Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ogrzewanie


20 odpowiedzi na ten temat

#1 Share sparta

sparta

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląsk

Napisany 15 luty 2010 - 10:05

Ogrzewanie Witam. mam problem z ogrzewaniem w mf 3095. odkąd kupiłem ciągnik nie było ogrzewania, rozkręciłęm u góry wszystko zeby posprawdzac i wiem ze wogole tam woda nie dochodzi, czy mogły ktos podać schemat lub informacje jak to ogarnąc aby było? bo za tydzien musze ze zbożem jeździć i nie chce zmarznąc ^^

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogrzewanie Dzisiaj, 10:29
  •  

#2 Share slawek3220

slawek3220

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mąkolice
  • Zainteresowania:sport, motoryzacja no i oczywiście rolnictwo

Napisany 15 luty 2010 - 11:09

Ogrzewanie za tydzień to będzie wiosna ; zobacz przewody od samego silnika może gdzieś zaślepiony jest
" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

Ursus C-360 i C330M - mój sprzęt.

#3 Share PawelS

PawelS

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 98 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Biała Podlaska

Napisany 15 luty 2010 - 12:49

Ogrzewanie U nas było coś podobnego el w samochodzie ;/
I to była wada nagrzewnicy ponieważ była cała zaje...... w smole ;/ Słyszałem też że trzeba zalać płynem chłodniczym pod sam korek .

#4 Share sparta

sparta

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląsk

Napisany 15 luty 2010 - 13:36

Ogrzewanie Chłodniczka itp jest wszystko ok, przewody sa tez ok bo odkrecałem je itp. i własnie nie wiem dlaczego nie ciśnie wody do góry

#5 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 15 luty 2010 - 14:00

Ogrzewanie może termostat zepsuty i puszcza na duży obieg od razu.

#6 Share sparta

sparta

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląsk

Napisany 15 luty 2010 - 14:01

Ogrzewanie termostat wymieniłem na nowy i dalej lipa, a to pompa wodna cisnie do góry? nie ma jakies pomki wspomagającej czy cos ?

#7 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 15 luty 2010 - 14:13

Ogrzewanie Pompa powinna pompować. a nie jest zawór gdzieś zakręcony? albo zatkane na kolanku jakimś

#8 Share sparta

sparta

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląsk

Napisany 15 luty 2010 - 14:28

Ogrzewanie przeglądałem wszystkie przewody kolanka itp, są czyste, a gdzie jest ten "zawór" ?

#9 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 15 luty 2010 - 14:30

Ogrzewanie przy nagrzewnicy. sprawdź tam gdzie przełączasz zimno/cieplo moze się coś urwało

#10 Share sparta

sparta

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląsk

Napisany 15 luty 2010 - 14:32

Ogrzewanie chodzi ci pewnie o ten mały "Zbiorniczek";d sprawdzałem go i wszystko ok, rozkręciłem go, zobaczył i wszystko wydaje sie ze działa poprawnie a jak zimno bylo tak jest w kabinie ;d

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogrzewanie Dzisiaj, 10:29
  •  

#11 Share michasko

michasko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 195 postów

Napisany 19 luty 2010 - 19:35

Ogrzewanie może poprostu nie dziąła regulator chłodniczki albo linka jest źle wyregulowana

#12 Share pablo21

pablo21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1763 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 19 luty 2010 - 20:32

Ogrzewanie Czytajcie dobrze poczatek tematu tam jest napisane ze płyn do nagrzewnicy wogóle NIE DOCHODZI wiec nie ma prawa grzac. A póbowałes odkrecic przedów wlotowy do nagrzewnicy na zapalonym silniku? Moze jest jakos zapowietrzone a jak odkecisz to pójdzie płyn do góry co?

#13 Share stas

stas

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 19 luty 2010 - 21:18

Ogrzewanie Odkręć górny przewód od nagrzewnicy i nalej tam płynu, aż się przeleje. Potem zakręć przewód z powrotem, zapal i zagrzej silnik i zobaczysz czy bedzie krążenie.
,, Bo ja się czuję .......... maleńki jak robak, ......... ale króla nie widzę większym od siebie. " - jak mawiał Pan Franciszek.

#14 Share sparta

sparta

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląsk

Napisany 23 luty 2010 - 10:04

Ogrzewanie własnie dzięki za rady ale zrobiłem inaczen, poprostu odkręciłem przewód co wychodzi z silnika i dałem inny krótszy i dźwignąłem go troszke do góry i juz nie cisło do góry, na prosto sie leje, 30 cm do góry dałem przewód i nic, nie ciśnie, myśle ze cos tu jest winne przy pompie tylko co ?? :P

#15 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 23 luty 2010 - 10:33

Ogrzewanie a może pompa na wykończeniu.

#16 Share stas

stas

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 23 luty 2010 - 20:55

Ogrzewanie Pompa to ostateczność. Zrób tak jak ci wyżej pisałem , wtedy masz odpowietrzoną nagrzewnicę i pompa będze zasysać płyn, a nie powietrze tak jak teraz. U siebie jak spuszczałem płyn i nalałem nowy to też nie poszedł do góry, więc nalałem do nagrzewnicy i zaraz zaczął krążyć. Tylko płyn nalewaj powoli przez lejek i żebyś miał zakręcony korek od chłodnicy bo ci płyn ucieknie.
,, Bo ja się czuję .......... maleńki jak robak, ......... ale króla nie widzę większym od siebie. " - jak mawiał Pan Franciszek.

#17 Share adam2010

adam2010

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.pomorskie

Napisany 24 luty 2010 - 21:19

Ogrzewanie Najlepiej zmień wodę na płyn, ale przedtem sprawdź czy rurki nie są zamulone - przedmuchaj instalację.

#18 Share rafik256

rafik256

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 705 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 grudzień 2010 - 14:33

Ogrzewanie panowie odświeżam temat. Identyczne objawy jak w przypadku użytkownika @sparta. Płyn nie dociera do nagrzewnicy i całkowity brak ogrzewania. Wszystko sprawdzone i dalej nic. Czy tam przypadkiem nie powinno być dodatkowej pompki przy nagrzewnicy która ciągnie płyn na górę? Mógłby jakiś użytkownik MF to sprawdzić i napisać jak to jest.

#19 Share JohnTheBulletTeacher

JohnTheBulletTeacher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KrK

Napisany 04 grudzień 2010 - 14:39

Ogrzewanie Zrób to samo co radzili poprzednicy, jeśli sytuacja szybko wróci (znów się zapowietrzy) to możesz mieć przedmuchy na uszczelce.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogrzewanie Dzisiaj, 10:29
  •  

#20 Share Eryko

Eryko

    Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 898 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 04 grudzień 2010 - 16:24

Ogrzewanie Raczej pompa wody,ponieważ nie ma obiegu przez nagrzewnice.A nic wiecej nie przyczynia sie do pchania wody po silniku i węzach.

Podobne tematy