adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Mikruss    536

chlopie są dopiero przetargi na projektowanie ukłądu sterującego to oni są w tak zwanej ciemnej d*pie z tą skrzynią. Zanim oni ją wprowadzą do produkcji to moze jeszcze kilka lat potrwać. Się słyszy o tej skrzyni rok czy więcej a jak na razie nie mają nic a powinno być odwrotnie - robią skrzynie i jak mają gotowca po testach juz w polu to się nim chwalą, a tak to jest narazie chwalenie się jakimś tam pomysłem i kilkoma rysunkami w cadzie, które umie zrobić wiekszosc studentów politechniki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

zagrywka marketingowa mająca na celu przyciągnięcie młodej części polskiej wsi, która ma wpojone od rodziców/dziadków ze ursus to dobry sprzęt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Bajeczki wypisujesz. Carraro do Ursusa tylko sprzedaje produkty półkowe. Nic z nimi nie rozwija - chyba że zyski.

Aby przekładnia trafiła do laboratorium musi powstać prototyp - jest to coś o czym na dzisiaj Ursus może pomarzyć. Swoją drogą to śmieszą mnie osoby które podniecają się zapowiedziami handlowca - ciekawie się zapowiada:) Nie ja wykonają a później przetestują to można będzie mówić jak testy pomyślne " ciekawie się zapowiada".

Patrząc na fabryki motoryzacyjne - jakie? Myślisz że jak masz układ hamulcowy TRW to taki VW nic przy nim nie robił oprócz montażu? Z takim myśleniem to powodzenia życzę. Nowości projektują producenci a wykonują firmy specjalizujące się w produkcji takich części. Myślisz że dlaczego Bosch np. do nowszych silników Audi nie udostępnia instrukcji napraw oraz zestawów naprawczych wtryskiwaczy? To żaden wymysł a polityka koncernu. To samo tyczy się dużych producentów jak np. Carraro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

No przecież Ursus wykonuje Vigusa przy współpracy z innymi firmami - stąd przetargi. Teraz, kiedy chcą badać tą przekładnię pod obciążeniem, muszą mieć prototyp. Nie wiem kto go zrobił, ale być musi. Pod koniec roku (w najlepszym razie) będą mogli przystąpić do prób polowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Muszą mieć wspólników - zapewne założyli konsorcjum z WAT i PL ponieważ takie są wymogi NCBiR. To wymogi projektowe więc aby nie oddać kasy muszą coś stworzyć, ale czy to będzie coś sensownego to czas pokaże. Na razie aby kasy nie zwracać muszą wykonać przekładnię i zapewne ona powstanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Przekładni jest przecież kilka sztuk wykonanych,

 

Widziałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Jakość plastików jest niezła, haha beka :D

Nie zgadzam się co do przedniego mostu, oglądałem niedawno Ursusa C-382 i przedni most był absolutnie bez żadnych oznaczeń.

Do tej pory jak gdzieś widziałem Carraro to zawsze miał tabliczkę znamionową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Plastiki nie są złe. Tabliczka powinna być po prawej stronie z tyłu mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Nie to żebym się czepiał ale:)

Jak można testować ciągnik pomocniczy w agregacie talerzowym takiej szerokości? No i ten DF z Kubota w tle:)

Ciągnik typowo pomocniczy, zamiast przetestować do z urządzeniami do których stworzony to zapieli mu przerośniętą talerzówkę i pokazują że może:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

To raczej dobrze ze założyli większy sprzęt bo spr maszyny na maks mocy a nie talerzowke od 360 a po za tym oni większość testów robią z większymi maszynami aby te ciągniki miały co robić:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6329

Ten agregat wcale nie służy do zrywania ścierniska. Proponuję założyć normalną talerzówkę 3m ma talerzach 560 mm ( może być nawet wleczona ma dyszlu) i wtedy zobaczycie jak ten ciągnik podskakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TYLKA    15

Chciałbym się zapytać ile by kosztował Ursus c382 z ladowaczem czołowym i z chwytakiem do bel k rokodylem i łyżką Plus szerokie ogumienie i siedzanko :) cena brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Zadzwoń do najbliższego dilera Ursusa to się dowiesz, co diler to może cena być trochę inna. Jeśli ceny katalogowe to pewnie około 155-160 tyś brutto (podaję w przybliżeniu) ale po rabacie może być znacznie mniej (tu właśnie zależnie od dilera/wyprzedaży rocznika itp.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TYLKA    15

no tak jak bym się zmieścił 150 tyś to by bylo bardzo doborze :) Ale muszę jeszcze poczekać gdyż chce sprawdzić jak poradzą sb w lecie gdy jest upalne bo mrozy już były to wiem że paliły i to doborze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

Czym wy się tu podniecacie. Przecież ten traktor to Farmtrack 675 DT czy Zetor Major, wystarczy wejść na forum dotyczące tych ciągników i zobaczyć, że nie mają jakiejś super opinii. Ludzie leją mixol do ON bo im się pompy rotacyjne w perkinsach zacierają, albo w kilkuletnich ciągnikach z małym przebiegiem padają łożyska na skrzyniach carraro.... Awaryjność na poziomie starej sześdziesiątki... ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

Sam jesteś stara 60tka. Wczoraj oglądałem c380M i 11054 to niczym nie odbiegają od obok stojących zetorów. A zetory też się rypią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TYLKA    15

można powiedzieć że zetor to deutz fachr bo na carraro i silnik z deutz fachr :) to samo ino plastiki inne Ursus jest podobny tylko silnik perkins i plastiki inne :) dla mnie to obojętne perkins czy deutz :) dla perkinsa Plus ze ma 4400cm a deutz 2900 i to jedyny minus a czym mniej tych unijnych mymgow i splaniu tym lepiej bo slniki lepsze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Lukejro to właśnie napisał że to to samo co zetor i farmtrack tylko każdy z małymi zmianami. A dlaczego carraro?
Bo to chyba najtańszy gotowiec dostępny na rynku, zf pewnie droższy.
Lukejro to właśnie napisał że to to samo co zetor i farmtrack tylko każdy z małymi zmianami. A dlaczego carraro?
Bo to chyba najtańszy gotowiec dostępny na rynku, zf pewnie droższy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TYLKA    15

ale carraro występuje w większości Marek i np temu Ursus przeszedł na carraro ze względu na markę :) a w przyszłości kto wie czy nie wyprodukuje własną kostrukcje bo skrzynie biegów i slnik już opracowują swój :) Ale silnik będzie pewnie perkins :)
Układy przeniesienia napędu w maszynach rolniczych od 50 KM do 205 KM Następujących producentów:

JOHN DEERE, AGCO, FENDT, SAME, DEUTZ, LAMBORGHINI, CLAAS, RENAULT, FORD, MCCORMICK, LANDINI, MASSEY FERGUSON, CASE IH, ALCELIK, BUHLER, CARRARO, VALTRA, VALMET, NEW HOLLAND, ESCORTS, FARMTRAC, UZEL, ERKUNT, MAHINDRA & MAHINDRA, ZETOR, BELARUS, FARMER, CRYSTAL, ORION, FOTON, PRONAR…
takie marki korzystają z firmy carraro :)
sorry zle to jest jakie marki produkują :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Tylko sprawdź sobie jeszcze ile modeli robi Carraro. Ciekaw czy taki Ursus może prawnie kupić np. skrzynie Cararro dla JD. Takie czasy że główne podzespoły opracowują producenci a wykonują wykonawcy ( kiedyś to było jedno i to samo).

Jest jeszcze jeden aspekt - każdy producent ma serię eko ( i nie ma to nic wspólnego z ekologią ). Jakoś trzeba tą cenę obniżyć.

Carraro to bardzo dobry producent. Nie wiem w czym macie problem. 

Ursus C-380 mechanicznie to ten sam ciągnik co  Farmtrac 675 DT ( jak kolega wyżej pisał). Podniecacie się nim jakby to był cud techniki. Zetor ma już inny silnik a to spora różnica. Ja jakbym miał kupić taki ciągnik to patrzyłbym na ogół marek wykorzystujący te same podzespoły a nie na logo producenta.

Zorientuj się jeszcze czy w tej cenie nie kupisz np. Proximy ( przynajmniej lepiej spasowane ).

 

Do kolegi @lukejro - mixolu to sobie dolej do makówki bo wyraźnie masz problem. Pompa rotacyjna to obecnie najmniej awaryjny układ zasilania ( niestety ale masowo zastępowana przez CR).

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj