PiotrekMTZ

C-330 wyrzuca wodę

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Adi96    1848

Zwykłym kluczem się dokręci jeśli ktoś ma wyczucie jeśli nie to cóż są po to klucze dynamometryczne,ważne jest żeby podzielić dokręcenie na 3 4 etapy i ostatni etap na gorąco spora część osób tego nie robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

W dojeżdzonym i przegrzanym silniku w dodatku z starymi śrubami w bloku to głowica będzie puszczać. Po zdjęciu upg może być na 100%sprawna więc lepiej Dokrecic kontrolnie kluczem dynamometryczmym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi jeszcze nie rozkrecalem ciągnika bo stoi nieużywany i czasu brak. Oby to była uszczelka jedynie lub głowica.Wczoraj przy odpaleniu długo kręcil i dużo dymu białego leciało jakby woda na tłok się dostawała tak mi się wydawalo. ciągnik miesiąc nieużywany stał, z olejem nic się nie dzieje to znaczy ani nie przybywa ani nie ubywa. Dam znać jak rozbiore co się stało. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Przycisnij otwór chłodnicy dłonią i zobaczysz czy jest ciśnienie, jak nie to nie rozkrecaj nic i wsyp uszczelniacz do chlodnicy. Jak jest powietrze w układzie to wina jest upg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jaki uszczelniacz do chłodnic? Wali kompresję do układu i tyle nie ma nad czym lamentowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Poświęć 1 godzinę na dobre usunięcie przyklejonych resztek uszczelki weź drobny papier i nawilzaj benzyną estrakcyjną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Głowica ściągnięta w tulejach nie widać pęknięć. Na głowicy też jednak może być mikropęknięcie.Przesyłam zdjęcie głowicy i uszczelki.Powiedzcie czy trzeba zawory regenerować ?

 

 

 

post-153483-0-37795400-1495359117_thumb.jpg

post-153483-0-46986800-1495359130_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Daj zawory do sprawdzenia przy okazji sprawdza czy glowica jest krzywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jeśli nie chcesz więcej rozbierać daj ją do planowania, przytrzyj zawory ( uszczelnią się ładnie ) nowa uszczelka i będzie śmigać.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Otóż sprawa zakończona powodzeniem. Po wymianie uszczelki w chłodnicy cisza. Głowica splanowana i sprawdzona. Zregenerowałem wtryskiwacze jeszcze. 30-stka myślę że zadowolona. Obyło się bez poważniejszych usterek na szczęście. Może komuś ten temat pomoże. Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

I niech pyka jak najdłużej, bezawaryjności.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Witam,chłopaki odgrzewam temat bo mam też dziwny problem ale nikt go tutaj nie opisał, a mianowicie 30-stka nie miała termostatu z 25 lat i jezdziła na wodzie też coś koło tego, i gdy zmieniłem jej chłodnice (ursus),założyłem dodatkowe śmigło,założyłem termostat orginalny i zalałem płynem to zaczęło wywalać płyn przewodem obok korku, kiedyś płukałem cały układ (i dla tego musiałem zmienić chłodnice) :). Termostat sprawdziłem i ładnie się otwiera. Co to może być.??? A i wskazówka wchodzi na czerwone pole.

P.S DODAJE ZDJĘCIE POMPY W ŚRODKU, MOŻE ONA JEST USZKODZONA. 

149.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jest pompa żeliwna, a na taką wygląda, to raczej nie jest możliwe jej uszkodzenie, no chyba, że przecieka, to kwalifikuje się do wymiany. Ale ja również dołączę się do tematu. Mam również problem z przegrzewającą się 30-stką. Zaczęło się to dziać po remoncie kapitalnym kilka lat temu, ale nikt się w to specjalnie nie zagłębiał. Może zacznę od początku. Przy orce ścięło frezy na wałku sprzęgłowym i jako, że tato miał w tym czasie nogę złamaną, a ja jeszcze mechaniki za bardzo nie ogarniałem to ciągnik pojechał na remont do lokalnego ,,mechanika", który tylko rozebrał silnik, oddał blok i wał do osiowania i szlifu, od razu włożono tuleje. Silnik wrócił do niego, złożył i ciągnik przyjechał z powrotem do nas. Przy pracy już coś było nie tak, bo zaczął się grzać, ale stwierdził, że się dociera i tak może być. Ale zaczęło się tak dziać, nawet w lekkiej robocie. Przyjechał na dokręcenie głowicy i dalej twierdził, że to grzanie minie. No nie minęło. Więc zaczęło się najpierw płukanie silnika wg instrukcji. I nic. Wymieniliśmy chłodnicę, i nic. Zregenerowana została pompa paliwa i ustawione wtryski. Zaczął mniej paliwa brać i ładniej pracować, ale grzał się dalej. Wymieniono pompę wody i nic, grzał się przy okazji wydmuchując parę razy uszczelkę pod głowicą. Wywaliliśmy termostat i wsadziliśmy gumowy wąż, żeby wszystko grało i woda się nie mieszała. No i nic. Dostawiliśmy łopatki na chłodnicę i dalej się grzeje.Dodam jeszcze, co jest bardzo istotne, że w ogóle nie ma przepływu w chłodnicy. Zarówno na niskich jak i wysokich obrotach woda w chłodnicy jest spokojniutka.  W między czasie okazało się, że ,,pan mechanik" wyrwał szpilę w bloku, wkleiliśmy już sami. Zamieniliśmy głowicę, jako, że mamy drugą na stanie.  Głowica się trzyma elegancko, ale ciągnik jak się grzał, tak się grzeje.  Jakiś czas tak jeździłem pilnując temperatury. Aż do dzisiaj. Kupiłem kamerę endoskopową i wepchnąłem przez kanał od pompy. Niby przy tulei kanał był zapchany. Wyciągnąłęm już sam tuleje. I jednak jest na tyle miejsca, że pompa powinna dać sobie spokojnie radę. Wykluczyłem również pęknięcie tulei i jej nieszczelność, jako, że mam je na wierzchu i dokładnie widać co i jak. Ponadto olej jest czyściutki, ani grama wody w nim nie ma i cały czas trzymał stan. Woda również nie była zanieczyszczona, ani zaolejona. Dlatego już nie wiedząc co innego może się dziać, bardzo proszę was o jakąś pomoc, tudzież sugestie co jeszcze może być nie tak z tym ciągnikiem, bo mi już ręce opadają.  I dzięki, że ktoś przeczytał te moje wypociny, ale mam nadzieję, że pozwolą one jak najtrafniej zweryfikować obecny stan silnika w moim traktorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1438
15 godzin temu, lukasz51195 napisał:

Witam,chłopaki odgrzewam temat bo mam też dziwny problem ale nikt go tutaj nie opisał, a mianowicie 30-stka nie miała termostatu z 25 lat i jezdziła na wodzie też coś koło tego, i gdy zmieniłem jej chłodnice (ursus),założyłem dodatkowe śmigło,założyłem termostat orginalny i zalałem płynem to zaczęło wywalać płyn przewodem obok korku, kiedyś płukałem cały układ (i dla tego musiałem zmienić chłodnice) :). Termostat sprawdziłem i ładnie się otwiera. Co to może być.??? A i wskazówka wchodzi na czerwone pole.

P.S DODAJE ZDJĘCIE POMPY W ŚRODKU, MOŻE ONA JEST USZKODZONA. 

149.jpg

Też tak mam. "Mechaniki" dochodzili pół zimy aż do wiosny co może być, a że przyszła wiosna i ciągnik był potrzebny to został wyjęty termostat i tak jeździ do dzisiaj- nie grzeje się, ale jest nie dogrzany...

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Mój się grzał,ale  tak naprawdę to się nie grzał bo był zepsuty wskaźnik temperatury i wskazówka wychodziła na czerwone pole 😂😂😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Żaden silnik nie powinien pracować bez termostatu, w C330 taka jazda może zakończyć się szybką wymianą uszczelki pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

sprawdź czy wirnik w pompie się kręci ,zakładając fakt że nie ma przedmuchów do kanałów chłodniczych zmierzył bym kompresje na cylindrach ,może sjest za bardzo spasowany,a olej jaki lejesz ? kup zestaw na wykrywanie co2 wtedy bedzie pewność ze nie spaliny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579
Dnia 3.12.2019 o 19:10, lukasz51195 napisał:

W. Termostat sprawdziłem i ładnie się otwiera. Co to może być.??? A i wskazówka wchodzi na czerwone pole.

P.S DODAJE ZDJĘCIE POMPY W ŚRODKU, MOŻE ONA JEST USZKODZONA. 

149.jpg

Jeżeli przypadkiem nie pomyliłeś kolejności montażu elementów przy termostacie ( uszczelka- termostat- pierścień) , to najprawdopodobniej może być uszkodzona uszczelka głowicy.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
Dnia 5.12.2019 o 16:35, erwin2 napisał:

sprawdź czy wirnik w pompie się kręci ,zakładając fakt że nie ma przedmuchów do kanałów chłodniczych zmierzył bym kompresje na cylindrach ,może sjest za bardzo spasowany,a olej jaki lejesz ? kup zestaw na wykrywanie co2 wtedy bedzie pewność ze nie spaliny

Olej jaki leje to turdus a nie widzę bombelkow pod korkiem wlewu płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Witam, to znowu ja, chłopaki ten termostat mi nie daje spokoju i tak sobie pomyślałem czy może to być wina tego trójnika co termostat w nim siedzi, chodzi mi o to że ścianki tego trójnika mogę być tak zakamienione że blokują termostat przed otwarciem? Czy jest w ogóle taka możliwość? 🙂 Dodam że silnik jest cały zabryzgany olejem bo wypierdziela mi olej góra ale wody w oleju i oleju w wodzie nie widzę ani bombelkow powietrza w chłodnicy. Sorry że tak wam dokuczam z tym termostatem ale chciał bym bardzo żeby jednak on był. Pozdrawiam. 

Edytowano przez lukasz51195

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź termostat czy działa prawidłowo i się nie zacina i czy masz włożony pierścień dystansujący w obudowę (taki plastikowy). Poza tym w termostacie powinien być mały otworek przez, który mała część wody będzie krążyła,ale ja jednak polecam wywalenie termostatu i włożenie tam gumowej tulei lub czegoś dopasowanego do średnicy obudowy. W C-330 jest tylko problem z termostatem, jeżeli po wyrzuceniu nie będzie chciał łapać odpowiedniej temperatury to przysłoń część chłodnicy i będzie ok. Co do oleju, to poszukaj na forum, bo dużo jest postów na ten temat.

Edytowano przez marcinek_164

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj