adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

adikpl1    257

Powiedzmy że Dzisiejszy Ursus jest tylko malutką częścią tego sprzed kilkunastu lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6441    2

Wg mnie ursus już od kilku chylił się ku upadkowi. :angry: :angry: :angry: Praktycznie zero zmian poza wyglądem, w środku to samo co kilkadziesiąt lat temu. Najlepiej żeby ursusa przejął jakiś polski inwestor. :D:D:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1

Przecież wchodzą nowe modele. Nie możemy mówic, że NIC się nie dzieje. A poza tym skąd wiemy, ze Ursus nie wprowadzi niedługo nowych modeli :D ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvb3000    7

Te nowe modele to pic, widziałem na agropremiery jaką badziewną kabine miał 5024, wystawiany przez Toral Gostyń, srebrne obwódki kabiny, małe szyby, jakaś wajcha pod kierownicą. Wyglądał jak połączenie C-330 z C-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ta kabina K-07S o której wspomina Hvb3000 to poprostu trochę zmodyfikowana kabina KOMFORT z 4514 itp. z lat 90-tych.

 

Ta nowa typu SPS 06 bardzo mi się podoba- "niedługo" 5024 ma być w nią wyposażony.

 

"niedługo"- wymawiane w ustach przedstawicieli Ursus'a to nieokreślona ilość czasu, może się okazać, że będą wychodziły ciągniki z tą kabiną tylko na eksport :angry: :angry: :angry: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz256    0

Hvb300 a widziałeś 7524? Ma 100 koni, a moment obrotowy taki jak w moim zetorze 12045 :D Niezłą siłę pewnie ma :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mix    4

Ja mam takie pytanie co wy byście zrobili żeby uratować ursusa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Albo niech każdy kupi Ursusa 1954 i tak uratujemy polską fabryke :D :D :):D


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buchaj    0
Albo niech każdy kupi Ursusa 1954 i tak uratujemy polską fabryke :D :D :):D

Wtedy tylko uratujemy prywatne konta tych, którzy Ursusem zarządzają :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Gdyby utworzyć na nowo PGR to potrzebny byłby nowy sprzęt- najlepiej polski,

na każdą placówkę PGR po 20-25 nowych Ursus'ów i byłoby ok.

Produkcja poszła by w górę, fabryka wychodziła by z długów i wprowadzała nowe modele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvb3000    7

Kurcze te ursusy to powoli zaczną sie robić składaki, a wiadomo że lepiej gdy ciągnik od początku do końca zaprojektowany jest ze swoich podzespołów, bo można podejrzewać, że te perkinsy w ursusach będą np. odrzutami z MF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mix    4

A właśnie jaki jest samodzielny model ursusa. Większość jest wzorowana na zetorach. A te wszystkie u3512/14 4512/14 5312/14 i 5714 jest mieszanką z MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
A właśnie jaki jest samodzielny model ursusa. Większość jest wzorowana na zetorach. A te wszystkie u3512/14 4512/14 5312/14 i 5714 jest mieszanką z MF

 

wiesz - UR2 są afaik zbudowane przy współpracy a nie wzorowane. mniejsze w sumie nie wiem.

 

poza tym proszę wrócić do głównego tematu czyli do fabryki ursusów


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Wracając do fabryki Ursus'a może być tak, że upadnie jak PGR.

Później jakać prywatna firma weźnie w swoje ręce budynki i zrobi z nimi co będzie chciała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

to juz jest bumaru a czesc fabryki jest sprzedana prywatnym firma


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

No bo to widać, co się z nim dzieje.. jeszcze pare lat to hal produkcyjnych już nie będzie... żal poprostu :/


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

Zal duszę ściska jak ogląda się te zdjęcia :angry: . Szkoda że tak się koczą losy tej fabryki. O upadku ursusa to ja slyszę od urodzenia ze coraz to gorzej i chyba już ostatecznie zamkną. Z tego co wiem to naszą rodzimą marką interesuje się koncern CNH(i może będzie drugi Płock w Warszawie). Jak oglądam te zdjęcia to myślę sobie że tak mogła również skończyć fabryka w Płocku(może lepiej że ją wykupił NH przynajmniej budynki się nie niszczą.) U mnie w okolicy ostatnie nowe Ursusy to ludzie kupowali w 2004 roku i cały czas walczą z fabryką w sądach-jakoś ich wykonania nie strasznie niska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1
No bo to widać, co się z nim dzieje.. jeszcze pare lat to hal produkcyjnych już nie będzie... żal poprostu :/

Gdzieś czytałem, że w tamtym roku wyszli na zero. Jakoś tam sprzedaż sie kręci, ale jakiś miesiąc temu na składnicy maszyn rolniczych ''Vineta'' Przywieźli 5714. Do dziś tam stoi, niby krótko z jednej strony, ale np. Zetory stoja jeszcze krócej. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Nic sie nie rusza w tych ciągnikach.. wszystko stoi tak jak dawniej. Jakby coś nowszego wsadzili w ten ciągnik to napewno miałby nabywców .


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz256    0

Jakieś tam nowe modele zrobili prawda? Od 2003 roku właścicielem jest Bumar, więc moze to on zadba o to zeby ursus sie rozwijał. Pożyjemy zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj