adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

arturtl    76

Czyżby produkcyjna wersja C-392?

https://www.facebook.com/URSUS.1893/photos/pcb.1717582861797213/1155873794426453/?type=1&permPage=1

 

Trochę lipa :(...

Te maski wg mnie i powtarzam, że jest to moje subiektywne odczucie są jakby "przerośnięte", nie pasujące gabarytowo i stylistycznie do reszty. Czekałem na niespodziankę, na coś nowego, ożywczego i przede wszystkim ładniejszego...

 


A i jeszcze C-3102

https://www.facebook.com/URSUS.1893/photos/pcb.1682754081944922/1155844547762711/?type=1&relevant_count=5

 

To samo...


zZz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Czytaliście w najnowszym TR jakie przeboje ma użytkownik z modelem 11024? Żeby nie szło zapiąć wałka WOM bo zaczep polowy przeszkadza to już jest szczyt... Oby nowe serie nie miały takich wad bo to by tylko świadczyło o tym że te ciągniki nie są w żaden sposób sprawdzane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Czytaliście w najnowszym TR jakie przeboje ma użytkownik z modelem 11024? Żeby nie szło zapiąć wałka WOM bo zaczep polowy przeszkadza to już jest szczyt... Oby nowe serie nie miały takich wad bo to by tylko świadczyło o tym że te ciągniki nie są w żaden sposób sprawdzane.

 

Ciekawe tylko jakim cudem ten zaczep przeszkadza? Przecież w MF-ach nie przeszkadzało, potem w Ursusach typu 3512, 4514, 6024, itp. nie było problemów. Naprawdę te 11024 jakieś pechowe były...

Mógłbyś wrzucić ten artykuł na forum?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

11024 to chyba najgorszy model ursusa z Lublina, Firma żeby zadbać o swoje dobre imię powinna jakoś pomóc użytkownikom tych cięgników, np za free przedłużyć gwarancję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Kogo przeskoczył?

Co do trefnych 11024, to powinni dać ludziom 11054, wziąć 11024 i najlepiej bez dopłaty ze strony poszkodowanych klientów. Oczywiście jednak to nie Caritas :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

 farmtraca bo sprzedal 21 szt Valtre i clasa ale nie wiem czy dobrze pamietam;/ nie przesadzajmy ale powinni bez problemowo je naprawiac a nie stwarzac ludziom problemy wiedzac jaki to ciagnik a maja tego swiadomosc bo czlowiek z Ursusa powiedzial mi ze 11024 to byl blad wprowadzajc go do produkcji a tak i sb psuja opinie..

Edytowano przez 1994kuba1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

Byłem dzisiaj na stoisku Ursusa w Bednarach. Szczerze, to skromne mieli stoisko w porównaniu z np. Farmtrackiem. Obejrzałem w końcu z bliska nową osiemdziesiątkę, ursusa 11054, C-392. Chciałem nagrać prezentacje tych ciągników, ale jak powiedziałem, żeby otworzyli, to się nagle wszyscy zlecieli i chcieli w środku oglądać xD Panowie ze stoiska na prawdę w porządku, można było się pośmiać, pożartować, nie było sztywniactwa :) No i tak: Osiemdziesiątka na żywo mi się większa wydała, fajny ciągnik, tylko światła górne jakieś takie dziwne, mogły by "patrzeć" na wprost, a nie na boki bo trochę wygląda jak by zeza miał :D Oponki 320 to mi się mało trochę widzi. Ostatnia wada jaką znalazłem, to plastiki przy pulpicie i pedałach. Na błotnikach wszystko ok, dość twarde, nie zgrzytające, ale przy pedałach, to jak bym szybko wcisnął sprzęgło piętą, to śródstopiem bym połamał te plastiki. Jeśli ktoś z ursusa to czyta, to proszę, poprawcie to, farmtrac niby to samo, ale tam jest to lepiej spasowane ;) Sto-dziesiątka okazała się na żywo naprawdę duża i solidna :) No a C-392 to taki pomost między C-380 i 11054, skrzynia osiemdziesiątki, szerokie kapcie i "dyzajn" ładniejszy trochę mi się zdaje :D :D Myślę, że jeśli się w ogóle załapie na młodego, to C-392 z turem bym brał :D A 1014 dostanie szerookie laczki, intercooler, wzmocniony podnośnik i będzie do najcięższej roboty :) Tylko proszę, zróbcie coś z tymi plastikami przy pedałach, bo niby taki drobiazg, a ludzie od razu słyszałem jak marudzili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na Ursusa C-360 nie mogą dostać homologacji (mają problemy z jej uzyskaniem) tak powiedział mi przedstawiciel na Bednarach :)
Ale tak jak kolega Graham napisał ciągnik wyjdzie za około miesiąc bo pisałem w wakacje na FB do Ursusa to odpisali mi że najpierw pojawią się we wrześniu modele C-380M i C-382 a miesiąc później C-360. A co do modelu U-4150 jak zapytałem się w piątek na Bednarach to gostek powiedział mi, że nie ma zielonego pojęcia kiedy pojawi się seria U. Znając życie zaprezentują ciągnik bądź ciągniki tej serii w listopadzie na Agritechnice, no bo przecież jadą do Hanoveru :)

Edytowano przez Adrian_URSUS_1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie znam na tym jak wprowadza się ciągnik (serię ciągników)  na rynek (chodzi mi o uzyskanie homologacji)

Jak pewnie wszyscy zauważyliście to Modele od C-360 do C-382 to ten sam ciągnik tylko w przypadku "60" silnik ma być perkinsa 3 cylindrowy dokładnie PERKINS 1103D-33T EURO IIIB (czyli spełniający normy emisji spalin Euro Stage IIIB, które z tego co gdzieś czytałem Ursusa będą obowiązywać od 2016r). Modele C-380/M/382 mają zaś silnik PERKINS 1104D EURO IIIA. Mam do Was prośbę wytłumaczcie mi dlaczego Ursus może jeszcze przez ten rok montować silniki spełniające normę Euro IIIA a zetor musiał już od tego roku zmienić w majorze silnik na Deutz AG TCD 2.9 L4 spełniający normy Euro Stage IIIB. Ponadto zetor jakoś bez problemu w prowadził w tym roku majora z 60 konnym silnikiem, a ursus do tej pory ma problem z pełnym wdrożeniem na polskim rynku serii C. Czy to zależy od pieniędzy jakimi dysponuje dana firma, czy od złośliwości tego kto wydaje homologację? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Nie mam pewności, ale chyba odpowiedziałeś sobie na to pytanie. W naszym kraju żeby coś dostać trzeba tony papierów przerzucić, a i tak są problemy. Zapewne opóźnienia są związane z Afryką, bo to na niej się skupiają bardziej niż na Polsce. Ewentualnie mogą też trochę czekać na okres dopłat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrc1005    53

Z tego co pamiętam i nic nie pokręcę to można wystąpić chyba do komisji europejskiej o możliwość kontynuowania produkcji, i jest to czas do 2 lat po wprowadzeniu nowych ograniczeń ... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

naszła mnie taka refleksja z ostatnim oszustwem vag, skoro niemiaszki  oszukiwały z oprogramowaniem by spełniało normy to ciekawe czy to samo się nie dzieje w dziale silników do traktorów i na kij z takimi normami ludzie się zachwycają a efekt mizerny. Pomyślałem o tym bo Ursus do dużych ciągników z początku chciał pakować SISU a teraz Perkins Sonalika a z uwagi na to że "przewaga dzięki technice" niemieckiej, czy przypadkiem nie kusiło ich na silniki Deutz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drogi użytkowniku mandragora310 musze cie poinformować ze z moich założeń wynika ze model C-360 nie będzie miał możliwości montażu 3 silników tak jak wcześniej nas poinformował ursus. Nie jest to możliwe. Dlatego wspominane o takim silniku jak sonalika jest tu zbędne. W ciągnikach serii C producent z Lublina będzie na 100% montować silniki PERKINSA, natomiast w ciężkiej serii U (o której moim zdaniem ursus nie potrzebnie wspomniał) będą być może montowane silniki Deutz AG. Żeby mówić co kol wiek o silnikach niemieckiej marki trzeba mieć najpierw jakiś ciągnik wyprodukowany na Polskę przez firmę pana Karola Zarajczyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Z tego co pamiętam jakiś czas temu ktoś pisał, że SISU/AGCO Power nie chcieli się dogadać z Ursusem na sprzedaż silników. Stąd przymus wzięcia silnika Deutz-a do serii U. Oczywiście tego ciągnika nie produkują, więc w praktyce nie wiadomo co i jak z tym silnikiem i całą resztą. W modelu C-360 zastanawiano się nad trzema silnikami. Był to ukłon w stronę konsumentów i zarazem badanie rynku. Silnik Sonalika to mogła by być mina, bo choć to niby silnik po Zetorze, to jednak produkt z dalekiego wschodu i ciągnął za sobą strach przed tandetą. Silnik Perkinsa 4 cyl. to za drogi interes. Dużo osób nalegało na to, żeby ten ciągnik miał silnik 4 cyl., z racji lepszej stabilności. W praktyce jednak dla tej mocy obecnie standardem są silniki 3 cyl. i ostateczna decyzja o wyborze Perkinsa 3 cyl. ma najwięcej sensu i jednocześnie marka Perkins buduje zaufanie do marki Ursus. Jest to dobry ruch i nie wprowadza zbędnego zamieszania w gamie produktów Ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Misie1343 świetna robota. Przeoczyłem tę informację o dziwo. :o Panowie musimy poczekać jeszcze dwa miesiące do Agritechniki bądź jeszcze pół roku do Kielc i wszystko się wyjaśni co i jak z ursusem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj