Polecane posty

rafal0079    1

kolego mam instrukciję i 4512 i 5312 to ten sam silnik i naewno tłokami się nie różni i kołami jest predkość nadana bo kolega ma 5312 ja mam 4512 i sprawdzaliśmy czym się różni a 5714 to ma 78 koni i ma inny silnik

 

średnica tłoka dla tych modeli wynosi 98,43 a pojemność tych silników wynosi 3865 dla 4512 i 5312 istrukcija ursus się kłania kolego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Rozbierz sobie sobie silnik , a ukazom się zmiany .5314 ma płaszcze ogniowe na tulejach itp To jest tak samo jak c-360 a c- 360 3p niby to samo a się rużni

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

a my muwimy o tych starszych kolego a nowsze to napewno miły jakieś modernizaciję wprowadzone ;p

 

a co do tych 60 tek to 60 miała inny silnik a 3p to perkinsa i mocą się rużniły ale dajmy na to że niby 4011 i 355 i 60 miały podane tak ze 4011 miło 45km przy obrotach 1800 55miała 47przy obrotach 2000 a 60 miała 52km przy obrotach 2300 a moc w tych silnikach taka sama tylko obroty inne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    141

kiedyś był artykół w RPT chyba o policencyjnych Ursusach i było napisane że 2 pierwsze cyfry oznaczają moc w kW, ostatnia oznaczała napęd tylko nie pamiętam co oznaczała 3. cyfra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Bo 255 to było od MF-a zaczerpnięte. T dotyczy oznaczeń "Ursusowych" czyli 3512 ale może w pierwszych wersjach to pasowało. Później jednak były modernizacje i moce też trochę inne.

A 4512 miał na do roku 98-99 (nie pamiętam dokładnie więc ewentualnie niech ktoś kto wie lepiej poprawi) 60 KM. Później 66, a najnowsze wersje 68. Różniły się szczegółami związanymi z układem paliwowym itp ale nie konstrukcją silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

Możę ktoś mi pomoże mam taki problem w 3512 ,żę po zalaniu ruskiego paliwa ciągnik zgasł,zmieniłem paliwo ale ciągnik nie ma mocy i przyspieszenia i pali tylko przy użyciu świecy... czy to moę oznaczać,że pompa paliwowa przytarła sie??? z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

A filtr zmieniałeś i kranik pod zbiornikiem sprawdzałeś. Może tak było zasyfione już to paliwo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Oczywiście sprawdź to co kolega wyżej napisał ( kranik ma sitko i lubi go zakleić). Sprawdź po kolei układ niskiego ciśnienia. A jeśli to nie pomoże to pompa na stół - wydaje się to bardzo prawdopodobne. Swoją drogą po co lejecie jakieś lewe paliwo nie wiadomo jakiego pochodzenia do Perkinsa? Jak macie pewność że jest to paliwo np. z porządnej stacji na Białorusi to spoko ale od pana Mańka który chwali się że ma lepsze paliwo jak w Polsce na Orlenie a jego przewaga polega tylko na tym że jest lepiej ochrzczone to sorki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowalsky    0

Witam, mam problem, w ślęzie czasami traci moc i się dusi, przy 1300/1400 obrotów jakby wark sie zmieniał, ale tak na drodze jak sie mu troche przyciśnie to idzie dobrze, pomóżcie, co to może być? Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Sprawdź: -filtr paliwa (najlepiej wymień na nowy),

-przewód między filtrem a bakiem paliwa (czy przy kraniku nie jest przytkany)

-pompkę zasilającą (walnięte zaworki lub membrana)

-na 'wejściu' do pompy wtryskowej też jest takie sitko, które potrafi się zatkać.

 

Taka krótka lista na początek. Zacznij w tej kolejności co Ci podałem. Powinno pomóc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowalsky    0
Napisano (edytowany)

Wystko co napisałeś jest sprawdzone i wszystko jest okej :) A on nadal nie działa prawidłowo ;/ Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

Edytowano przez Kowalsky

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Jeżeli tutaj wszystko jest dobrze to pompa wtryskowa do sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowalsky    0

Dodam jeszcze że jak ma brak mocy, i potem przechodzi na normalne obroty po dodaniu gazu, puszcza chumre czarnego dymu. Może to coś pomoże wam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

A sam bak paliwa jest czysty? Może jakiś paproch zatyka kranik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

Odkręć tą rurkę z filtra paliwa do pompy wtryskowej od pompy i niech ktoś drugi pompuje ręczną i patrz czy tryska czy ledwo leci. Jak tryska to szukaj w pompie lub za pompą, a jak ledwo leci to na odcinku do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

akmaly rzeczywiście paliwo było od Mańka ...:):):):)dałem pompe do naprawy kosztowało 500zł zamontowałem i ciągnik jest zbyt czuły wyrywa do przodu nie wiem co zrobić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gnat    0

witam ..mam problem ze sprężarko wu ursusie 5314 strasznie wali cieknie spod niej ojej co moze być przyczyno ,,i czy można ją odłonczyć jakoś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrzej2110
      Witam
       
      Mam problem z 3512. Gdy chce go odpalić z komina leci czarny dym a silnik nie chce załapać. na hol zapala. Co zrobić żeby palił z rozrusznika?? Dodam ze wtryski ma wymienione i zawory były regulowane.
    • Przez erni
      czy u4514 to dobry wybor do tur-a?awaryjny jest przy nim?prosilbym o napisanie wad i zalet i czy warto w to sie pakowac..
      pozdrawiam erni
    • Przez El_Chapo2812
      Witam, jestem włascicielem Ursusa 4512 od niedawna. Problemy zaczęły się podczas orki, ponieważ ciągnik od zimy stał w garażu nieużytkowany i osad powstały w baku zapchał filtr paliwa oraz pompke.Po wyczyszczeniu baku i wyczyszczeniu wszystkich rzeczy oraz odpowietrzeniu ciągnik wchodzi na wysokie obroty(2500) pochodzi chwile i zaczyna spadac z obrotów pomimo dawania największej dawki paliwa na pedale gazu.Czym to może być spowodowane?
    • Przez patrk4512
      Witam. Kupiłem swojego 4512 z wyjętą nagrzewnica i uciętymi węzami, a ponieważ właśnie przyszła mi nowa to potrzebuje informacji skąd dokładnie te węże wychodzą i którędy one dochodzą do nagrzewnicy. 
    • Przez MichaBonin
      Jaka jest różnica między 3512 a 4512. Czy silnik a4.236 pasuje zamiast ad3.152ur? Czy pasuje na wspornik osi przedniej i skrzynię biegów? Z moich poszukiwań wynika że to bliźniacze modele z innymi silnikami . Kwestia jest taka czy skrzynia wytrzyma te 60 KM?

      Pytam tylko z czystej ciekawości ☺
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj