adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

adikpl1    257
Dnia 23.12.2017 o 15:30, swat24 napisał:

Pod koniec produkcji już były wprowadzone silniki perkinsa właśnie ze względu na to, że Ursusowskie perkinsy nie spełniały norm był to np ursus 7524 z silnikiem PERKINS 1104C-44T lub Ursus 6024 jego odpowiednik 8714 z silnikiem Ursusa był wtedy tańszy o 20 tyś a to mało jak dla mnie nie jest. Ciężko też porównywać fabrykę z Warszawy do tej obecnej bo to całkowicie inne fabryki i inni właściciele.

5714 miał brazylijski silnik i atrapę kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati571401    32
2 godziny temu, adikpl1 napisał:

5714 miał brazylijski silnik i atrapę kabiny

ale i tak to kopia perkinsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64
9 godzin temu, adikpl1 napisał:

5714 miał brazylijski silnik i atrapę kabiny

No to 5314 4514 3512 miały Ursusowskiego perkinsa, chodziło mi o to, że były znacznie tańsze od tych z normami spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
Napisano (edytowany)

Pod koniec produkcji to i nawet 5314 i 4514 był wyposażany w ten silnik 4410 w miejsce wcześniej stosowanego własnej produkcji 4390 pochodzącego od A4.236. 4410 pochodził od Perkinsa A4.248 i był produkowany przez brazylijskie Maxion International Motores S.A. - później MWM International. 

Na wyższą cenę 6024 miał wpływ nie tylko org. silnik Perkinsa ale również kabina typu SPS06. Swego czasu widziałem prototypa 5714 z tą właśnie kabiną.

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

W latach ok. 2000 - 2010 w Polsce można było kupić Ursusa w wersji "bieda", czyli 5314, 5714, itp. - pomostowce z kabiną Koja oraz w wersji "komfort", czyli 5524, 7524, itp. no i 53, 57 w wersji z komfortową kabiną i kilkoma opcjami. Rolnicy jednak najczęściej wybierali tą pierwszą opcję, bo były tańsze. Z resztą do tej pory jest podobnie, z tym, że Ci sami ludzie narzekają, że te ciągniki są takie toporne i przestarzałe. Była jednak alternatywa pomiędzy takimi pomostowymi 5314, a 5524, czyli 5314 z kabiną komfortową(07S).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    650

Z nowej strony internetowej Ursusa zniknęły modele które miały mieć silniki Deutza.


Bóg Honor Ojczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

po prostu ursus zwija biznes ciagnikowy-teraz elektryka w modzie . z wyprodukowanych na polski rynek w 2017 r 974 ciagnikow sprzedano nawet nie polowe bo 430 szt. a reszte zarejestrowano na dilerow bo od nowego roku-nowe normy bezpieczenstwa, zreszta  wszystkie firmy w eu tak zrobily... gdy skoncza sie egzotyczne kontrakty skonczy sie i "ursus"........... w prasie rolniczej jasno pisze sie o tym ze koniec produkcji ciagnikow  w polsce jest bliski.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja dzis slyszalem od pobliskiego dealera, że mają tyle zamówień, że trzeba czekać do 3 miesięcy na ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znowu 3 miesiące ? W zeszłym roku na targach w woj.pomorskim Pan z stoiska  reprezentujący ursusa też twierdził że 3 miesiące trzeba czekać bo  nie wyrabiają z produkcją. 

Szkoda, że tego w rankingach sprzedaży nie widać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Tylko nie napisali ile sztuk w ciągu tych 3 miesięcy wyprodukują - może 3 sztuki? :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96
Dnia 11.02.2018 o 11:55, jacus napisał:

po prostu ursus zwija biznes ciagnikowy-teraz elektryka w modzie . z wyprodukowanych na polski rynek w 2017 r 974 ciagnikow sprzedano nawet nie polowe bo 430 szt. a reszte zarejestrowano na dilerow bo od nowego roku-nowe normy bezpieczenstwa, zreszta  wszystkie firmy w eu tak zrobily... gdy skoncza sie egzotyczne kontrakty skonczy sie i "ursus"........... w prasie rolniczej jasno pisze sie o tym ze koniec produkcji ciagnikow  w polsce jest bliski.

Sprawdź czy Cię nie ma w przedszkolu. Specjalisto za 2 grosze.

Dnia 12.02.2018 o 16:56, przemi1999107 napisał:

Znowu 3 miesiące ? W zeszłym roku na targach w woj.pomorskim Pan z stoiska  reprezentujący ursusa też twierdził że 3 miesiące trzeba czekać bo  nie wyrabiają z produkcją. 

Szkoda, że tego w rankingach sprzedaży nie widać .

 

Do Niemiec sprzedali 300 sztuk w 2017 roku i to bez ciągników powyżej 110 KM. Pewnie za dwa lata sprzedawać będą tam więcej niż u nas. Co tylko świadczy o nas jako narodzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

http://next.gazeta.pl/nextnext/56,162552,23020757,w-styczniu-zarejestrowano-tylko-23-nowe-ciagniki-ursusa-polska.html#Z_BoxBizImg

"W styczniu Ursus zarejestrował 23 nowe ciągniki rolnicze, czyli aż o 45,2 proc. mniej niż z początkiem ubiegłego roku - podał Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego."

Jednak:

 "(...)klienci polskiej firmy zarejestrowali w styczniu, jak podał AgriTrac, 15 ciągników Ursus C-380 - był to więc najczęściej rejestrowany ciągnik w Polsce z początkiem roku."

I jak wszystkim wiadomo:

"Przed fatalnym dla producentów ciągników styczniem był wyśmienity grudzień. Zarejestrowano wtedy 2447 ciągników i był to wynik wyjątkowy. W ubiegłym roku tylko w grudniu sprzedaż nowych ciągników rolniczych przekroczyła ponad 2 tysiące sztuk.

To nie wszystko. W grudniu Ursus radził sobie bardzo dobrze. Najwięcej zarejestrowano ciągników Zetora - 334 sztuk - ale drugi był Ursus - 325 maszyn z jego logo zostało zarejestrowanych."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

zarejestrowane na dilerów bo od nowego roku nowe normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

I dlatego w styczniu prawie nikt nie rejestrował nowych bo po co.

 

Cytat

Nadal je najpierw w Polsce rejestrują, bo w niemieckiej prasie nie ma mowy o Ursusie?

Jeśli sprzedają po dwadzieścia pare sztuk na miesiąc o mogli się po prostu nie zmieścić w zestawieniu, gdzie ostatni ma 34 sztuki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Na tej nowej stronie Ursusa nie widać modeli C-392 i C-3102 na podzespołach tureckiej Hemy. Czyżby rozwód z turkami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Na targach będę, to się dowiem o co chodzi z Deutzem i Hemą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom61    11

A wiadomo coś o C150 ? Czy jest dostępny czy będzie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekjan01    3

tom 61 Byłem na targach w Ostródzie i rozmawiałem odnośnie Ursusa C-3150. Okazało się wtedy, że będzie on dostępny w sprzedaży już za niecałe dwa miesiące. Dostępny będzie jednak model ze skrzynią ZF oraz silnikiem Deutch. Jeśli chodzi o model ze skrzynią Vigus trzeba będzie jeszcze poczekać. Ile? Nie dostałem konkretnej informacji. W tym roku będzie chyba kończony prototyp Vigusa i proces starania się o  licencję. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj