adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

pawel011392    55

Jeżeli tutaj zaglądają to niech się ktoś pod nickiem ujawni i go zaraz tutaj wypytamy co i jak :)

Edytowano przez pawel011392

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    455

No, tylko martwi mnie jedna rzecz :( Te perkinsy to chyba coraz bardziej wysilone- 11024 z normą 3A 4 cylindry, 4400 cm pojemności, 11034 już z nową normą 3B również 4 cylindry i już tylko 3400 cm... To z czego to wynika? Ile tam jest tych turbin?!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

No, tylko martwi mnie jedna rzecz :( Te perkinsy to chyba coraz bardziej wysilone- 11024 z normą 3A 4 cylindry, 4400 cm pojemności, 11034 już z nową normą 3B również 4 cylindry i już tylko 3400 cm... To z czego to wynika? Ile tam jest tych turbin?!!

 

 

http://www.perkins.com/cda/files/2207695/7/854F-E34T%20Industrial%20Engine%20PN1957.pdf łap specyfikacje silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pect0r    19

To ja mówie aby do 15014 dac dach taki jak w 11034,normalne przednie blotniki i maske jak w H czy 5044 :)


Witam Wszystkich odwiedzających mój kanał :) Nazywam się Szymon,mam 15 lat i od małego interesuję się rolnictwem :) Nie mam niestety swojego gospodarstwa,ale znam wielu gospodarzy więc gdzie nie gdzie mogę jechać sobie pojeździć,porozmawiać ponagrywać :) Zapraszam na mój kanał na You Tube >>> Pect0r <<<< Zapewniam że będą się tam pojawiać nowe filmy :) Pozdrawiam Wszystkich AgroFotowiczów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawek13    0

Może ktoś się orientuje czy w Kielcach był jeszcze pickup grand tiger ? Jest on jeszcze produkowany ? Miałem nadzieje ze pojawi się on pod marką ursus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Auta nie widziałem, ale stoi na ulicy niedaleko mnie jeden model reklamowy :)


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    455

@kris dzięki ;) Słabym jestem langwisą, ale wnioskuję z tekstu, że jest on na listwie CR?

@Pect0r Błotniki by mogły zostać w kolorze :) Przynajmniej inaczej niż wszyscy :)

@Slawek A nie lepiej kupić w 100% Polskiego Honkera Pick-Up'a? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

a jak to jest z tymi silnikami z 4 cylindrów valtra ma nawet 170km zetor ma 136 km z 4 cylindrów wiec według mnie 113km nie jest wysilone aż tak bardzo.

Poza tym spójrzmy na to że z 6 cylindrów może byc 100 km ale i może być 410 km !!! i nie sądzicie że z 6 cylindrów ponad 400 km nie jest to za dużo ??

Oczywiście nie uważam siebie za znawce udowy silników tylko tak mi sie wydaje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yellow87    1

dodam swoje zdanie. Cieszę się że ursus powiększył gamę modeli. Może i nie są to konstrukcje ursusa ale mimo wszystko marka nadal istnieje.. A to dla mnie ważne bo to praktycznie ostatnia nasza marka która nie zniknęła. Cena i wyposażenie są w miare korzystne,podzespoły dobrych marek więc może kiedyś uda się jeszcze zrobić ursusowi ciągnik który sam skonstruuje,za co trzymam kciuki. A jak wniosek mi przejdzie to pewnie wezmę 8014h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawek13    0

Mati ale grand tiger jest jednak nieco delikatniejsz i z ursusa prawie, wiec gdyby miał na sobie jego znaczek to było by cos :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Przy 11034 nie ma dopisku że to prototyp. Wiec jest cień nadziei że dzięki naszej zdrowej krytyce pójdą po rozum do głowy, zrezygnują z kitajca Tyma lub jak kto woli 10014T i skupią się na własnej konstrukcji 11034 i szybko trafi do produkcji, trzymam kciuki za ten model.

A swoją drogą 113 KM z 3400 cm3 to imponujące.

Edytowano przez kedziorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

Ale Panowie my mamy cztery Firmy robiące traktory w 100 % polskie Crystal z Sieradza Pronar z Narwi Farmer z Sokółki i Ursus :) i mysle obojętnie która firme byśmy wybrali będzie dobrze bo to sa Polskie traktory. I tworzymy sami sobie miejsca pracy a nie dorabiamy niemców czy amerykanów.

(Farmtrack nie biorę pod uwagę ponieważ u nich kapitał jest międzynarodowy i hinduski nawet na targach ostatnich w ich dziale siedzieli jacyś hindusi :P Oni tylko w Mrągowie składają te traktory :P i Farmtrack ma więcej takich fabryk poza Polską. Dla mnie to jest takie podlizywanie byle tylko nasi rolnicy ich ciągniki kupili choć może i są to dobre traktory )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76

W tych innych miejscowościach co wymieniłeś to co robią?Też jedynie składają.Co do tych 113KM w 3400cm3 to bałbym się tego tak jak zetor i 137 w 4100cm3.Ciekaw jestem jak długo to wytrzyma?W Valtrach się nie wyznaję ale pamiętam swego czasu były modele C,największa miała coś koło 155KM w 4 cyl. ale jaka pojemność???jednak długo te ciągniki nie pracowały...


Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

no wiem że składają żaden polski producent nie robi ani skrzyni ani silników. Ale jednak są to polskie firmy i myśle że warto je wspierać :)

A co do silnika sisu

AGCO Power 49AWI

4 cili. 4.9 l

170 KM Przy 1900 obr /min

Moment obrotowy 700Nm przy 1500 obr/ min :)

tak to wygląda :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pect0r    19

Na poprzedniej stronie padło pytanie dlaczego 15014 a nie np 15034,też się nad tym długo zastanawiałem :D I wydaje mi się że to nie przypadek,a pomysł Ursusa. Myślę że z 14 na końcu taki,a jak dobrze siębędzie sprzedawać to zrobią z końcówką 34 i będzie lepiej wyposażony a kto wie czy między tym nie pojawi się 15024 i będzie odpowiednio : 15014- dla mało wymagających,15024 - dla średnio wymagających i 15034 dla bardzo wymagających,takie coś by mi się podobało :)

 

Co mi się w nich podoba ? to :

 

 

i to :

 

 

i gdyby to podlepszyli to jeszcze to : :D

 

 

Co mi się nie podoba ? to :

 

- zewnętrzne mocowanie błotników,okropnie to wygląda !

 

Wszystkie foty mojego autorstwa,za mojego ''FanPejdża'' :lol:

 

PS. W Kielcach zwróciłem uwagę na kabinę w 11034 i na tabliczce pisze ''Koja'' czyli ta co w Farmtracku czy Majorze,tyle że nieco inna :D Widać to zresztą po nawiewach czy lampakch na plastykowej płycie u dachu kabiny - Farmtrack,Ursus ma tak samo,a przynajmniej bardzo podobnie


Witam Wszystkich odwiedzających mój kanał :) Nazywam się Szymon,mam 15 lat i od małego interesuję się rolnictwem :) Nie mam niestety swojego gospodarstwa,ale znam wielu gospodarzy więc gdzie nie gdzie mogę jechać sobie pojeździć,porozmawiać ponagrywać :) Zapraszam na mój kanał na You Tube >>> Pect0r <<<< Zapewniam że będą się tam pojawiać nowe filmy :) Pozdrawiam Wszystkich AgroFotowiczów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

nie no jesli ktos wybiera ciagnik patrzac ze ma jakies tam radyjko i kamerke do cofania to.... takie bajery to w 60 moge miec :lol:

ogolnie czytajac ten temat zadziwia mnie tok myslenia niektorych uzytkownikow :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pect0r    19

nie no jesli ktos wybiera ciagnik patrzac ze ma jakies tam radyjko i kamerke do cofania to.... takie bajery to w 60 moge miec :lol:

ogolnie czytajac ten temat zadziwia mnie tok myslenia niektorych uzytkownikow :ph34r:

Chyba źle interpretujesz moje wypowiedzi,napisałem że to mi się podoba z tego całego,reszta do poprawki !!! No oczywiście ZF,Sisu spoko no ale nie ukrywajmy...


Witam Wszystkich odwiedzających mój kanał :) Nazywam się Szymon,mam 15 lat i od małego interesuję się rolnictwem :) Nie mam niestety swojego gospodarstwa,ale znam wielu gospodarzy więc gdzie nie gdzie mogę jechać sobie pojeździć,porozmawiać ponagrywać :) Zapraszam na mój kanał na You Tube >>> Pect0r <<<< Zapewniam że będą się tam pojawiać nowe filmy :) Pozdrawiam Wszystkich AgroFotowiczów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Przeglądałem sobie oferte tej firmy i tak patrze troche groch z kapustą. Chyba z 4 modele w przedziale mocy 100-110 km. Rózne skrzynie, rózni producenci silników. Nie wiem jak potem bedzie z serwisem i doborem części. Chyba kazdy wie, że kupując więcej u jednego dostawcy mozna coś kupic taniej. Pozatym tańsza jest produkcja bo osprzet jest taki sam.Nie wiem czy w tym najmocniejszym modelu potrzeba aż 40 biegów. Nawet mf i jd nie oferuja tyle w tej klasie mocy. Zastosowanie deczko prostrzej przekładni np 24x24 obniżyło by cenę. Moim zdaniem ten model i tak najlepiej wygląda pozostałe w tym te szczepy polmotu przypominają jakąś chińszczyzne z tymi kolorowymi wstawkami w masce. Według mnie na podstawie tego 15014 powinni robic modele 4 i 6 cylindrowe z silnikiem sisu lub perkins.A w przyszłości może nawet 3 cyl jak w fendcie serii 200. Do słabszych modeli powinna być dostepna mechaniczna skrzynia tego samego dostawcy i mechaniczny podnosnik. Pozatym producent powinien dążyć do jak największego upodobnienia wszystkich modeli. Wystawianie na stronie jakichs prototypów jest juz wogóle bez sensu. Zbiornik ad blue w 15014 to mistrzostwo świata. jak by ktoś w garażu sam dorobił. Drzwi kabiny i okna narożne bardzo przypominaja mi kabine z mf a 42xx. Jednak widać, że ursus pozostanie usrusem. Może jedynie konkurować o przetrwanie z innymi polskimi montowniami ciagników. Model 6 cylindrów da im małą przewage w tym segmencie mocy.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Myślę że dobrą reklamą dla ursusa mógł by być pokaz możliwość swoich maszyn.Np pokazać swoje nowe modele w ciężkiej orce, czy przy uprawie jakimś agregatem.Tylko żeby pokazać jak te ciągniki pracują w ciezkich warunkach, można by wykorzystać sprzęt rolniczy z oferty ursusa.Może coś w stylu testu Crystal oriona

. To by mołgo wiele pokazać jak i dzięki temu ursus mógł by przekonać rzeszę ludzi do siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Takie pokazy duzo kosztują. Wątpie, aby w to inwestowali. Modele w ofercie wyglądają chaotycznie jak by montowali je akurat z tego co w fabryce na półkach było a co dopiero pokazy. Wbrew pozorom takie imprezy sporo kosztują.

Czytałem gdzieś, że ten 15014 ma kosztować 220-240 tys netto. Przy tej cenie karjery nie wróżę. Może nie kupi się 6 z renomowanej konkurencji o takiej mocy ale 4 napewno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Na af widziałem ceny mf a

5465 6 cyl 140 km tuz przedni, amortyzowana oś, opony 480/600 256 tys netto

5470 4 cyl 145 km tuz przedni, amortyzowana kabina opony 480/600 236 tys netto.

Co prawda są to modele wycofywane z produkcji ale widać, jaka konkurencja jest na rynku i jak wygladają ceny zachodnich marek. Jd ma w ofercie 5m, 6d, 6m. Ciężkie czasy idą dla ,montowni produkujących składaki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

a ten 10014T to nie jest tym tak do końca silnik deutz ma :) może i mogli by go wprowadzić do produkcji był by wybór :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj