wojtekk2103

Obrotomierz 4011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
DK94    192

A mam takie pytanie, ponieważ ja od dawna w mojej 4011 mam wywalony czujnik i wstawiony osobny ciśnieniomierz, i jak podłącze w liczniku ciśnienie powietrza to się nic chyba niestanie, a regulator ciśnienia mam ustawiony na 6,5 i wyjdzie trochę poza skalę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam chetnie bym kupil niedrogo taka tablice do c 4011 poniewaz zalozyl bym zegary wspoldzielone jezeli ktos cos takiego posiada na sprzedaz to prosil bym zeby powiedzial ile chce za ta tablice na zegar wspoldzielony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

to ten zegar dokupienie wiem ze jest ale mi chodzi o ta tabliczke na ten zegar bo tamta jest juz ta nowsza na 2 zegary a mi potrzeba na ten jeden zegar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Troche blachy, miga, zaspawać i wyciąc to co potrzebujesz. Nie ma w tym większej filozofii.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zeby zaspawac trzeba miec troche czasu wolnego i po co zaspawywac jak napewno cos takiego da sie zdobyc bo nie jeden ma taka tabliczke w c 4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No jak ma......... Ale mysle że ciężko będzie. te liczniki dawno się rozsypały, nowy zamiennik pokazał się stosunkowo niedawno. Szykaj może się znajdzie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesz jutro zadzwonie jeszcze do goscia co prowadzi sprzedaz traktorow na czesci zetorow i ursususow takich z lat 195 do 1986 moze akurat znajde ale moze sie ktos tu na forum znajdzie co mu to nie potrzebne i odsprzeda mi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Tutaj masz zdjęcia oryginału w 4011

http://www.fotoszok....ad/35bf8c49.jpg

http://www.fotoszok....ad/5ebf8113.jpg

 

Zetory miały troszke inaczej bo w górnej cześci były dwa okrągłe zegary a skrzynka bezpieczników była po prawej stronie we wsporniku.

 

http://www.fotoszok....ad/66a121be.jpg


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

a jednak te dwie to blacha przykręcona. Nie idzie się tego w katalogu doszukać.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy ktos bedzie mial ta deske rodzielcza pod ten zegar zespolony do ursusa c 4011 bo jak mowie chetnie bym kupil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Witam, kupilem taki oto wskaznik 902178459.jpg

 

I mam takie pytanie, czy ten wskaznik po lewej stronie jest od cisnienia oleju czy cisnienia powietrza ?? Niby powinien to byc do cisnienia oleju, bo zadnej kontrolki do tego niewidzialem, ale znowu sprzedawca w sklepie mi mowil ze to od cisnienia powietrza, czy mial racje czy sie mylil? czekam na odpowiedzi.

Wszyscy jesteście w błędzie to jest zegar ciśnienia powietrza a u góry jest kontrolka od ciśnienia oleju tak było w c355 i 4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    267

głupoty kolego piszesz. to jest zegar ciśnienia oleju. wiem bo sam zakładałem w żniwa ten wskaźnik. kontrolki oleju tam nie ma żadnej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W oryginale w tym miejscu był manometr ciśnienia powietrza. Ale to oryginał nie jest a samo oznaczenie wskazuje na ciśnienie oleju w silniku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

taki sam zakładałem, tam jest wskaźnik ciśnienia oleju, niema tam żadnej kontrolki od ciśnienia oleju. jest ładowanie/światła drogowe/kierunki lewy prawy. a i ciekawostka po 1 sezonie odpadły mi kolorowe plastiki przy kontrolkach (niewiem dokładnie jak to nazwać) kupowane na allegro..


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bonzaj_pako    0

tak to jest cisnienie oleju. w c 360 tez mozna łatwo wstawic zegar ciśnienia nioe rezygnując z kontrolki. potrzebny tylko mały trójnik wkręcany do bloku a do niego czujnik i wąż do zegara ciśnienia.(najbardziej pasuje od c 385) w sumie koszt ok 100 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Fakt jednak to jest ciśnienie oleju zwracam honor moja pomyłka. W zegarach w C355 tak jak ja mam było oryginalnie ciśnienie powietrza w zbiorniku, a olej miał tylko kontrolkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daoran23    0

Siema ,jak dla mnie ktoś kto projektował nowy licznik do c 4011 nie widział jaki był oryginalny . Jak ktoś już napisał oryginalnie po lewej stronie był manometr powietrza a od oleju była kontrolka . Oczywiście ktoś może powiedzieć co za różnica skoro olej można też podłączyć oczywiście może być ale osobno trzebaby dorobić manometr. Mój wujek kupił też nowy bo stary oryginalny wysiadł i podłączył po staremu czyli po lewej powietrze a od oleju dorobił kontrolkę.Jak ktoś mówi że wysiadają mu kontrolki to olej może zrobić na licznik. Jeśli chodzi o prędkości to prawda są zawyżone w starym było ok 25 km przy 2000 obr/min( co jest prawdą) a w nowym jest bodajże 30 przy 2000 obr/min. kolejna różnica to kształt licznika temp. i manometru miały taki kształt jak obrotomierz a nowe są prostokątne ale to raczej różnicy nie robi.

 

A co do tego powietrza jak ktoś napisał że jego ciśnienie nie jest ważne to jest jakimś hardkorem, albo nie jeździ wogóle z przyczepami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Marionos
      Witam
      Do pacjenta C360 z kabiną Sokółka przypasowałem Tura z prlu i o dziwo wieżyczki kolidują z kabiną.
      Po maksymalnym przespawaniu mocowań na sankach będzie oki, czy odpuścić?
      Sanki i kabina jak na zdjęciach:


    • Przez Maciek90
      Mam problem z obrotomierzem w C-360. Kupiłem linkę potrzebną do jego działania i wkręciłem ją na swoje miejsce tzn. pod prądnicą. Po uruchomieniu silnika linka nie kręci się. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj