adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

lukig    96

Znowu nowe modele? A co w nich takiego innego ze trzeba to od razu nowym modelem nazywać, a nie dodać do dostępnych modeli jako opcje? To w sumie ile Już Ursus ma modelu w ofercie?

 

Przecież nie mieli nigdy modeli 105 koni, 95 koni, 115 koni itp. 385 w wersji power ma EHR i rewers elektro. Więc zasadniczo są to nowe modele bo nigdy takich nie robili.

 

Dość dokładnie przyglądałem się bebechom Ursusów i na przykład zauważyłem, że tylne bloki wyjść hydraulicznych są z Ponaru Wadowice. Również elementy pneumatyki są z Polski.

 

Jeśli chodzi o skrzynkę na narzędzia o fajnie to w Kubocie zrobili, że jest na zewnątrz kabiny na wysokości wlewu paliwa. Też by mogli tak zrobić.

Co do cen... Ładnie wytłumaczył to jeden człowiek. Jego znajomy uparł się na 120 konną eRkę John Deera z fabryki z Niemiec. Po dużym upuście 300 tysięcy złotych. Także jak ktoś kupił 120 konnego JD za sporo mniej to hindus go składał.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3007

jak sie najwiekszy ruch przewalil po poludniu to sobie poogladalem te ciagniki-szalu nie ma , cena adekwatna do jakosci-to najkrotszy komentarz, jak posluchalem paru potencjalnych klientow to tak naprawde cokolwiek o jakosci tych sprzetow to bedzie mozna pogadac za kilka lat-jak zdolaja je porzadnie dotrzec, wiekszosc robi 200-500 mtg rocznie, wiec pare lat beda chodzic idealnie a reszta wyjdzie w praniu tak po 5 tys mtg,

 

dokladnie obejrzalem inne sprzety ursusa-przyczepy, prasy i inna drobnice- dobrze to nie wyglada, moze temu ze chodzilem z absolwentem politechniki na kierunku obrobka metali :D .kiepskie spawy i material.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671

To takim tokiem rozumowania za pół roku będą nowe modele które mają 96,101,i 104,5KM. Cieszy mnie ze Ursus się rozwija, ale ta zmiana nazw modeli ci parę miesięcy jest zbyteczna. Można zrobić wersje 100KM czy tam 80KM i do niej długa lista dodatków, skrzynia taka, albo taka, 30km/h albo 40km/h a nie nie wiadomo ile modeli, a różnią się tym że jeden ma pełne felgi, a drugi w standardzie zapalniczki i halogeny na dachu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Wybacz ale nie rozumiem. Ciągnik C 380 i C 380M mają taką samą nazwę ale różnią się tylko skrzynią. Jak chcesz nazwać ciągnik 105 konny? Skoro 92 konny nazywa się 392, 110 konny nazywa się 110 to 105 konny powinien nazywać się C 3105. Tak samo 115 konny powinien nazywać C 3115.

Masz ciągnik C 385, który ma 85 koni i C 385P, który ma inną skrzynię. Co chcesz zmieniać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671

Tylko pytanie czy warto robić aż tyle modeli w których różnica mocy wynosi kilka KM, przecież przeskok o 10KM jest wystarczający. po co komu ciągniki 80,85,92KM i tak dalej co kilka KM. Ile jest osób którym c380 będzie za mała, a c392 za duża, że warto jest dla nich robić c385?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

Lugik za mądrze mu odpowiedziałeś i teraz nie doczekasz się odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1430

Moim zdaniem warto różnicować nazwy. Łatwiej później znaleźć części. A nie masz np. Proxime 90 w kilku wersjach zależnie od rocznika, i weź tu dobierz odpowiednie części...

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671

Lugik za mądrze mu odpowiedziałeś i teraz nie doczekasz się odpowiedzi :)

Nie wiem czy nie zauważyłeś, ale odpowiedziałem na poprzedniej stronie. A może inaczej, wyraziłem swoją opinię, do której mam święte prawo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7843

Ogólnie Ursus nie popisał się w sprawie vigusa byłem ciekaw jak to by wyglądało w porównaniu z Carraro a tu klapa bo vigusa brak na targach.oglądałem tego 280 i trochę mu brakuje tego polotu.gadałem z jednym z zwiedzających stoisko Ursusa to powiedział ze nie chce  mieć go na podwórku bo bardzo słabej jakości.muwił że ma c 380 z pierwszych produkcji to już atak wymieniał bo się rozleciał

Edytowano przez stempos1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1430

Popraw swojego posta bo nie mam pojęcia o czym piszesz. Inny pewnie też. Gdybyś nie mógł znaleźć klawiaturze to możesz ode mnie skopiować: . , ! ? " ; : / ( ) -

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

w tym największym sterowanie podnośnikiem z blotników na wysokości ponad 2m... szacun za pomysł :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

To się nie pytaj mnie tylko DF, JD, i tak dalej. Robienie ciągników co 5 KM w dodatku ze zróżnicowanymi skrzyniami to dobry pomysł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671

@lukig ja swoje opinie przecież nie kierowałem do ciebie tylko do ogółu. Poza tym pytania bezpośrednio do ciebie również żadnego nie zadałem, wiec co mi piszesz żebym się innych firm pytał. Inne firmy mnie nie interesują. Ty twierdzisz ze warto jest robić modele co 5KM, ja ze nie warto. I to się nazywa wolność słowa, wolność przekonań, wolność opini.

Edytowano przez bratrolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

No ok, ale o co chodzi? Czy ja coś mówię, że nie możesz tak twierdzić? Ja twierdzę, że nie ma żadnych przeszkód żeby mieć ciągniki co 5 KM. No jakie są przeciwwskazania? Żadne. Kupią to kupią, nie kupią to nie kupią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671

Zgadza się, a to co my myślimy to jedno, a co będą robi w Ursusie, to się zobaczy. I wszystko oceni czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Modele C-392/102 są na transmisji Hema i silniku Perkinsa IIIA, C-380/80M/82/110 Carraro mechaniczne, silnik IIIA, potem IIIB, C-385P/110P/120P Carraro e-h, silnik IIIB, C-395/105/115 ZF, silnik IIIB/IV

Różnice w oznaczeniach są, gdyż ciągniki się od siebie różnią. 92 jest całkiem inny, niż 95, podobnie 105 i 110.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Panowie pytanie, czy tylna oś w vigusie jest Ursusa? Bo jak stronę odpaliłem w języku angielskim jest informacja że tylna oś pochodzi z zakładu ZF. Czy to nie jest czasem błąd w danych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Tylna oś?  Raczej jest to integralna część transmisji. Przedni most owszem to zupełnie niezależny podzespół, ale jeśli chodzi o tył to raczej to jest całość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Mi się też tak wydaje, no ale zmyliło mnie to co przeczytałem po przejściu na język angielski. W sumie tam jeszcze sporo błędów w tych opisach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1430

Gdzie wyczytałeś? Bo podlinkowałeś do tego tematu, z tym że sprzed 10 lat, kiedy o Vigusie nikt jeszcze nie myślał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj