adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

pawelll48    273

Trochę wygląd zmienią i niby zrobią " Wow " na rolniku...

Szkoda mi jest tych pracowników i całego zakładu ja bym miejsca produkcji ciągników nie zmienił :blink:


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Wiedziałem że tak będzie! ;[

Pol-mot klientów zachęci tylko marką...

A gotowce przyjadą z Turcji czy ch*j wie skąd i nakleja napis ursus i będą się cieszyć...

Już mnie coś bierze normalnie rozwala mnie taka polityka... Nawet nie pomyślano o tak dużo znaczącej, historycznej fabryce... Pol-mot'owi się okazja trafiła bo w Wa-wie są droższe działki na osiedla... ;[ <_<

Edytowano przez pawelll48

AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

W biznesie nie ma miejsca na sentymenty ;)

 

Byle te nowe Ursusy osiągami i jakością odpowiadały ich cenie, nic innego nie chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanAres    131

Już mnie coś bierze normalnie rozwala mnie taka polityka... Nawet nie pomyślano o tak dużo znaczącej, historycznej fabryce... Pol-mot'owi się okazja trafiła bo w Wa-wie są droższe działki na osiedla... ;[ <_<

 

Tereny byłej fabryki wraz z zabudowaniami pozostają w aktywach grupy Bumar.

 

Przeniesienie fabryki z Warszawy do innego, mniejszego miasta z punktu widzenia ekonomi prowadzenia przedsiębiorstwa jest korzystne i na pewno przyczyni się do obnizenia kosztów stałych produkcji. Szkoda, że zarząd starego Ursusa nie podjął takich działań w połowie lat 90'.

Edytowano przez PanAres

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziufanJD    12

Podobają mi się te niby "psełdo" ursusy mam nadzieje że w końcu będzie sie rozwijał z tego co widziałem to Ursus 8034 i 6834 będzie ale z nową maską :rolleyes: 5524, 6824, 8024 dostaną też nowe maski i części. Polmot obiecuje że pokaże wszystko w Bednarach, Prototypy już są zmątowane i mi się podobają. Ursus <Polmot Z> jest troche brzydki <_< U-1734/1634/1674 były ładniejsze. Ursusy na licencji mf <60-110km> nadal będą w produkcji, c-3724 też dostanie nowy dizajn i nadal będzie produkowany. Panowie Ursus Powrócił! może teraz nie jest to do końca co byśmy chcieli ale powoli odżywa :) Marzy mi się żeby Ursus dorównał zagranicznym marką i pokonał w winnikach sprzedaży NH :P Powinni rozszerzyć game o ciągniki 150-240 konne oraz coś na podobieństwo 60 mały tani ciągnik 2wd może ciąg dalszy c362, moim zdaniem jak by kosztował ok 35tys.zł to był by hit na Polskich polach :)

Dobra już więcej nie pisze bo książka mi wyjdzie :lol:

 

PoZd. dla fanów i miłośników Ursus ...i JD ;)

 

 

 

edit; Jakiś tam prezes polmota mówił że ursusy będą składane z podzespołów renomowanych firm światowych ;) 8034 wiem mniej więcej jak będzie wyglądał :)

 

Podobno skrzynie 16/16 ale nie wiem w których modelach :(

Edytowano przez kondziufanJD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

...Powinni rozszerzyć game o ciągniki 150-240 konne...

 

Ten segment rynku należy do ciągników renomowanych zachodnich marek, bo to już duża stawka i duże wymagania i wątpię żeby ktoś zdecydował się na takiego świerzego Ursusa, zobacz Pronar zrobił serię P9, Crystal ma swoje duże traktory i mimo lepszych cen i tak górują zachodnie marki. Ursus w tym przedziale mocy by nie sprzedawałby się zgodnie z oczekiwaniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FanUrsusa    0

kondziufanJD Możesz rozwinąć swoją wypowiedź ? To znaczy że będą w produkcji ciągniki c-3724 , U4514 , U5314 , 6614 tak ? Z wyglądu duże ciągniki powinny wyglądać tak : http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=3398

tylko zamiast czerwieni żółty , Powiem wam że w dzisiejszych czasach wyprodukowanie nowego ciągnika za 35 tyś jest niemożliwe , szczególnie że to nie wystarczy skrzynia 8/2 , tylko 10/10 lub 12/12 , to nie te lata że w kabinie było głośno że nie dało się porozmawiać , tylko ma być komfortowo , a to wszystko kosztuje , ja myślę że za 60KM 4x2 jak by wołali z 45-50 tyś toby było ok . Wiecie co mam pomysł napiszmy jakiej mocy by ciągniki każdemu pasowały . Takie następstwa np. za c-330 pasowało by ludziom jakiś 35KM z 4x2 , wspomaganiem , udźwigiem na tył jakieś 1,5t , wom z prędkościami 540 , 750 i 1000 , z długością nie przekraczającą 320 cm , z komfortową kabiną i z drobnymi wygodami . Myślę że jakby wycenili ciągnik za t 40-45tyś to by to cieszyło się dużą popularnością . Za c-360 jakby dali ciągnik o mocy 55KM 4X4 z wom 540 , 750 i 1000 , udźwigiem tyłu jakieś 2t , prędkość 40KM/H , z długością nie przekraczającą 370cm , za 50-55 tyś to też by było . Bo c-360 sprzedasz za 15 tyś jak jest ładna . Z prowu to połowa zostaje czyli jakieś 25 tyś , to bierzesz kredyt na 5 lat i masz nowy traktor , a rata to około 350 zł miesięcznie proste ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

Z tymi cenami to już jakieś fantazje snujeci, jak nowy 3512 kosztował prawie 70 tyś a teraz ma kosztować 60 km za 45 do 50 tyś :lol: to ta fabryka w pierwszym roku by poszła z torbami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziufanJD    12

@Hilary z youtube :D i www.polskama....(cenzura).pl :P

 

@FanUrsusa bo widziałem jak pracownicy polmota zakładali nową maske do c-3724 (tylko on z tej seri) i coś przy nim grzebali. Tak samo z 5524,6824,8024, 6834, 8034 dostaną nowe maski i chyba koniec z tego co widziałem ;) Cała oferta ursusa ma być pokazana w Bednarach B)

 

Dla wyjaśnienia 4514, 5314 itp nie będzie tylko c-3724,5524 itd czyli nowa gama ursusa a nie poprzednia ;) oglądałem w necie filmik i tam widziałem te nowe modele i wypowiadał się prezes, to chyba było na www.tvpLublin.pl czy coś takiego bo Ursusa przenieśli całkowicie do Lublina :)

Edytowano przez kondziufanJD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladoo1    9

Ursus umarł 20 lat temu a że ktoś to weźmie może sie będzie działo bo na razie to nic nie działo sie od wieków, pracowników szkoda jak Górników, stoczniowców, PGR-ów ,rolników, PKP,PKS, i wszystkich spółek panstowych sprywatyzowanych i rozszabrowanych kapitalizm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JEDREK    22

tego to ja nie zniosę rydzyk na AF ;[ a zaraz będę czytał ze Jarosław K to jedyny ratunek dla ursusa normalnie nie mogę ;[ pracownicy ursusa a kiedyś przecież pracowało ich tam tys osób a zostało raptem 240 wiec dla nich niema ratunku raczej tez pójda na bruk niestety. jedna rzecz mnie ciekawi jak ursus był bumaru to ceny były z kosmosu a jak pol-mot przejął ursusa ceny spadły kosmicznie czyli Bumar cyckał rolników i załogę ursusa ile się dało a ze nie dało się więcej sprzedał go takie mój wniosek mi sie nasunął <_<

Edytowano przez milanreal1
orty i literówki

ursus 360 ursus 385 i Fortschritt 323A górą!!!!!!!!!!:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu19    1

Proszę to obejrzeć...

te ludzie mają racje to robota tuska a ine telewizje ukrywaja to bo dostali kase od tuska nie głosujcie na tuska nigdy juz lepijej na pis bo POo to złodzieje ursus dzis powinien byc na polskich czesciach a nie sprowadzane jakies made chine

Edytowano przez stachu19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanAres    131

:huh: żal mi Ciebie, poszedłbyś lepiej do szkoły "dwunastolatku"...

 

 

Czekamy na Bednary, wtedy powinni przedstawić jakieś konkrety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HIlary    4

jakie made in china ,nic nie widziałeś a już piszesz. Przecierasz człowiek z POL MOT u jasno powiedział ,ze będą budować ciągniki z wykorzystaniem podzespołów znanych światowych firm.

I nie piszcie ,że jakieś Made in China itp. bo szkodzicie Ursusowi ,a tak naprawde są to bezpodstawne pomówienia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer120ha    2

te ludzie mają racje to robota tuska a ine telewizje ukrywaja to bo dostali kase od tuska nie głosujcie na tuska nigdy juz lepijej na pis bo POo to złodzieje ursus dzis powinien byc na polskich czesciach a nie sprowadzane jakies made chine

Co ma jedno do drugiego..? ;[ Pisząc takie głupoty tylko się ośmieszasz! Takie są prawa ekonomii :D. To co nie opłacalne trzeba zamknąć, żeby nie generować kolejnych długów. Co do samego fakty przecięcia przez Pol-mot to się cieszę:D. Mam nadzieje, że teraz przynajmniej cena będzie adekwatna do marki i na polskich polach pojawi się więcej nowych ursusików.


Każdy sprzęt jest dobry jeśli wykonuje swoją prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7011    1

@farmer120ha nie wiem z czego tu się cieszyć... URSUS sprzedany za "złotówkę" i rozkradziony, wszystko zostało zniszczone a ten cudowny POL-MOT będzie tylko nalepiał logo ursusa na swoje ciągniki które są z.... (już tego nie będę mówił skąd) To już było wiadomo od 10 lat że coś się złego dzieje z tą firmą ponieważ NIKT nie interesował się ich problemami.... ehhh cała Polska ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Nie życzę sobie aby nawet taka firma jak Ursus była dotowana z państwowych pieniędzy (czyt. z naszych pieniędzy)

Nie radzą sobie na rynku więc muszą upaść,takie prawo ekonomi.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Gdy URSUS istniał produkował pracownikom nie chciało się pracować szukali związków zawodowych lepszego życia, najlepiej co wynieść sprzedać na lewo a teraz płacz. Bardzo dobrze nieszanowana fabryka zlikwidowana teraz będzie osiedle ogrodzone siatką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu19    1

:huh: żal mi Ciebie, poszedłbyś lepiej do szkoły "dwunastolatku"...

 

 

Czekamy na Bednary, wtedy powinni przedstawić jakieś konkrety.

to chyba coś ci sie pomyliło bo 12 lat dawno mineł nawet nie wiem kiedy a poczekamy i zobaczy oby potem nikt nie lamentował

 

@farmer120ha nie wiem z czego tu się cieszyć... URSUS sprzedany za "złotówkę" i rozkradziony, wszystko zostało zniszczone a ten cudowny POL-MOT będzie tylko nalepiał logo ursusa na swoje ciągniki które są z.... (już tego nie będę mówił skąd) To już było wiadomo od 10 lat że coś się złego dzieje z tą firmą ponieważ NIKT nie interesował się ich problemami.... ehhh cała Polska ;/

popieram

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanAres    131

Nie miałem na myśli Twojego wieku, nie chciałem Cię obrazić, pozwoliłem sobie jedynie na komentarz do tego typu myślenia poprzez wskazanie, moim zdaniem poziomu Twojej wypowiedzi.

 

 

Nie wiem czy to są informacje sprawdzone, ale podobno nowy niedzwiadek ma mieć coś wspólnego z Valtrą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

Nie wnikam czy to dobrze czy źle, ze to akurat POL-MOT przejął markę URSUS, ale na pewno produkcja w stolicy generuje spore koszta. Kiedyś nikt się z tym nie liczył i budowano ogromne zakłady- i ich wielkość nie generowała kosztów. Niestety w dobie kapitalizmu fabryki zajmujące wiele miejsca na niewłasnym terenie to generatory zadłużenia- grunty należą do gmin i gminy obciążają fabryki opłatami takimi samymi jak innych. W Jelczu Laskowicach nie opłacało się budować autobusów, nie było kasy na rozwój mimo ciekawych pomysłów, mało tego chodzi nawet po świecie plota, ze swego czasu z braku środków pocięto gotową już kratownicę prototypowego wozu przegubowego M185- no cóż, wielka szkoda ale gdy zakłady zajmują jakieś 80 hektarów? Kilkanaście kilometrów dalej we Wrocławiu na ul. Mydlanej Volvo produkuje do dziś autobusy na kilku czy kilkunastu hektarach. Jelcz także coś dziubie- jako JELCZ Komponenty w jednej hali z kawałkiem placu produkują dla wojska ciężarówki. Niestety ekonomia jest nieugięta-czasem trzeba coś oddać za grosze aby dalej istniało. Za złotówkę trzeba było oddać FSO dla VW czy innego producenta europejskiego- Czesi mają Skodę, Hiszpanie Seata, a Rumuni Dacię. My wpuściliśmy kiedyś do kraju Daewoo- zainwestowali w FSO potężne pieniądze, odpieprzyli fabrykę na zicher i zdechli- porobiliśmy trochę Lanosów i Matizów, trochę chevroletów i zdechło, w Lublinie jest już chyba piąty producent lublinka i honka(dobrze, że prywatny i nie trzeba do nich dokładać), a w dawnej fabryce Tarpana w pod Poznaniem niedawno świętowano chyba milionowego VW Caddy. Niestety nie umiemy się rządzić gdy nie wisi nad nami widmo osobistego bankructwa lub odpowiedzialności karnej. Czekamy aż nam ktoś da, to nic, ze straty generujemy- przecież robimy polski traktor, polski autobus czy inne cudo to dajcie nam dotacje. Jak się ma swoje, doszło się do czegoś samemu to jakoś wychodzi- Pronar chyba zaczynał od wożenia kibli czy pryszniców na wschód i zajął się montażem MTZ, a teraz ciągle do przodu( lepiej czy gorzej ale jak się patrzy na asortyment to widać różnicę w stosunku do Ursusa), Solaris chyba zaczynał od montowania Neoplanów, a teraz to marka sprzedająca autobusy w całej europie, a biorą się ostro za tramwaje. Zastanawiam się jak to się stało, że jakoś do dziś dotrwał i ma się nie źle AUTOSAN- widocznie produkcja dla PKS się opłaca (nie mówię, ze tylko dla nich ale przecież H9.., Trampy i inne ich wyroby to głównie pekaesy i tym podobne). Tak więc niech tu ktoś nie pisze, że to wina Tuska czy innego ministra. To wina 20 lat nicnierobienia- sorki, ale jeśli przez 20 lat jedyne czego się doczekaliśmy to plastikowe maski i nowe kabiny w MF i ciężkich z lat siedemdziesiątych- no ok, czasem w ciężkim trafił się perkins, EHR z super wydajną pompą 55l/min czy zaczep automatyczny)- to patrząc na to jak inni od podstaw zaczęli montaż lub produkcję zapytam- dlaczego to tak długo zdychało i trzeba było dokładać i nie tyczy to tylko Ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj