adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

kedziorek    83

Będzie dłuższa wypowiedź, wybaczcie proszę.

 

Sposób w jaki przejęto Ursusa był jedyną możliwą drogą przed uchronieniem marki przed ostatecznym zniknięciem tak jak kiedyś miało to miejsce z Bizonem. Nie znasz szcegółów transakcji więc lepiej nie zabieraj głosu w tym temacie bo nie masz o tym zielonego pojęcia. To Bumar sprzedawał ciągniki i zaakceptował ceny proponowane przez POL-MOT - widocznie im się opłacało - Spółka Skarbu Państwa sprzedająca wyroby ze stratą - fantasmagoria kolego

 

1 A ty znasz szczegóły? Może kogoś zainteresuje taki szczegół że Ursusa chciał kupić też Metal-Fach ale nie został dopuszczony do rozmów, tak właściwie tylko POL-MŁOT został dopuszczoczny

 

Każdy z dostawców do zakładów w Warszawie dostał szansę złożenia oferty na dostawy kooperacyjne do nowych zakładów Ursusa w Lublinie. 90% z nich nie spełniało norm jakościowych i ich ceny były średnio o 30% wyższe od rynkowych. Można powiedzieć, że kompletne dno m.in. stąd brała się słaba jakość ciągników Ursus w ostatnich latach - kooperanci do niczego. Tych 10% którzy spełniają wysokie wymogi jakościowe i oferują rozsądne ceny nadal współpracują z nowym Ursusem. Jeśli ty kolego kędziorek produkowałeś tandete na z cenami z kosmosu to się nie dziw, że zostałeś odpalony. Firma POL-MOT chce produkować porządne wyroby.

 

2 A kto zapłaci za części dostarczone do Warszawy? Ja produkuję silnik Perkins i one są najwyższej jakości ehhh żal mi ciebie czytać.

 

Kolejna wierutna bzdura. Wraz z przejęciem Ursusa POL-MOT Warfama przejęła na siebie cały ciężar napraw gwarancyjnych maszyn sprzedanych, które zostały wyprodukowane w Warszawie. Z tego co wiem koszty obsługi posprzedażnej wyrobów sprzedanych przed 06.2011 sięga już kilku milonów i żaden klient nie został odprawiony z kwitkiem. Wiem też, że dział prawny WFM pracuje intensywnie nad wytruciem rozpowszechniania tego rodzaju oszczerstw nie mających nic wspólnego z rzeczywistością a szkodzące bądź co bądź spółce publicznej notowanej na GPW. Manipulacja informacją czy coś takiego są na to paragrafy

 

3 Mogę ci od ręki podać przynajmniej 3-4 przykłady właścicieli ciągników z serii Mido którym ciągle coś się sypie w ich maszynach a POL-MŁOT nie naprawia tego tylko gra na czas. Dział prawny, paragrafy... chcesz mnie zastraszyć?

 

Kolejne nieprawdziwe i niesprawdzone przez Ciebie informacje. Nie było mowy o wycofaniu się z Carraro, ciągniki, które będą oferowane z linii montażowej będą nieporównywalne jakościowo z tymi które zjeżdżały z taśm w starych zakładach. Odlewy skrzyń MF będą produkowane w najnowszej w europie odlewni i składane w fabryce która jest wyposażona w najnowoczaśniejsze centra obróbcze, której klientami są takie tuzy jak GM, Fiat, Ford a z rolniczych Perkins (odlewy bloków silników 4-cylindrowych), Agco (transmisje dla Valtry i Massey'a).

 

4 Zaprzeczysz że POL-MŁOT wycofał się z współpracy z dobrze kojarzoną marką Carraro a rozpoczął kooperację z nikomu nie znaną firmą krzak HEMA? ,,Odlewy skrzyń MF będą produkowane w najnowszej w europie odlewni ...'' radzę iść na korki z geografii Turcja jest w Azji a nie Europie. Poza tym nikt ci nie uwierzy że turcy mają nowocześniejsze fabryki niż np. Niemcy czy Hiszpanie.

 

Znów bredzisz, 11024, które zostały wyprodukowane w Lublinie zostały wszystkie wyprzedane jak świerze bułeczki montaż nowych partii trwa w najlepsze, na potrzeby targów faktycznie wykorzystano ciągniki na bazie transmisji wyprodukowanej w Warszawie, służą jako wzorce i nie są do sprzedania. POL-MOT liczy koszty i nie pcha się w niepotrzebe mrożenie kapitału na potzrby cyrku targowego.

 

5 Zostały wyprzedane? Widział ktoś z Was ofertę sprzedaży tego ciągnika? Nawet w salonie ursusa się nie pojawił.

 

Jest to oferta przejściowa. Niestety projekt 3704, który rzekomo twierdzisz, że był gotowy nadawał się tylko do śmieci. Nie rentowny wyrób o wątpliwej jakości z bazą kooperantów dobranych na pewno nie poprzez kryteria rynkowe.

Z tego co ja wiem w drugie części roku na rynku zadebiutuje pod marką Ursus nowy ciągniczek w tej klasie na bazie oryginalnej transmisji cararro 4x4 z oryginalnym silnikiem perkinsa. Chińczykami jest zapłniana luka po megazajebistym projekcie 3704, który był wart tyle co nic. Chory wytwór dyletantów z ul. Posagu 7 Panien...

 

6 Ta przejściowa, czekamy na kolejne przejściowe projekty chinoli. Zanim zaczniesz krytykować 3702/3704 powinieneś się dowiedzieć że to były najwęższe produkowane w Europie sadowniki (a może najwęższe na świecie) a to już jest powód do dumy.

 

To jest Twoje subiektywne zdanie - jak my wszyscy masz prawo je mieć. Moim zdaniem projekty masek z Warszawy to kompletna kompromitacja i pośmiewisko. Spóśćmy zasłonę milczenia na tamte "twory".

 

7 Sprawa gustu a o tym się nie dyskutuje, ale warszawskie maski były solidniejsze, po podniesieniu nie bujały się na ciągniku.

 

 

 

wrzodak.... wrzodak,... wrzód na d*pie polskiego przemysłu, dość mocno chwalicie się tym że zaprosiliście do lublina Zbigniewa Bujaka i Zbigniewa Janasa legendy Solidarności, tej samej w której był wrzodak,

 

 

A widzisz POL-MŁOT bardzo ceni sobie moje zdanie a zwłaszcza moje wypowiedzi bo są prawdziwe i poparte faktami, gdybyście tak mnie nie szanowali nie zadawałbyś sobie tyle trudu na atakowanie mojej skromnej osoby. Po każdej mojej wypowiedzi w której trafi się złe słowo o POL-MŁOT-cie jak najszybciej starasz się naprawić wizerunek swojej firmy. Jak koledzy słusznie zauważyli ewidentnie pracujesz dla POL-MŁOT-a.

 

Dobrze, cieszę się że mamy tu człowieka z POL-MŁOT-a, przestań tylko proszę siać propagandę a zacznij udzielać rzetelnych informacji a każdy z ciekawością będzie czytał twoje posty.

Ja już mam kilka pytań

1 Jak długo utrzymacie w ofercie serię H? (beznadziejny pomysł i radzę się jak najszybciej wycofać tak jak z chinola, chociaż rozumiem musicie sprzedać ciągniki Hattat na które podpisaliście umowę)

2 Powiesz coś o planach odnośnie nowych skrzyń?

3 Kilka słów o nowych kabinach? Pojawiły sie takie ploty.....

 

 

Kolego wojnest niestety muszę Cie poprawić, co prawda do planów zagospodarowania nie mam wglądu ale wiem że na terenie byłego Ursusa budowane będzie osiedle na 50 tyś ludzi (teraz szykowany jest teren, czyli burzone są hale i wywożony gruz), natomiast mali przedsiębiorcy dostali wypowiedzenia, w jakimś tam czasie myszą się wynieść z dzielnicy Ursus, więcej powiem, elektrociepłownia na terenie Ursusa również musi się przenieść albo jakoś przebudować żeby spełniać takie i takie normy, tylko że ani na przeprowadzkę ani na przebudowę ich nie stać więc nie wiadomo co będzie. Krótko mówiąc wydaje mi się że dzielnica Ursus już raczej nie jest przewidziana na przemysłową, zbyt cenna ziemia.

 

Zatrudnili byłych ludzi z Ursusa? To co oni do Warszawy wcześniej z Lublina jeździli czy teraz tłuką się codziennie do Lublina z Warszawy? Sory ale wydaje mi się ze to propaganda.

Szczerze powiem że ten projekt który wygrał w konkursie na nowy design Ursusa to jakoś tak.... nie widzi mi się, według mnie gość który go robił nigdy nie pracował w polu.

Uważam że POL-MŁOT-owi na dobre wyszłoby gdyby zatrudnili pana Słonowskiego, aczkolwiek nie wiem czy zechciałby z nimi współpracować.

Edytowano przez kedziorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojnest    2

1 Sposobu w jaki POL-MŁOT przejął Ursusa, to był jeden wielki przekręt, ( np: kupili wszystkie wyprodukowane ciągniki średnio po 80 tyś za każdy podczas gdy najtańszy w sprzedaży był po 100 tyś a najdroższy po 230 tyś).

 

Sposób w jaki przejęto Ursusa był jedyną możliwą drogą przed uchronieniem marki przed ostatecznym zniknięciem tak jak kiedyś miało to miejsce z Bizonem. Nie znasz szcegółów transakcji więc lepiej nie zabieraj głosu w tym temacie bo nie masz o tym zielonego pojęcia. To Bumar sprzedawał ciągniki i zaakceptował ceny proponowane przez POL-MOT - widocznie im się opłacało - Spółka Skarbu Państwa sprzedająca wyroby ze stratą - fantasmagoria kolego :D

2 Wystawienia do wiatru byłych dostawców Ursusa,

 

Każdy z dostawców do zakładów w Warszawie dostał szansę złożenia oferty na dostawy kooperacyjne do nowych zakładów Ursusa w Lublinie. 90% z nich nie spełniało norm jakościowych i ich ceny były średnio o 30% wyższe od rynkowych. Można powiedzieć, że kompletne dno m.in. stąd brała się słaba jakość ciągników Ursus w ostatnich latach - kooperanci do niczego. Tych 10% którzy spełniają wysokie wymogi jakościowe i oferują rozsądne ceny nadal współpracują z nowym Ursusem. Jeśli ty kolego kędziorek produkowałeś tandete na z cenami z kosmosu to się nie dziw, że zostałeś odpalony. Firma POL-MOT chce produkować porządne wyroby.

 

3 Wystawienia do wiatru ostatnich klientów Ursusa, ostatnie ciągniki montowane z ,,marchwi,, to złom wart tyle ile waży a POL-MŁOT bezczelnie nie chce ich naprawić czekając aż gwarancja minie.

 

Kolejna wierutna bzdura. Wraz z przejęciem Ursusa POL-MOT Warfama przejęła na siebie cały ciężar napraw gwarancyjnych maszyn sprzedanych, które zostały wyprodukowane w Warszawie. Z tego co wiem koszty obsługi posprzedażnej wyrobów sprzedanych przed 06.2011 sięga już kilku milonów i żaden klient nie został odprawiony z kwitkiem. Wiem też, że dział prawny WFM pracuje intensywnie nad wytruciem rozpowszechniania tego rodzaju oszczerstw nie mających nic wspólnego z rzeczywistością a szkodzące bądź co bądź spółce publicznej notowanej na GPW. Manipulacja informacją czy coś takiego są na to paragrafy :)

 

4 Ciągłego wciskanie kitu chłopom, miały być tańsze ciągniki, będą droższe, miały być części renomowanych producentów jest dziadostwo z Turcji i wycofanie się z np przedniego mostu Carraro, wielki szum że produkcja w Lublinie została uruchomiona, podczas gdy tam nie ma warunków (na tej hali z której były zdjęcia) i widać że ciągniki przyjadą złożone a produkcja będzie ograniczała się do nałożenia maski i kabiny. Dobrze niech produkują w Turcji, rozumiem ekonomia ale niech nie robią cioty z polskiego chłopa i nie wciskają kitu że to polski ciągnik.

 

Kolejne nieprawdziwe i niesprawdzone przez Ciebie informacje. Nie było mowy o wycofaniu się z Carraro, ciągniki, które będą oferowane z linii montażowej będą nieporównywalne jakościowo z tymi które zjeżdżały z taśm w starych zakładach. Odlewy skrzyń MF będą produkowane w najnowszej w europie odlewni i składane w fabryce która jest wyposażona w najnowoczaśniejsze centra obróbcze, której klientami są takie tuzy jak GM, Fiat, Ford a z rolniczych Perkins (odlewy bloków silników 4-cylindrowych), Agco (transmisje dla Valtry i Massey'a).

 

5 Rzekomo już od dłuższego czasu jest uruchomiona produkcja 11024, gówno prawda, nie złożyli jeszcze nawet jednego (w Kielcach były ciągniki złożone jeszcze w Warszawie)

Znów bredzisz, 11024, które zostały wyprodukowane w Lublinie zostały wszystkie wyprzedane jak świerze bułeczki montaż nowych partii trwa w najlepsze, na potrzeby targów faktycznie wykorzystano ciągniki na bazie transmisji wyprodukowanej w Warszawie, służą jako wzorce i nie są do sprzedania. POL-MOT liczy koszty i nie pcha się w niepotrzebe mrożenie kapitału na potzrby cyrku targowego.

 

6 Sprzedawanie chińczyka 5034 pod marką Ursus

Jest to oferta przejściowa. Niestety projekt 3704, który rzekomo twierdzisz, że był gotowy nadawał się tylko do śmieci. Nie rentowny wyrób o wątpliwej jakości z bazą kooperantów dobranych na pewno nie poprzez kryteria rynkowe.

Z tego co ja wiem w drugie części roku na rynku zadebiutuje pod marką Ursus nowy ciągniczek w tej klasie na bazie oryginalnej transmisji cararro 4x4 z oryginalnym silnikiem perkinsa. Chińczykami jest zapłniana luka po megazajebistym projekcie 3704, który był wart tyle co nic. Chory wytwór dyletantów z ul. Posagu 7 Panien...

 

7 Nie wiem czy zwróciliście uwagę ale dla mnie te maski pod względem praktycznym nie są najlepsze, po pierwsze strasznie delikatne, po drugie zupełnie niedopasowane do silnika, co widać najlepiej z kabiny.

To jest Twoje subiektywne zdanie - jak my wszyscy masz prawo je mieć. Moim zdaniem projekty masek z Warszawy to kompletna kompromitacja i pośmiewisko. Spóśćmy zasłonę milczenia na tamte "twory".

 

Był już gotowy projekt 3704 ( sadownika 4x4) czemu nie uruchomili jego produkcji tylko wolą sprzedawać chińczyka?

j/w projekt bez ładu i składu kompletnie nie rentowny i opłacalny tylko i wyłącznie dla kooperantów.

 

Nie wiem czy Ty byś się cieszył gdyby np sprzedali Twój ulubiony browar produkujący Dębowe Mocne za 1 zł i zaczęli sprzedawać piwo przywożone z Chin pod marką Dębowe Mocne wersja H i jeszcze do tego Ci wmawiali że jest ono produkowane na podstawie staropolskiej receptury, z polskiego chmielu i jęczmienia w polskim browarze a tak naprawdę rola polaków ograniczałaby się do rozwiezienia po sklepach. ( to mój ulubiony browar :D )

 

To już zajechałeś takim bełkotem, Wrzodak bardzo podobnie bredził...

 

 

Wypraszam sobie pomawianie mnie o to że mam związek z kimś z złodziejskiej ekipy rządzącej na końcu Ursusem.

No to jesteś kooperant, który nie pasuje do nowych wyrobów Ursusa.

 

Poprę POL-MOTa jeśli dotrzymają chociaż jednego danego słowa lub zaczną robić coś w celu odbudowy marki.

Podejrzewam, że oni mają w d*pie Twoje poparcie i nic ich gościu nie obchodzisz, za to dla ich prawników jesteś łakomym kąskiem :)

 

 

Kolego Demolka masz częściowo rację ale to w jaki sposób piszesz o prawdziwym Ursusie świadczy o tym że jesteś ignorantem i nie potrafisz docenić tradycji i historii.

Tylko potrafisz krytykować a sposób w jaki bronisz Pol-Motu jest żałosny i gdyby nie to że to co piszesz źle świadzy o Tobie to właściwie jest to zabawne.

 

 

 

kędziorek powstanie tak zwane Miasteczko Ursus ale w większości na terenie starej części zakładów i wiadomo o tym od kilku lat.

O osobach zatrudiony z Ursusa wiem ze źródła bardzo pewnego i bliskiego Zarajczykowi.

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Masz rację wojenst, ale zakłady przemysłowe ( produkcja ciągników, prądu, ciepła czy czegokolwiek innego) i obszary mieszkalne raczej nie mogą być w bliskim sąsiedztwie (ludzie nie chcieli by mieszkać), a tak by było gdyby w dzielnicy ursus powstały jedne i drugie, dlatego uważam że ta dzielnica będzie dzielnicą mieszkalną.

Widzę że masz wtyki, możesz coś powiedzieć o planach POL-MŁOTu?

 

 

PS: To najdłuższy post jaki w życiu widziałem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demolka    40

Będzie dłuższa wypowiedź, wybaczcie proszę.

 

Sposób w jaki przejęto Ursusa był jedyną możliwą drogą przed uchronieniem marki przed ostatecznym zniknięciem tak jak kiedyś miało to miejsce z Bizonem. Nie znasz szcegółów transakcji więc lepiej nie zabieraj głosu w tym temacie bo nie masz o tym zielonego pojęcia. To Bumar sprzedawał ciągniki i zaakceptował ceny proponowane przez POL-MOT - widocznie im się opłacało - Spółka Skarbu Państwa sprzedająca wyroby ze stratą - fantasmagoria kolego

 

1 A ty znasz szczegóły? Może kogoś zainteresuje taki szczegół że Ursusa chciał kupić też Metal-Fach ale nie został dopuszczony do rozmów, tak właściwie tylko POL-MŁOT został dopuszczoczny

 

Łżesz. Każdy mógł złożyć ofertę na zakup Ursusa. Pracownicy Bumaru objeździli wszystkich krajowych i prawie wszystkich zagranicznych producentów maszyn obecnych na naszym rynku i zachęcali ich do złożenia ofert. Odpowiedziały tylko dwie POL-MOT Warfama i Metal-Fach. POL-MOT Warfama zaproponowała lepsze warunki transakcji. Metal-Fach również złożył ofertę ale podejrzewam, że równie śmieszną jak ta firemka :)

To był przetarg na który mysiała zgodzić się Rada Nadzorcza Bumaru i Skarb Państwa jako główny udziałowiec Bumaru. Człowieku nie wypowiadaj się o rzeczach o których nie masz bladego pojęcia.

 

Każdy z dostawców do zakładów w Warszawie dostał szansę złożenia oferty na dostawy kooperacyjne do nowych zakładów Ursusa w Lublinie. 90% z nich nie spełniało norm jakościowych i ich ceny były średnio o 30% wyższe od rynkowych. Można powiedzieć, że kompletne dno m.in. stąd brała się słaba jakość ciągników Ursus w ostatnich latach - kooperanci do niczego. Tych 10% którzy spełniają wysokie wymogi jakościowe i oferują rozsądne ceny nadal współpracują z nowym Ursusem. Jeśli ty kolego kędziorek produkowałeś tandete na z cenami z kosmosu to się nie dziw, że zostałeś odpalony. Firma POL-MOT chce produkować porządne wyroby.

 

2 A kto zapłaci za części dostarczone do Warszawy? Ja produkuję silnik Perkins i one są najwyższej jakości ehhh żal mi ciebie czytać.

 

Rozmawiaj z firmą która jest Ci winna te pieniądze czyli LZM2 Sp. z O.o. (dawny Ursus Sp. z O.o.) z siedzibą przy ul. Posagu 7 Panien. Obecni właściciele marki Ursus nie mają nic wspólnego z długami spółki LZM2. Pomyliłeś adresy. Po za tym ty produkujesz silniki perkinsa? taaak a świstak siedzi i zawija w sreberka -

co najwyżej produkujesz marne podróbki komponentów do silników Perkins. Zepnij poślady, popraw jakość zaproponuj rozsądną cenę - może ktoś z Ursusa raczy na Ciebie spojrzeć ;)

 

Kolejna wierutna bzdura. Wraz z przejęciem Ursusa POL-MOT Warfama przejęła na siebie cały ciężar napraw gwarancyjnych maszyn sprzedanych, które zostały wyprodukowane w Warszawie. Z tego co wiem koszty obsługi posprzedażnej wyrobów sprzedanych przed 06.2011 sięga już kilku milonów i żaden klient nie został odprawiony z kwitkiem. Wiem też, że dział prawny WFM pracuje intensywnie nad wytruciem rozpowszechniania tego rodzaju oszczerstw nie mających nic wspólnego z rzeczywistością a szkodzące bądź co bądź spółce publicznej notowanej na GPW. Manipulacja informacją czy coś takiego są na to paragrafy

 

3 Mogę ci od ręki podać przynajmniej 3-4 przykłady właścicieli ciągników z serii Mido którym ciągle coś się sypie w ich maszynach a POL-MŁOT nie naprawia tego tylko gra na czas. Dział prawny, paragrafy... chcesz mnie zastraszyć?

 

Każda reklamacja szmelcu wyprodukowanego na Twoich podzespołach jest indywidualnie rozpatrywana.

Po za tym za***ista statystyka na około 1000 ciągników ty wklejasz tu z 3 przypadkami - śmieszne 0,3% wszystkich objętych gwarancją maszyn :D normalnie pogrom :D

Ja Cię nie muszę straszyć, sam się pewnie wystraszysz wkrótce :)

 

Kolejne nieprawdziwe i niesprawdzone przez Ciebie informacje. Nie było mowy o wycofaniu się z Carraro, ciągniki, które będą oferowane z linii montażowej będą nieporównywalne jakościowo z tymi które zjeżdżały z taśm w starych zakładach. Odlewy skrzyń MF będą produkowane w najnowszej w europie odlewni i składane w fabryce która jest wyposażona w najnowoczaśniejsze centra obróbcze, której klientami są takie tuzy jak GM, Fiat, Ford a z rolniczych Perkins (odlewy bloków silników 4-cylindrowych), Agco (transmisje dla Valtry i Massey'a).

 

4 Zaprzeczysz że POL-MŁOT wycofał się z współpracy z dobrze kojarzoną marką Carraro a rozpoczął kooperację z nikomu nie znaną firmą krzak HEMA? ,,Odlewy skrzyń MF będą produkowane w najnowszej w europie odlewni ...'' radzę iść na korki z geografii Turcja jest w Azji a nie Europie. Poza tym nikt ci nie uwierzy że turcy mają nowocześniejsze fabryki niż np. Niemcy czy Hiszpanie.

 

Jesteś kompletnym ignorantem. Firma Hema jest producentem transmisji do Valtry serii A i Massey Fergusona serii MF5400, bloków do 4-ro cylindrowych silników Perkins (oryginalnych nie tego szrotu spod twojej rąsi). Produkuje też części na pierwszy montaż dla większości europejskich koncernów motoryzacyjnych. Dla twojej wiadomości mieści się w europejskiej części Turcji. W naszym kraju nie ma i długo nie będzie takich zakładów. Poczytaj sobie o nich:

http://www.hemaendus.../home/index.asp

mogą śmiało konkurować z fabrykami niemieckimi, holenderskimi, hiszpańskimi i brytyjskimi. Turcy już dawno prześcignęli możliwości naszego przemysłu maszynowego - ale ty za***isty producencie silników "perkins" żyj dalej w przekonaniu, że to dzikusy. Roz*jebią Cię jakością i technologią nawet nie będziesz wiedział kiedy.

Carrao bedzie, nie umiesz cztać ze zrozumieniem?

 

 

Znów bredzisz, 11024, które zostały wyprodukowane w Lublinie zostały wszystkie wyprzedane jak świerze bułeczki montaż nowych partii trwa w najlepsze, na potrzeby targów faktycznie wykorzystano ciągniki na bazie transmisji wyprodukowanej w Warszawie, służą jako wzorce i nie są do sprzedania. POL-MOT liczy koszty i nie pcha się w niepotrzebe mrożenie kapitału na potzrby cyrku targowego.

 

5 Zostały wyprzedane? Widział ktoś z Was ofertę sprzedaży tego ciągnika? Nawet w salonie ursusa się nie pojawił.

 

Trafiły prosto do klientów finalnych, następne będą już dostępne na samym początku kwietnia. Przejedź się do Głowna może zdążysz się zapisać na dostawy grudniowe :) Co z Ciebie za człowiek? Jad Cie strawi od środka...

 

Jest to oferta przejściowa. Niestety projekt 3704, który rzekomo twierdzisz, że był gotowy nadawał się tylko do śmieci. Nie rentowny wyrób o wątpliwej jakości z bazą kooperantów dobranych na pewno nie poprzez kryteria rynkowe.

Z tego co ja wiem w drugie części roku na rynku zadebiutuje pod marką Ursus nowy ciągniczek w tej klasie na bazie oryginalnej transmisji cararro 4x4 z oryginalnym silnikiem perkinsa. Chińczykami jest zapłniana luka po megazajebistym projekcie 3704, który był wart tyle co nic. Chory wytwór dyletantów z ul. Posagu 7 Panien...

 

6 Ta przejściowa, czekamy na kolejne przejściowe projekty chinoli. Zanim zaczniesz krytykować 3702/3704 powinieneś się dowiedzieć że to były najwęższe produkowane w Europie sadowniki (a może najwęższe na świecie) a to już jest powód do dumy.

 

Najwęższe i najdroższe - projekt nierentowny. Rozumiesz takie długie słowo? Ursus sadownik półtora raza droższy do zachodniej konkurencji. Bredziś gościu! Przez takie właśnie projety kretynów z posagu 7 panien na polskim rynku ciągnikowym panoszy się czeski zetor czy do nie dawna białoruski MTZ. Wstydu nie masz...

 

To jest Twoje subiektywne zdanie - jak my wszyscy masz prawo je mieć. Moim zdaniem projekty masek z Warszawy to kompletna kompromitacja i pośmiewisko. Spóśćmy zasłonę milczenia na tamte "twory".

 

7 Sprawa gustu a o tym się nie dyskutuje, ale warszawskie maski były solidniejsze, po podniesieniu nie bujały się na ciągniku.

 

Jak ty jeździsz z podniesioną maską to winszuję - każdy robi swoim tak jak lubi :)

 

wrzodak.... wrzodak,... wrzód na d*pie polskiego przemysłu, dość mocno chwalicie się tym że zaprosiliście do lublina Zbigniewa Bujaka i Zbigniewa Janasa legendy Solidarności, tej samej w której był wrzodak,

 

Akurat Janas i Bujak wiedzą że Ursus jest w dobrych rękach. Ty kędzior i wrzodak nie macie za wiele rozumu żeby to uchwycić.

 

A widzisz POL-MŁOT bardzo ceni sobie moje zdanie a zwłaszcza moje wypowiedzi bo są prawdziwe i poparte faktami, gdybyście tak mnie nie szanowali nie zadawałbyś sobie tyle trudu na atakowanie mojej skromnej osoby. Po każdej mojej wypowiedzi w której trafi się złe słowo o POL-MŁOT-cie jak najszybciej starasz się naprawić wizerunek swojej firmy. Jak koledzy słusznie zauważyli ewidentnie pracujesz dla POL-MŁOT-a.

 

Twoje wypowiedzi mają tyle wspólnego z faktami co kaczor z rozumem. Czyli absolutne nic...

 

Dobrze, cieszę się że mamy tu człowieka z POL-MŁOT-a, przestań tylko proszę siać propagandę a zacznij udzielać rzetelnych informacji a każdy z ciekawością będzie czytał twoje posty.

Ja już mam kilka pytań

1 Jak długo utrzymacie w ofercie serię H? (beznadziejny pomysł i radzę się jak najszybciej wycofać tak jak z chinola, chociaż rozumiem musicie sprzedać ciągniki Hattat na które podpisaliście umowę)

2 Powiesz coś o planach odnośnie nowych skrzyń?

3 Kilka słów o nowych kabinach? Pojawiły sie takie ploty.....

 

Nie pracuję w POL-MOCie Warfama. Przyjaźnię się z ludźmi, którzy są blisko Zarządu. Jedna wiem że robią swoje za swoje pieniądze i nic Ci do tego. Ursus nie ma już z Tobą nic wspólnego... Na szczęście.

 

Kolego wojnest niestety muszę Cie poprawić, co prawda do planów zagospodarowania nie mam wglądu ale wiem że na terenie byłego Ursusa budowane będzie osiedle na 50 tyś ludzi (teraz szykowany jest teren, czyli burzone są hale i wywożony gruz), natomiast mali przedsiębiorcy dostali wypowiedzenia, w jakimś tam czasie myszą się wynieść z dzielnicy Ursus, więcej powiem, elektrociepłownia na terenie Ursusa również musi się przenieść albo jakoś przebudować żeby spełniać takie i takie normy, tylko że ani na przeprowadzkę ani na przebudowę ich nie stać więc nie wiadomo co będzie. Krótko mówiąc wydaje mi się że dzielnica Ursus już raczej nie jest przewidziana na przemysłową, zbyt cenna ziemia.

 

Zatrudnili byłych ludzi z Ursusa? To co oni do Warszawy wcześniej z Lublina jeździli czy teraz tłuką się codziennie do Lublina z Warszawy? Sory ale wydaje mi się ze to propaganda.

Szczerze powiem że ten projekt który wygrał w konkursie na nowy design Ursusa to jakoś tak.... nie widzi mi się, według mnie gość który go robił nigdy nie pracował w polu.

 

Tobie się nic nie widzi co związane z nowym Ursusem. Jesteś zatrzetrzewiony bo Cię Bumar dymnął a ty masz pretensje do Boga winnego POL-MOTu. Schizol :D

 

Uważam że POL-MŁOT-owi na dobre wyszłoby gdyby zatrudnili pana Słonowskiego, aczkolwiek nie wiem czy zechciałby z nimi współpracować.

 

Ta a może ty chcesz CV podklepać - z tego co wiem szukają sprzątaczek :D

Edytowano przez demolka
  • Like 2

POLSKA dla POLSKICH PRODUKTÓW - CZESI WON Z POLSKI !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Ja wiem swoje ty wiesz swoje, tobie płacą za reklamę, ja natomiast chcę prawdy i nie dogadamy się, faktem jest że Ursus został przejęty za cenę nieporównywalnie niższą niż był wart i wiele innych firm zapłaciłoby więcej ale wy macie w Bumarze układy.

 

Oczywiście że produkuję Perkinsy, mam całe setki fabryk.... ehh to był sarkazm ale widzę że można go stosować tylko jak się prowadzi dyskusję z ludźmi inteligentnymi, wytłumaczę ci jak krowie na rowie.... NIE PRODUKUJĘ ŻADNYCH CZĘŚCI dotarło???

Nie wiem czy wiesz ale jak się kupuje markę to kupuję się wszystko, prawa do marki, dokumentacje maszyny oraz długi.... wy oczywiście kupiliście tylko logo i maszyny, rozumiem że jak teraz sprzedacie trochę ciągników i one zaczną się psuć na gwarancji to wykręcicie się tak samo.

 

Jaka statystyka na jakie 1000 ciągników jak dobrze pamiętam to Ursus sprzedał coś około 270 sztuk, poza tym 3-4 przypadki to są tylko te rozpowszechnione w necie, ile jest ich wszystkich tylko wy wiecie ale oczywiście to tajne....

 

Powtarzasz to jak mantrę o tych silnikach, valtrze A itd rozumiem część przyjętej kampanii reklamowej, takie te Hattaty cudowne a jakoś nikt ich nie chce brać, zobacz np w galerii już od dawna żaden się nie pojawił nowy.

Co do fabryk, to co ta turecka fabryka jest najnowocześniejsza w europie, świecie czy w porównaniu do naszego podwórka?? Bo już się zaplatałeś :D Poza tym przejedz się do np zakładów Mana w Starachowicach albo VW to zobaczysz jak powinna wyglądać nowoczesna fabryka a nie jakaś tam kuźnia w europejskiej części Turcji... zresztą kogo to obchodzi w jakiej części Turcji ona jest.

 

Jak widać brakuje ci racjonalnych argumentów i posuwasz się do wyzywania i poniżania.... to dyskusja przez ciebie traci wartość merytoryczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Panowie przestancie pieprzyć bez sensu bo czytać się tego nie chce.... Lepiej powiedzcie kiedy w sprzedaży będzie ursus 14034 i w jakiej cenie?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HIlary    4

Demolka w 100% Cię popieram .

Byłem w fabryce w Warszawie i wiem ,że jeśli PolMot nie przeją by ursusa .to ursus mógłby nawet nie istnieć/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojnest    2

Też byłem w zakładach w Warszawie i wiem że od kiedy Pol-Moty zainteresował się Ursusem.

Bumar robił wszystko żeby osłabić spółkę Ursus Sp.z O.o.

Edytowano przez MAT912
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demolka    40

Ja wiem swoje ty wiesz swoje, tobie płacą za reklamę, ja natomiast chcę prawdy i nie dogadamy się, faktem jest że Ursus został przejęty za cenę nieporównywalnie niższą niż był wart i wiele innych firm zapłaciłoby więcej ale wy macie w Bumarze układy.

 

Tak, tak - kazali przytakiwać - samolot w Smoleńsku też rozbił się bo Putin ma uklad z Tuskiem i rozpylili sztuczną mgłę. Zapisz się do wariatkowa człowieku. To był przetarg - rozumiesz co to jest? Każdy miał prawo złożyć ofertę. Wygrała najlepsza. Nic do tego nie mają żadne układy. Gadasz jak te oszłomy pisuary. Wszędzie spisek. Weź się do roboty gamoniu a nie liczysz na to że będziesz pasożytował przez całe swoje nędzne życie.

 

Oczywiście że produkuję Perkinsy, mam całe setki fabryk.... ehh to był sarkazm ale widzę że można go stosować tylko jak się prowadzi dyskusję z ludźmi inteligentnymi, wytłumaczę ci jak krowie na rowie.... NIE PRODUKUJĘ ŻADNYCH CZĘŚCI dotarło???

Nie wiem czy wiesz ale jak się kupuje markę to kupuję się wszystko, prawa do marki, dokumentacje maszyny oraz długi.... wy oczywiście kupiliście tylko logo i maszyny, rozumiem że jak teraz sprzedacie trochę ciągników i one zaczną się psuć na gwarancji to wykręcicie się tak samo.

 

Oczywiście naiwniaku myślałeś, że ktoś kto wydaje własne ciężko zarobione pieniądze będzie spłacał długi wobec hochsztaplerów którzy przez lata doprowadzili do upadku zakładów w Warszawie? Już widzę jak chętnie wydajesz swoją kaskę na takie motywy :D POL-MOT sprytnie wymanewrował wszystkich cwaniaczków (pewnie m.in. Ciebie i stąd tyle złości w tobie) A już liczyli jak będą golić POL-MOT na grube peelny a tu niespodzianka POL-MOT się nie dał nawet na grosz oskubać :D

 

Jaka statystyka na jakie 1000 ciągników jak dobrze pamiętam to Ursus sprzedał coś około 270 sztuk, poza tym 3-4 przypadki to są tylko te rozpowszechnione w necie, ile jest ich wszystkich tylko wy wiecie ale oczywiście to tajne....

 

Dalej brniesz w swoją głupotę - gwarancją nie jest objęta jednoroczna produkcja. Odpuść już ten temat 3-4 przpadków bo śmieszny już jesteś.

 

Powtarzasz to jak mantrę o tych silnikach, valtrze A itd rozumiem część przyjętej kampanii reklamowej, takie te Hattaty cudowne a jakoś nikt ich nie chce brać, zobacz np w galerii już od dawna żaden się nie pojawił nowy.

Co do fabryk, to co ta turecka fabryka jest najnowocześniejsza w europie, świecie czy w porównaniu do naszego podwórka?? Bo już się zaplatałeś :D Poza tym przejedz się do np zakładów Mana w Starachowicach albo VW to zobaczysz jak powinna wyglądać nowoczesna fabryka a nie jakaś tam kuźnia w europejskiej części Turcji... zresztą kogo to obchodzi w jakiej części Turcji ona jest.

 

POL-MOT H zadebiutował jako zupełnie nowy produkt w kwietniu 2010 roku. Od tamtej pory zarejestrowano ich przesło 1000szt. Zajrzyj do Cepiku. Operuj danymi rzeczywistymi gościu a nie swoją chorą wyobraźnią. W 2011 roku w sprzedaży pobił Farmtraca, który obecny jest na rynku od kilkunastu lat. Jeśli wyznacznikiem sukcesu są zdjęcia w galerii a nie dane o rejestracjach to o czym my rozmawiamy. Dziecinada.

 

Jak widać brakuje ci racjonalnych argumentów i posuwasz się do wyzywania i poniżania.... to dyskusja przez ciebie traci wartość merytoryczną.

 

A kto od dłuższego czasu na tym formu poniża nowego właściciela Ursusa? Zacznij od siebie. Normalnie biedaczysko :D malutki człowieczek który nic już nie może po za napinką internetową :D

 

Też byłem w zakładach w Warszawie i wiem że od kiedy Pol-Moty zainteresował się Ursusem.

Bumar robił wszystko żeby osłabić spółkę Ursus Sp.z O.o.

 

 

Tak tak - a 10.04.2010r nad smoleńskiem rozpylono sztuczną mgłę z helem :D

Edytowano przez Marcin91
obrażanie innych użytkowników

POLSKA dla POLSKICH PRODUKTÓW - CZESI WON Z POLSKI !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

Pol-Mot sprzedał – 290 ciągników, Ursus – 267. a Farmtrac 670szt. na Polskę a ogólnie ok 1000z szt.

Więc gdzie ten Pol-Mot pobił FT w sprzedaży ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    23

 

 

Tak tak - a 10.04.2010r nad smoleńskiem rozpylono sztuczną mgłę z helem :D następny ciemniak :(

 

tak tak... traktujcie wszystkich jak ciemniaków... i straszcie ich prawnikami (choćby na forum albo na gwarancji...) a sprzedacie na pewno dużo traktorów...

Jakoś jak ktoś źle wypowiada się o innych ciągnikach choćby nawet i na tym forum inne firmy nie nasyłają swoich prawników i nie wyzywają od ciemniaków...

Widocznie coś słabo wam idzie ze sprzedażą Hattatów-Ursusów-Polmotów H bo wpadacie w nerwicę :)

Nie tego oczekiwali polscy rolnicy po nowym Ursusie więc nie dziwcie się tam w Warfamie że nie chcą kupować chińskich czy tureckich traktorów pod nazwą Ursus...

Piszę to jako rolnik który kiedyś się przymierzał do kupna Ursusa... i teraz okazuje się że jednak dobrze zrobiłem że go nie kupiłem... A do wszystkich kibicujących Ursusowi napisze tylko tyle ja tez mam Ursusa i chodzi do tej pory bez zarzutu a ma kilkanaście lat..... może lepej by było żeby Ursus upadł a po jakimś czasie ktoś go wskrzesił z pieniążkami i wizją...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HIlary    4

To jeszcze zobaczysz co Pol Mot zrobi z Ursus.od ponad 20 lat ursus stoi w miejscu a co POLMOT kupił go niecały trok czasu i już byście chcieli super przemiany.Poczekajcie do 2014 r to wtedy zobaczymy.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    23

Hilary ty chyba sam już nie wierzysz w to co piszesz bo to samo pisałeś kilka lat temu (mogę poszperac w tym temacie... ale po co)... w tym roku kończą się fundusze i będzie bardzo ostre hamowanie w sprzedaży ciągników... zobaczysz... a wtedy i nazwa Ursus nic nie pomoże..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Tak tak - a 10.04.2010r nad smoleńskiem rozpylono sztuczną mgłę z helem :D następny ciemniak :(

 

No no widzę że pracownicy POL-MŁOT-u reprezentują wyjątkowo denny poziom, jesteście zwykłymi ZŁODZIEJAMI I OSZUSTAMI którzy przekrętem przejęli Ursusa.

 

Najpierw doprowadziliście przez swoje złodziejskie kontakty do zniszczenia Ursusa żeby go kupić za grosze i dopięliście swego, ale gówno na tym zyskacie, doprowadzając do zniszczenia marki nikt już jej nie zaufa zwłaszcza w rekach ZŁODZIEI, teraz macie marne szanse na odbudowę zaufania zwłaszcza z takimi wypowiedziami i traktowaniu ludzi wobec których macie zobowiązania gwarancyjne jak natrętów, po paru latach i kilkudziesięciu milionach może może....

Teraz chcecie się nachapać wykorzystując znaną markę, jak już to wasze chińskie i tureckie ciągniki warte tyle ile ważą zaczną się psuć to wycofacie się z interesu albo znajdziecie milion powodów żeby wykręcić się od napraw gwarancyjnych.

 

Nie potraficie zrobić głupiej przyczepy (to dziadostwo co macie w ofercie nadaje się tylko do wożenia pierza) a chcecie się brać za ciągniki,

 

WAM KURY SZCZAĆ PROWADZAĆ A NIE ZA INTERESY SIĘ BRAĆ.

 

 

 

Rok to już jest dość dużo czasu, a złodzieje z POL-MŁOT-u nie zrobili w tym czasie prawie nic, jedyne ich osiągnięcie to maska (zrobiona na odwał zupełnie nie pasuje na ciągniku) i daszek tak samo zrobiony na odwal się. O tym że przez grubo ponad 3 miesiące nie udało im się wypuścić na rynek żadnego nowego ciągnika nie wspomnę, najwidoczniej mają problemy z dostawami od chińczyków :lol: ,

Edytowano przez kedziorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

To jeszcze zobaczysz co Pol Mot zrobi z Ursus.od ponad 20 lat ursus stoi w miejscu a co POLMOT kupił go niecały trok czasu i już byście chcieli super przemiany.Poczekajcie do 2014 r to wtedy zobaczymy.

No fakt Chiny i Turcja szybko się rozwijają to i może inne ciągniki wprowadzą :P

Ps. Teraz to i JD jest made in China :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No no widzę że pracownicy POL-MŁOT-u reprezentują wyjątkowo denny poziom, jesteście zwykłymi ZŁODZIEJAMI I OSZUSTAMI którzy przekrętem przejęli Ursusa.

 

Najpierw doprowadziliście przez swoje złodziejskie kontakty do zniszczenia Ursusa żeby go kupić za grosze i dopięliście swego, ale gówno na tym zyskacie, doprowadzając do zniszczenia marki nikt już jej nie zaufa zwłaszcza w rekach ZŁODZIEI, teraz macie marne szanse na odbudowę zaufania zwłaszcza z takimi wypowiedziami i traktowaniu ludzi wobec których macie zobowiązania gwarancyjne jak natrętów, po paru latach i kilkudziesięciu milionach może może....

Teraz chcecie się nachapać wykorzystując znaną markę, jak już to wasze chińskie i tureckie ciągniki warte tyle ile ważą zaczną się psuć to wycofacie się z interesu albo znajdziecie milion powodów żeby wykręcić się od napraw gwarancyjnych.

 

Nie potraficie zrobić głupiej przyczepy (to dziadostwo co macie w ofercie nadaje się tylko do wożenia pierza) a chcecie się brać za ciągniki,

 

WAM KURY SZCZAĆ PROWADZAĆ A NIE ZA INTERESY SIĘ BRAĆ.

 

 

 

Rok to już jest dość dużo czasu, a złodzieje z POL-MŁOT-u nie zrobili w tym czasie prawie nic, jedyne ich osiągnięcie to maska (zrobiona na odwał zupełnie nie pasuje na ciągniku) i daszek tak samo zrobiony na odwal się. O tym że przez grubo ponad 3 miesiące nie udało im się wypuścić na rynek żadnego nowego ciągnika nie wspomnę, najwidoczniej mają problemy z dostawami od chińczyków :lol: ,

Jestem prawie pewien, że za to, co napisałeś pogrubioną czcionką czeka Cie wycieczka do sądu. Za jakiś czas pewnie założysz tu temat z przeprosinami itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojnest    2

No no widzę że pracownicy POL-MŁOT-u reprezentują wyjątkowo denny poziom, jesteście zwykłymi ZŁODZIEJAMI I OSZUSTAMI którzy przekrętem przejęli Ursusa.

 

Najpierw doprowadziliście przez swoje złodziejskie kontakty do zniszczenia Ursusa żeby go kupić za grosze i dopięliście swego, ale gówno na tym zyskacie, doprowadzając do zniszczenia marki nikt już jej nie zaufa zwłaszcza w rekach ZŁODZIEI, teraz macie marne szanse na odbudowę zaufania zwłaszcza z takimi wypowiedziami i traktowaniu ludzi wobec których macie zobowiązania gwarancyjne jak natrętów, po paru latach i kilkudziesięciu milionach może może....

Teraz chcecie się nachapać wykorzystując znaną markę, jak już to wasze chińskie i tureckie ciągniki warte tyle ile ważą zaczną się psuć to wycofacie się z interesu albo znajdziecie milion powodów żeby wykręcić się od napraw gwarancyjnych.

 

Nie potraficie zrobić głupiej przyczepy (to dziadostwo co macie w ofercie nadaje się tylko do wożenia pierza) a chcecie się brać za ciągniki,

 

WAM KURY SZCZAĆ PROWADZAĆ A NIE ZA INTERESY SIĘ BRAĆ.

 

 

 

Rok to już jest dość dużo czasu, a złodzieje z POL-MŁOT-u nie zrobili w tym czasie prawie nic, jedyne ich osiągnięcie to maska (zrobiona na odwał zupełnie nie pasuje na ciągniku) i daszek tak samo zrobiony na odwal się. O tym że przez grubo ponad 3 miesiące nie udało im się wypuścić na rynek żadnego nowego ciągnika nie wspomnę, najwidoczniej mają problemy z dostawami od chińczyków :lol: ,

 

Nie przesadzaj Pol-Mot chce odbudować markę Ursus i bardzo mi to odpowiada dlatego jestem całym sercem za Warfamą co nie zmienia faktu że uważam kolegę demolka za idiotę.

Edytowano przez wojnest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

zamknijcie ten temat w cholerę....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HIlary    4

Tematu nie ma co zamykać , ale tą bezsensowną dyskusje należy skończyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

No właśnie niech modzi dadzą każdemu po czopku na uspokojenie (ban) bo obydwóch prowokuje się nawzajem do kłótni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Prowokatorzy dostali po 10%, i obaj maja teraz 40% więc przynajmniej na tydzień będzie spokój w temacie.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

i bardzo dobrze -_- znawcy..... zauważyłem. że każdy tutaj zna się wspaniale na prowadzeniu przedsiębiorstwa, na promowaniu marki i każdy ma przepis na 'cudowny ciągnik'. Tak więc tym użytkownikom życzę sukcesów w biznesie. Wracając do tematu, miałem okazję jeździć 6824 i powiem szczerze to nie to.... jak ktoś ma 3512 to ten ciągnik zachowuje się niemal identycznie. Skacze, lekki, po prostu kogut taki :P biegi chodzą tak ciężko że rady nie można im dać było a szczególnie reduktorowi. W dodatku coś straszliwie w nim grzechotało, jakby w skrzyni po naciśnięciu sprzęgła (ciężko jak w czołgu) dopiero grzechot ustawał. W kabince za to 'przyjemno' ale brak nawiewów w dachu jakoś nie bardzo nam się podobał. Wyposażenie znośne, to znaczy w standardzie lepsze niż Zetor. Mimo tego i atrakcyjnej ceny nie polecam tego ciągnika. Prawda jest taka, że jest to niewypał i już.. na dodatek robiony w sposób niemal chałupniczy.... Mnie URSUS nie przekonał, przynajmniej nie ty modelem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Uważam, jeśli chcą odbudować markę, to niech lepiej tutaj nie obraża się innych i nie porównuje do głupich porównań :)

 

O ile słyszałem te hattaty macie jeszcze robić przez rok, proponuje abyście zrobili krok w przód i udoskonalili skrzynię, bo to technologia sprzed 10 lat ;/

Jak kolega wspomniał, Zetor i Farmtrac buszuje po polsce, ponieważ te ciągniki są robione z renomowanych produktów ( perkins, carraro, ZF. ) , zetor w serii Forterra posiada własny silnik i skrzynię, to właśnie najbardziej przyciąga klientów do zakupu.

Kolego demolka, proponuję abyś to pokazał swoim kolegom z Pol-Motu, aby to poczytali i zrozumieli inne osoby, które się tu wypowiadają i nie dadzą się zrobić w konia,

 

Pozdro

Edytowano przez TheMariko12

Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal121    0

Mnie to ciekawi czemu robią ursusy z Warszawy (9024 11024) jeżeli jak napisał demolka kooperanci nie trzymali norm unijnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj