adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

bboyUrsus    10

Na Facebooku Ursusa ludzie żalą się tym co Ursus pokazał w Poznaniu. Ursus tak tłumaczył swoją skromną wystawę: ,,Panowie... Na Polagrze jesteśmy gościnnie na stoisku PIMR ale na następną edycję Polagry będziemy wystawiać się już jako URSUS S.A. Ciągnik 25014A wystawiliśmy z tego względu, że nie wszyscy mieli okazję zobaczyć go na żywo. Premiera była na targach Agritechnica w Hanowerze a tam nie każdy mógł przyjechać. Za 2 lata mile Was zaskoczymy : ) "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

vademecum-MILE Was zaskoczymy, nie sądzę aby miała to być plajta ursusa

Grabos1981-myślę że nie. Może będą to ciągniki na nowych skrzyniach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    694

bardzo by mnie to ucieszyło. a nie tylko obiecanki cacanki a nowych modeli jak nie było tak nie ma. a to było dobre miejsce żeby choć jeden nowy model zaprezentować


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

pewnie zaskoczą bo intensywnie pracują nad własnymi skrzyniami, i to całkiem porządnymi z tego co wiem, poszukajcie sobie VIGUS sie nazywa, a ten kanciak 25014 tylko do afryki bo w pozostałej części świata nie spełni żadnych norm emisji spalin, po za tym nie ma tuzu tylko zaczep kulowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

no końcówkę przeczytałem, za obszerny temat żeby wszystko od początku czytać, myślałem że "zabłysnę":P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Sranie muchy będzie wiosna.

Tłumaczenie Ursusa na temat wystawy jest jedną wielką ściemą (jak większość komunikatów Ursusa oraz zależnych) i próbą ratowania twarzy.

Tak jak ktoś napisał wystawa była w bardzo dogodnym miejscu, przewinęło się przez nią tysiące potencjalnych klientów na C-380 lub 11054 i ani jednego klienta na 25014. Ktoś popełnił błąd i powinna polecieć głowa.
Tłumaczenie, że nie każdy miał okazję zobaczyć 25014 jest bzdurą, nie każdy miał okazję zobaczyć C-380 i 11054 w wersji power i tego jakoś nie pokazali.

Poza tym jak dla mnie to w 25014 są zbyt wąskie kółka, takie jak w 1614 mniej więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

25014 to ciągnik do transportu drogowego/szosowego więc nie potrzebne mu szersze ogumienie, lecz reszta to prawda,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Tak wiem o tym, właściwie masz rację, z założenia ma ciągać przyczepy (pewnie kilka i to dobrze załadowanych) i na tym ogumieniu pójdzie bez problemu po asfalcie, ale czy w Afryce mają aż tak dużo drug asfaltowych? Sądzę, że będzie pracował pod sporym obciążeniem i to w warunkach terenowych, więc szersze ogumienie byłoby wskazane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

To nie nasz problem. Takie kupili, to takimi będą jeździć.

Na moje oko, to powinni właśnie pokazać C-360, bo ta na podnośniku, to niezbyt na pokaz była. Ani do środka wejść, ani pod maskę zajrzeć. C-360, C-380, C-382 i 11054 to modele, które Ursus powinien promować. Nie każdy wie, że Ursus w ogóle ciągniki produkuje. Do tego model C-360 niezbyt jest reklamowany i nie mam pewności, czy jest w sprzedaży. Ludzie kupują NH, czy JD, bo wiedzą o ich istnieniu, a nowe Ursusy nie są wszystkim znane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

Ludzie kupują NH i JD bo to są sprawdzone marki A Nowe ursus to nikt nie wie jak za jakiś czas będą się spisywać bo to jest jeszcze nowość to mało kto bierze kota w worku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akko    52

Ursus ma ,,olewatorskie" podejście do ludzi w Polsce .Odnoszę wrażenie że Afryka jest dla nich priorytetem a nie Polska .Ludzie też mogą bać się że w przyszłości nie będzie części zamiennych do tych traktorów przez to że firma uprawia tak niszową politykę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28702

Sranie muchy będzie wiosna.

Tłumaczenie Ursusa na temat wystawy jest jedną wielką ściemą (jak większość komunikatów Ursusa oraz zależnych) i próbą ratowania twarzy.

Tak jak ktoś napisał wystawa była w bardzo dogodnym miejscu, przewinęło się przez nią tysiące potencjalnych klientów na C-380 lub 11054 i ani jednego klienta na 25014. Ktoś popełnił błąd i powinna polecieć głowa.

Tłumaczenie, że nie każdy miał okazję zobaczyć 25014 jest bzdurą, nie każdy miał okazję zobaczyć C-380 i 11054 w wersji power i tego jakoś nie pokazali.

Poza tym jak dla mnie to w 25014 są zbyt wąskie kółka, takie jak w 1614 mniej więcej.

 

popieram to co kolega napisał

coś mi się wydaje że Ursus to przede wszystkim w Afryce widzi swój główny rynek zbytu, a na Polskę robi tyle o ile żeby było głośno, żeby dotacje od państwa dostać, a jak coś przy okazji sprzedadzą i zarobią to ok

i choć kibicuję Ursusowi żeby wrócił na polskie pola, to zaczynam się przekonywać do tego co napisane powyżej

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

Tu żądzą prawa ekonomii . Ci w ursusie dobrze wiedzą że polskiego rynku nie zawojują a na Afrykę jest zbyt. w Polsce po niewypałach ursusa ciągnie się za nimi smród i jeszcze sporo lat minie zanim odbudują zaufanie na polskim rynku. Dlatego prowadzą politykę jaką prowadzą  z Afryki jest kasa tu i teraz a polski rynek odkładają na później. A druga sprawa to koszty zmontowania ciągnika w Afryce generuje mniejsze koszty czyli mniejsze podatki i mniej na wypłaty dla pracowników bo murzyn w Afryce będzie pracował za 150 euro miesięcznie a Kowalski w polskiej montowni za tyle ci nie będzie robił też z tond cena ciągników na Afrykę. Każdy z was prowadząc taką firmę jak ursus by się kierował względami ekonomii a nie sentymentami. Żeby wrócić na rynek europejski muszą stworzyć nowy model na światowym poziomie a to kosztuje miliony koszty zaprojektowania i przetestowania nowego modelu kosztują setki milionów może za ileś lat im to się uda zobaczymy ale na razie możemy liczyć tylko na składaki z zachodnich podzespołów. Na Vigus też bym za bardzo nie liczył bo ich celem jest stworzenie przekładni którą będą mogli sprzedawać  innym producentom ciągników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

Zyczyłbym sobie i Wam też, żeby za kilka- kilkanaście lat przy dylemacie o wyborze ciągnika było to, czy ursus ten czy ursus tamten, fajnie by mieć krajowego producenta ciągników, i żeby na polach zamiast zachodnich "niebieskich" czy "zielonych" ciągników znów jeżdźiły NASZE POLSKIE ursusy, niech robią tą przekładnię, może za pare lat opracują silniki, Miejmy nadzieję że w tą stronę sie to rozwinie, i będzie jak w latach -70 czy -80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

lata 60 czy 80 już nie wrucą ale fajnie by było żeby ta przekładnia im się udała to może za parę lat w tych niebieskich będą polskie przekładnie to już by był wielki sukces i renoma dla ursusa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akko    52

Jak sięgną po rozwiązania opracowane dla pojazdów wojskowych przez WAT to może być bardzo ciekawie .Mogą to być bardzo pożądane skrzynie biegów .Oczywiście do tego trzeba dobrego silnika który nie jest zbyt paliwożerny ani skomplikowany

Edytowano przez akko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz44    7

A skrzynie w traktorach np DEUTZ czy new Holland to sama firma produkuje całość czy oni też lecą na licencji czyjejś?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj