adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

master20002    228

No dobra, cena ceną, ale jak to się miało do cen produktów rolnych?


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akko    52

Pierwsza aby ubiegać się o talon to trzeba było mieć oddane do skupu tyle produkcji ile wynosiła jego cena .Jak dobrze kojarzę to dziadek musiał oddać 14 byków by spełnić ten warunek .Można go było dostać też bez kolejki płacąc 1600$ w specjalnych dilerskich sklepach w USA jak to zrobił mój wujek w 1979 roku .Pamiętam też że na gminę był przydział 2 traktorów na kwartał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Strasznie droga ta sześćdziesiątka ciekawa dlaczego? Może przez silnik. A jak by dać silniki andorii do nich co o tym myślicie.

Edytowano przez Graham

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akko    52

Wystarczył by ten silnik co jest w w modelu Ursus 5014A i cena o 27 tyś niższa od tego plastikowego badziewia za 87 tyś .Zastanawia mnie czemu nie dają w żadnym silniku traktora po 4 zawory na cylinder ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mekiss    31

Jaki silnik Andorii kolega ma na mysli ,przeciez oni juz chyba nic nie  produkuja

Edytowano przez mekiss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    455

Andoria jest niestety w stanie upadłości :( Swoją drogą i tak by te silniki nie spełniały norm, chociaż mam nadzieję, że ktoś Andrychów kupi od syndyka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież Andoria to tak jak z emialia Olkusz. Jest podzielona na 2 zakłady. Stara Andoria rzeczywiście jest w upadłości. Ale Andoria z grupy GWARANT działa i produkuje niewielkie ilości silników. Nawet ostatnio nową stronę maja. A tu tańsza nową 60-tka. http://olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-ursus-c-360-rok-prod-2015-CID757-IDcVXCf.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już w 2011 roku spełniały. Ciekawe czy jak wejdzie euro 6 to też ją spełnia bo narazie to euro 6 jest dla ciężkich pojazdów samochodowych.

Edytowano przez dawidursus323

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Packo1    1

Ale na horyzoncie widnieje już norma euro 7,przy której jak sobie kierowca pierdnie to wytworzy więcej szkodliwych gazów niż pojazd :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A niech będzie i euro 10 i tak dużo osób wycina dpf i wyłącza SCR,zatyka egr i bardzo dobrze nie dość że wtedy silnik ma większą moc i lepszą reakcje na gaz to mniej pali.Te normy są tylko po to żeby producenci tych specyfików zarabiali.

Edytowano przez dawidursus323

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mekiss    31

Panowie i co wy chcecie silnik od Lublinka do Ursusa pakowac ,niech oni juz lepiej zostana  przy Perkinsie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Packo1    1

Na te wycinki też już kręcą bat.Niedługo Stacje Kontroli Pojazdów mają to dokładnie sprawdzać.Nie ma DPFa pojazd nie dopuszczony do ruchu :unsure:

Edytowano przez Packo1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Packo1    1

Podepnie czujnik do tłumika, złapie zawartość gazów w spalinach,i stwierdzi czy pojazd spełnia dano homologowano normę czy też nie.A jak nie to system oczyszczania spalin do kontroli,i nie ważne czy jest  tylko niesprawny czy ktoś coś majstrował w nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Tylko czasami po wycięciu dpf na kontroli wychodzą lepsze wyniki jak z nim haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Packo1    1

Dziś pojawił się w okolicy nowy zetor major ,będąc u gościa pytam się czemu nie ursus c 380.Facet pokazuje mi wjazd do obory i mówi że major jest prawie 20 cm niższy. I tak sobie pomyślałem że prze tą wysokość ursus traci potencjalnych klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Czyli Ursus powinien pomyśleć o kabinie w wersji obniżonej. Ewentualnie mogliby zacząć kupować kabiny od Koja Smolniki (te same, co w Majorach). Zrobiliby Zetorowi koło nosa :o

Tak na serio, to faktycznie te kabiny mają bardzo wysoki dach. Takie ciągnik jak C-360 i C-380 są szczególnie przeznaczone na pomocnika i wymiary są ważne. Żeby nie tracić klientów powinni zmodernizować obecną kabinę lub w ostateczności kupować kabiny od innej firmy.

Edytowano przez XMK13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamiętam to cena ciapka c-330 w 1981 roku wynosiła 48 tyś zł

Ale na tamte pieniądze? Chyba nie. Przeliczyłeś tak jak by to dzisiaj było?

 

A kto posiada prawa do zakładów w Warszawie ursusa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

A co tam zostało? Deweloperzy już pewnie wszystko wykupili, a miasto kasę liczy ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Jakiego Ursusa? Ursus nie istnieje od lat. Pol-Mot wykupił prawa do nazwy i znaczka, zwykły chwyt marketingowy, nijak nie jest powiązany z ZM Ursus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Gdyby przejęli ZM Ursus, a nie tylko nazwę i dok. tech., to już dawno by tej firmy nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj