adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

tracker    650

Obcym firmom zależało i dalej zależy by nie było polskiego producenta ciągników. Po co komu konkurencja. Mogę się założyć że upadek ZPC Ursus nie był tylko i wyłącznie spowodowany czystą ekonomią, lecz działały różne grupy nacisku, by nie modernizować zakładu, nie wprowadzać nowych modeli, a większość rządzących po 89 roku obawiała się silnych związków zawodowych  ... dlatego takie zakłady były niszczone jak huty , stocznie i wszystko co się dało. Liczył się tylko niemiecki interes.

Co do nowego Ursusa to ... zniszczyć produkcję jest bardzo łatwo, ale odbudować to już jest problem. Powinni spróbować coś polskiego stworzyć, na początku prosty tani traktor z prostą skrzynią biegów, może udało by się wstawić jakiś silnik z Andorii ... ale będzie ciężko bo nasza polska mentalność, uważa że co jest zagraniczne jest lepsze.

  • Like 1

Bóg Honor Ojczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1453

Co Ty wogóle pier**lisz? Który silnik z Andorii spełnia normy spalin? Próbują stworzyć własną transmisję, i co? I gówno. A stary "warszawski" Ursus upadł, bo właśnie miał zbyt silne związki zawodowe, nie na odwrót. Skąd żeś się urwał?

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

Bizona nie ma, były fajne hale za małe pieniądze to przejeli. Ursus nic nie oferuje


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

już raz pisałe że stary ursus upadł przez pana wrzodaka  on  niedopuszczał nikogo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

MF675ursus napisał:

Co Ty wogóle pier**lisz? Który silnik z Andorii spełnia normy spalin? Próbują stworzyć własną transmisję, i co? I gówno. A stary "warszawski" Ursus upadł, bo właśnie miał zbyt silne związki zawodowe, nie na odwrót. Skąd żeś się urwał?

Andoria właśnie miała silniki tylko brak było odbiorców. Przecież sam ursus z Warszawy używał silnika Martina. Fabryki autobusów przestały wtedy prawie istniec za granicą nikogo nie interesowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

MF675ursus napisał:

Co Ty wogóle pier**lisz? Który silnik z Andorii spełnia normy spalin? Próbują stworzyć własną transmisję, i co? I gówno. A stary "warszawski" Ursus upadł, bo właśnie miał zbyt silne związki zawodowe, nie na odwrót. Skąd żeś się urwał?

Andoria właśnie miała silniki tylko brak było odbiorców. Przecież sam ursus z Warszawy używał silnika Martina. Fabryki autobusów przestały wtedy prawie istniec za granicą nikogo nie interesowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

MF675ursus napisał:

Co Ty wogóle pier**lisz? Który silnik z Andorii spełnia normy spalin? Próbują stworzyć własną transmisję, i co? I gówno. A stary "warszawski" Ursus upadł, bo właśnie miał zbyt silne związki zawodowe, nie na odwrót. Skąd żeś się urwał?

Andoria właśnie miała silniki tylko brak było odbiorców. Przecież sam ursus z Warszawy używał silnika Martina. Fabryki autobusów przestały wtedy prawie istniec za granicą nikogo nie interesowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

MF675ursus napisał:

Co Ty wogóle pier**lisz? Który silnik z Andorii spełnia normy spalin? Próbują stworzyć własną transmisję, i co? I gówno. A stary "warszawski" Ursus upadł, bo właśnie miał zbyt silne związki zawodowe, nie na odwrót. Skąd żeś się urwał?

Andoria właśnie miała silniki tylko brak było odbiorców. Przecież sam ursus z Warszawy używał silnika Martina. Fabryki autobusów przestały wtedy prawie istniec za granicą nikogo nie interesowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Chyba czytać nie umiesz kolego. Czy Antosia spełnia jakiekolwiek normy emisji spalin!? NIE. więc nie mamy silnika. Koniec kropka. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    650

Związki zawodowe były zagrożeniem dla rządzących krajem, dlatego między innymi niszczono zakłady. O działalności Wrzodaka się nie wypowiem bo nie mam takiej wiedzy czy działał dla dobra Ursusa czy na szkodę. Gdyby AGCO czy Uzel przejął Ursusa to myślę że z zakładu też nic by nie zostało. Nie mieliśmy przez te 20-kilka lat uczciwych osób rządzących krajem, chcących aby zakłady się rozwijały ... dlatego jest jak jest.


Bóg Honor Ojczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

Ursus powinien robic proste maszyny o wysokiej jakości a nie dziesiątki modeli a co pół roku zmiana

  • Like 3

Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709

ursus niczego nie robi tylko montuje ...  przez wiele lat zero oferty    

i taka jak tu zostało napisane został zniszczony przez związki zawodowe a nie żady obcy kapitał itp . 


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

sumek666 napisał:

Chyba czytać nie umiesz kolego. Czy Antosia spełnia jakiekolwiek normy emisji spalin!? NIE. więc nie mamy silnika. Koniec kropka. 

6CT107-3 ten silnik spełniał normy euro 2. Mógł być montowany w ursusie 1654 czy 1934 ale był martin. Mógł być też rozwijany. Nie był rozwijany bo nie było odbioru..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

sumek666 napisał:

Chyba czytać nie umiesz kolego. Czy Antosia spełnia jakiekolwiek normy emisji spalin!? NIE. więc nie mamy silnika. Koniec kropka. 

6CT107-3 ten silnik spełniał normy euro 2. Mógł być montowany w ursusie 1654 czy 1934 ale był martin. Mógł być też rozwijany. Nie był rozwijany bo nie było odbioru..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

sumek666 napisał:

Chyba czytać nie umiesz kolego. Czy Antosia spełnia jakiekolwiek normy emisji spalin!? NIE. więc nie mamy silnika. Koniec kropka. 

6CT107-3 ten silnik spełniał normy euro 2. Mógł być montowany w ursusie 1654 czy 1934 ale był martin. Mógł być też rozwijany. Nie był rozwijany bo nie było odbioru..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

sumek666 napisał:

Chyba czytać nie umiesz kolego. Czy Antosia spełnia jakiekolwiek normy emisji spalin!? NIE. więc nie mamy silnika. Koniec kropka. 

6CT107-3 ten silnik spełniał normy euro 2. Mógł być montowany w ursusie 1654 czy 1934 ale był martin. Mógł być też rozwijany. Nie był rozwijany bo nie było odbioru..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

Większość ciągników to zlep różnych podzespołów od różnych producentów, kwestia jak jest to zrobione. Na targach widziałem przyczepę ursusa to wstyd obok czegoś takiego stac, a ciągników powinni mieć góra 4modele


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Nie było chętnych na 1634 itp bo tam skrzynia ma 50 lat!!! Zejdź na ziemię człowieku. Euro 2 to było 25 lat temu. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

Co tam nasze dyskusję, widać że na błędach się nie nauczyli. Za komuny to wiadono że czerwoni planowali ale teraz to nie wiem na co liczą. Zetorowi też się już ścieżka kończy


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Największą porażka Ursusa jest ten śmieszny VIGUS. Chcą wywarzyc otwarte drzwi. Na temat skrzyń powershift zostało już wszystko powiedziane. Gdyby robili dwusprzęgłową to chwała im za to. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj