Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co z tą Pol... Fabryką


9305 odpowiedzi na ten temat

#3021 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 styczeń 2012 - 21:08

Co z tą Pol... Fabryką @SalonUrsus
Skrzynia 12x4 to konstrukcja z lat 60. Czy w Ursusie nadal jesteście w tej epoce, nie zauważyliście, że czasy się zmieniły, a z nimi wymagania? Ciągnik ponad 100 KM powinien mieć przynajmniej 2 półbiegi + rewers EH. Oferta powinna być dostosowana do potrzeb rynku, obecnie jest dostosowana do rynku, ale ... afrykańskiego.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co z tą Pol... Fabryką Dzisiaj, 23:50
  •  

#3022 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 23 styczeń 2012 - 01:04

Co z tą Pol... Fabryką to czemu nie stosujecie skrzyni z serii ciężkich ursusów tam przecież była skrzynia 16x8 w ostatnich latach synchronizowana do tego dać silnik perkinsa i nie było by takie złe przynajmniej jeden bieg pod obciążeniem!

#3023 Share u2011

u2011

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2012 - 14:02

Co z tą Pol... Fabryką @SalonUrsus
Może opisałbyś, czym Ursusy z Lublina będą różniły się od tych z Warszawy?
Na stronie firmowej, chyba z miesiąc przed złożeniem jakiegokolwiek ciągnika (Ursusa), zamieszczono informację o znacznej poprawie jakości, można wiedzieć na jakiej podstawie ktoś to ocenił?
Na forach można znaleźć informacje, że serwis nie potrafi sobie poradzić z naprawami gwarancyjnymi ciągników z Warszawy ile w tym prawdy?
Pol-Mot podpisał umowę licencyjną z Masseyem bądź przejął ją po starym Ursusie i transmisje będą robione u nas, czy sprowadzane?

Edytowany przez u2011, 23 styczeń 2012 - 14:16.


#3024 Share sledziu1995

sledziu1995

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Białystok

Napisany 24 styczeń 2012 - 19:46

Co z tą Pol... Fabryką

Małym kroczkiem w tym celu jest model 14034 :) Zrobiony od podstaw.

i ten model mi się podoba, można by było zrobić całą gamę ciągników zrobionych od podstaw i z lepszym designem, nowoczesnym ale nawiązującym do starych ursusów. Takie traktory wzbudziłyby zaufanie, że nie jest to stary po licencyjny mf w nowym ubranku, a nowy traktor ze "starym" wyglądem np. przypominający ciężką serię(czyli niezawodność i siła ;) ).
KPZ "Zetor Team"

#3025 Share SalonUrsus

SalonUrsus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2012 - 22:26

Co z tą Pol... Fabryką Witam,
14034 będzie topowym modelem w full opcji w tym roku, może tylko radaru nie będzie miała, ale to jeszcze nie jest pewne.

Musicie Państwo wziąć pod uwagę, że mineło dopiero kilka miesięcy od przejęcia przez Warfamę, przenoszono linie i teraz zaczyna się produkcja nowych modeli URSUS-ów.
Na początek postawiono na prosty ciągnik (11024) o większej mocy, na sprawdzonych i zmodernizowanych podzespołach (@u2011) ze względu na zapotrzebowanie rynku. Główną zaletą tego modelu będzie CENA, która niebawem powinna zostać podana o czym też poinformujemy. Myślę, że będzie ona dla wielu ludzi bardzo przystępna. Skrzynie są oryginalne i sprowadzane, gdyż na produkcję własnych jeszcze za wcześnie.
Nie od razu Rzym zbudowano Panowie, cierpliwości.

URSUS był niedofinansowany i możliwości rozwoju nie było, z Waframą będzie inaczej jednakże poczatki są zawsze trudne. My deceniamy, że URSUS nie zniknął z rynku, a jest za to plan na odrodzenie marki i powstanie naszego salonu też jest jego częścią.
Co do jakości to podzespoły, które będą użyte to produkcji (np: 14034) będa najwyższej klasy (HEMA, skrzynia ZF, silnik Iveco)....
Różnica jest taka, że w innych markach są identyczne podzespoły stosowane, a cena jest o kilkadziesiąt procent wyższa - to samo dotyczy części, które pochodzą z tych samych fabryk a są pakowane w różne pudełka. Liczy się wskaźnik cena/jakość a nie to, że macie traktor pomalowany na zielono czy niebiesko. To jest dokładnie tak jak VW i Skoda... które byście wybrali? Ja skodę... i bym patrzył jak sąsiad buli dwa razy więcej za serwis swojego VW złożonego z tych samych części co moja Skoda. Notabene mam jedną skodówke i jeszcze mnie nie zawiodła:-)
Nowe modele będą projektowane i produkowane, ale sukcesywnie.

Krytykować jest łatwo, budować trudniej już...

Pozdrawiam.

Edytowany przez milanreal1, 25 styczeń 2012 - 15:43.
cytowanie poprzedniego posta


#3026 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 24 styczeń 2012 - 22:31

Co z tą Pol... Fabryką silnik iveco nie wiec czy to taki rarytas

#3027 Share HIlary

HIlary

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 25 styczeń 2012 - 10:58

Co z tą Pol... Fabryką

Witam,
14034 będzie topowym modelem w full opcji w tym roku, może tylko radaru nie będzie miała, ale to jeszcze nie jest pewne.

Musicie Państwo wziąć pod uwagę, że mineło dopiero kilka miesięcy od przejęcia przez Warfamę, przenoszono linie i teraz zaczyna się produkcja nowych modeli URSUS-ów.
Na początek postawiono na prosty ciągnik (11024) o większej mocy, na sprawdzonych i zmodernizowanych podzespołach (@u2011) ze względu na zapotrzebowanie rynku. Główną zaletą tego modelu będzie CENA, która niebawem powinna zostać podana o czym też poinformujemy. Myślę, że będzie ona dla wielu ludzi bardzo przystępna. Skrzynie są oryginalne i sprowadzane, gdyż na produkcję własnych jeszcze za wcześnie.
Nie od razu Rzym zbudowano Panowie, cierpliwości.

URSUS był niedofinansowany i możliwości rozwoju nie było, z Waframą będzie inaczej jednakże poczatki są zawsze trudne. My deceniamy, że URSUS nie zniknął z rynku, a jest za to plan na odrodzenie marki i powstanie naszego salonu też jest jego częścią.
Co do jakości to podzespoły, które będą użyte to produkcji (np: 14034) będa najwyższej klasy (HEMA, skrzynia ZF, silnik Iveco)....
Różnica jest taka, że w innych markach są identyczne podzespoły stosowane, a cena jest o kilkadziesiąt procent wyższa - to samo dotyczy części, które pochodzą z tych samych fabryk a są pakowane w różne pudełka. Liczy się wskaźnik cena/jakość a nie to, że macie traktor pomalowany na zielono czy niebiesko. To jest dokładnie tak jak VW i Skoda... które byście wybrali? Ja skodę... i bym patrzył jak sąsiad buli dwa razy więcej za serwis swojego VW złożonego z tych samych części co moja Skoda. Notabene mam jedną skodówke i jeszcze mnie nie zawiodła:-)
Nowe modele będą projektowane i produkowane, ale sukcesywnie.

Krytykować jest łatwo, budować trudniej już...

Pozdrawiam.


Nareszcie ktoś mądrze mówi.
Lepiej dłużej popracować nad nowymi modelami ,po to aby były jak najlepsze .
Ja się ciesze ,że Ursus teraz jest w rękach Pol Mot-u ponieważ widać ,że oni chca go modernizować . A Bumar traktował ursusa jak piąte koło u wozu.

Edytowany przez HIlary, 25 styczeń 2012 - 10:59.


#3028 Share adikpl1

adikpl1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1851 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BLM

Napisany 25 styczeń 2012 - 11:30

Co z tą Pol... Fabryką Bumar to był jedynie zainteresowany terenami pod Ursusem. No ciekawe jak ta modernizacja będzie przebiegać. Czy przy obecnej produkcji w Lublinie pracują jacyś ludzie związani z warszawskim Ursusem? Czy macie zamiar przejść tylko na jednego producenta silników?
@ jakoś Iveco w NH i CaseIH nikomu nie przeszkadza.

#3029 Share wojnest

wojnest

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów

Napisany 25 styczeń 2012 - 16:33

Co z tą Pol... Fabryką Bumar ma głęboko tereny pod Warszawą ponieważ według aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego ma się tam znaleźć działalność przemysłowa.
Inna sprawa że Bumar faktycznie utrudniał życie Ursusowi.

Edytowany przez milanreal1, 26 styczeń 2012 - 23:24.
cytowanie poprzedniego posta


#3030 Share zenon385

zenon385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 25 styczeń 2012 - 19:04

Co z tą Pol... Fabryką właśnie co masz do Iveco? :mellow: przecież we wszystkim perkinsa nie będą montowac.. Spójrzcie np. na te nowe samochody iveco jakie to są dobre silniki to czemu te mają być złe :P

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co z tą Pol... Fabryką Dzisiaj, 23:50
  •  

#3031 Share Patrick345

Patrick345

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie,
  • Zainteresowania:Motoryzacja,

Napisany 25 styczeń 2012 - 20:42

Co z tą Pol... Fabryką Wiadomo każdy by wolał aby na silniku widniał wielki jeleń na zielonym tle. <_< Dobre porównanie do skody, oby i tak z ursusem było. ;)

Kiedy otwarcie Salonu? :D
Ursus C-330M każdemu go potrzeba :)

#3032 Share SalonUrsus

SalonUrsus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2012 - 18:18

Co z tą Pol... Fabryką OTWARCIE 11-12 luty 2012.
Na dniach powinna ruszyć nasza strona, gdzie będziemy informować na bieżąco o maszynach, planach, promocjach itp.
Tymczasem na face booku można zobaczyć trochę zdjęć z przygotowań... profil Ursus-Salon.

A tak na marginiesie co myślicie o tunningu elektronicznym ciągników...podnoszenie mocy zmianą programu silnika ;-)
W wielu modelach jest tam silnik tylko inaczej zaprogramowane są, a zawsze parę dodatkowych kucy przyda się...
Chcemy pogadać z producentami silników, aby gwarancja była zachowana jeżeli oryginalny program będzie wprowadzany.
Chcemy to wprowadzić u nas i zastanawiamy się co o tym myślicie?

#3033 Share HIlary

HIlary

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 26 styczeń 2012 - 19:03

Co z tą Pol... Fabryką Myślę, że jeśli było by to dobrze zrobione i przy zakupie gwarancja by zostawała , to była by to nawet ciekawa propozycja.

#3034 Share Patrick345

Patrick345

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie,
  • Zainteresowania:Motoryzacja,

Napisany 26 styczeń 2012 - 19:43

Co z tą Pol... Fabryką Mam nadzieje że osoby z aparatami będą mile widziane w salonie. ;)
Ursus C-330M każdemu go potrzeba :)

#3035 Share ozon87

ozon87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 536 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2012 - 20:24

Co z tą Pol... Fabryką Jeżeli gwarancja zostałaby zachowana po takim tuningu i cena nie byłaby wygurowana to napewno znajdą się chętni :D
SalonUrsus podaj chociaż przybliżone ceny poszczególnych modeli jak możesz :P

#3036 Share Slimak1614

Slimak1614

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wierzchowo
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika, konstruowanie...

Napisany 26 styczeń 2012 - 20:35

Co z tą Pol... Fabryką Silnik iveco, skrzynia zf i jaki zespół jakiej produkcji jeszcze... Czy mógł bym się dowiedzieć dlaczego montujecie tak zwane "składaki" zamiast postarać się skonstruować prawdziwy polski ciągnik??? Na czym to wszystko polega bo według mnie nie jest to duży problem zatrudnić kilku inżynierów niech projektują własne silniki, skrzynie itp

#3037 Share wojnest

wojnest

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów

Napisany 26 styczeń 2012 - 20:37

Co z tą Pol... Fabryką Myślisz że to tak łatwo skonstruować skrzynię biegów czy silnik?
Pol-Mot mógłby za to nawiązać współpracę z Andorią.

#3038 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 styczeń 2012 - 20:40

Co z tą Pol... Fabryką Dowaliłeś:D Zaprojektowanie nowego silnika, spełniającego obecne normy czystości spalin, jest w polskich warunkach nierealne.

#3039 Share Slimak1614

Slimak1614

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wierzchowo
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika, konstruowanie...

Napisany 26 styczeń 2012 - 21:48

Co z tą Pol... Fabryką Właśnie tego nie rozumiem dlaczego nie!!! Czy jest jakiś problem wziąć np silnik z takiego ursusa 1614, wykonać części z solidniejszych materiałów, zastosować głowicę z 4 zaworami na cylinder, zmienić układ zasilania na common rail i to już nie wystarczy... to banalne rzeczy są...

Skrzynię biegów sam z ojcem staramy się przerobić od ursusa 1614 a mianowicie dostawiamy pośrednią skrzynie z kirowca tk150 czyli skrzynię z półbiegami zmienianymi pod obciążeniem. Pół biegi trafiają w miejsce wzmacniacza momentu obrotowego!

Robimy to w warunkach garażowych beż żadnego sprzętu komputerowego, programu do obliczeń obciążeń itp. tylko kartka, długopis czyli proste obliczenia które w zupełności wystarczą...

Edytowany przez Slimak1614, 26 styczeń 2012 - 22:00.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co z tą Pol... Fabryką Dzisiaj, 23:50
  •  

#3040 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 styczeń 2012 - 22:00

Co z tą Pol... Fabryką A kto w Polsce zrobi CR? Kto potrafi opracować komorę spalania? Zbudować silnik się da, ale taki, który będzie 100 lat za murzynami. W Polsce od II wojny zbudowano od podstaw jeden czy 2 silniki(na pewno od Ciapka), nie ma kadry odpowiedniej. Nie uda się zebrać od zaraz ekipy inżynierów, dać im rok i zrobić silnik lepszy niż fabryki, które w tym siedzą od lat. Nie mówiąc już o kosztach, nowy silnik to grube miliony euro.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy co fabryką ursus