adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Pect0r    19

Powinni wyje*ać tego TYM'owca.H i zostawić tylko 11034,ewentualnie 11024 i maski jak w H i 5044 w wszystkich a nie maska w traktorze każda z innej parafii


Witam Wszystkich odwiedzających mój kanał :) Nazywam się Szymon,mam 15 lat i od małego interesuję się rolnictwem :) Nie mam niestety swojego gospodarstwa,ale znam wielu gospodarzy więc gdzie nie gdzie mogę jechać sobie pojeździć,porozmawiać ponagrywać :) Zapraszam na mój kanał na You Tube >>> Pect0r <<<< Zapewniam że będą się tam pojawiać nowe filmy :) Pozdrawiam Wszystkich AgroFotowiczów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Oni składją z tego co akurat w magazynie na półce leży. A tak na powaznie polmot zapłacił za to cudo z turcji jakąś tam kase, czy jakis patent wykupili czy inna umowe. Teraz przez ileś czasu muszą się tego trzymać. Dlatego stoją okrakiem między polmotem i ursuesm. Dla mnie to i tak agonia już. Jeszcze kilka lat i bedzie po ciągnikach. Zostana proste maszyny, które tania siła robocza może gdzies tam na wsi w stodole pospawac w polsce. W mojej okolicy jest pronar. Zmnam ludzi, którzy tam pracują. Przewaga tych montowni to tania siła robocza i oszczędności na mniej ważnych podzespołach.

Kolega ma polmota10014h. Kupił jak się tylko to cudo pokazało.Psuło to się już nie raz. Nawet sądy, adwokaci i rzeczoznawcy byli. Dobry jest tylko silnik perkinsa. Reszta to tandeta. Psuła się hydraulika, i rózne inne d*perel. Akumulator już w pierwszą zime padł. Myslicie, że po takiej reklamie ktos w okolicy kupi następny wynalazek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

U nas nikt tych ciągników nie kupuje więc nic ci nie powiem. Kumpel ma polmota więc cos nie coś wiem. Z całej listy usterek część juz zapomniałem. Jeszcze te stare na bazie mtz a czasami gdzieś się widzi ale te nowsze to już żadkość.

Jeśli chodzi o fabryke pronar to w moim mieście jest jeden zakład. Oszczędzają na wszystki. Teraz jest kicha to już ludzi na urlopy powysyłali. Wprowadzają jakies akordy, ze kumpel mówil pożądnych pieniędzy zarobić się nie da. Jednak pronar ma ta przewage nad ursusem, że ma o wiele większy asortyment. Związany nie tylko scisle z rolnictwem.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

hubertuss

 

 

To kiepsko znaczy że i u nich kryzys :( Więc jak u licha maja te nasze polskie fabryki rozwijać sie skoro kasy nie mają :( Kiedyś oglądałem filmik o pronarze akurat i tam ich pzedstawiciel skarżył sie że mają problem ze sprzedażą u nas w kraju i chyba to tyczy sie większości tych naszych firm. Bo Polski rolnik często myśli że zachodnie znaczy lepsze,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Nie ma co się łudzić że w dzisiejszych czasach będą produkowane wytrzymałe ciągniki. Oni zamiast martwić się jak zrobić żeby było mocne i wytrzymałe to martwią sie jak zrobić żeby po gwarancji się zepsuło i to do tego tak żeby przy okaji pół ciagnika rozwaliło. Człowiek moim zdaniem swoją chytrością to tylko do grobu może się wpędzić.

Za pare lat dopłaty z uni się skończą,i ludzie będę tłuc stare dobre ursusy, zetory mtz itp. Bo który rolnik bez dopłat był by wstanie kupić zachodni ciągnik za 200 000 zł.

Tak więc trzeba być dobrej myśli że ursus kiedyś w przyszłość opracuje swoje niepowtarzalne prototypy i wtedy będzie rządził na naszym polskim rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

Salisbur

 

Co racja to racja :)

Kogo by było stać na nowy[bez dopłat i modernizacji ] ciągnik za taką kasę i utrzymać go mój sasiad ma renówkę atlesa 936 rz i na jesień poszła mu skrzynia biegów "atak mu sie rozsypał " zrobili mu to odebrał niedawno wymienili mu przy okazji wszystkie sworznie z tyłu ciągnika od wieszaków. zapłacił za to 75 TYS ZŁ !!!!!!! masakra !! dodam tylko że renówka miała tylko trochę ponad 3 tys mtg :P w du***ie z takim traktorem gdzie tyle kasy ! to lepiej mieć skrzynie 12/4 i w szopie ją naprawić !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1561
w du***ie z takim traktorem gdzie tyle kasy ! to lepiej mieć skrzynie 12/4 i w szopie ją naprawić !

 

To po co w ogóle ciągnik kupować ? Lepiej konia i nim w pole - paliwa nie musisz kupować, naprawiać też nie...

 

Co nie które posty mnie po prostu zadziwiają... Ile razy ta renówka już miała licznik kręcony ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Nie wiem czy w tym najmocniejszym modelu potrzeba aż 40 biegów. Nawet mf i jd nie oferuja tyle w tej klasie mocy. Zastosowanie deczko prostrzej przekładni np 24x24 obniżyło by cenę.

 

Z charakterystyki tego ciągnika wynika że posiada on reduktor biegów pełzających, czyli tak naprawdę do roboczej dyspozycji zostaje 20x20 czyli 5 przełożeń głównych i 4 półbiegi. Gdyby zrezygnować z reduktora cenę można by było obniżyć myślę że o jakieś 3-7tys zł.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Ursusc385 U mnie jest gość co ma sklep z częściami .J tak odpowiada klientowi jak mówi ze taki drogie te części ,a on na to to se konia kup masz owies i nim rób .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Dobra Panowie, ale powróćmy do tematu Ursusa

Nie rozumiem czemu chcą zastosować w 11034 silnik 854e, który jest produkowany dla Perkinsa, przez FPT/Iveco http://www.fptindustrial.com/FPTPressReleases/EN-UK/2009/Perkins_ENG_def.pdf

zamiast oryginalnego Perkinsa 1204E również spełniającego normę 3B ale posiadającego filtr o dłuższych interwałach obsługi (8000 h) niż w przypadku silnika 854e dla którego ten czas wynosi 3000 h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Silnik FPT jest napewno tańszy i dlatego go wzieli.

Kris14 jesli obnizyli by cenę o 5 tys to też jakiś plus. Ursus tylko ceną może konkurowac z innymi i oczywiście jakością. Biegów pełzających i tak używa nie wielu rolników. Mogła by byc to opcja za dopłatą.

Co do pronaru to kiedyś praktycznie nie mieli konkurencji na rynku polskim. Teraz są metal fachy, staltechy i inne zajmujace się produkcja róznej masci maszyn. Pozatym kiedys sprzedawali dużo przyczep do niemiec. Na tamtym rynku cieszyły sie one dobrym zbytem. Potem nabudowali fabryk zaczeli produkować mase róznych rzeczy. Dodatkowo zaczoł się kryzys. Rynek rolniczy się wypełnia ludzie poszukują coraz lepszych maszyn. Co do jakości gadałem z kumplem, który pracował w pronarze to mówił, że róznie z tym jest. Chociaz podejżewam, że przyczyepy nie odbiegaja jakością od innych tego typu na rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Jeżeli byłby sygnowany logiem FPT byłby jeszcze tańszy a tak muszą dodatkowo płacić za logo Perkins

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Jak ktoś kupuje ciągnik 150 km to kupuje go z myślą że będzie on pracował w transporcie zboża,w uprawie pola czy orce a nie że zapnie go do sadzarki i bedzie sadził z prędkością 1 km/h tak więc według mnie w tak dużym ciągniku nie potrzeba aż tylu biegów, myślę że bardziej przydatne były by biegi zmieniane pod obciążeniem.Jeszcze dodając według mnie każdy ciągnik powinien mieć ramę nośną a nie żeby potem łamał się w pół.Z tego co wyczytałem to kazdy prototyp opracowany przez ursusa miał ramę nośną, nawet te najmniejsze.I jak już ktoś tu wspomniał ursus powinien miec zunifikowane ciagniki, trzeba uczyć się na czyichś błędach, między innymi dlatego stary ursus pod*padł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
japycz17    53

Z tego co mi wiadomo, co się dowiedziałem na targach to do produkcji napewno trafi ursus 11034!!! A ten cały "tym" to jeszcze nie wiadomo...Do 11034 ma być jeszcze w opcji skrzynia z eh rewersem. Maski mają być bardziej dopasowane, kabiny narazie zakładają te co zostały wyprodukowane przez Koje, gdy się skończą będą montowane kabiny produkowane w Lublinie przez ursusa. Facet mówił, że skrzynia w 11024 jest przystosowana do silnika o mocy 130KM!!! Ursus ma 110KM, więc skrzynia wytrzyma napewno wszystkie obciążenia.


Interesuję się rolnictwem i ciągnikami Ursus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

A ceny nie znacie tego 11034?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek9024    2

ursus rozwija się na maksa, chcieliście aby ursus coś produkował więc będzie coś z ursusa

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/ursus-zapowiada-moc-nowosci,42594.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671

hmm ciekawy artykuł, tylko skoro piszą że cena 1KM ma wynośić max 1250zł, to za 5044 powinni życzyć sobie 50KMx1250zł=62500zł, i nawet jeśli cena będzie netto to 62500zł+vat=76875zł, więc dlaczego ktoś napisał że 5044 ma kosztować 92tys.zł???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76

"Trwają też rozmowy m.in. z Politechniką Warszawską nad zaprojektowaniem nowej przekładni dla ciągników o mocy 60-80 KM, która miałaby być produkowana w Polsce i łączyć trwałość, ale też komfort obsługi (obowiązkowy rewers)."Właśnie ten fragment mnie najbardziej zaskoczył i zadziwił za razem na plus of kors.Co do ceny to nie wiem czy aż tak atrakcyjna będzie.Mnożąc te koniki z 1034 przez te 1250 złociszy plus vat to wyjdzie ze 170 000 ale poczekajmy a noż...

  • Like 1

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

No nieźle :) oby to wszystko im sie udało !!! Może być że ursus za sprawą magicznej nazwy "URSUS" I pracy swojej odzyska szybciej nisz myślimy nasz własny rynek traktorów :) A i chyba spostrzegli sie jak wielkie znaczenie ma dla nas rolników czy ciągnik jest produkowany u nas przez nas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę że URSUS wzioł sie ostro za reklamę. Ciekawe jaka cena będzie tego tym-owca bo mi sie po tym artykule wydaje że on będzie kosztował ponad 200tyś.., Kiedy wejdą te kabiny ursusa bo narazie to wiedze tylko koje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

właśnie fakty oglądałem i było o ursusie C-360 !! który jest na portalu otomoto najczęściej zakupywanym traktorem:D w radiu też o tym mówili :D tyle że gafe dali w faktach bo 60-śiątke nazwali "ciapkiem" ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel011392    55

Kabiny koja będą zakładać do wyczerpania zapasów, ważne żeby wszystkie ciągniki pokazane na agrotechu zaczęli szybko produkować, bo gama ciągników zapowiada się obiecująco ale na chwile obecną produkują tylko 11024 u nas, aha i jeszcze jedna myśl która mi się nawinęła to to że odkąd warfama ma ursusa to w segmencie maszyn rolniczych jest zastój, zero nowych produktów, zero prototypów, wiadomo że ciągniki to oczko w głowie ale coś na boku też mogliby kombinować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj