jest też uzależniona od dotacji i bez nich rynek ten praktycznie nie istnieje i trudno jest rozwijać biznes na tym polu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Śledzę poczynania współczesnego Ursusa od praktycznie czasu gdy został nabyty przez spółkę Pol-mot Warfama i tak ogólnie patrząc wcale nie jest lepiej od tego co było przed 2011 rokiem. Mają coś tam w ofercie, ale tak naprawdę cały czas stoją w miejscu. Jak oglądałem c-380 na zdjęciach w internecie czytałem o nich oglądałem filmiki promujące byłem zachwycony jaki to wspaniały ciągnik, do czasu gdy nie usiadłem za kierownicą. (czy zetor major czy ursus nie ma różnicy) nie przekonują mnie te ciągniki absolutnie do siebie. Słabe wykonanie i beznadziejny serwis mnie zraziło do tej marki, o ile można to jeszcze nazwać marką. Wiem, że nie wszędzie serwisanci mają takie podejście ale część po prostu olewa sprawę, między innymi sam producent nie zawsze zapewnia części zamienne (tutaj przykład z przed paru stron kolegi co miał problem z modelem 11024) Im nie zależy na dobrym imieniu marki URSUS tylko na tym aby kasa się w kieszeni zgadzała. Idą na łatwiznę. Ceny za ciągniki poszły w górę jak ursus C-380 kosztował 123 tyś brutto, tak teraz 142 tyś brutto trzeba wyłożyć. Za majora w podobnym wyposażeniu 125 tyś. Ciągniki są jakie są, szału nie ma a ceny windują ile się da... Nie podoba mi się ta ich współpraca z Chińczykami. Ciągniki C-335B i C-350B będą produkowane w chinach i prawdopodobnie transmisja Vigus również tam będzie składana. Śmiem tak twierdzić po tym artykule  - LINK do artykułu 
Odnośnie tego co napisał mój przedmówca właściciele Ursusa już sami nie wiedzą w co ręce włożyć, jak zarabiać pieniądze. Nie wiem po co im te autobusy i ta elektromobilność... zamiast się porządnie przyłożyć do produkcji ciągników to się bawią w jakieś bezsensowne rzeczy. (to znaczy dla nich sens mają, ale nie dla rolnictwa) Co więcej, uważam, że wprowadzenie pojedynczego ciągnika o mocy 150KM na transmisji będzie błędem. Powinni wprowadzić całą serię ciągników od 100 do 160KM. Jeden model taki 150KM patrząc na statystyki sprzedaży ciągników nie zrobi furory (max 30 sprzedanych na rok) tym bardziej, że on jest ciągnikiem bez żadnych opcji. Goły ciągnik bez amortyzacji kabiny, przedniej osi i ergonomii w kabinie. Przewidywana cena 290 tyś. netto. Lepszych producentów ciągniki bez opcji są w przybliżonych cenach, nawet jeżeli byłby droższy taki JD czy MF o te 20 tys. lepiej dołożyć. Serwis może tani nie jest, ale przynajmniej pewny i doświadczony... Reasumując to jest tylko moje zdanie, chciałbym bardzo abyście włączyli się do dyskusji wyrazili swoje zdanie, jakie macie oczekiwania i co byście chcieli aby zostało zmienione w polityce tej firmy. Bo mi przede wszystkim zależy aby skupili się na maszynach rolniczych i przede wszystkim ciągnikach, z których dawna marka głównie słynie. Bo w mawianie, że kiedyś też robili autobusy i teraz do tego wracają po wielu latach to słaby argument dla mnie. 
Serdecznie Was pozdrawiam i życzę miłej niedzieli ;) 

Cytat

 

 

Edytowano przez Adrian_URSUS_1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
2 godziny temu, Adrian_URSUS_1999 napisał:

Śledzę poczynania współczesnego Ursusa od praktycznie czasu gdy został nabyty przez spółkę Pol-mot Warfama i tak ogólnie patrząc wcale nie jest lepiej od tego co było przed 2011 rokiem. Mają coś tam w ofercie, ale tak naprawdę cały czas stoją w miejscu. Jak oglądałem c-380 na zdjęciach w internecie czytałem o nich oglądałem filmiki promujące byłem zachwycony jaki to wspaniały ciągnik, do czasu gdy nie usiadłem za kierownicą. (czy zetor major czy ursus nie ma różnicy) nie przekonują mnie te ciągniki absolutnie do siebie. Słabe wykonanie i beznadziejny serwis mnie zraziło do tej marki, o ile można to jeszcze nazwać marką. Wiem, że nie wszędzie serwisanci mają takie podejście ale część po prostu olewa sprawę, między innymi sam producent nie zawsze zapewnia części zamienne (tutaj przykład z przed paru stron kolegi co miał problem z modelem 11024) Im nie zależy na dobrym imieniu marki URSUS tylko na tym aby kasa się w kieszeni zgadzała. Idą na łatwiznę. Ceny za ciągniki poszły w górę jak ursus C-380 kosztował 123 tyś brutto, tak teraz 142 tyś brutto trzeba wyłożyć. Za majora w podobnym wyposażeniu 125 tyś. Ciągniki są jakie są, szału nie ma a ceny windują ile się da... Nie podoba mi się ta ich współpraca z Chińczykami. Ciągniki C-335B i C-350B będą produkowane w chinach i prawdopodobnie transmisja Vigus również tam będzie składana. Śmiem tak twierdzić po tym artykule  - LINK do artykułu 
Odnośnie tego co napisał mój przedmówca właściciele Ursusa już sami nie wiedzą w co ręce włożyć, jak zarabiać pieniądze. Nie wiem po co im te autobusy i ta elektromobilność... zamiast się porządnie przyłożyć do produkcji ciągników to się bawią w jakieś bezsensowne rzeczy. (to znaczy dla nich sens mają, ale nie dla rolnictwa) Co więcej, uważam, że wprowadzenie pojedynczego ciągnika o mocy 150KM na transmisji będzie błędem. Powinni wprowadzić całą serię ciągników od 100 do 160KM. Jeden model taki 150KM patrząc na statystyki sprzedaży ciągników nie zrobi furory (max 30 sprzedanych na rok) tym bardziej, że on jest ciągnikiem bez żadnych opcji. Goły ciągnik bez amortyzacji kabiny, przedniej osi i ergonomii w kabinie. Przewidywana cena 290 tyś. netto. Lepszych producentów ciągniki bez opcji są w przybliżonych cenach, nawet jeżeli byłby droższy taki JD czy MF o te 20 tys. lepiej dołożyć. Serwis może tani nie jest, ale przynajmniej pewny i doświadczony... Reasumując to jest tylko moje zdanie, chciałbym bardzo abyście włączyli się do dyskusji wyrazili swoje zdanie, jakie macie oczekiwania i co byście chcieli aby zostało zmienione w polityce tej firmy. Bo mi przede wszystkim zależy aby skupili się na maszynach rolniczych i przede wszystkim ciągnikach, z których dawna marka głównie słynie. Bo w mawianie, że kiedyś też robili autobusy i teraz do tego wracają po wielu latach to słaby argument dla mnie. 
Serdecznie Was pozdrawiam i życzę miłej niedzieli ;) 

 

Pogrubiłem, ponieważ trochę źle to zrozumiałeś. Oni tam będą produkować transmisje Vigus (w Chinach) ale na rynek chiński. Skoro rozbudowują zakłady http://www.dziennikwschodni.pl/biznes/ursus-ze-wsparciem-z-niemiec-chce-stworzyc-centrum-w-lublinie,n,1000202778.html, to mają w tym jakiś cel chyba. Na końcu jest wspomniane, że chcą zawojować rynek CHIŃSKI (w artykule z twojego linku). Podobnie zrobili z Etiopią. Otworzyli tam montownię, ale na rynek afrykański, ale było to tak wyjaśnione, żeby se ktoś nie pomyślał, że chodzi o przeniesienie całej linii montażowej i produkcji z Lublina do Afryki. 

Co do modeli ze skrzynią Vigus, to nie wiadomo, kiedy się pojawią te inne niż 150 koni. Zapowiadali coś tam, ale póki co ani widu, ani słychu.

Edytowano przez MARTINEZUrsus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam nadzieje że masz rację. Nie mam nic do Chinczykow, ale nie chcę aby produkcja tak ważnego zespołu w ciagniku odbywała się z tańszych stopów i tak dalej. wgl to trochę teraz złe zaczyna wyglądać. Prezes tak nie dawno mówił o hindusach o chińczykach ze robią podróbki ze Ursus nie jest chiński itp. A teraz proszę bardzo nawiązano z nimi współprace. Życzę im dobrze bo chciałbym mieć na podwórku Nowy ciągnik z napisem Ursus Ale Jeszcze nie w tym momencie. Nie z tą ofertą maszyn i nie po tej cenie. tzn cena zła by nie była jeżeli by jakość tych maszyn byłaby na odpowiednim poziomie. teraz nie ma co ryzykować i kupować tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Adrian_URSUS_1999 napisał:

Mam nadzieje że masz rację. Nie mam nic do Chinczykow, ale nie chcę aby produkcja tak ważnego zespołu w ciagniku odbywała się z tańszych stopów i tak dalej. wgl to trochę teraz złe zaczyna wyglądać. Prezes tak nie dawno mówił o hindusach o chińczykach ze robią podróbki ze Ursus nie jest chiński itp. A teraz proszę bardzo nawiązano z nimi współprace. Życzę im dobrze bo chciałbym mieć na podwórku Nowy ciągnik z napisem Ursus Ale Jeszcze nie w tym momencie. Nie z tą ofertą maszyn i nie po tej cenie. tzn cena zła by nie była jeżeli by jakość tych maszyn byłaby na odpowiednim poziomie. teraz nie ma co ryzykować i kupować tego.

No teraz Ursus jest na wczesnym jeszcze stadium, dlatego ja na twoim miejscu też bym kilka lat jeszcze poczekał z kupnem. Co do jakości, to można dyskutować długo, bo siedziałem w Ursusie C3150 Power i plastiki mniej skrzypiały, niż w New Hollandzie. A poza tym, w NH ta klapa od schowka na obudowie błotnika była postrzępiona na zakończeniach (albo mi się coś przywidziało, albo światło się tak odbiło.

Ursus podnosi ceny, bo są coraz droższe normy emisji spalin, a w gazetce RPT czytałem test Ursusa 11054 i powiedzieli, że do jego odpowiednika C3110 trafiły plastiki lepszej jakości (jak się mylę i było gdzieś napisane inaczej, to możecie mnie skorygować).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj