adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

bratrolnika    28749

tylko że ciągniki które wymieniłeś to ceny powyżej 60tys.zł netto, Farmtrack z linku @kiler1982 jest dostępny za 40tys.zł netto, do tego dokupujesz kabinę za 5tys.zł-szczelną, z ogrzewaniem, a sądzę że jesli Farmtrack wypuści ten model, to zaraz krajowi producenci zaczną produkować do niego kabinę, to i tak wyjdzie taniej. Wspomaganie już jest, więc do pełnego szczęścia przydałby się już tylko przedni napęd, choć wtedy na pewno cena poszłaby w górę. Brat widział właśnie opis tego ciągnika w poradniku-tygodniku rolniczym, dla niego nowy ciągnik za niewielką kwotę (oczywiście w porównaniu z innymi cenami dostępnych ciągników na rynku) jest ok, po przesiadce z C-360 w kabinie puszce to i tak byłby niezły skok komfortu. Martwi mnie tylko w tym Farmtracku silnik Escorts, a nie znany już z FT555 silnik Forda

Edit-FT555 jest już dostępny na allegro za niecałe 50tys.zł brutto

Edytowano przez bratrolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Ten Farmtrak 555 wraz z silnikiem to stara licencja Forda z drobnymi modyfikacjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28749

bardzo możliwe, teraz doczytałem się że silnik, mimo że w linku pisało Escorts, to według oznaczenia silnika to silnik Forda, muszę przyznać ciekawa oferta, ale koniec off topu, piszemy na temat Ursusa

mam nadzieję że Ursus wprowadzi coś takiego do oferty, tzn. tani prosty traktor, można rzec spartański, ale wytrzymały i mogący zastąpić stare poczciwe c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiler1982    2

nawet jak by to byla stara licencja stacji mir :):):):):) to mysle ze ten model moze miec wziecie ale czas pokarze.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28749

Ursus posiada przecież dokumentację do modeli 3512 i 4514, wystarczy wsadzić do nich silnik perkinsa spełniający aktualne normy, żeby można było go zarejestrować bez przeszkód, wystawić cenę 40tys.zł za 3512 i 60tys.zł za 4514, i marka wchodzi na pierwsze miejsce w sprzedaży ciągników w Polsce z marszu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Ursus z takim rozwojem za 5 lat będzie tylko historią inne konkurencyjne marki wymyślają coś nowego a Ursus zamiast robić ciągniki to wymyśla jakieś h*j*ie i tylko rzuca słowa na wiatr mówiąc że ten sadownik miał być w maju


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15368

Dlamnie żeby wznowili produkcję 4514 z komfortową kabiną z klimą w dobrej cenie i nic lepszego nie trzeba i pewnie zawładnął by wszystkie gospodarstwa do 20ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228

A gdzie klepią te silniki co mają wkładać do 5312/14? W kraju czy u Turasów?


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Taki 4514 i 5314 to byłaby fajna opcja, ale zauważcie że używane kosztują po 40 i 50 tys więc nowy musiałby ze 100 tys kosztować, nikt się nie skusi.

Moim zdaniem inwestowanie czasu i środków w ciągniki 60 km mija się z celem, na taką moc jest już małe zapotrzebowanie, najwięcej sprzedaje się w przedziale 80-100 km i w tym przedziale powinni wprowadzić 4 modele czyli 80 km wersja uboga i full opcja i drugi 100 km tak samo wersja uboga i dla bogatych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28749

używane kosztują tyle bo znajdują się ludzie którzy chcą za nie tyle zapłacić, jeśli nowy kosztował by 60k zł, to za używany byłyby ceny 20-30k zł.

Według mnie to sektor 50-70KM może mieć całkiem niezłe wzięcie, n gospodarstwo do 20ha jako główny, na większe gospodarstwa jako pomocnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Gospodarstwa o 20 ha czy 30 ha to już kwestia czasu nie długo one znikną i będą tylko gospodarstwa wielko obszarowe po 400 - 800 ha


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

TheMariko12

 

takie gospodarstwa był są i będą zawsze sam mam takie. przetrwaliśmy komunę to i przetrwamy unie :) ja też bym chciał żeby ursus wprowadził coś prostego 50/70 km który by kosztował około 70 tys zmienił bym c 360 bez wahania.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28749

dokładnie tak jak kolega Lesssiu007 mówi, takie gospodarstwa nie znikną, przynajmniej nie za naszego życia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Małe gospodarstwa nie padną jeżeli ludzie będą pracowali na to. Co innego z utrzymaniem gospodarstwa z mało dochodowej roli, ale jak mówi powiedzenie, "Polak wszystko potrafi" i tego się trzymajmy :D

Edytowano przez martynamucha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

no właśnie jeśli polak wszytko potrafi to czas znowu zrobić kilka dobrych modeli ursusa i zmienić stare poczciwe pokolenie ursusów 360,914 itp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

właśnie "coś porządnego" bo jak na razie to co maja do zaoferowania to ja wole już swoja hehe c360 :D

fajnie jakby wszedł do produkcji ten prototyp 10014T silnik deutz skrzynia 32x32, trochę może za aż dużo ale za to z eh rewersem dla mnie to najciekawszy sprzęt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

93 netto za 50 koni w sadowniku i gdzie oni chca to sprzedać za tą kase to żadna konkurencja .... major z turem coś koło stówki wychodził a jak oni chcą być konkurencyjni to tak jak piszecie coś 60 koni z rewersem i max za 60 tyś brutto i wtedy w ciągu 2-3 lat znowu na polach i w każdym gospodarstwie mamy nowego ursusa bo piszecie ze w dużych nie ma ciągników 60 koni tylko dlaczego każdy na podwórku ma starą 60-tką albo jakiegoś zetorka czyli ciągnik który może nie robi najwiecej mtg ale za to jest najczęściej używany do wszystkiego ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15368

Jak ursus to czyta to te 60 KM ma być 4x4 i klimą dla mnie bez bajerów elektrycznych, wystarczą wajchy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

chodzi o to ze powinni wprowadzić takiego 60 konnego odpowiednika zetor major tylko zeby był trochę bardziej zbliżony gabarytami do c-360 klima może być nawet w opcji tylko za rozsądną kase

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

I tak tej naszej starej poczciwej C-360 nikt nigdy nie wykurzy :)

 

Z tego co pamiętam to i john deere próbował to zrobić modelem 5055E i co.... jakoś ani jednego nie widziałem w polu :) :) :)

 

C-360 jest to ciągnik, który jest znany każdemu rolnikowi w tym kraju, każdy z nas na tym forum na pewno miał z nim styczność i zna jego możliwości, każdy z nas zna jego budowę i bez trudu jest w stanie go naprawić, jest odporny na przeróbki i modyfikacje, zero elektroniki przy silniku i układzie napędowym czyli czysta mechanika, dostęp do części jest taki że można z nich zbudować cały nowy ciągnik, ceny części to są śmieszne pieniądze... No po prostu nikt nigdy nie stworzy takiego ciągnika o takich walorach jak wyżej wymienionych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

dla mnie to mogliby wprowadzić do produkcji 60-tkę tylko na jakimś silniku prekinsa o podobnej mocy co oryginał i mogliby zmodernizować trochę skrzynie zeby miała rewers i w opcji zeby był przodek kabinę mogą na razie odpuścić byle by cenna była jak za farmtrac 555 czyli coś koło 40 tyś netto ;) Podejrzewam ze na ciągnik byłby dużo większy popyt niż podaż

 

No ale pomarzyć zawsze można aż sam się dziwie dlaczego tego nie zrobią bo wszystko mieliby gotowe włożyć tylko silnik wspomaganie i dobra cena i fabryka na 3 zmiany musiałby za***przać

Edytowano przez uglibugli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

To co by z tej 60tki zostało w tej 'nowej' 60tce? Zetor wprowadził 'nowego' Majora i tylko słyszeć lincz że to już nie Zetor, że to już nie ten Major co kiedyś. Z 'nową' 60tką było by tak samo. Zresztą cena- nie realna do osiągnięcia.

 

NH wprowadzając TC54 też go nazwał Bizon i jaki był tego efekt- też nie zadowolenie ludzi że to już nie Bizon. To co im nie odpowiadało? Że był zbyt nowoczesny? Stary Bizon zły bo przestarzały, nowy zły bo za nowoczesny. Nie ma co odgrzewać starego kotleta.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kurde...... szkoda że tak to wszytko teraz wygląda z naszą marką ursus.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj