Mlatek

Wspornik osi przedniej MF 255

Polecane posty

Mlatek    0

Niestety musze wymienic wspornik osi przedniej i mam kilka pytan. Czy jest to trudna praca zrobie to sam czy bede potrzebowal kogos do pomocy? Oprocz wspornika jakie czescie musze zakupic swoznie jakie i czy cos jeszcze ? Jak sie za to zabrac i poprosilbym jakas krotka instukcje co po kolei odkrecac i na co uwazac jakie niespodzianki moga mnie napotkac :D Z gory dziekuje za pomoc


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Czeka cię zdjecie maski, chłodnicy. Proponowałbym tez wyjać półosie (bedzie lzej wyjmować belke osi). musisz kupić sworzeń, dwie tulejki i sworzeń zbezpieczający. A i zaopatrzyć się w dobry młot żeby stary sworzeń wybić. :D Tylko nie zrób gafy jak bedziesz wbijał nowy sworzeń zabezpieczajacy i wbij go tak jak był oryginalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Dokładnie musisz zrobić tak jak kolega wyżej pisze, ale też zależy jak masz tą dziure rozdudłaną, bo u mnie było tak rozwalone że jak najechałem przednim kołem na miedze lub większą przeszkode to wiatrak zapierniczał o obudowe chłodnicy aż iskry się sypały, więc sam nic nie mogłem zrobić, a nowego odlewu nie uśmiechało mi się kupować, to oddałem do załadu i naspawali, rozwiercili i do tej pory się trzyma, oczywiście regularnie smarowany. Tak więc zależy jak masz wyrobione bo sama wymiana tulejak i sworznia może nie pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Az tak zle nie ma :D Poprostu nie bylo to smarowane i dlatego strzelilo. Jestem dobrej mysli akurat ja bede caly odlew chcial kupic zeby to bylo porządnie zrobione no ale niestety calosc mnie bedzie kosztowac z 1 tys :D Mam jeszcze pytanie to wadliwe jest w fergusonach ze to tak strzela ?


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

U mnie jest po regeneracji cały przodek (MF 255 jesień 89r regeneracja jakieś 2 lata temu), ale to ze względu na jego ogólny stan (wybite zwrotnice, i ciągle wyskakujące tulejki). A tak ogólnie to nie wiem jak jest u innych braci MF :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

chłodnicy nie musisz demontować, przecież jest na gumowych wężach i wystarczy ją unieść do góry i czymś przywiązać. Jak koledzy pisali...półosie lepiej od razu zdjąć, jest dużo lżej.

Nie ma sensu kupować nowego odlewu wspornika. Ten co jest oddać do jakiegoś tokarza, rozwiercić i wprasować dorobione tuleje mosiężne- grubsze!!! wytrzyma nie jedne oryginalne zestawy.

 

A czy to jest wadliwe w tych ciągnikach?? - myślę że nie, psuje się dlatego że zapomina się o przesmarowaniu, potem się zapieka i chodzi na sucho aż się przetrą lub wyskoczą tulejki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

ale pękł i nic się nie stało u mnie to oś poszła aż pod miskę całe koło pasowe na wale rozwaliło pompę wodną razem z obudową rozrządu urwało i tunel od chłodnicy pogieło no i drążki były zgięte ten wspornik jest za słaby w tym traktorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Umnie wyleciała tulejka to wyjołem os , oczwiscie odkrecilem zwrotnice i zawiozłem do zakładu , musiałem kupic sfozen ,tulejke ,kalamitki i podkładki do sfoznia takie duze zeby os do przodu i tyłu sie nieruszała...

 

A w wybijanie młotkiem sie niebawiłem bo sfozen jeszcze fabryczy i wogóle zapieczony , z poczatku sprubowalem ale niedrgnol to dalem spokuj zeby wspornik (zeliwny) niepekł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dajmen41    1

ja mam pękniety wspornik na łaczeniu z blokiem silnika tam gdzie jest sroba wkrecona pekniecie ma 3 cm dlugosci.Taki traktor kupilem ale doradzcie mi mam zamiar tura zalozycz to moge to zespawac i przetoczyc czy kupic nowa czesc.podejrzewam ze poprzedni wlasciciel podniosl przodek i walnoł o ziemie i pękło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj